abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:32:14 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203729030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
Dat weet ik omdat ik veel vrouwen ontmoet en die hebben hun zaken prima voor elkaar. Een baan, een gezellig huis, kind of kinderen, weten precies hoe alles werkt qua financiën, koken en zorgen goed voor zichzelf, hebben seks wanneer en met wie ze willen etc.
Meestal beter dan de gemiddelde vrijgezelle man.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:42:41 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203729263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dit vraagt natuurlijk om een ‘pic or it didn’t happen!’.
Vergeet vooral dat ben geen jonkie niet.
Wat gezien is kan niet ongedaan worden, wees gewaarschuwd…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203729389
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik neem zomaar aan dat jouw persoonlijke kring van familie en vrienden qua opleiding gemiddeld niet heel hoog is.
Daar vergis je je dan behoorlijk in.

Vader hoofd accountant Rijkswaterstaat.
Zus psycholoog.
Ikzelf, welvarend doch ook weer niet superrijk.

Familie vriendin allemaal eigen zaken/praktijken en winkels.
Van advocaten kantoor tot meubel / “ditjes en datjes” Winkel, schoonheidssalon etc.

Je moet ook niet alles zo zwart wit lezen, in het echt kan ik dingen vaak wat genuanceerder uitleggen, zo in tekst vorm vind ik dat soms best lastig.
pi_203729446
Vrouwen kunnen best veel verbloemen. Zelfs hele knappe vrouwen over straat zien er zonder make up vaak al een heel stuk minder knap uit. Naar mijn idee hebben ook mindere vrouwen nog genoeg keuze aangezien mannen vaak wat wanhopiger zijn.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_203729949
Veel bovengemiddelde knappe vrouwen zijn ook nog eens behoorlijk arrogant.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203730342
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef laforest het volgende:
Knappe mannen hebben net zo goed voordeel hoor.
Niet als je geen of weinig status hebt. Niet zozeer vermogen maar meer opleiding en sociale vaardigheden denk ik. Voor een vrouw is een goed koppie voldoende, mannen zijn daar veel minder kieskeuriger in.
pi_203732206
Ken een stelletje waarbij zij redelijk knap is en hij echt spuuglelijk.
Maar ze gebruikt hem dan ook als een wandelende pinautomaat.
Zodra ze geen geld krijgt (soms bedragen van meer dan 1500) is ze kwaad en dreigt ze te vertrekken :')
Zou zo'n kerel dat nu niet in de gaten hebben of alleen zijn lul achterna lopen...
  zaterdag 19 februari 2022 @ 08:16:50 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203732698
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef v1vek het volgende:

[..]
Niet als je geen of weinig status hebt. Niet zozeer vermogen maar meer opleiding en sociale vaardigheden denk ik. Voor een vrouw is een goed koppie voldoende, mannen zijn daar veel minder kieskeuriger in.
De vraag die je je dan wel moet stellen is of "slechts een goed koppie" nou de prettigste kerels aantrekt.
pi_203735467
Het lijkt erop dat ze dus een blinde vlek hebben voor het voordeel wat het ze geeft.

Sterker nog, ze zien zelf bijna alleen maar de nadelen ervan.

Die blinde vlek had ik wel verwacht. Waarschijnlijk te confronterend.

Dat ze vooral de nadelen zien had ik dan weer niet verwacht. Maar helpt ze misschien wel. 'ondanks alle vooroordelen naar mij als knappe vrouw heb ik toch aardig wat bereikt!'.

Natuurlijk heeft knap zijn nadelen. Maar de voordelen wegen zwaar op tegen de nadelen.

Voor mannen is het anders. Die moeten gewoon prestatie leveren. Uiterlijk helpt hun wel ietsje, maar veel minder dan vrouwen.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 11:13:34 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203735625
Maar wat is nou het nut van dit topic? Moeten mooie vrouwen boete doen omdat ze voordelen hebben die jij niet hebt?

Moeten dan ook hele intelligente mensen boete doen naar de domme? Of sterke mensen naar de slappe?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 11:23:47 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203735743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Daar vergis je je dan behoorlijk in.

Vader hoofd accountant Rijkswaterstaat.
Zus psycholoog.
Ikzelf, welvarend doch ook weer niet superrijk.

Familie vriendin allemaal eigen zaken/praktijken en winkels.
Van advocaten kantoor tot meubel / “ditjes en datjes” Winkel, schoonheidssalon etc.

Je moet ook niet alles zo zwart wit lezen, in het echt kan ik dingen vaak wat genuanceerder uitleggen, zo in tekst vorm vind ik dat soms best lastig.
Dat is voor het eerst dat je je eigen stelligheid eens wat nuanceert. Er is nog hoop.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203735971
Meh, ik vis uit een vijver met schoonheid, intellect én persoonlijkheid. Dus de vrouwen die ik date hebben geen last van de vraag 'of hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad'.

Nee maar serieus? De vrouwen waar ik mee om ga hebben geen last van de vraag of het mannen alleen maar om hun uiterlijk gaat. Want 1) ze hebben niet 'alleen maar hun uiterlijk', en 2) het draait die mannen niet 'alleen maar om uiterlijk'.

[ Bericht 35% gewijzigd door probeer op 19-02-2022 12:12:50 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_203736003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat is nou het nut van dit topic? Moeten mooie vrouwen boete doen omdat ze voordelen hebben die jij niet hebt?

Moeten dan ook hele intelligente mensen boete doen naar de domme? Of sterke mensen naar de slappe?
Al kan je niet ontkennen dat onze intense seksuele relatie volledig en wederzijds gebaseerd is op fysieke lust en onze optie tot tweehander zwaardgevechten.

Iets wat ik juist zo waardeer, die eerlijkheid. Geen illusies, alleen maar piemels.
pi_203736103
Verder ... dit is weer een van die sekse generalisatie-topics he ...

Waar we ons nu wel weer van alles af kunnen gaan vragen over vrouwen dit, en vrouwen dat. Maar het is natuurlijk belachelijk om stellingen te gaan maken over de ene helft van de mensheid. Die zijn ofwel compleet inaccuraat omdat ze lang niet voor alle (knappe) vrouwen opgaan ("alle knappe vrouwen hebben alleen hun uiterlijk"), ofwel zo enorm algemeen dat je er gewoon niets zinnigs uit haalt ("alle knappe vrouwen denken").

Dit topic gaat dan ook niet over 'vrouwen' of 'knappe vrouwen', maar veel specifieker over 'het beeld wat TS heeft over knappe vrouwen'. Niet over wie of wat zij zijn, maar over wat TS denkt dat zij zijn. Namelijk dat hij denkt of veronderstelt dat knappe vrouwen met of door hun uiterlijk een onzekerheid met zich mee (moeten?) dragen over de andere aspecten van hun zijn.

Terwijl, uiteindelijk ... Uiterlijk zegt vrij tot zeer weinig over andere eigenschappen die een mens aantrekkelijk of begeerlijk maken.

Dus eh, TS ... hoe zit dat? Waarom vraag jij je dat af, in deze vorm? Hoe kom je bij de enorme veronderstellingen dat 1) knappe vrouwen alleen hun uiterlijk hebben, en 2) dat mannen alleen om uiterlijk geven?

TS, voel jij je alleen maar aangetrokken tot vrouwen door hun uiterlijk?
pi_203736145
Is dit het incelverzameltopic?
pi_203736150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag he.

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.

Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
En heb je nog geneukt?
afspraak tandarts verzetten
pi_203756369
Ik geloof dat 5% extreem knap en 5% extreem lelijk is. Dan houd je 90% van de mensen over. En dus date 90% binnen deze groep. En dan gaat het ook om uiterlijk, maar ook om de 'klik' en praktische factoren.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 17:39:46 #68
441859 crew  Lenny77
pi_203756747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:59 schreef tstile het volgende:
Het lijkt erop dat ze dus een blinde vlek hebben voor het voordeel wat het ze geeft.

Sterker nog, ze zien zelf bijna alleen maar de nadelen ervan.

Die blinde vlek had ik wel verwacht. Waarschijnlijk te confronterend.

Dat ze vooral de nadelen zien had ik dan weer niet verwacht. Maar helpt ze misschien wel. 'ondanks alle vooroordelen naar mij als knappe vrouw heb ik toch aardig wat bereikt!'.

Natuurlijk heeft knap zijn nadelen. Maar de voordelen wegen zwaar op tegen de nadelen.

Voor mannen is het anders. Die moeten gewoon prestatie leveren. Uiterlijk helpt hun wel ietsje, maar veel minder dan vrouwen.
Wauw... elke keer als ik denk het wel gelezen te hebben..
Sad...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203764584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier past maar 1 antwoord...

:')
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 17:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wauw... elke keer als ik denk het wel gelezen te hebben..
Sad...
Er zijn best wat goeie inzichtvolle reacties in dit topic.

Maar qua compleet zinloze en helemaal niets-toevoegende reacties ben jij de winnaar.

Dat ik me eigenlijk afvraag hoe het kan dat zo iemand mod is
  maandag 21 februari 2022 @ 11:52:22 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203764641
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef tstile het volgende:

[..]
[..]

Maar qua compleet zinloze en helemaal niets-toevoegende reacties ben jij de winnaar.

Lenny77 zie ik zo vaak de moeite nemen om serieus te reageren op posts waarvan ik denk ‘bespaar je asjeblieft de moeite’. Je moet het dus wel heel bont maken wil ze alleen nog maar kunnen verzuchten.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:04:04 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203764804
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Lenny77 zie ik zo vaak de moeite nemen om serieus te reageren op posts waarvan ik denk ‘bespaar je asjeblieft de moeite’. Je moet het dus wel heel bont maken wil ze alleen nog maar kunnen verzuchten.
@Lenny77 is gewoon een lieve vrouw.
The End Times are wild
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 12:18:54 #72
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203765006
quote:

[..]
[..]

Dat is vooral jouw manco, dat jij je moet afvragen hoe iemand die behoorlijk meelevend en invoelend is mod is van R&P. Je doet er verstandig aan om niet op de man richting Lenny te gaan spelen.

Als je op de man wil spelen, dan doe je dat maar richting mij. Jij wilde dit topic verwijderd hebben. Dat doen we niet zomaar. Dat is dan vervelend voor je, dat zal best, maar dat geeft je niet het recht om dan maar wild om je heen te gaan slaan. En nogmaals, áls je dat dan wel per sé wil doen, dan doe je dat maar richting mij.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 21 februari 2022 @ 15:35:51 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203767594
quote:

[..]
[..]

Dat laatste vraag ik mij ook regelmatig af : in andere topics.
Maar Lenny is een juist een fijne mod , Niet zo zeuren ,het ligt aan jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 21 februari 2022 @ 20:24:46 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_203772188
OP is weg
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:25:50 #75
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776712
Zit wel ergens een kern van waarheid in.

Mensen die dit ontkennen zouden ook gewoon een Fiat Multipla kopen.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:26:30 #76
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776719
Ik bedoel: Oh nee TS zegt iets dat is niet helemaal politiek correct. Wat een man die lette op het uiterlijk van zijn vrouw? Dikke emo huillach .gif en TS is een incel.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203800505
Waarom zou je er mee zitten dat je partner niet voor jou was gegaan als jij iemand anders was geweest? Open deur much?
pi_203800665
Als het zo doorgaat komen er wel wat uit de Oekraïne aanwaaien.
pi_203802698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom zou je er mee zitten dat je partner niet voor jou was gegaan als jij iemand anders was geweest? Open deur much?
Eens. Waarom zou een uiterlijk kenmerk minder belangrijk zijn dan een innerlijk kenmerk. Het is net als zeggen, 'maar als je een lul was, zou X niet bij je zijn'. Obviously...

Het is pas achterlijk als iemand bij je is, je uiterlijk geweldig vindt, maar je persoonlijkheid hekelt, of andersom.
pi_204173492
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:26 schreef SuperNeger het volgende:
Ik bedoel: Oh nee TS zegt iets dat is niet helemaal politiek correct. Wat een man die lette op het uiterlijk van zijn vrouw? Dikke emo huillach .gif en TS is een incel.
Wat verwacht je op een niet-wetenschappelijk forum?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_204174373
Mensen die van dik naar slank zijn gegaan kunnen hierover meepraten. Mensen behandelen je anders en dat is in het begin best pijnlijk.

Een knap uiterlijk is het 8e vinkje (Luyendijk).
pi_204177170
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
k vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.
Je vergeet twee dingen.
Op uiterlijk zit een houdbaarheidsdatum en er zijn er altijd meer die knap of net iets knapper zijn.
Het idee dat knappe vrouwen hun hele leven huppelend op rozen lopen is een fabeltje.
Eerder hebben ze er veel last van (gehijg en gegeil) en/of komen ze er na hun 40e achter dat ze voorbij gelopen worden door jongere exemplaren.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 11:53:23 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204178578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:53 schreef Werkman het volgende:

[..]
Je vergeet twee dingen.
Op uiterlijk zit een houdbaarheidsdatum en er zijn er altijd meer die knap of net iets knapper zijn.
Het idee dat knappe vrouwen hun hele leven huppelend op rozen lopen is een fabeltje.
Eerder hebben ze er veel last van (gehijg en gegeil) en/of komen ze er na hun 40e achter dat ze voorbij gelopen worden door jongere exemplaren.
Wel bouwen ze door dat uiterlijk op jonge leeftijd vaak een enorm netwerk op, waar ze nog steeds op kunnen teren als de buitenkant verwelkt.

Er zijn voor die mensen nogal wat sociale circels bereikbaar, waar je als mediumaantrekkelijk mens (of nog daaronder zittend) zeer moeilijk in komt. Misschien als je toevallig familie bent van mensen die daar al in zitten.
pi_204335799
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:55 schreef viceversa het volgende:
Mensen die van dik naar slank zijn gegaan kunnen hierover meepraten. Mensen behandelen je anders en dat is in het begin best pijnlijk.

Een knap uiterlijk is het 8e vinkje (Luyendijk).
Als er een dikke zeug van 160 kilo naar mij toe komt lopen reageer ik daar anders op dan als het een mooie slanke blonde dame is.

Zo reageren heel veel mensen en dat zal wel iets natuurlijks zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door HSG op 05-04-2022 10:13:16 ]
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:07:18 #85
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204336314
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Als er een dikke zeug van 160 kilo op mijn af komt lopen reageer ik daar anders op dan als het een mooie slanke blonde dame is.

Zo reageren heel veel mensen en dat zal wel iets natuurlijks zijn.
Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand op mijn af zou lopen. Ga lekker op je eigen af lopen, zeg. Mijn af is alleen voor mij en mijn familie!

(Wat is een af, eigenlijk?)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_204336423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand op mijn af zou lopen. Ga lekker op je eigen af lopen, zeg. Mijn af is alleen voor mij en mijn familie!

(Wat is een af, eigenlijk?)
Beetje een ongelukkige zin gemaakt en bij deze is het aangepast. :)
pi_204340302
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef v1vek het volgende:

[..]
Voor de moderne jonge vrouw is een goed koppie misschien voldoende voor een saaie en stabiele langetermijnrelatie maar de voorkeur in sexuele zin gaat nog altijd uit naar lang en gespierd met een kop wat door de beugel kan (des te beter het gezicht hoe mooier meegenomen natuurlijk).

Mannen zijn veel minder kieskeurig maar naar mijn mening kunnen ze gemiddeld beter kieskeuriger zijn. Anders zit je daar dan straks, opgesloten in een huwelijk met je zwaarlijvige Anita met haar kort en pittige haardracht.
pi_204343561
De enige reden dat ik uberhaupt een baan heb is dat ik zo slim ben als Einstein en ook teringlekker. Waarom zou iemand anders een persoon met een kutinstelling zoals ikzelf ooit aannemen?

Je moet gewoon goed gebruik maken van de zaken die je gegund zijn in het leven, en de zaken die je niet zijn gegund daar moet je omheen werken. Zo zit het nu eenmaal.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204344430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:32 schreef sirdanilot het volgende:
De enige reden dat ik uberhaupt een baan heb is dat ik zo slim ben als Einstein en ook teringlekker. Waarom zou iemand anders een persoon met een kutinstelling zoals ikzelf ooit aannemen?

Je moet gewoon goed gebruik maken van de zaken die je gegund zijn in het leven, en de zaken die je niet zijn gegund daar moet je omheen werken. Zo zit het nu eenmaal.
Als je zo slim was als einstein had
Je wel een huis kunnen kopen
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 23:00:45 #90
16180 crew  CoolGuy
pi_204344577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:32 schreef sirdanilot het volgende:

Als dat waar was had je ook helemaal geen issue gehad met een andere baan vinden en dat lekker zal ook wel meevallen als het niet lukt om een partner te vinden.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 23:00:55 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_204344580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:49 schreef Geerd het volgende:

[..]
Als je zo slim was als einstein had
Je wel een huis kunnen kopen
En dit.
  woensdag 6 april 2022 @ 01:01:20 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204345133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 23:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als dat waar was had je ook helemaal geen issue gehad met een andere baan vinden en dat lekker zal ook wel meevallen als het niet lukt om een partner te vinden.
Is dat zo?

Wat ik in deze topic zie is dat knapheid, slimheid e.d. neergezet wordt als je hebt alles wat voor je werkt, in je voordeel is.
Maar het kan ook tegen je werken op sommige vlakken en zegt helemaal niets over de rest van wie en wat je bent.

Iemand kan nog zo mooi zijn, nog zo slim zijn. Maar kan daarnaast vanalles hebben dat dwars zit als het bv gaat om een bestendige relatie aan te gaan. En zo ook mbt andere vlakken in je leven.
En dan tegen het feit aanlopen dat mensen zeggen maar hè je bent toch knap, je bent toch slim helpt niet. Het maakt het eerder slechter dan beter. Het levert een onbegrip op die het lastiger maakt met die andere zaken om te gaan.

Omdat je mooi bent, omdat je slim bent denken mensen dat je maar gelukkig moet zijn. Dat je zoveel voordelen hebt, dat jouw leven ‘beter’ is. Maar dat is niet zo.
Dat maakt dat iemand zich heel erg alleen kan voelen, want als je erover praat komt dat riedeltje van ja maar je knap, je bent slim, terwijl je daar echt niets aan hebt voor die bepaalde vlakken en problemen. Het eerder tegen je werkt omdat mensen verwachtingen van je hebben waaraan je niet kan voldoen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_204346107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 01:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Is dat zo?

Wat ik in deze topic zie is dat knapheid, slimheid e.d. neergezet wordt als je hebt alles wat voor je werkt, in je voordeel is.
Maar het kan ook tegen je werken op sommige vlakken en zegt helemaal niets over de rest van wie en wat je bent.

Iemand kan nog zo mooi zijn, nog zo slim zijn. Maar kan daarnaast vanalles hebben dat dwars zit als het bv gaat om een bestendige relatie aan te gaan. En zo ook mbt andere vlakken in je leven.
En dan tegen het feit aanlopen dat mensen zeggen maar hè je bent toch knap, je bent toch slim helpt niet. Het maakt het eerder slechter dan beter. Het levert een onbegrip op die het lastiger maakt met die andere zaken om te gaan.

Omdat je mooi bent, omdat je slim bent denken mensen dat je maar gelukkig moet zijn. Dat je zoveel voordelen hebt, dat jouw leven ‘beter’ is. Maar dat is niet zo.
Dat maakt dat iemand zich heel erg alleen kan voelen, want als je erover praat komt dat riedeltje van ja maar je knap, je bent slim, terwijl je daar echt niets aan hebt voor die bepaalde vlakken en problemen. Het eerder tegen je werkt omdat mensen verwachtingen van je hebben waaraan je niet kan voldoen.
Helemaal mee eens ondervind ik dagelijks aan den lijve
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204349180
Onderdeel van aantrekkelijkheid is je uiterlijk. Ik ga er vanuit dat al mijn veroveringen dat ook mee hebben genomen, want andersom was dat bij mij ook het geval. No uglies or fatties :N
  woensdag 6 april 2022 @ 20:06:28 #95
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_204352482
ik heb eigenlijk altijd alleen maar lekkere wijven gedaan, helemaal top. Nu ik ouder word, is het allemaal minder maar ja, ik kan gelukkig sterven in dat opzicht.

FOK!ker neukt lekkerste wijf ooit
^O^ ^O^ ^O^
Beati pauperes spiritu
  woensdag 6 april 2022 @ 20:08:14 #96
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_204352513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 01:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Is dat zo?

Ja, eens. Volgens mij zijn heel veel knappe, succesvolle mensen stiekem depressief of kampen met depressieve klachten. Daarom zijn Fokkers altijd zo blij *O*
Beati pauperes spiritu
pi_204359402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:08 schreef Academicus het volgende:

[..]
Ja, eens. Volgens mij zijn heel veel knappe, succesvolle mensen stiekem depressief of kampen met depressieve klachten. Daarom zijn Fokkers altijd zo blij *O*
Daarom is het ‘knap lastig’ en niet ‘lelijk lastig’.

Groetjens
  donderdag 7 april 2022 @ 14:57:07 #98
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204359594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:08 schreef Academicus het volgende:

[..]
Het Mooiste Meisje Van De Klas geeft wel een vertekend beeld.

Elke keer blijkt het onderwerp van de aflevering van die week een of andere ernstige ziekte te hebben (gehad), of zo.

Het overgrote deel van de mensen van dat kaliber gaat echter vlotjes door het leven. Maar het helpt wel als de persoon in kwestie zich van die privileges bewust is, en op jonge leeftijd ook al nadenkt over het leven als 35-plusser; als andere kwaliteiten belangrijker worden.
  donderdag 7 april 2022 @ 15:09:47 #99
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_204359704
Een echt bovengemiddeld knappe vrouw heeft het helemaal niet zo makkelijk. Had ooit eens een onderzoek gelezen (of gezien) wat een zeer knappe vrouw haast dagelijks mee maakt. En dat opmerkelijk genoeg vrouwen vaker fout reageerden op de aanwezigheid van een knappe vrouw dan mannen.

-vaak arrogant, misprijzend aangekeken worden door andere vrouwen (dit deed onbewust iets met brein knappe vrouw, laag zelfbeeld etc)
-geroddel
-pesten
-misgunnen
-onderschatten van intelligentie (vooral mannen deden dit)

Etc

Knappe vrouwen hebben vaak niet eens door hóe knap ze zijn en lopen ondertussen haast een trauma op van het mentale “geweld” wat ze aangedaan wordt. Laag zelfbeeld etc. Aldus onderzoek
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_204361312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Een echt bovengemiddeld knappe vrouw heeft het helemaal niet zo makkelijk. Had ooit eens een onderzoek gelezen (of gezien) wat een zeer knappe vrouw haast dagelijks mee maakt. En dat opmerkelijk genoeg vrouwen vaker fout reageerden op de aanwezigheid van een knappe vrouw dan mannen.

-vaak arrogant, misprijzend aangekeken worden door andere vrouwen (dit deed onbewust iets met brein knappe vrouw, laag zelfbeeld etc)
-geroddel
-pesten
-misgunnen
-onderschatten van intelligentie (vooral mannen deden dit)

Etc

Knappe vrouwen hebben vaak niet eens door hóe knap ze zijn en lopen ondertussen haast een trauma op van het mentale “geweld” wat ze aangedaan wordt. Laag zelfbeeld etc. Aldus onderzoek
Psychologie onderzoek kan nooit performed worden met dezelfde uitkomsten, volgens onderzoek, als je een beetje zoekt, kan je iedereen alles wel wijsmaken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')