Dan nog kiezen ze zelf voor het werk en je moet gewoon werken. Beetje storm ga je niet dood aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.
Sterker nog 1 minuut te laat en 1 ster review. Ik ben klant, dus je bent op tijd. Dan fiets je maar wat harderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hele volksstammen die het zullen gaan doen, en dan waarschijnlijk ook pissig worden als ze een paar minuten te laat komen, of als hun blikje redbull is ingedeukt omdat er een boom op de bezorger pleurde.
Ik heb geen keuken, het zijn geen vreemdelingen en zelf ga ik straks gewoon even langs een toko want dat kan ook. Maar dat je als bezorger door weer en wind moet dat is altijd al zo geweest. Moest ik vroeger ook hoor met mijn krantenwijkje.. ook tijdens een storm.. vol door het hele industrie en havengebied.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog kiezen ze zelf voor het werk en je moet gewoon werken. Beetje storm ga je niet dood aan.
Hier bezorgen ze niet vanwege het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef MichaelScott het volgende:
Nog geen boodschappen gedaan, veel te gevaarlijk om naar buiten te gaan nu dus ik bestel wel een pizza.
Zou de Goffert nog overeind staan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
AZ'D.
Mag Den Haag nu in Alkmaar gaan spelen
Zolang de weergoden niet besluiten te springen loopt dat wel los.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou de Goffert nog overeind staan?
Klinkt computer gegenereerd net als Marengo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie verzint toch die rare namen?
Jason.²
Random woord: Eunicequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie verzint toch die rare namen?
Jason.²
Ik ben nog een paar km wezen lopen met d'r. In open vlakte. dat was echt vechten tegen de wind om terug te komen. Pijn in m'n beenspieren van het kracht zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoe doen jullie dat met hond uitlaten broeders?
Klote man, sterkte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef the-eye het volgende:
Diverse pannen van mń dak af. Ook een hoekpan op de westkant. Dat wordt echt spannend vannacht. Als de wind er onder slaat ben ik de lul. De wind gilt hier nu. Is echt scary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |