abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:03 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Vooroordelen… niet voordelen.
Ja, nu snap ik wat je bedoelt. Alleen denk ik niet dat het een hoefijzer is maar een diagonale lijn, waarbij de lelijke mensen het meeste nadeel hebben en de mooie het meeste voordeel.
Ik zou bij een sollicitatie bijvoorbeeld om diverse redenen niet iemand aannemen die erg dik is. En misschien juist wel iemand die mooi is. Zo niet bewust, dan wel onbewust. Ik denk dat dit algemeen gebeurt.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:43 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
https://dash.harvard.edu/(...)06/mobius_beauty.pdf

uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het positieve inkomensffect van mensen die meer aantrekkelijk zijn redelijk vergelijkbaar is met bv het gender-gap of bepaalde raciale of sociale stereotypen die ook inkomenspositie lijken te kunnen beinvloedden.

Wat dat betreft zou je ook kunnen zeggen dat de achterstand die 'leijke' mensen ervaren bv vergelijkbaar is met hoe vrouwen in de maatschappij vaak achtergesteld zijn of migranten en minderheden.
Ja, en dat geldt ook voor slimme mensen of gezonde mensen of sociaal vaardige mensen. Zo is de wereld.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:55 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Vooroordelen… niet voordelen.
Je weet mijn beeld van jou L, Jij bent een strenge, knappe, blonde, juffrouw Nederlands.
The End Times are wild
pi_203721754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Ik ben iig veel minder tegen een hoop gedoe aangelopen waar zij wel tegen aan liep. En dat gaat van relaties (status object zijn ipv echte interesse) tot werk (mensen die amper tot niet geloven dat er ook inhoud in dat koppie zit).
Dit dus inderdaad. Maar in dit geval heeft ze het in ieder geval nog zelf door dat ze statusobject is.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:08:05 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203722048
Ik denk dat ze dat best goed weten, maar ze vinden dat helemaal geen bezwaar.

De knapste 20% / 25% van de vrouwen identificeren zich met hun uiterlijk en vinden dat hetgeen dat ze echt uniek maakt of waarmee ze zich onderscheiden. Ze zijn dus niet "de vrouw die dat mooie week levert", of "die vrouw met die mening" of "die vrouw met die carrière".

Het is echt meer "de vrouw met dat gezicht of lichaam, benen, haar, kleding, etc."

Daarmee onderscheiden ze zich en voelen ze zich speciaal. Ze vinden het dan vaak ook fijn als een man haar daarop selecteert. Ze worden geselecteerd om wie echt zijn. Ze voelen zich speciaal daardoor. Dit soort vrouwen vinden hun man ook helemaal niet aantrekkelijk, ze vinden het idee spannend dat een man haar aantrekkelijk vindt.

De vrouwen die het meeste uitgeven aan uiterlijke verzorging en make-up en die op latere leeftijd voor plastische chirurgie kiezen. Dat zijn juist die 20% / 25% die al tot de knappere vrouwen hoorden zonder al die uitgaven/ingrepen. Denk daar eens over na. Zegt je dat niet eigenlijk al genoeg?

Voor juist hun is dat belangrijk omdat ze daar hun "status" aan ontleend hadden en die willen ze niet kwijtraken.

Even een belangrijke sidenote: De meerderheid van de vrouwen is helemaal niet zo en ik denk dat dit in Amerika of Brazilië veel meer van toepassing is dan in Nederland.

Een voorbeeld dat ik laatst tegenkwam is Kelly Weekers. Een vrouw die zichzelf profileert als een succesvolle zakenvrouw op social media, maar bij alles dat ze doet of post moet daar even een mooie foto bij van haar glad bewerkte perfect lijkende gezicht in een mooi strak pakje waar goed te zien is dat ze qua genetica tot de top behoort. Zonder dat heeft ze dat onderscheidende vermogen niet. Misschien is ze best goed in wat ze doet en kan, maar er zijn honderden vrouwen die je hetzelfde werk leveren, maar niet dezelfde klanten hebben vanwege haar "marketing".
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:45 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203722098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je weet mijn beeld van jou L, Jij bent een strenge, knappe, blonde, juffrouw Nederlands.
[ afbeelding ]
Nee, helaas.
Ben donkerblond en heb de superkracht om heerlijk in de achtergrond op te kunnen gaan.

Heb wel serieus lang haar, grote tieten en volgens velen ogen om in te verdrinken (vind zelf mijn ogen ook mooi en dat zegt wat).
Maar ben echt gewoon gemiddeld, h ja en ben geen jonkie meer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:33 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203722132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef tstile het volgende:

[..]
Dit dus inderdaad. Maar in dit geval heeft ze het in ieder geval nog zelf door dat ze statusobject is.
En dat is best kut.
Zeker als je zoals zij zoveel meer te bieden hebt.

Het is echt niet zo leuk als mensen vaak denken dat je dingen bereikt hebt omdat je echt verdomd mooi bent. Dat terwijl je er keihard voor gewerkt hebt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:30:30 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203722540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nee, helaas.
Ben donkerblond en heb de superkracht om heerlijk in de achtergrond op te kunnen gaan.

Heb wel serieus lang haar, grote tieten en volgens velen ogen om in te verdrinken (vind zelf mijn ogen ook mooi en dat zegt wat).
Oh Sorry, dat was eigenlijk bedoeld voor Lienekien.,,,
The End Times are wild
pi_203723868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag he.

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.

Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
Veel vrouwen zullen roepen dat ze het niet makkelijker hebben, want “its a man’s world”, wat natuurlijk lariekoek is.

Kijk naar de moderne maatschappij wat vooral een digitaal landschap is geworden, zoals instagram, TikTok, twitch, onlyfans etc.

Wie zijn de top verdieners op misschien een uitzondering hier en daar na?
Rijen en rijen en rijen, hele lijsten vol, met vrouwen.

Maar daar mag je wel tegenover zetten dat dit eigenlijk de schuld is van (jonge) mannen die maar blijven simpen en geld geven aan vrouwen die never nooit niet naar ze om zullen kijken.

Een pokimane of amouranth, die letterlijk miljoenen binnenslepen jaarlijks, hebben gewoon een relatie en/of zijn getrouwd.
Maar daar hebben ze het niet over want dan is de horde Simps niet langer geïnteresseerd.

Het is dus een tweezijdig probleem.
Vrouwen maken gretig misbruik van de zwakte van mannen en mannen weten die grens niet meer te vinden onderhand, hele generaties die eigenlijk niet eens meer weten hoe ze nog normaal een vrouw kunnen aanspreken.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:33:12 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203724180
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Veel vrouwen zullen roepen dat ze het niet makkelijker hebben, want “its a man’s world”, wat natuurlijk lariekoek is.

Kijk naar de moderne maatschappij wat vooral een digitaal landschap is geworden, zoals instagram, TikTok, twitch, onlyfans etc.

Maar daar mag je wel tegenover zetten dat dit eigenlijk de schuld is van (jonge) mannen die maar blijven simpen en geld geven aan vrouwen die never nooit niet naar ze om zullen kijken.

Een pokimane of amouranth, die letterlijk miljoenen binnenslepen jaarlijks, hebben gewoon een relatie en/of zijn getrouwd.
Maar daar hebben ze het niet over want dan is de horde Simps niet langer geïnteresseerd.

Vrouwen maken gretig misbruik van de zwakte van mannen en mannen weten die grens niet meer te vinden onderhand, hele generaties die eigenlijk niet eens meer weten hoe ze nog normaal een vrouw kunnen aanspreken.
Dat opent wel perspectieven voor oudere mannen die wel deugen
The End Times are wild
pi_203724327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat opent wel perspectieven voor oudere mannen die wel deugen
Alleen als je rijk bent.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:51:45 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203724662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Alleen als je rijk bent.
Daar kun je aan werken.
The End Times are wild
pi_203724810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
oO/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:17:43 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203725233
Talent is geluk en knap zijn is een soort talent net als slim, sterk, creatief of wat dan ook. Daarmee doe je je voordeel ten opzichte van iemand die het niet heeft. Daar hoeft iemand zich verder niet schuldig over te voelen.
pi_203725463
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar kun je aan werken.
Ja ja, alleen maar voor een knap koppie? Don’t be a simp.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:32:23 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203725501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja, alleen maar voor een knap koppie? Don’t be a simp.
Als je rijk bent hoef je niet te simpen. Een simp werkt de hele zaterdag in de supermarkt om 's avonds om 21:00 uur zijn verdiende centjes aan een Onlyfans-slet te geven. Een Chad heeft een goed rendement op zijn assets en heeft geen tijd voor Onlyfans
The End Times are wild
pi_203725629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Hexagon het volgende:
Talent is geluk en knap zijn is een soort talent net als slim, sterk, creatief of wat dan ook. Daarmee doe je je voordeel ten opzichte van iemand die het niet heeft. Daar hoeft iemand zich verder niet schuldig over te voelen.
Daar ben ik wel mee eens. Er is alleen 1 probleem => De talenten die je benoemt zijn je gegeven door je DNA. Echter ook je sekse en je huidskleur zijn je gegeven door je DNA. Ook puur geluk waar je je niet schuldig over zou moeten voelen. Echter de voordelen die uit sekse en huidskleur vloeien vinden we uiterst ongewenst en proberen we koste wat kost te onderdrukken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:39:52 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203725652
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nee, helaas.

Dit vraagt natuurlijk om een ‘pic or it didn’t happen!’.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_203725772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je rijk bent hoef je niet te simpen. Een simp werkt de hele zaterdag in de supermarkt om 's avonds om 21:00 uur zijn verdiende centjes aan een Onlyfans-slet te geven. Een Chad heeft een goed rendement op zijn assets en heeft geen tijd voor Onlyfans
Nee.

Als jij geld geeft puur voor dat knappe koppie, ben je een simp.
Rijk of arm.

Je ziet meer en meer mannen dan ook interesse verliezen in bijvoorbeeld het huwelijk.
Vrouwen bieden uiteindelijk te weinig maar hebben een waslijst aan eisen.

Als je daarmee akkoord gaat, dat jij maar je zaakjes op orde moet hebben en geld binnensleept.. zodat zij kan shoppen, ben je een simp en onderdeel van het probleem.
pi_203727978
Mensen houden de waan maar al te graag in stand dat ze "self made" zijn op alle fronten, zelfs naar zichzelf toe.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 20:51:03 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203728310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee.

Als jij geld geeft puur voor dat knappe koppie, ben je een simp.
Rijk of arm.

Je ziet meer en meer mannen dan ook interesse verliezen in bijvoorbeeld het huwelijk.
Vrouwen bieden uiteindelijk te weinig maar hebben een waslijst aan eisen.

Als je daarmee akkoord gaat, dat jij maar je zaakjes op orde moet hebben en geld binnensleept.. zodat zij kan shoppen, ben je een simp en onderdeel van het probleem.
Wie geeft er iets?

Vrouwen zijn veel zelfstandiger dan 25 jaar geleden en hebben mannen niet nodig. Dat geld minder voor mannen.
The End Times are wild
pi_203728335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wie geeft er iets?

Vrouwen zijn veel zelfstandiger dan 25 jaar geleden en hebben mannen niet nodig. Dat geld minder voor mannen.
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:15:51 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203728753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag he.

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.

Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
Ik vind dat je hier met name mannen ernstig tekort doet, alsof alle mannen zo verschrikkelijk oppervlakkig zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:20:32 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203728820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat ik het hier niet moeilijker heb omdat ik een vrouw ben.
Heb het niet makkelijker, heb het niet moeilijker.

Er zijn hier en daar dingen omdat ik een vrouw ben, maar dat kan weggestreept worden tegenover de dingen die mannen hebben. Algemeen genomen is het hier gewoon gelijkwaardig en daar ben ik dankbaar voor
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:21:20 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203728832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
Ik neem zomaar aan dat jouw persoonlijke kring van familie en vrienden qua opleiding gemiddeld niet heel hoog is.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')