abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203718050
Wat ik me nou weleens afvraag he.

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.

Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.

[ Bericht 80% gewijzigd door Armani XL op 22-02-2022 19:38:35 ]
pi_203718150
Knappe mannen hebben net zo goed voordeel hoor.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 12:25:44 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203718203
Zitten mannen ermee dat het feit dat ze het goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203718690
Goede insteek voor een topic maar ik denk dat je de vraagstelling idd moet veranderen.

Knappe mannen hebben namelijk ook gigantisch veel voordelen. Wellicht nog wel meer.
En vrouwen hoeven nog niet eens heel knap te zijn om veel voor elkaar te krijgen met hun uiterlijk, zolang ze maar jong en niet dik zijn.
pi_203718692
Het hele leven hangt aan elkaar van geluk. Je moet alleen wel iets met je geluk doen.

En wat betreft je enquête, dat zal voor prille relaties of relaties die fundamenteel slecht in elkaar zitten ongetwijfeld gelden.
pi_203718716
Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Zeker hedendaag is goed te zien dat een vrouw het meer moeten hebben van haar lichaam en gezicht. Zij kan met haar uiterlijk flink succes behalen in dit leven. En reken maar dat alle vrouwen dit doorhebben. Zie bijvoorbeeld die website waar ze selfies kunnen posten en hiermee meer dan een zakenman verdienen. Tevens zie je weinig intelectueels uit de hoek komen van vrouwen. Alles wat zij laten zien is uiterlijk gerelateerd. Kontje schudden en zwoel bewegen zit blijkbaar in hun genen dan in een opvoeding. Want mannen doen zulke dingen niet. De trieste conclusie is dat vrouwen dus eigenlijk zijn geboren voor zaken als hoertje spelen en alles wat met theater te maken heeft. Denken en doen alsof er meer in een vrouw zit is ijdele hoop. Als iedereen nu eens gewoon doet waar hij of zij goed in is. Dan wordt dit vast een betere en vreedzamere wereld om in te leven.

Waar ik het trouwens niet mee eens ben is dat dit alleen geldt voor hele knappe vrouwen. Kijk eens voor de grap op kinky of sexjobs nl. Daar vind je advertenties van lelijke dikke uitgezakte en of oude vrouwen 55+ Die blijkbaar nog flinke aandacht krijgen. Ook jongere vrouwen zonder armen of benen zijn tegenwoordig meermaals getrouwd. En met kinderen. Terwijl een gemiddeld uitziende jongen tegenwoordig een #metoo aan zijn broek krijgt voor het vragen van een enkele telefoonnummer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunnter op 18-02-2022 13:04:24 ]
pi_203719125
Weer een kloon van osodevo?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:25:45 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203719253
Gunnter, overdrijven is ook een vak hoor… kom nou zeg.

Al met al, ben niet bovengemiddeld knap, maar nee, daar sta ik niet echt bij stil.
Natuurlijk is het zo dat als je iemand anders was je waarschijnlijk die relatie niet gehad had, maar dat is toch niets raars ofzo? Dat geld toch voor iedereen?

Qua baan is het niet eens waar. Denk zelfs dat bovengemiddeld knap zijn als vrouw zijnde dan tegen kan zitten ipv je zal helpen. Dat mensen minder snel geneigd zijn je die promotie te geven omdat er dan sneller gefluisterd wordt dat het om uiterlijk (of bepaalde hand en span diensten) gaat. Ook is er het vooroordeel dat bovengemiddeld knappe vrouwen vast niet zo slim zullen zijn. Die moeten zich op dat gebied harder bewijzen dan een gemiddeld mens.
Het enige waar een bovengemiddeld knappe vrouw voordeel heeft is met werk waarbij uiterlijk een grote rol speelt. Maar daar heb je weinig aan als je werk doet waar uiterlijk geen grote rol bij speelt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203719418
Ik kan mij niet indenken dat een commercieel bedrijf wwaar al snel veel geld in omgaat. Geen knappe vrouwen zou willen aannemen. Een knap gezicht trekt juist klanten. En zoals talloze psychologische papers hebben beschreven. Worden knappe mensen gezien als betrouwbaarder. En dat is juist goed voor zaken. Als je als vrouw een beetje kan excellen of accounten of niet bang bent om het gezicht te zijn voor zakenrelaties. Dan kun je makkelijker en sneller carriere maken.

volgens onderzoek is het zelfs zo. Dat vrouwen tegenwooordig meer verdienen dan mannen. Ook wanneer de vrouw deeltijd werkt (en dat zijn er veel). Per uur verdient ze gemiddeld meer.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:42:56 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203719531
Representatief helpt wel mee ja. Bovengemiddeld knap kan juist weer tegen werken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:59:04 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203719785
Toevallig heb ik altijd relaties gehad met erg knappe vrouwen, terwijl uiterlijk mij eigenlijk niks uitmaakt. Wanneer ze een ongeluk zou krijgen, bijvoorbeeld verbrand in haar gezicht of zo, zou me dat niks uitmaken.
Het is ook echt een mythe dat knappe vrouwen minder aardig zouden zijn of zo, wat is dat nu voor onzin. Ik vind lelijke vrouwen juist vaak onaardig, misschien zijn ze teleurgesteld in het leven.
Ik heb ook wel eens geprobeerd een minder knappe vrouw te versieren, maar dat lukte me echt nooit.
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 14:11:30 #12
441859 crew  Lenny77
pi_203720019
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef Gunnter het volgende:

Zeker hedendaag is goed te zien dat een vrouw het meer moeten hebben van haar lichaam en gezicht. Zij kan met haar uiterlijk flink succes behalen in dit leven. En reken maar dat alle vrouwen dit doorhebben. Zie bijvoorbeeld die website waar ze selfies kunnen posten en hiermee meer dan een zakenman verdienen. Tevens zie je weinig intelectueels uit de hoek komen van vrouwen. Alles wat zij laten zien is uiterlijk gerelateerd. Kontje schudden en zwoel bewegen zit blijkbaar in hun genen dan in een opvoeding. Want mannen doen zulke dingen niet. De trieste conclusie is dat vrouwen dus eigenlijk zijn geboren voor zaken als hoertje spelen en alles wat met theater te maken heeft. Denken en doen alsof er meer in een vrouw zit is ijdele hoop. Als iedereen nu eens gewoon doet waar hij of zij goed in is. Dan wordt dit vast een betere en vreedzamere wereld om in te leven.

Waar ik het trouwens niet mee eens ben is dat dit alleen geldt voor hele knappe vrouwen. Kijk eens voor de grap op kinky of sexjobs nl. Daar vind je advertenties van lelijke dikke uitgezakte en of oude vrouwen 55+ Die blijkbaar nog flinke aandacht krijgen. Ook jongere vrouwen zonder armen of benen zijn tegenwoordig meermaals getrouwd. En met kinderen. Terwijl een gemiddeld uitziende jongen tegenwoordig een #metoo aan zijn broek krijgt voor het vragen van een enkele telefoonnummer.
Hier past maar 1 antwoord...

:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203720373
Alsof vrouwen niet voor uiterlijk gaan. :') Andersom geldt dat dan toch net zo goed?

En dan is de constatering dat uiterlijk een rol speelt bij partnerkeuze en dat smaken verschillen. En als we geluk hebben, dan komt er iemand a la BookFreak dit topic ingefietst om iedereen te vertellen dat er één objectieve norm is voor de ideale vrouw en dan vallen we allemaal daar weer overheen, omdat het volstrekte onzin is.

Overigens wel potentiele incel vibes in de OP
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:39:34 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203720460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:59 schreef LXIV het volgende:
Toevallig heb ik altijd relaties gehad met erg knappe vrouwen, terwijl uiterlijk mij eigenlijk niks uitmaakt. Wanneer ze een ongeluk zou krijgen, bijvoorbeeld verbrand in haar gezicht of zo, zou me dat niks uitmaken.
Het is ook echt een mythe dat knappe vrouwen minder aardig zouden zijn of zo, wat is dat nu voor onzin. Ik vind lelijke vrouwen juist vaak onaardig, misschien zijn ze teleurgesteld in het leven.
Ik heb ook wel eens geprobeerd een minder knappe vrouw te versieren, maar dat lukte me echt nooit.
Er zijn echt best veel vooroordelen over bovengemiddeld knappe vrouwen.
Oppervlakkig, niet aardig, niet slim. Zullen zich vast omhoog geneukt hebben of iig hun tieten in de strijd hebben gegooid.

Voor bovengemiddeld knappe mannen geld dit veel minder. Denk dat bovengemiddeld knap zijn als vrouw zijnde vaker tegen werkt als mee zit. Juist door die vooroordelen waar ze maar aan voorbij moeten zien te komen.
Neem bv die carrière mbt zaken waar hun uiterlijk geen geen pre is (het meeste dus). Die ‘baas’ zal minder geneigd zijn ze die promotie te geven, want hij wil niet bekend staan als diegene die een echt heel erg lekker wijf voorrang gaf omdat ze lekker is. Dat doet af aan zijn status.
Die bovengemiddeld knappe vrouw moet dubbel bewijzen dat ze wel kan nadenken, dat ze wel inhoud heeft, dat ze wel gevoel heeft. Dat als ze het een keer zat is met beoordeeld worden op haar uiterlijk ze geen bitch is, maar gewoon een mens is die het een keertje zat is. Dat het best kut is als anderen bar weinig geven om wie ze is.

Ik heb een bovengemiddeld knappe dame die ik 1 van mijn beste vriendinnen noem, ken haar al vanaf onze jeugd. En heb die echt zien huilen omdat ze enkel op haar uiterlijk beoordeeld werd.
Ze is verdomd slim (heeft geen lol studie gedaan op universitair niveau) is een ontzettend lief mens die altijd klaar staat voor anderen. Maar loopt in haar leven echt best veel tegen die vooroordelen aan.

Daarin is gemiddeld zijn, niet lelijk, niet bovengemiddeld knap, makkelijker.
Ik ben iig veel minder tegen een hoop gedoe aangelopen waar zij wel tegen aan liep. En dat gaat van relaties (status object zijn ipv echte interesse) tot werk (mensen die amper tot niet geloven dat er ook inhoud in dat koppie zit).
pi_203720476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef laforest het volgende:
Knappe mannen hebben net zo goed voordeel hoor.
Of rijke mannen die financiele zekerheid kunnen bieden

ik denk overigens dat overdreven zorgen maken dat 'je partner wel eens niet echt van je zou houden' eerder een teken is van een gebrek aan zelfvertrouwen...
het is altijd mogelijk dat een relatie uitgaat, maar dat ga je echt niet veranderen door heel erg bangelijk te gaan doen (ik vermoed zelfs dat mensen die deze instelling hebben eerder het einde van hun relatie ermee versnellen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203720495
Incel alert.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:41:46 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203720496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Er zijn echt best veel vooroordelen over bovengemiddeld knappe vrouwen.
Oppervlakkig, niet aardig, niet slim. Zullen zich vast omhoog geneukt hebben of iig hun tieten in de strijd hebben gegooid.
In werkelijkheid denk ik dat positieve eigenschappen juist correleren. Die vooroordelen zijn gewoon bedacht uit jaloezie.
quote:
Voor bovengemiddeld knappe mannen geld dit veel minder. Denk dat bovengemiddeld knap zijn als vrouw zijnde vaker tegen werkt als mee zit. Juist door die vooroordelen waar ze maar aan voorbij moeten zien te komen.
Neem bv die carrière mbt zaken waar hun uiterlijk geen geen pre is (het meeste dus). Die ‘baas’ zal minder geneigd zijn ze die promotie te geven, want hij wil niet bekend staan als diegene die een echt heel erg lekker wijf voorrang gaf omdat ze lekker is. Dat doet af aan zijn status.
Die bovengemiddeld knappe vrouw moet dubbel bewijzen dat ze wel kan nadenken, dat ze wel inhoud heeft, dat ze wel gevoel heeft. Dat als ze het een keer zat is met beoordeeld worden op haar uiterlijk ze geen bitch is, maar gewoon een mens is die het een keertje zat is. Dat het best kut is als anderen bar weinig geven om wie ze is.

Ik heb een bovengemiddeld knappe dame die ik 1 van mijn beste vriendinnen noem, ken haar al vanaf onze jeugd. En heb die echt zien huilen omdat ze enkel op haar uiterlijk beoordeeld werd.
Ze is verdomd slim (heeft geen lol studie gedaan op universitair niveau) is een ontzettend lief mens die altijd klaar staat voor anderen. Maar loopt in haar leven echt best veel tegen die vooroordelen aan.

Daarin is gemiddeld zijn, niet lelijk, niet bovengemiddeld knap, makkelijker.
Ik ben iig veel minder tegen een hoop gedoe aangelopen waar zij wel tegen aan liep. En dat gaat van relaties (status object zijn ipv echte interesse) tot werk (mensen die amper tot niet geloven dat er ook inhoud in dat koppie zit).
Ik denk wel dat knappe mensen (mannen en vrouwen) onder aan de streep meer voordeel krijgen. Op allerlei vlakken, in relaties, met vrienden, werk, kansen. De meeste mensen, ook de lelijke, hebben toch liever contact met een mooi iemand. Ik accepteer dat, zo is de wereld en de natuur.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:42:41 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203720503
Even als aanvulling

Beneden gemiddelde mensen, die dus echt lelijk zijn, kennen ook vooroordelen.
Ik zet de stelling neer dat het een hoefijzer effect is. Dat hoe lelijker of hoe knapper het meer tegenzit. Dat gemiddeld of net erboven of eronder gunstig kan zijn afhankelijk van waar iemand zich begeeft. Maar dat degene die daarbuiten vallen vaker nadeel ondervinden ervan.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:44:45 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203720527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Even als aanvulling

Beneden gemiddelde mensen, die dus echt lelijk zijn, kennen ook vooroordelen.
Ik zet de stelling neer dat het een hoefijzer effect is. Dat hoe lelijker of hoe knapper het meer tegenzit. Dat gemiddeld of net erboven of eronder gunstig kan zijn afhankelijk van waar iemand zich begeeft. Maar dat degene die daarbuiten vallen vaker nadeel ondervinden ervan.
Interessante stelling, maar kun je het ook onderbouwen dan? Waarom zouden lelijke mensen voordelen hebben? ik denk bijvoorbeeld dat mensen die dik zijn veel nadelen ondervinden.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:45:27 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203720534
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:41 schreef LXIV het volgende:

[..]
In werkelijkheid denk ik dat positieve eigenschappen juist correleren. Die vooroordelen zijn gewoon bedacht uit jaloezie.
[..]
Ik denk wel dat knappe mensen (mannen en vrouwen) onder aan de streep meer voordeel krijgen. Op allerlei vlakken, in relaties, met vrienden, werk, kansen. De meeste mensen, ook de lelijke, hebben toch liever contact met een mooi iemand. Ik accepteer dat, zo is de wereld en de natuur.
Ik denk dat lelijke mensen vaak helemaal geen trek hebben in die mooie mensen, want die zullen uitstralen dat ze liever niet met lelijke mensen omgaan/gezien willen worden. Of zich daar ook gewoon openlijk naar gedragen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:46:02 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203720544
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Interessante stelling, maar kun je het ook onderbouwen dan? Waarom zouden lelijke mensen voordelen hebben? ik denk bijvoorbeeld dat mensen die dik zijn veel nadelen ondervinden.
Vooroordelen, niet voordelen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:46:57 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203720558
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat lelijke mensen vaak helemaal geen trek hebben in die mooie mensen, want die zullen uitstralen dat ze liever niet met lelijke mensen omgaan/gezien willen worden. Of zich daar ook gewoon openlijk naar gedragen.
Is dat zo?
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:47:48 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203720568
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Is dat zo?
Ja, natuurlijk.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:48:49 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203720589
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vooroordelen… niet voordelen.
pi_203720642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:41 schreef LXIV het volgende:
Ik denk wel dat knappe mensen (mannen en vrouwen) onder aan de streep meer voordeel krijgen.
https://dash.harvard.edu/(...)06/mobius_beauty.pdf

uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het positieve inkomensffect van mensen die meer aantrekkelijk zijn redelijk vergelijkbaar is met bv het gender-gap of bepaalde raciale of sociale stereotypen die ook inkomenspositie lijken te kunnen beinvloedden.

Wat dat betreft zou je ook kunnen zeggen dat de achterstand die 'leijke' mensen ervaren bv vergelijkbaar is met hoe vrouwen in de maatschappij vaak achtergesteld zijn of migranten en minderheden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:03 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja, nu snap ik wat je bedoelt. Alleen denk ik niet dat het een hoefijzer is maar een diagonale lijn, waarbij de lelijke mensen het meeste nadeel hebben en de mooie het meeste voordeel.
Ik zou bij een sollicitatie bijvoorbeeld om diverse redenen niet iemand aannemen die erg dik is. En misschien juist wel iemand die mooi is. Zo niet bewust, dan wel onbewust. Ik denk dat dit algemeen gebeurt.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:43 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
https://dash.harvard.edu/(...)06/mobius_beauty.pdf

uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het positieve inkomensffect van mensen die meer aantrekkelijk zijn redelijk vergelijkbaar is met bv het gender-gap of bepaalde raciale of sociale stereotypen die ook inkomenspositie lijken te kunnen beinvloedden.

Wat dat betreft zou je ook kunnen zeggen dat de achterstand die 'leijke' mensen ervaren bv vergelijkbaar is met hoe vrouwen in de maatschappij vaak achtergesteld zijn of migranten en minderheden.
Ja, en dat geldt ook voor slimme mensen of gezonde mensen of sociaal vaardige mensen. Zo is de wereld.
The End Times are wild
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:55 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203721712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Je weet mijn beeld van jou L, Jij bent een strenge, knappe, blonde, juffrouw Nederlands.
The End Times are wild
pi_203721754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Dit dus inderdaad. Maar in dit geval heeft ze het in ieder geval nog zelf door dat ze statusobject is.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:08:05 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203722048
Ik denk dat ze dat best goed weten, maar ze vinden dat helemaal geen bezwaar.

De knapste 20% / 25% van de vrouwen identificeren zich met hun uiterlijk en vinden dat hetgeen dat ze echt uniek maakt of waarmee ze zich onderscheiden. Ze zijn dus niet "de vrouw die dat mooie week levert", of "die vrouw met die mening" of "die vrouw met die carrière".

Het is echt meer "de vrouw met dat gezicht of lichaam, benen, haar, kleding, etc."

Daarmee onderscheiden ze zich en voelen ze zich speciaal. Ze vinden het dan vaak ook fijn als een man haar daarop selecteert. Ze worden geselecteerd om wie echt zijn. Ze voelen zich speciaal daardoor. Dit soort vrouwen vinden hun man ook helemaal niet aantrekkelijk, ze vinden het idee spannend dat een man haar aantrekkelijk vindt.

De vrouwen die het meeste uitgeven aan uiterlijke verzorging en make-up en die op latere leeftijd voor plastische chirurgie kiezen. Dat zijn juist die 20% / 25% die al tot de knappere vrouwen hoorden zonder al die uitgaven/ingrepen. Denk daar eens over na. Zegt je dat niet eigenlijk al genoeg?

Voor juist hun is dat belangrijk omdat ze daar hun "status" aan ontleend hadden en die willen ze niet kwijtraken.

Even een belangrijke sidenote: De meerderheid van de vrouwen is helemaal niet zo en ik denk dat dit in Amerika of Brazilië veel meer van toepassing is dan in Nederland.

Een voorbeeld dat ik laatst tegenkwam is Kelly Weekers. Een vrouw die zichzelf profileert als een succesvolle zakenvrouw op social media, maar bij alles dat ze doet of post moet daar even een mooie foto bij van haar glad bewerkte perfect lijkende gezicht in een mooi strak pakje waar goed te zien is dat ze qua genetica tot de top behoort. Zonder dat heeft ze dat onderscheidende vermogen niet. Misschien is ze best goed in wat ze doet en kan, maar er zijn honderden vrouwen die je hetzelfde werk leveren, maar niet dezelfde klanten hebben vanwege haar "marketing".
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:45 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203722098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je weet mijn beeld van jou L, Jij bent een strenge, knappe, blonde, juffrouw Nederlands.
[ afbeelding ]
Nee, helaas.
Ben donkerblond en heb de superkracht om heerlijk in de achtergrond op te kunnen gaan.

Heb wel serieus lang haar, grote tieten en volgens velen ogen om in te verdrinken (vind zelf mijn ogen ook mooi en dat zegt wat).
Maar ben echt gewoon gemiddeld, h ja en ben geen jonkie meer.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:33 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203722132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef tstile het volgende:

[..]
Dit dus inderdaad. Maar in dit geval heeft ze het in ieder geval nog zelf door dat ze statusobject is.
En dat is best kut.
Zeker als je zoals zij zoveel meer te bieden hebt.

Het is echt niet zo leuk als mensen vaak denken dat je dingen bereikt hebt omdat je echt verdomd mooi bent. Dat terwijl je er keihard voor gewerkt hebt.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:30:30 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203722540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nee, helaas.
Ben donkerblond en heb de superkracht om heerlijk in de achtergrond op te kunnen gaan.

Heb wel serieus lang haar, grote tieten en volgens velen ogen om in te verdrinken (vind zelf mijn ogen ook mooi en dat zegt wat).
Oh Sorry, dat was eigenlijk bedoeld voor Lienekien.,,,
The End Times are wild
pi_203723868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
Veel vrouwen zullen roepen dat ze het niet makkelijker hebben, want “its a man’s world”, wat natuurlijk lariekoek is.

Kijk naar de moderne maatschappij wat vooral een digitaal landschap is geworden, zoals instagram, TikTok, twitch, onlyfans etc.

Wie zijn de top verdieners op misschien een uitzondering hier en daar na?
Rijen en rijen en rijen, hele lijsten vol, met vrouwen.

Maar daar mag je wel tegenover zetten dat dit eigenlijk de schuld is van (jonge) mannen die maar blijven simpen en geld geven aan vrouwen die never nooit niet naar ze om zullen kijken.

Een pokimane of amouranth, die letterlijk miljoenen binnenslepen jaarlijks, hebben gewoon een relatie en/of zijn getrouwd.
Maar daar hebben ze het niet over want dan is de horde Simps niet langer geïnteresseerd.

Het is dus een tweezijdig probleem.
Vrouwen maken gretig misbruik van de zwakte van mannen en mannen weten die grens niet meer te vinden onderhand, hele generaties die eigenlijk niet eens meer weten hoe ze nog normaal een vrouw kunnen aanspreken.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:33:12 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203724180
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Veel vrouwen zullen roepen dat ze het niet makkelijker hebben, want “its a man’s world”, wat natuurlijk lariekoek is.

Kijk naar de moderne maatschappij wat vooral een digitaal landschap is geworden, zoals instagram, TikTok, twitch, onlyfans etc.

Maar daar mag je wel tegenover zetten dat dit eigenlijk de schuld is van (jonge) mannen die maar blijven simpen en geld geven aan vrouwen die never nooit niet naar ze om zullen kijken.

Een pokimane of amouranth, die letterlijk miljoenen binnenslepen jaarlijks, hebben gewoon een relatie en/of zijn getrouwd.
Maar daar hebben ze het niet over want dan is de horde Simps niet langer geïnteresseerd.

Vrouwen maken gretig misbruik van de zwakte van mannen en mannen weten die grens niet meer te vinden onderhand, hele generaties die eigenlijk niet eens meer weten hoe ze nog normaal een vrouw kunnen aanspreken.
Dat opent wel perspectieven voor oudere mannen die wel deugen
The End Times are wild
pi_203724327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat opent wel perspectieven voor oudere mannen die wel deugen
Alleen als je rijk bent.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:51:45 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203724662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Alleen als je rijk bent.
Daar kun je aan werken.
The End Times are wild
pi_203724810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
oO/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:17:43 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203725233
Talent is geluk en knap zijn is een soort talent net als slim, sterk, creatief of wat dan ook. Daarmee doe je je voordeel ten opzichte van iemand die het niet heeft. Daar hoeft iemand zich verder niet schuldig over te voelen.
pi_203725463
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar kun je aan werken.
Ja ja, alleen maar voor een knap koppie? Don’t be a simp.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:32:23 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203725501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja, alleen maar voor een knap koppie? Don’t be a simp.
Als je rijk bent hoef je niet te simpen. Een simp werkt de hele zaterdag in de supermarkt om 's avonds om 21:00 uur zijn verdiende centjes aan een Onlyfans-slet te geven. Een Chad heeft een goed rendement op zijn assets en heeft geen tijd voor Onlyfans
The End Times are wild
pi_203725629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Hexagon het volgende:
Talent is geluk en knap zijn is een soort talent net als slim, sterk, creatief of wat dan ook. Daarmee doe je je voordeel ten opzichte van iemand die het niet heeft. Daar hoeft iemand zich verder niet schuldig over te voelen.
Daar ben ik wel mee eens. Er is alleen 1 probleem => De talenten die je benoemt zijn je gegeven door je DNA. Echter ook je sekse en je huidskleur zijn je gegeven door je DNA. Ook puur geluk waar je je niet schuldig over zou moeten voelen. Echter de voordelen die uit sekse en huidskleur vloeien vinden we uiterst ongewenst en proberen we koste wat kost te onderdrukken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:39:52 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203725652
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nee, helaas.

Dit vraagt natuurlijk om een ‘pic or it didn’t happen!’.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_203725772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je rijk bent hoef je niet te simpen. Een simp werkt de hele zaterdag in de supermarkt om 's avonds om 21:00 uur zijn verdiende centjes aan een Onlyfans-slet te geven. Een Chad heeft een goed rendement op zijn assets en heeft geen tijd voor Onlyfans
Nee.

Als jij geld geeft puur voor dat knappe koppie, ben je een simp.
Rijk of arm.

Je ziet meer en meer mannen dan ook interesse verliezen in bijvoorbeeld het huwelijk.
Vrouwen bieden uiteindelijk te weinig maar hebben een waslijst aan eisen.

Als je daarmee akkoord gaat, dat jij maar je zaakjes op orde moet hebben en geld binnensleept.. zodat zij kan shoppen, ben je een simp en onderdeel van het probleem.
pi_203727978
Mensen houden de waan maar al te graag in stand dat ze "self made" zijn op alle fronten, zelfs naar zichzelf toe.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 20:51:03 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203728310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee.

Als jij geld geeft puur voor dat knappe koppie, ben je een simp.
Rijk of arm.

Je ziet meer en meer mannen dan ook interesse verliezen in bijvoorbeeld het huwelijk.
Vrouwen bieden uiteindelijk te weinig maar hebben een waslijst aan eisen.

Als je daarmee akkoord gaat, dat jij maar je zaakjes op orde moet hebben en geld binnensleept.. zodat zij kan shoppen, ben je een simp en onderdeel van het probleem.
Wie geeft er iets?

Vrouwen zijn veel zelfstandiger dan 25 jaar geleden en hebben mannen niet nodig. Dat geld minder voor mannen.
The End Times are wild
pi_203728335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wie geeft er iets?

Vrouwen zijn veel zelfstandiger dan 25 jaar geleden en hebben mannen niet nodig. Dat geld minder voor mannen.
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:15:51 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203728753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:

Ik vind dat je hier met name mannen ernstig tekort doet, alsof alle mannen zo verschrikkelijk oppervlakkig zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:20:32 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203728820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat ik het hier niet moeilijker heb omdat ik een vrouw ben.
Heb het niet makkelijker, heb het niet moeilijker.

Er zijn hier en daar dingen omdat ik een vrouw ben, maar dat kan weggestreept worden tegenover de dingen die mannen hebben. Algemeen genomen is het hier gewoon gelijkwaardig en daar ben ik dankbaar voor
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:21:20 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203728832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
Ik neem zomaar aan dat jouw persoonlijke kring van familie en vrienden qua opleiding gemiddeld niet heel hoog is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')