Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?quote:
Gewoon hele dag lepeltje lepeltje lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?Soms voordat je gaat slapen, na seks, gewoon samen op de bank, etc..
Moet je wel heel netjes synchroon lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon hele dag lepeltje lepeltje lopen.
Hij is zo vanilla dat hij zich nu al opstelt als een slaafse labrador. Voordat ze elkaar ooit gezien hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?Soms voordat je gaat slapen, na seks, gewoon samen op de bank, etc..
Jij was al fan van 1,5 meter afstand voordat Corona een ding werd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.
Oh, niet met kerel hoor, da's best klef.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was al fan van 1,5 meter afstand voordat Corona een ding werd.
Ik heb gelukkig geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?
Dan maar aan de domibo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen idee wat je hiermee bedoelt.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Als ik lepeltje wil bestel ik wel soep.
Ikquote:
Natuurlijk. Totdat die Finse voor je staat met Droopy oogjes en vraagt om lepeltje-lepeltje. Vanilla boy.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Als ik lepeltje wil bestel ik wel soep.
Ze is niet zo van de Droopy oogjes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. Totdat die Finse voor je staat met Droopy oogjes en vraagt om lepeltje-lepeltje. Vanilla boy.
Ik ook alquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Hele dag al het gevoel dat het vrijdag is. Tegenvaller wel
Ja, dit heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Aiquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Maat van me bekende net in een zware depressie te zitten. Wou dat ik langs kon gaan
Voelt zo machteloosquote:
Snap ikquote:
Hij woont in Malta. Zal hem vanavond nog eens bellen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Die maat zit in Nederland? Of in ieder geval ergens anders dan in Portugal?
Anders af en toe in ieder geval (video)bellen of even een berichtje sturen. Uit eigen ervaring weet ik dat dat doorgaans al heel erg gewaardeerd wordtEn misschien kan je iets liefs opsturen als je weet dat hij zoiets kan waarderen. Ik heb bijvoorbeeld eens een pizza voor een vriend van me besteld, of zomaar bloemen gestuurd aan een vriendin toen zij diep zaten.
Ik ben klaar met de ijsmuts opmerkingen en moest toch iets...quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Ze is niet zo van de Droopy oogjes.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Maat van me bekende net in een zware depressie te zitten. Wou dat ik langs kon gaan
Ik heb over drie minuten weekend, dus ik vind het vrijdag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Jaloersquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over drie minuten weekend, dus ik vind het vrijdag.
ik weet nog niet wanneer einde werkdag isquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over drie minuten weekend, dus ik vind het vrijdag.
en wat ga je eten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:30 schreef Tegan het volgende:
Ik moet nog een klein klusje en dan klaar.
Taco's, of iig iets mexicaansquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets met gehakt want THT. Ideeen? Geen zin in tomatensaus.
Ja nu wil ik dat ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taco's, of iig iets mexicaans.
Dat is ook met tomatensausquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taco's, of iig iets mexicaans.
Nee hoor, alleen als je er per se salsa bij wil eten, verder hoeft daar geen tomaat aan te pas voor te komenquote:
Nee joh, alleen kruiden en bonen en mais. Daar doe je toch geen tomatensaus in?quote:
Gehakt braden met ui, groene paprika, champignons, knoflook, Peper en wat zout. Daarna thijm en rozemarijn toevoegen en langzaam sudderen in rode wijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Patat erbij. Of frietjes zoals Tegan dat noemt.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon lekker ouderwets gehaktballen, gekookte aardappels en boontjes
Snobquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een juutje van sherry en sigarettenpeuken zeker. 1970 belde, ze willen hun recept terug.
quote:
quote:
Ik ben vandaag niet verder gekomen dan chinees op weg naar huis ophalen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook lekker. Tot zo!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet verder gekomen dan chinees op weg naar huis ophalen.
Maar er is wel meer dan genoeg, dus je kunt mee eten..
jeetje, had ik geweten dat het zo makkelijk was om een date met Tegan te regelen...quote:
quote:
''Ze'' hebben mij ook weer opgegraven.quote:
Beter hadden ze je nog gegund tot de lente.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Ze'' hebben mij ook weer opgegraven.![]()
Hoi Air.
Nou, precies! Ik heb het ook echt koud eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter hadden ze je nog gegund tot de lente.
Hoe is het met jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, precies! Ik heb het ook echt koud eigenlijk.
Ja, prima en met jou ?
Nee je negeert het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit. betrapt.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, precies! Ik heb het ook echt koud eigenlijk.
Ja, prima en met jou ?
Tijd voor lekker weer. Zon, warmte. Liever vandaag dan morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier alles goed. Het leven is weinig spannend, maar als dat het grootste drama is in je leven dan moet je dat vooral koesteren.
Beterschap. Klinkt alsof je één van degenen bent die het goed te pakken krijgt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nou, vandaag was het vrij zonnig, jammer van die wind.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor lekker weer. Zon, warmte. Liever vandaag dan morgen.
Hier alles goed. Het leven is weinig spannend, maar als dat het grootste drama is in je leven dan moet je dat vooral koesteren.
Beterschap. Klinkt alsof je één van degenen bent die het goed te pakken krijgt.
Uit de wind was het heerlijk ja. Afgelopen week ook al. Heerlijk. Ik denk dat ik zelfs al een beetje bruin ben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, vandaag was het vrij zonnig, jammer van die wind.
Fijn dat het goed gaat en daar heb je helemaal gelijk in ja.![]()
True
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de wind was het heerlijk ja. Afgelopen week ook al. Heerlijk. Ik denk dat ik zelfs al een beetje bruin ben.
Hoe is het met je mini?
De laatste keer dat ik je sprak was ze nog een peuter. Gaat zeker rap. Nog ff en je hebt een puber. Als ze op haar moeder lijkt...quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Bruin al? Potver, ik ben jaloers.
Mini is al 7![]()
Gaat goed met haar, top kitten is het.
Zijn er hier nog leuke ontwikkelingen geweest die ik gemist heb?
Oh hou op hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je sprak was ze nog een peuter. Gaat zeker rap. Nog ff en je hebt een puber. Als ze op haar moeder lijkt...
Hier vooral veel mensen die verder zijn; huizen kopen in Schubbekutteveen, trouwen, zwangerschappen en dat soort dingen voor volwassenen. Niks spectaculair dus.
Jij bent je wilde haren toch nog niet verloren?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je sprak was ze nog een peuter. Gaat zeker rap. Nog ff en je hebt een puber. Als ze op haar moeder lijkt...
Hier vooral veel mensen die verder zijn; huizen kopen in Schubbekutteveen, trouwen, zwangerschappen en dat soort dingen voor volwassenen. Niks spectaculair dus.
Volwassen geworden of afgedropen uit wanhoop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh hou op hoor... moet er niet aan denken!
Zijn ze allemaal volwassen geworden??![]()
![]()
Sipquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volwassen geworden of afgedropen uit wanhoop.
Nee. Mijn haren zijn alleen maar wilder geworden nu het langer is. Elke ochtend eruit zien als Einstein.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent je wilde haren toch nog niet verloren?
Ze post met een andere username en ik weet niet of het gewenst is om een link te maken met haar oude username.quote:
Dat is niets nieuwsquote:
Ohw. Nee, dat denk ik niet dan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze post met een andere username en ik weet niet of het gewenst is om een link te maken met haar oude username.
Buurmeisje heeft inmiddels een baby. En ik vergeet er nog een. 🤔
Rammelaars en Poepluiers SC dus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohw. Nee, dat denk ik niet dan.
Oh, wat leuk
Is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rammelaars en Poepluiers SC dus.
Rimmen & Prammen vond ik toch leuker.quote:
Ja, oké.. dat ben ik wel met je eens. Maar dat komt wel weer terug toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimmen & Prammen vond ik toch leuker.
Vast wel. Als het niet hier is dan sowieso wel ergens anders.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oké.. dat ben ik wel met je eens. Maar dat komt wel weer terug toch?![]()
Vind het ook wel leuk om te zien dat er nog steeds bekende users zitten hier.
Diep hoor, diepquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Als het niet hier is dan sowieso wel ergens anders.
Je kent mij, zoveel lagen.quote:
Lekker pellen.quote:
Als je maar voorzichtig doet.quote:
Je kent met toch?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kent met toch?Altijd. Tenzij.....
Nog maar net terug, en nu al liefde. Dat gaat goedquote:
Air is goed in geven en nemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog maar net terug, en nu al liefde. Dat gaat goed
En jij? Waar ben jij goed in?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Air is goed in geven en nemen.
Nooit gestopt natuurlijk. Absence makes the heart grow fonder.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog maar net terug, en nu al liefde. Dat gaat goed
Liefde geven, tettenpics nemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Air is goed in geven en nemen.
Moeraskat uit de boom kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En jij? Waar ben jij goed in?
En, is ze eruit?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeraskat uit de boom kijken.
Nee, er staat best een behoorlijke storm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft niet veel moeite gekost.
Zo smooth jijquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft niet veel moeite gekost.
"Honger"quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
Krijg het haast warm. Maar nee, het is honger.
Neeeeeeee. Niet doenquote:
Ja, maar....quote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.Wát hadden we nou onlangs afgesproken?
Je weet, als je wil dat ik iets onthoud moet je zorgen dat er tetten in de afspraak zitten.quote:
Maar dat wás ook!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet, als je wil dat ik iets onthoud moet je zorgen dat er tetten in de afspraak zitten.
Checkt app. Geen tetten.quote:
Zo werkt het nietquote:
Daar was ik al achter.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, had ik geweten dat het zo makkelijk was om een date met Tegan te regelen...
quote:
Slaap lekkerquote:
Nee, ik bedoel koenquote:
Ahhhhh nee hoor, als ik al om 22:00 ga slapen ben ik ziekquote:
Slaap lekker Koenquote:
Zal ik dan naar bed gaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Koen kwam altijd in de SC als mensen naar bed gingen, daarom zei ik welterusten. Maar ik ben weer eenzaam met m'n grap.
![]()
![]()
![]()
Nee, pleasequote:
Waarom niet?quote:
Is het een echte Moeraskat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Koen kwam altijd in de SC als mensen naar bed gingen, daarom zei ik welterusten. Maar ik ben weer eenzaam met m'n grap.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heul lang! Ik dacht, ik kom eens loeren of ik m'n oude vriendjes nog kan vinden.quote:
En, zijn ze er?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heul lang! Ik dacht, ik kom eens loeren of ik m'n oude vriendjes nog kan vinden.
We stellen je niet teleur?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heul lang! Ik dacht, ik kom eens loeren of ik m'n oude vriendjes nog kan vinden.
Wanneer kun je ?quote:
quote:
Ja, ik dacht eigenlijk dat er allemaal nieuwe users zouden zijn die ik niet ken. Maardawasnie.quote:
Corona he, dan moet je iets met je levenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik zie dat @:moeraskat een BB kijkert is
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik zie dat @:moeraskat een BB kijkert is
Nee, er gaan alleen mensen weg, komt niet veel bijquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik dacht eigenlijk dat er allemaal nieuwe users zouden zijn die ik niet ken. Maardawasnie.
Natuurlijk stellen jullie mij niet teleur
Deze SC is wel een stukkie rustiger geworden de laatste tijdquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik dacht eigenlijk dat er allemaal nieuwe users zouden zijn die ik niet ken. Maardawasnie.
Natuurlijk stellen jullie mij niet teleur
Heb je het nu?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Corona he, dan moet je iets met je leven
Ik hoor van Air dat mensen volwassen zijn geworden en allerlei dingen doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, er gaan alleen mensen weg, komt niet veel bij
Jaquote:
Sipquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze SC is wel een stukkie rustiger geworden de laatste tijd
En rond 22 uur naar bed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor van Air dat mensen volwassen zijn geworden en allerlei dingen doenZoals babies baren.
Ja, behoorlijk, helaas.quote:
Koen junior had het ook paar weken terug, het is dat ie moest testen omdat klasgenoten het hadden, anders was het ongemerkt gebleven, hij had er totaal geen last vanquote:
Als jij mij nou nog ff helpt herinneren dan...quote:
Gelukkig maar! Ik zit al sinds 4feb thuis. Maar Kitten heeft nergens last vanquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen junior had het ook paar weken terug, het is dat ie moest testen omdat klasgenoten het hadden, anders was het ongemerkt gebleven, hij had er totaal geen last van
Nee, gelukkig nietquote:
Gelukkig nietquote:
Ja echt ranzig gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor van Air dat mensen volwassen zijn geworden en allerlei dingen doenZoals babies baren.
Aan het begin is het nooit leuk of zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Vorig jaar een maand gevolgd en toen afgehaakt, dit jaar niet geprobeerd
Daarvoor post ik nog steeds hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het wel een leuke dagbesteding zo. Drama en gezeur en zo
Waar blijft die drama dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor post ik nog steeds hier.
Ik vond de deelnemers te erg camera bewust en alles zo politiek correctquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aan het begin is het nooit leuk of zo
De erge drama types van vroegah zijn toch ook weg? Of is er nieuwe aanwas?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor post ik nog steeds hier.
Dat is nu wel anders. Alleen de kijkers zijn zeikerds. Ze vallen over elke mop uitspraak die buiten een grensje komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond de deelnemers te erg camera bewust en alles zo politiek correct
De meeste jankzakken posten vooral overdag. Dus morgen na 9 uur ergens.quote:
Aan wie denk je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De erge drama types van vroegah zijn toch ook weg? Of is er nieuwe aanwas?
Hmmm ook maar eens een abootje scorenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is nu wel anders. Alleen de kijkers zijn zeikerds. Ze vallen over elke mop uitspraak die buiten een grensje komt.
Wanneer komen de huilstruiken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste jankzakken posten vooral overdag. Dus morgen na 9 uur ergens.
Zit bij Videoland toch? Heb een abo maar nog niet de behoefte gehad om het aan te klikken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is nu wel anders. Alleen de kijkers zijn zeikerds. Ze vallen over elke mop uitspraak die buiten een grensje komt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste jankzakken posten vooral overdag. Dus morgen na 9 uur ergens.
Er zijn al 2 bewoners met een waarschuwing voor seksuele grensjes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ook maar eens een abootje scoren
Japquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit bij Videoland toch? Heb een abo maar nog niet de behoefte gehad om het aan te klikken.
CLquote:
meh ben laatste jaar zo weinig hier dat ik zelfs de nicks vergeten ben. Was er niet een stel met een open relatie?quote:
Je hebt mijn aandachtquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh ben laatste jaar zo weinig hier dat ik zelfs de nicks vergeten ben. Was er niet een stel met een open relatie?
Zitten er nog kijkwaardige vrouwen bij?quote:
Hoe is het met jequote:
Ja. Alleen maar mooie. Oprecht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten er nog kijkwaardige vrouwen bij?
Ook weer slecht verstaanbare Belgen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar mooie. Oprecht.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh ben laatste jaar zo weinig hier dat ik zelfs de nicks vergeten ben. Was er niet een stel met een open relatie?
Niet getrouwd, zwanger, huis gekocht?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hetzelfdeniet verder.
En met jou?
Wel belgen, maar je kunt ze verstaan. Echt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook weer slecht verstaanbare Belgen?
Melden in mijn DMquote:
Nee dit huis is voorlopig primaquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet getrouwd, zwanger, huis gekocht?
Ja z'n gangetje
Ff gluren danquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar mooie. Oprecht.
Wel getrouwd dusquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit huis is voorlopig prima![]()
En heb alleen food baby's.
Af en toequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Faxie ook niet meer gesignaleerd hier?
Allemaal in badkleding zeker?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zijn net uit de hottub. Jullie hebben te lang gewacht.
Misschienquote:
Ik heb geen Videolandquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zijn net uit de hottub. Jullie hebben te lang gewacht.
Ik zie nu enkel mannentetten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen tet te zien
Doe je iets verkeerd.quote:
Ik ga MK weer dm'en. Goeie tetten gegarandeerd.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga MK weer dm'en. Goeie tetten gegarandeerd.
Nog 1 dagje werkenquote:
Oehquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga MK weer dm'en. Goeie tetten gegarandeerd.
Ik heb het opeens razend druk met kans dat ik in het weekend ook aan de slag kanquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje werken. En de vrijdag is meestal wel lekker relaxt
Ja tochquote:
Dit weekend gelukkig geen werk. Afgelopen weekend wel door die Friese truckers in Den Haag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het opeens razend druk met kans dat ik in het weekend ook aan de slag kan
Wat doe je tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het opeens razend druk met kans dat ik in het weekend ook aan de slag kan
Dit heb ik gemistquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit weekend gelukkig geen werk. Afgelopen weekend wel door die Friese truckers in Den Haag.
Je bent mijquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede foto van jouquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)r-weken-eten-bij-ons
Voor jou natuurlijk eentje geselecteerd waar ik er goed op sta.quote:
Ik zie echt dat je je best gedaan hebtquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk eentje geselecteerd waar ik er goed op sta.
Jij bent het waardquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie echt dat je je best gedaan hebt
Trainer voor customer support en kyc/fraud voor een casino.quote:
Jammer dat je niet ff een foto van jezelf terugstuurt vervolgens.quote:
Even chocola pakken, brbquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ff een foto van jezelf terugstuurt vervolgens.
Wutquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)r-weken-eten-bij-ons
Ik vond je leuker met langer haar.quote:
Korte metten mee gemaakt. 💪🏻quote:
Die blikquote:
Je slaat weer de spreekwoordelijke spijker op z'n kopje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die blik
I've seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion... I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain... Time to die.
quote:
Trots op Den Haag.quote:
Weet niet goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond je leuker met langer haar.
Die tettenfoto was prima hoor. Dat had ik al gezegd.quote:
Hier worden ze gewoon massaal uitgelachen en daarna gaat hun moeder ze op het hoofd slaan met haar badslipper. Ook leuk.quote:
Ik sluit niet uit dat dat hier ook is gebeurd toen ze weer thuis kwamen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier worden ze gewoon massaal uitgelachen en daarna gaat hun moeder ze op het hoofd slaan met haar badslipper. Ook leuk.
Serves them rightquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dat hier ook is gebeurd toen ze weer thuis kwamen.
Kan je ook niet zien in 30 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:08 schreef AirwiN het volgende:
SC biedt leukere drama dan BB is mijn voorlopige conclusie.
Tip me maar als er echt iets spannends is om te kijken ajbquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je ook niet zien in 30 minuten
Wat kost het om op regelmatige basis tips te ontvangen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
Voor niets gaat de zon op, vriend.
Zou eens tijd worden!quote:
SMS Tips AAN naar 1234quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kost het om op regelmatige basis tips te ontvangen?
Dan moet je me even wat gegevens per DM sturen en dan zal ik z.s.m. een berekening maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kost het om op regelmatige basis tips te ontvangen?
Ik heb echt geen zin in die storm.quote:
ik haat harde windquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in die storm.
Zeker wanneer je naar buiten moet.quote:
zoonlief net maar met de auto gebracht, hij heeft les tot 14:30, rond die tijd is het hoogtepuntquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker wanneer je naar buiten moet.
Nķg niet neequote:
Airwin slide in jouw DM'squote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je me even wat gegevens per DM sturen en dan zal ik z.s.m. een berekening maken.
Ja, maar ik heb hem weggejaagdquote:
Alsof wij niet graag zekerheid hebben. Koekoekquote:"Millennials werken nog veel met flexcontracten en gaan om de paar jaar op zoek naar een nieuwe baan, maar de jongere generatie wil liever zekerheid.’’
Ik zie mijzelf niet echt als millenialquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast een grote millenial als ik dit een raar artikel vind:
https://www.ad.nl/werk/ge(...)te-stoppen~adfa8038/
[..]
Alsof wij niet graag zekerheid hebben. Koekoek![]()
Volgens mij hadden wij weinig te kiezen toen we vaak midden in de crisis op zoek moesten naar een baan.
Die arme jongenquote:
Ligt eraan wanneer je geboren bentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet echt als millenial
Mijn ouders zeiden dat ze mij in een veld met bloemkolen hebben gevondenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je geboren bent
Ik zit er middenin volgens mij
Ik ben ook een millenial die dit artikel merkwaardig vind. Ik heb liever géén flexcontract ( heb ik ook niet ). Ik zie juist heel veel jongeren komen en gaan. Ze gooien echt bij de minste tegenslag de handdoek in de ring en het gras is overal groener.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast een grote millenial als ik dit een raar artikel vind:
https://www.ad.nl/werk/ge(...)te-stoppen~adfa8038/
[..]
Alsof wij niet graag zekerheid hebben. Koekoek![]()
Volgens mij hadden wij weinig te kiezen toen we vaak midden in de crisis op zoek moesten naar een baan.
Ja dat staat er ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook een millenial die dit artikel merkwaardig vind. Ik heb liever géén flexcontract ( heb ik ook niet ). Ik zie juist heel veel jongeren komen en gaan. Ze gooien echt bij de minste tegenslag de handdoek in de ring en het gras is overal groener.
Bij ons is het een beetje dat ze niet weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Waarom je dingen moet doen. Daar vragen ze ook niet naar, tegen de leidinggevenden zeggen ze dat ze het allemaal al weten. Maar onderling naaien ze elkaar op, en komen de stomste dingen als waarheid naar boven. Waardoor ze allemaal errors krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat staat er ook wel een beetje.
Geen geduld en voor mij nog zoveel andere. Wat ook wel klopt, maar bij elke tegenslag de handdoek in de ring gooien is ook wel lekker makkelijk.
Is het niet soms gewoon doorbijten en het er maar gewoon mee doen?
Het is vooral inderdaad het denken alles al te wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons is het een beetje dat ze niet weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Waarom je dingen moet doen. Daar vragen ze ook niet naar, tegen de leidinggevenden zeggen ze dat ze het allemaal al weten. Maar onderling naaien ze elkaar op, en komen de stomste dingen als waarheid naar boven. Waardoor ze allemaal errors krijgen.
Inwerktrajecten vinden ze stom, want ze weten toch alles al?![]()
Het zijn gewoon verwende nestjes, en het niveau daalt ook enorm van wat er binnenkomt. Heel jammer is het.
Precies ja. Wat ook hilarisch is, dat de gene die er dan pas 5 maanden werkt, en er komt een nieuwe... doet alsof hij/zij alles weet. En indien het niet het geval is, bedenken ze gewoon iets. Vervolgens neemt de nieuwe dat voor waar aan. En anderhalf jaar later gaat er echt de meest bizarre onzin rond. De bron is dan allang naar een nieuwe werkgeverquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is vooral inderdaad het denken alles al te wetenEn als ze er dan tegenaan lopen omdat ze het dus niet weten, dan gaan ze het liever thuis even googlen dan dat ze het aan een collega/leidinggevende gaan vragen.
Aw. Ja, die mogen ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies ja. Wat ook hilarisch is, dat de gene die er dan pas 5 maanden werkt, en er komt een nieuwe... doet alsof hij/zij alles weet. En indien het niet het geval is, bedenken ze gewoon iets. Vervolgens neemt de nieuwe dat voor waar aan. En anderhalf jaar later gaat er echt de meest bizarre onzin rond. De bron is dan allang naar een nieuwe werkgever![]()
En als leidinggevende hoor je dat niet gauw, want ze bespreken dingen waar je niet bij bent natuurlijk. Inmiddels probeer ik te infiltreren om die shit uit de wereld te helpen. Maar soms is het echt trekken aan een dood paard.
Dat googelen is inderdaad ook een ding ja. ''Maar ik weet zeker dat het zo moet want ik las op internet...''
- Ja leuk, maar wij hebben het zo en zo, denk je dat het dan nog steeds werkt hier?
'' Eh.. Nee, nou misschien niet, maar ik las dat daar en dat is een heel betrouwbare bron hoor''.
- Je ziet zelf dat het niet klopt toch?
'' JA NOU TOEVALLIG DEZE KEER DAN''
![]()
![]()
Verklaar je nader?quote:
Ik vind dit wel een mooiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:54 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie dat ik ergens tussen Gen X en millenial in hang. Afhankelijk van welke tijdlijn je kiest.
quote:Babyboomers: geboren tussen 1946-1964
Generatie X: geboren tussen 1965-1976
De Xennial: geboren tussen 1977-1983 (een micro generatie)
Generatie Y: geboren tussen 1984 en 2001
Generatie Z: geboren vanaf 2001
Babyboomers vinden zekerheid en stabiliteit belangrijk in een baan. Ze zijn loyaal naar hun werkgever en waarderen duidelijke taken en doelen. Babyboomers zijn opgegroeid met veel nieuwe technische ontwikkelingen op de werkvloer en brengen een hoop kennis en ervaring mee. Face-to-face communicatie heeft hun voorkeur.
Generatie X vindt een goede werk privé balans belangrijk en is op zoek naar onafhankelijkheid. Zij kunnen zichzelf snel aanpassen en zijn creatief in het vinden van oplossingen. Generatie X heeft een voorkeur voor face tot face communicatie maar heeft zich alle nieuwe digitale communicatiemiddelen eigen gemaakt.
De Xennial zit dus een beetje tussen Generatie X en Generatie Y en wordt ook wel een microgeneratie genoemd. Ze hebben geen sterke voorkeur voor een bepaalde communicatiestijl en zij zijn de laatste generatie die zonder internet is opgegroeid.
Generatie Y vindt een goede werk en privé balans zeer belangrijk en is daarom ook op zoek naar flexibiliteit. Deze generatie wil uitdaging en voldoening halen uit hun werk en heeft niet zo veel met autoriteit. Ze zijn bekend met alle nieuwe communicatiemiddelen en maken daar handig gebruik van.
Generatie Z werkt en groeit op met digitale hulpmiddelen. Zij gaan hier zorgvuldig mee om en zijn er uiterst snel in. Generatie Z communiceert net zo snel en makkelijk met iemand aan de andere kant van de wereld als met de buurman. Ze kunnen wat sneller verveeld zijn, dus als werkgever/collega moet je ze blijven uitdagen. Daarbij zijn ze zeer ondernemend en zijn ze nog meer dan generatie Y op zoek naar werkgeluk. Generatie Z zoekt een werkgever die past bij hun persoonlijke drijfveren en identiteit.
Bron: https://www.driessen.nl/samenslim/generatie-x-y-of-een-xennial/
quote:
volgens wiki.quote:Andere sociologen laten deze generatie doorlopen tot 1983 en soms zelfs tot 1985.
Ik uit 88 en ik voel me niet thuis in die Gen Y.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
volgens wiki.
dus aangezien ik uit 83 ben vind ik dat ik mag kiezen
had je maar niet zo jong moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik uit 88 en ik voel me niet thuis in die Gen Y.
Ik weet al waarom ik me daar niet mee kan identificeren. Ik ben de jongste thuis. Mijn oudste zus is gen X en mijn ouders zijn boomers. Dus het heeft ook echt met opvoeding te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je maar niet zo jong moeten zijn.
Ben echt helemaal met dat hokjesmatige benoemen van generaties, gatverdamme wat een treurigheid is het toch ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |