https://www.iafd.com/pers(...)r=f/zeynep-rossa.htmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeynep klinkt uit iets van de Oostblok landen haha
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kom je straks met 100km/h terug
Ja, sinds jaar en dag gebruiken de Duitsers hun eigen naam, zelfs als de rest van Europa een andere naam samen gebruiken. Redelijk onhandig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Wel kut dat we overal lezen "Storm Eunice" en dat Duitsland dan weer "Zeynep" als naam meegeeft.
Die wilden niet meedoen met die namen
Het is vanuit het KNMI gewoon een waarschuwing. En bij sommige mensen komt een waarschuwing alleen binnen als je met dood en verderf gaat strooien. En voor de 'clicks' natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:04 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon ff goed opletten... vermijd bomen en blijf uit je doppen kijken!
Wandelen in het bos misschien even niet bij storm... Blijf dan maar thuis!
Voor de rest merk ik (weer) uit de ms media dat we weer DOOD gaan! (Er zullen vast ongelukkigen tegen een dakpan aanlopen of een boom op hun auto of hoofd krijgen!)
Kettingzaag en generator gisteren al uit het vet gehaald en proefgedraaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:04 schreef Bocaj het volgende:
Gewoon ff goed opletten... vermijd bomen en blijf uit je doppen kijken!
Wandelen in het bos misschien even niet bij storm... Blijf dan maar thuis!
Voor de rest merk ik (weer) uit de ms media dat we weer DOOD gaan! (Er zullen vast ongelukkigen tegen een dakpan aanlopen of een boom op hun auto of hoofd krijgen!)
Snap ik wel idd, die wagentjes zijn wat smal en hoog... prima windvangers!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef DaMart het volgende:
Moet ik zo nog zelf boodschappen gaan doen ook... Picnic heeft de bestelling geannuleerd ivm de storm.
Stiekem wel verwacht, voor je het weet worden de boodschappen bezorgd via luchtpost met die wagentjes van ze.
Google Images staat vol met omgewaaide picnic auto's iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap ik wel idd, die wagentjes zijn wat smal en hoog... prima windvangers!
Goed plan, vandaag is de slowchat hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Salina het volgende:
@:bloodymary1
@:dick_laurent
Vandaag blijven we hier.
[ afbeelding ]
En ze zijn pas net uit de brand...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef DaMart het volgende:
Moet ik zo nog zelf boodschappen gaan doen ook... Picnic heeft de bestelling geannuleerd ivm de storm.
Stiekem wel verwacht, voor je het weet worden de boodschappen bezorgd via luchtpost met die wagentjes van ze.
Leek van achter het raam wel mee te vallen, maar net even snel naar supermarkt geweest en stiekem toch al een lekker windje. Dacht, ik ga nu maar even snel voor het schaatsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Goed plan, vandaag is de slowchat hier.
Waait het al bij jullie? Hier nog niet echt.
Een rijtjeshuis, maar het is een kaarsrechte straat van 3km lang met rijtjeswoningen aan twee kanten.. een soort van windtunnel. Ik heb ze nu maar allemaal opgerold. Thnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op bovenverdieping open en in de bak oprollen. Niet half omdat de wind er dan achter kan komen.
Hangt natuurlijk ook af van de ligging van je huis t.o.v. de wind en of je bijv. vrijstaand woont en hoe groot je rolluiken zijn denk ik.
Ik doe ze zelf in elk geval niet naar beneden.
Wordt ook in de Arabische wereld gebruikt, maar dan net iets anders qua spelling.quote:
Fijne plek. Ook hier krijgt de media overal de schuld van. Warm bad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:48 schreef Salina het volgende:
@:bloodymary1
@:dick_laurent
Vandaag blijven we hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |