Het is niet zo zeer vanwege de storm zelf.. de 112centrale kan alle telefoontjes niet meer aan.quote:
Dat heeft ook nooit gewerkt, mensen bellen gewoon 112.. weten in paniek de andere nummers ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef spoilert het volgende:
112 overbelast, dus al die plaatjes wie of wat je moet bellen werken dus niet.. (of we gaan allemaal dood!1!)
Gelderlandgenot welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef MC-M het volgende:
Niks geen Alert, wat jij @:maxi-mus? De Provincie wordt vast weer vergeten
ANP stuurt een push bericht dat er een NL-alert is verzonden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand al gemeld dat ze een NL-alert ontvangen hebben?
Zo niet, bij deze.
Ik wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef MC-M het volgende:
Niks geen Alert, wat jij @:maxi-mus? De Provincie wordt vast weer vergeten
Was eerder vanmiddag 220.000quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef capricia het volgende:
120.000 mensen die kijken naar die livestream van landende vliegtuigen op Heathrow.
Zoeken we op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef RichardHammond het volgende:
Ben ik de enige met een NL-alert?
Een inkomensafhankelijk betaalnummer, groetjes SP.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef raptorix het volgende:
Gewoon een betaalnummer maken van 112, ik meld dit idee namens de VVD.
Waarom niet de reddingsdiensten privatiseren? Je meldt je noodgeval aan op een daarvoor in het leven geroepen website, en dan mogen zzp'ers erop bieden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:20 schreef raptorix het volgende:
Gewoon een betaalnummer maken van 112, ik meld dit idee namens de VVD.
Gorillas blijkt nog steeds actief.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef Eightyone het volgende:
Ik las het ook zojuist, in een ander topic.
Maar van Flits e.d. is het nog niet duidelijk.
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gorillas blijkt nog steeds actief.
[ tweet ]
Flink (die bedoelde ik eigenlijk ipv 'Flits') ook.
[ tweet ]
Bezorgers zullen wel een "leuke" ZZP constructie hebben zodat die toko's nergens voor verantwoordelijk zijn. Van mijn werkgever mocht, wat ik moest thuis blijven vandaag...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
[ tweet ]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
[ tweet ]
Gewoon werken voor je geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.
En dan zitten ze ook nog grotendeels in Amsterdam & omstreken, waar de ene na de andere boom omvalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.
Met dit weer moet je gewoon zorgen dat je alles in huis hebt. Vreet desnoods iets simpels; een paar bapao broodjes uit de magnetron bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan ben je echt zo'n lul, als werkgever maar idd óók als je nu eten gaat bestellen bij dat soort fiets- en brommerkoeriers.
FLINK zit in heel Nederland inmiddels.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dan zitten ze ook nog grotendeels in Amsterdam & omstreken, waar de ene na de andere boom omvalt.
Ze kiezen toch zelf voor dat werk? Een krantenbezorger moet ook vroeg zijn nest uit als het zeikt van de regen of hard waait. Hulpdiensten zijn nu ook volop aan de bak. Hoort er gewoon bij en anders blijf je thuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.
Als ze niet werken met dit weer hebben ze geen inkomen, welkom in de nieuwe economie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je zelf eten in huis hebt ipv vertrouwen dat vreemdelingen tijdens een storm jou eten komen brengen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ze kiezen toch zelf voor dat werk? Een krantenbezorger moet ook vroeg zijn nest uit als het zeikt van de regen of hard waait. Hulpdiensten zijn nu ook volop aan de bak. Hoort er gewoon bij en anders blijf je thuis.
Hele volksstammen die het zullen gaan doen, en dan waarschijnlijk ook pissig worden als ze een paar minuten te laat komen, of als hun blikje redbull is ingedeukt omdat er een boom op de bezorger pleurde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |