Wordt er niet geneukt dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:17 schreef MissHobje het volgende:
Nu nog even genieten van een rustige nacht
Ik moet toch echt naar mijn werk morgenavond, dus moet de weg opquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:43 schreef aloa het volgende:
Het blijft apart dat te veel mensen geen idee hebben wat er morgen voor storm op hun afkomt![]()
Potentieel dodelijk systeem dit
Vrijdagavond werkdag?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet toch echt naar mijn werk morgenavond, dus moet de weg op
Nachtdienst in een ziekenhuis vanaf 23.00quote:
Sterktequote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nachtdienst in een ziekenhuis vanaf 23.00
Ja mooi kak, ik maak me ook zorgen in de spits terug straks…quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet toch echt naar mijn werk morgenavond, dus moet de weg op
Rowp dat nog eens om 13 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 05:50 schreef sp3c het volgende:
Hier is nog niets aan de hand, minder wind dan gister en eergister
Volgens mij is dan ijshockeyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rowp dat nog eens om 13 uur vanmiddag
Nee dan heb je nog een uur (en tien minuten)!quote:
Goed uitkijken dan maar...quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nachtdienst in een ziekenhuis vanaf 23.00
quote:
Op bovenverdieping open en in de bak oprollen. Niet half omdat de wind er dan achter kan komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:34 schreef Mutant01 het volgende:
Rolluiken naar beneden of juist niet...
Kijk @Nattekat, daar is je eeuw, de 21e eeuw...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
AD liveblog: mogelijk zwaarste storm van 21ste eeuw
https://www.ad.nl/dossier(...)21ste-eeuw~ac1f21e0/
Ik zei 'van deze eeuw'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk @:nattekat, daar is je eeuw, de 21e eeuw...
Als je zegt "van de laatste eeuw"is dat "van de laatste 100 jaar"
Ja dat is de laatste 100 jaar, want deze eeuw is nog maar 21 jaar en een beetje oudquote:
Zeynep klinkt uit iets van de Oostblok landen hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Wel kut dat we overal lezen "Storm Eunice" en dat Duitsland dan weer "Zeynep" als naam meegeeft.
Die wilden niet meedoen met die namen
Die Duitse naam klinkt alsof ze in oud-nederlands willen zeggen dat de storm niet echt isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Wel kut dat we overal lezen "Storm Eunice" en dat Duitsland dan weer "Zeynep" als naam meegeeft.
Als je geluk hebt kom je straks met 100km/h terugquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Op dit moment is het belangrijkste argument tegen naar werk fietsen de regen en niet de tegenwind. Duurt lang.
Vond eerder Turks ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeynep klinkt uit iets van de Oostblok landen haha
Thuiswerken FTWquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Op dit moment is het belangrijkste argument tegen naar werk fietsen de regen en niet de tegenwind. Duurt lang.
https://www.iafd.com/pers(...)r=f/zeynep-rossa.htmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeynep klinkt uit iets van de Oostblok landen haha
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kom je straks met 100km/h terug
Ja, sinds jaar en dag gebruiken de Duitsers hun eigen naam, zelfs als de rest van Europa een andere naam samen gebruiken. Redelijk onhandig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Het is vanuit het KNMI gewoon een waarschuwing. En bij sommige mensen komt een waarschuwing alleen binnen als je met dood en verderf gaat strooien. En voor de 'clicks' natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:04 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon ff goed opletten... vermijd bomen en blijf uit je doppen kijken!
Wandelen in het bos misschien even niet bij storm... Blijf dan maar thuis!
Voor de rest merk ik (weer) uit de ms media dat we weer DOOD gaan! (Er zullen vast ongelukkigen tegen een dakpan aanlopen of een boom op hun auto of hoofd krijgen!)
Kettingzaag en generator gisteren al uit het vet gehaald en proefgedraaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:04 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon ff goed opletten... vermijd bomen en blijf uit je doppen kijken!
Wandelen in het bos misschien even niet bij storm... Blijf dan maar thuis!
Voor de rest merk ik (weer) uit de ms media dat we weer DOOD gaan! (Er zullen vast ongelukkigen tegen een dakpan aanlopen of een boom op hun auto of hoofd krijgen!)
Snap ik wel idd, die wagentjes zijn wat smal en hoog... prima windvangers!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef DaMart het volgende:
Moet ik zo nog zelf boodschappen gaan doen ook... Picnic heeft de bestelling geannuleerd ivm de storm.
Stiekem wel verwacht, voor je het weet worden de boodschappen bezorgd via luchtpost met die wagentjes van ze.
Google Images staat vol met omgewaaide picnic auto's iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap ik wel idd, die wagentjes zijn wat smal en hoog... prima windvangers!
Goed plan, vandaag is de slowchat hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Salina het volgende:
@:bloodymary1
@:dick_laurent
Vandaag blijven we hier.
[ afbeelding ]
En ze zijn pas net uit de brand...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef DaMart het volgende:
Moet ik zo nog zelf boodschappen gaan doen ook... Picnic heeft de bestelling geannuleerd ivm de storm.
Stiekem wel verwacht, voor je het weet worden de boodschappen bezorgd via luchtpost met die wagentjes van ze.
Leek van achter het raam wel mee te vallen, maar net even snel naar supermarkt geweest en stiekem toch al een lekker windje. Dacht, ik ga nu maar even snel voor het schaatsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Goed plan, vandaag is de slowchat hier.
Waait het al bij jullie? Hier nog niet echt.
Een rijtjeshuis, maar het is een kaarsrechte straat van 3km lang met rijtjeswoningen aan twee kanten.. een soort van windtunnel. Ik heb ze nu maar allemaal opgerold. Thnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op bovenverdieping open en in de bak oprollen. Niet half omdat de wind er dan achter kan komen.
Hangt natuurlijk ook af van de ligging van je huis t.o.v. de wind en of je bijv. vrijstaand woont en hoe groot je rolluiken zijn denk ik.
Ik doe ze zelf in elk geval niet naar beneden.
Wordt ook in de Arabische wereld gebruikt, maar dan net iets anders qua spelling.quote:
Fijne plek. Ook hier krijgt de media overal de schuld van. Warm bad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Salina het volgende:
Vandaag blijven we hier.
[ afbeelding ]
Zainab of Zainap inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wordt ook in de Arabische wereld gebruikt, maar dan net iets anders qua spelling.
Hé gezellig!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fijne plek. Ook hier krijgt de media overal de schuld van. Warm bad.
Ja ik zag ze hier in de tuin ook voor het eerst dit jaar een nestkastje invliegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, net op deze dag van de storm des doods gaan hier in de tuin de kool- en pimpelmeesjes voor het eerst de nestkastjes inspecteren. Toch een beetje lente in zicht.
Ik hoop half de middag even te gaan, zonde wel dat springtij en hoogtepunt storm net niet samen lijken te gaan vallen. Nu nog helemaal kalm trouwens, letterlijk stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Hé gezellig!
Als ik nu in Vlissingen zou zijn, zou ik lekker naar de boulevard gaan denk ik. Vroeger deden we dat wel eens als het flink waaide.
Ergens trekt de zee me ook wel, vandaag, maar ik weet niet of ik het aandurfquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Hé gezellig!
Als ik nu in Vlissingen zou zijn, zou ik lekker naar de boulevard gaan denk ik. Vroeger deden we dat wel eens als het flink waaide.
Hier is het niet meer helemaal kalm. Gisteravond en vannacht wel, maar het begint hier wel al aan te trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop half de middag even te gaan, zonde wel dat springtij en hoogtepunt storm net niet samen lijken te gaan vallen. Nu nog helemaal kalm trouwens, letterlijk stilte voor de storm.
Nou ja, als ik vrij zou zijn (al werk ik thuis dus als ik besluit om vrij te nemen of een uurtje er tussenuit te knijpen, kan dat gewoon) dan zou dat wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ergens trekt de zee me ook wel, vandaag, maar ik weet niet of ik het aandurf
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Benieuwd of vandaag de befaamde omgewaaide tuinstoel nog geplaatst gaat worden hier.
Of ze zoeken een schuilplaatsje..😏quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, net op deze dag van de storm des doods gaan hier in de tuin de kool- en pimpelmeesjes voor het eerst de nestkastjes inspecteren. Toch een beetje lente in zicht.
Een dergelijk spektakel kan ik hier volgens mij ook bekijken in Egmond. Als het kan, rij ik er even heen laterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, als ik vrij zou zijn (al werk ik thuis dus als ik besluit om vrij te nemen of een uurtje er tussenuit te knijpen, kan dat gewoon) dan zou dat wel interessant zijn.
Al is het op de boulevard van Vlissingen leuker en indrukwekkender. Dat is echt zo'n muur, waar die golven dan keihard tegenop beuken. Heb je geluk, dan komen de golven ver over de muur heen.
Yikes.quote:
Bruh, ik ben al 3 dagen niet naar buiten gegaan. Waarom zou ik in dit helse klimaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Salina het volgende:
Vandaag blijven we hier.
[ afbeelding ]
Vakantie zeker al weer een verre herinnering?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bruh, ik ben al 3 dagen niet naar buiten gegaan. Waarom zou ik in dit helse klimaat.
Gister in Hargen/ Camperduin gekeken. Dat duin west van de Lagune is voor een deel verdwenen. Vanuit de Lagune liep er een dikke wildwaterstroom terug naar zee. Ook waaide er vreselijk veel zand weer in die Lagune. Dat gaat weer kosten om het te herstellen. Niets met veiligheid te maken, het is een speelmeertje op het strand.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een dergelijk spektakel kan ik hier volgens mij ook bekijken in Egmond. Als het kan, rij ik er even heen later
Was gister al mooi om te zien de zee, die hoge golven; was op kantoor op een duin in noordwijk met uitzicht op zee. Weet niet of het lekker is op het strand met al dat zand alleen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ergens trekt de zee me ook wel, vandaag, maar ik weet niet of ik het aandurf
Hoogtepunt tussen 15 en 22u.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Nog steeds rustig hier aan de zeeuwse kust
Gaan we vanmiddag dan echt los? En tot ongeveer hoe laat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vakantie zeker al weer een verre herinnering?
Vanaf rond een uur of 14:00 tot (in) de nachtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Haha, nou het was ook werken op afstand daarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vakantie zeker al weer een verre herinnering?
Ik ga nu naar de supermarkt 1000 miljard miljoen rollen toiletpapier inslaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef Uizichtloos het volgende:
Zijn we er allemaal klaar voor? Iedereen snacks en drinken in huis en alle spullen buiten veilig opgeborgen?
15uur 140 km per uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom een vlieger kopen?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prima weer om je keffer uit te laten.
Maakt niet uit, waarschijnlijk komt er dan een nieuwe set vanuit de buren aangewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?quote:
Ik zou er voor de zekerheid op gaan zitten. Dan kan het zeker niet de lucht in gaan. Je weet nooit tenslotte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
@dick_laurent ze snappen mijn grap niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |