Een inkomensafhankelijk betaalnummer, groetjes SP.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef raptorix het volgende:
Gewoon een betaalnummer maken van 112, ik meld dit idee namens de VVD.
Waarom niet de reddingsdiensten privatiseren? Je meldt je noodgeval aan op een daarvoor in het leven geroepen website, en dan mogen zzp'ers erop bieden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef raptorix het volgende:
Gewoon een betaalnummer maken van 112, ik meld dit idee namens de VVD.
Gorillas blijkt nog steeds actief.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef Eightyone het volgende:
Ik las het ook zojuist, in een ander topic.
Maar van Flits e.d. is het nog niet duidelijk.
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gorillas blijkt nog steeds actief.
[ tweet ]
Flink (die bedoelde ik eigenlijk ipv 'Flits') ook.
[ tweet ]
Bezorgers zullen wel een "leuke" ZZP constructie hebben zodat die toko's nergens voor verantwoordelijk zijn. Van mijn werkgever mocht, wat ik moest thuis blijven vandaag...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
[ tweet ]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
[ tweet ]
Gewoon werken voor je geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.
En dan zitten ze ook nog grotendeels in Amsterdam & omstreken, waar de ene na de andere boom omvalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.
Met dit weer moet je gewoon zorgen dat je alles in huis hebt. Vreet desnoods iets simpels; een paar bapao broodjes uit de magnetron bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.
FLINK zit in heel Nederland inmiddels.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dan zitten ze ook nog grotendeels in Amsterdam & omstreken, waar de ene na de andere boom omvalt.
Ze kiezen toch zelf voor dat werk? Een krantenbezorger moet ook vroeg zijn nest uit als het zeikt van de regen of hard waait. Hulpdiensten zijn nu ook volop aan de bak. Hoort er gewoon bij en anders blijf je thuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.
Als ze niet werken met dit weer hebben ze geen inkomen, welkom in de nieuwe economie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ze kiezen toch zelf voor dat werk? Een krantenbezorger moet ook vroeg zijn nest uit als het zeikt van de regen of hard waait. Hulpdiensten zijn nu ook volop aan de bak. Hoort er gewoon bij en anders blijf je thuis.
Hele volksstammen die het zullen gaan doen, en dan waarschijnlijk ook pissig worden als ze een paar minuten te laat komen, of als hun blikje redbull is ingedeukt omdat er een boom op de bezorger pleurde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan nog kiezen ze zelf voor het werk en je moet gewoon werken. Beetje storm ga je niet dood aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.
Sterker nog 1 minuut te laat en 1 ster review. Ik ben klant, dus je bent op tijd. Dan fiets je maar wat harderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hele volksstammen die het zullen gaan doen, en dan waarschijnlijk ook pissig worden als ze een paar minuten te laat komen, of als hun blikje redbull is ingedeukt omdat er een boom op de bezorger pleurde.
Ik heb geen keuken, het zijn geen vreemdelingen en zelf ga ik straks gewoon even langs een toko want dat kan ook. Maar dat je als bezorger door weer en wind moet dat is altijd al zo geweest. Moest ik vroeger ook hoor met mijn krantenwijkje.. ook tijdens een storm.. vol door het hele industrie en havengebied.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog kiezen ze zelf voor het werk en je moet gewoon werken. Beetje storm ga je niet dood aan.
Hier bezorgen ze niet vanwege het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef MichaelScott het volgende:
Nog geen boodschappen gedaan, veel te gevaarlijk om naar buiten te gaan nu dus ik bestel wel een pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |