Logisch toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.
En natuurlijk de ene dag is de andere niet, dus ik kan net met mijn ene x verspreken de 99e van die dag zijn, waardoor t ff niet lekker valt. Maar over t algemeen moet er wederzijds begrip zijn. Ik doe m'n best, de ander moet snappen dat ik niet 100% alles goed kan doen meteen.
Ja doe dan non-binair and call it a day!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch toch?
Maar er zijn nu ook al genders die gedurende de dag veranderen.
Tiktok, hou op met me. #opaquote:Tiktok is a hell of a drug.
Je krijgt dezelfde brief als Lil'Kleinequote:@:TT. nu pas? Mietjes.
Dat je me klein noemt, of beschuldigt van slaan, soit. Maar oh wee als je me uitmaakt voor nederrapper jochiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja doe dan non-binair and call it a day!
[..]
Tiktok, hou op met me. #opa
[..]
Je krijgt dezelfde brief als Lil'KleineDuurde even.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je me klein noemt, of beschuldigt van slaan, soit. Maar oh wee als je me uitmaakt voor nederrapper jochie
En terecht, iedereen heeft een grensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik vrees de toorn van de hittegolf.
Nou, op de schaal van HeatWave kun je nog wel ff los hoor voordat jij in de buurt van cancellen komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Tegan het volgende:
Ik houd me maar in voor ik ook cancelled word.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef Tegan het volgende:
Ik houd me maar in voor ik ook cancelled word.
Amateur is het ook he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is maar de helft
Oooooh, snap!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is maar de helft
quote:
Ik wil je niet delen natuurlijk.quote:
Geld moet rollen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb weer veel te veel geld uitgegevenMaar wel aan hele leuke kleren (eindelijk weer eens voor mezelf)
Nou ja, goed om te weten dat je je prioriteiten stelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:05 schreef Tegan het volgende:
Jij bent al verder.
Met gianni is er tenminste nog een puur theoretische kans.
Mijn richting op gaarne.quote:
Dickpics zeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, Slide in dm's [ afbeelding ]
Schuif gewoon die belastingcenten naar mij toe, wees eens sportiefquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat al genoeg Noord-Europees geld naar dat onrendabele Zuid-Europa.
DrMarten woont in Enschede.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:14 schreef Barbusse het volgende:
DrMarten, this you? NWS / Brandweer bevrijdt man van penisring
Je mag mn hypotheekschuld hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schuif gewoon die belastingcenten naar mij toe, wees eens sportief
Maar die wil ik nietquote:
Poteeto potaato.quote:
Hoho!quote:
Triggered much? My job here is done for todayquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho!Je kan Almelo
echt niet met Enschede
vergelijken
In brand steken. De vloerboer, niet je huis.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:46 schreef Senn88 het volgende:
Mijn hele huis is leeg beneden. Alles gedaan wat moet. Werd ik vanmiddag gebeld door de vloerboer. De man die het zou moeten komen leggen is ziek. Nu hebben ze misschien een vervanger die zou mij vandaag bellen, heb nog niks gehoord. Ik sta echt op instorten nu. Ik wil weer naar mijn eigen huis in mijn eigen bed en met een vloer er in. Betaal verdomme een behoorlijk bedrag.
Ik ben niet eens een tukker maar zelfs ik krijg jeuk van die vergelijkingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Triggered much? My job here is done for today
JA! Booswoest ben ik nuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Triggered much? My job here is done for today
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een tukker maar zelfs ik krijg jeuk van die vergelijking
quote:
quote:
Het elitaire grachtengordeldiertje spreektquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 vergelijking nuttig in dit postzegeltje van een land : Amsterdam en, de rest..
Hey, als we gaan triggeren ben ik van de partij natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het elitaire grachtengordeldiertje spreekt
Ik wil graag weer de toerist uithangen in Amsterdamquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 vergelijking nuttig in dit postzegeltje van een land : Amsterdam en, de rest..
Jij was gecancelled, zie de TTquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, als we gaan triggeren ben ik van de partij natuurlijk.
Nou, wees welkomquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil graag weer de toerist uithangen in Amsterdam
De laatste keer dat ik er was, was er geen bal aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ademde de Amsterdamse putlucht in en werd meteen ziek. Watje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was er geen bal aan.
Nee, het is "wordt", nog geen "is."quote:
Ik ben te verfijnd voor dat ghetto.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ademde de Amsterdamse putlucht in en werd meteen ziek. Watje.
Fair enough, verfijnd is geen eigenschap die mij ooit toebedicht isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te verfijnd voor dat ghetto.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zouden weten dat ie uit Amsterdam kwam, klappenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Wil niet weten wat je was overkomen als je in Rotterdam was geweest.
Ik ga nog liever als toerist naar Silent Hill.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Wil niet weten wat je was overkomen als je in Rotterdam was geweest.
Kersenbierquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ah nee joh, Rotterdam is prima verder, laatste paar meets waar ik was waren daar, prima vermaakt en op wat schertsende opmerkingen na ook geen "last" van mijn accent gehad.
Je hebt gelijk, er zijn ook minpunten.quote:
Dus dit is je afscheidstopic?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is "wordt", nog geen "is.".
Cancelmenow, leuke podcast trouwens.
Nee, ik ben tegen de cancelcultuurquote:
Ik las Cancelmeow en overweeg nu een kloon aan te maken die *miauw* post in woke- en canceltopics.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Cancelmenow, leuke podcast trouwens.
Is die 'je oom neuken" ook van jou?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las Cancelmeow en overweeg nu een kloon aan te maken die *miauw* post in woke- en canceltopics.
Neh, te plat en vulgair. En als ik dat al vind...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef HeatWave het volgende:
Is die 'je oom neuken" ook van jou?.
Voornamelijk ook totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, te plat en vulgair. En als ik dat al vind...
als ik nog naar buiten had gedurfd was ik met je mee gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit las ik ook eerstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las Cancelmeow en overweeg nu een kloon aan te maken die *miauw* post in woke- en canceltopics.
Ach ja, die zaken als Sumo zijn best prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:49 schreef gcjoel het volgende:
Een al you can eat sushi op zijn tijd is ook dikke prima
Of die Chinese vreetschurenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:49 schreef gcjoel het volgende:
Een al you can eat sushi op zijn tijd is ook dikke prima
Nu moet ik hieraan denken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deel plagiaat ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
Cancelmeow is een blijvertje als ik de reacties zo lees. Ff kijken of ik nog een mail alias heb.
*miauw*quote:
*purrrr*quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Mannelijke catfight, zo inclusief wij.
Jawel.quote:
Dat is geen staart, blijf van me afquote:
Ik vroeg mij al af of je gecoupeerd bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen staart, blijf van me af
Nee ik ben niet joodsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af of je gecoupeerd bent.
Tis maar een simpele Crosley hoorquote:
Ik ben ook geen vinylexpert ofzo, ik hou alleen wel van mooie audioapparatuur.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis maar een simpele Crosley hoorMaar wel goed upgradable
[ afbeelding ]
Nu rustig verder zoeken naar een goede analoge versterker
Mijn vader had vroeger een Sanyo set, in prachtstaat. Haalde ieder jaar de platenspeler, versterker en equaliser uit elkaar om schoon te maken. Had de set gekocht in de jaren 70 en kostte volgens eigen zeggen meer dan z'n auto. Het deed fysiek pijn toen hij zei dat 'ie hem weg gedaan hadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vinylexpert ofzo, ik hou alleen wel van mooie audioapparatuur.
Herkenbaar ja, mijn ouders hadden ook opeens heel erg trots zo'n nieuwe hippe stereoset met CD!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een Sanyo set, in prachtstaat. Haalde ieder jaar de platenspeler, versterker en equaliser uit elkaar om schoon te maken. Had de set gekocht in de jaren 70 en kostte volgens eigen zeggen meer dan z'n auto. Het deed fysiek pijn toen hij zei dat 'ie hem weg gedaan had
What the fuckquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, mijn ouders hadden ook opeens heel erg trots zo'n nieuwe hippe stereoset met CD!!!!
Weg was de vintage versterker, cassettedeck, platenspeler, die nieuwe plastic Sony is veel beter!!.
Nou bedenk ik me dat nu pas hoor, toen was ik 6 ofzo en zwaar onder de indruk van die Sony.
En breek me de bek niet open over de bijna volledige set Star Wars action figures en voertuigen.
Zelf gedaan hoor. In die tijd was dat nostalgisch sparen van speelgoed totaal niet aan de orde, je speelde ermee, ontgroeide het en in mijn tijd, je verkoopt je oude meuk op koninginnedag. Geen weldenkende volwassene spaarde speelgoedquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What the fuck
Set van m'n vader had ook een prachtige 8-track. Zelfs zonder gebruik zou dat ding een sieraad in de woonkamer zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelf gedaan hoor. In die tijd was dat nostalgisch sparen van speelgoed totaal niet aan de orde, je speelde ermee, ontgroeide het en in mijn tijd, je verkoopt je oude meuk op koninginnedag. Geen weldenkende volwassene spaarde speelgoed![]()
Niemand kon toen voorzien dat ik nu met pensioen had kunnen zijn op mijn eigen eiland als ik het ff bewaard had.
Ja, ik heb nog een stuk of 20 hoofdfiguren, maar die heeft iedereen nog wel.quote:
It's a school night young ladyquote:
Nou ok, eentje dan en geen rare dingen doen he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
School is al heel lang geleden #oudwijf en van het werk heb ik nog vakantie
Over het aantal beloof ik niks en ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, eentje dan en geen rare dingen doen he?
Dat is het probleem, dan worden het er meer en dan durf je opeens vanallesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Over het aantal beloof ik niks en ik zou niet durven
Dan nog is er weinig aan de hand want ik zit braaf thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dan worden het er meer en dan durf je opeens vanalles.
Wehe ik ken iemand die alles heeft bewaard, inclusief alle accessoires.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelf gedaan hoor. In die tijd was dat nostalgisch sparen van speelgoed totaal niet aan de orde, je speelde ermee, ontgroeide het en in mijn tijd, je verkoopt je oude meuk op koninginnedag. Geen weldenkende volwassene spaarde speelgoed![]()
Niemand kon toen voorzien dat ik nu met pensioen had kunnen zijn op mijn eigen eiland als ik het ff bewaard had.
Ok, geef me een uurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan nog is er weinig aan de hand want ik zit braaf thuis
Das een behoorlijke goudmijn als alles in goede staat is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe ik ken iemand die alles heeft bewaard, inclusief alle accessoires.
It hurts everytimequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe ik ken iemand die alles heeft bewaard, inclusief alle accessoires.
Even huilen met HW:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It hurts everytime.
En ik had ook echt bijna alles, had zelf een hele setup van een bureau zo groot als 2 deuren op mijn (jaja, ik leefde er echt itt veel nep FOK!kers) zolderkamer, helemaal geverfd in de kleuren van de omgevingen etc.
Maar ja, op een gegeven moment kom je meisjes tegen en moet er worden uitgegaan, geld nodig, oprotten met dat suffe speelgoed!
Ftfyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It hurts everytime.
En ik had ook echt bijna alles, had zelf een hele setup van een bureau zo groot als 2 deuren op mijn (jaja, ik leefde er echt itt veel nep FOK!kers) zolderkamer, helemaal geverfd in de kleuren van de omgevingen etc.
Maar ja, op een gegeven moment kom je meisjes tegen en moet er worden uitgegaan geneukt, geld nodig, oprotten met dat suffe speelgoed!
Ja, maar om dat te regelen moet je toch eerst uitgaan, dat kost het geld, niet de vrouwen. Nou ja, niet direct danquote:
Hoest op de bar? Met je tequila, coke en strippers?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet niet eens meer wat uitgaan is
Frankie zal je inmiddels ook wel missen danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet niet eens meer wat uitgaan is
Op de bank met bier, kaas en katten bedoel je.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest op de bar? Met je tequila, coke en strippers?
Ik ben dit weekend ook jarig dus ik wist wel dat je jarig bentquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frankie zal je inmiddels ook wel missen dan.
Van het weekend nog gewoon de kroeg in geweest, aankomend weekend ben ik jarig, dus als enorme verrassing gaan we de kroeg in..
Das ook een goede combiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op de bank met bier, kaas en katten bedoel je.
Ow, dus je hebt het leven nog niet totaal opgegeven dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend ook jarig dus ik wist wel dat je jarig bentwij gaan bier drinken bij n vriend van me in Utrecht en daar zondag boulderen met 'n kater
Nee das pas vanaf 13 meiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dus je hebt het leven nog niet totaal opgegeven dus.
Dat schiet toch al aardig op, ik zou het er nog even goed van nemen danquote:
Komt goedquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schiet toch al aardig op, ik zou het er nog even goed van nemen dan.
En dan baren als een malle! OUD beware!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Komt goedvolgende maand in m'n eentje naar Londen/UK, in April nog 'n tattoo, eind april /begin mei ook alleen naar Frankie in Antwerpen /Tilburg en Utrecht.
wellthisescalatedquickly.gifquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan baren als een malle! OUD beware!
Nou dat moeten we nog maar zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan baren als een malle! OUD beware!
Thats my middle namequote:
Dat is geen neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou dat moeten we nog maar zien
Scherpquote:
Ow ok. Nu ja, ik hoop dat het gaat zoals je wil dat het gaat dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Scherpmaar denk niet dat het er in zit en n medische molen gaan we sws niet meer in want #oud dus ik denk het niet.
Jij weet inmiddels meer van omgaan met koters dan ik hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok. Nu ja, ik hoop dat het gaat zoals je wil dat het gaat dan.
Wat weet ik ervan eigenlijk?.
Gezien die nu aangepaste tikfout is het niet bij 1 geblevenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij weet inmiddels meer van omgaan met koters dan ik hoor
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien die nu aangepaste tikfout is het niet bij 1 gebleven.
Ja true, ik zit er midden in, vorige week nog 3 van school gehaald en de hele middag van voer voorzien onder het genot van krijsen en schreeuwen over Fortnite.
Ach, ik overleef het ook alleen maar door ook Fortnite te spelen en mee te krijsenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik bedoel maarach als je 't maar naar je zin hebt
over dat eerste ben ik niet verbaasdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het ook alleen maar door ook Fortnite te spelen en mee te krijsen.
Tot zwaar ongenoegen van de inmiddels 13 jarige puber die met dr headset op in de huiskamer zit te gamen die van mening is dat ik die kutkinderen stil moet houden.
They grow up so fast.
Achja, ik heb van die oudste geleerd om Fortnite te spelen, terwijl we scheeuwden tegen elkaar, dus het is wel vermakelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
over dat eerste ben ik niet verbaasd![]()
Oh puberssucces ermee
Blijf 't wel nog steeds grappig vinden die situatie waarin je somehow verzeild bent geraakt met koters en oppassen
Nou ook wel fijn toch, weer meer bierdrinktijdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achja, ik heb van die oudste geleerd om Fortnite te spelen, terwijl we scheeuwden tegen elkaar, dus het is wel vermakelijk.
Ach, zo enorm veel oppasmomenten heb ik ook weer niet met die koters meer hoor, ik haal de jongste nog wel eens van school en blijf dan plakken tot na papa thuiskomt, paar biertjes, soms nog wat Fortnite.
Die oudste hoeft uiteraard niet meer, en de jongste is om het weekend bij papa of mama. Dus de drukste tijd is wel voorbij.
Dat was er sowieso altijd wel, ik doe dit alleen maar omdat de vader een vriend van me is, dus inmiddels kom ik ook gewoon op bezoek en gaan we samen de kroeg in (soms met de kinderenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou ook wel fijn toch, weer meer bierdrinktijd
Die hebben dan een ipad oid voor hun neus zeker zodat ze koest zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was er sowieso altijd wel, ik doe dit alleen maar omdat de vader een vriend van me is, dus inmiddels kom ik ook gewoon op bezoek en gaan we samen de kroeg in (soms met de kinderen).
Jongste wel, die oudste vermaakt zich het liefst door ons voor te stellen als haar "two not gay dads"aan mensenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die hebben dan een ipad oid voor hun neus zeker zodat ze koest zijn?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jongste wel, die oudste vermaakt zich het liefst door ons voor te stellen als haar "two not gay dads"aan mensen.
Nou ja, soms zitten we ook aan de bar te klagen over de kinderen als 2 oude nichtenquote:
OMG. What and who have you becomequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, soms zitten we ook aan de bar te klagen over de kinderen als 2 oude nichten.
Dunno, maar ik kan er wel mee leven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
OMG. What and who have you become![]()
Oh gelukkig en ook gelukkig dat de kinderen dat niet hoeven te zien en dat hun die trauma's bespaard wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, maar ik kan er wel mee leven.
Het is niet alleen maar burgerlijke knulligheid hoor, er wordt nog genoeg gedaan wat god verboden heeft.
Alleen niet als de kinderen erbij zijn.
Ok ok, ik hou op.
Nee, we zijn best goeie ouders eeehmmmm, mensen op dat gebiedquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh gelukkig en ook gelukkig dat de kinderen dat niet hoeven te zien en dat hun die trauma's bespaard worden
Het meest wilde dat ik in lange tijd gedaan heb, was denk ik de death nut challenge 3.0 afgelopen weekendwel gewoon gehaald itt twee vrienden van ons.
Gewoon hele hete pinda's vreten, 5 levels en de heetste is 16 miljoen scoville. Spannender dan dat wordt 't niet hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we zijn best goeie ouders eeehmmmm, mensen op dat gebied.
Ik ga dat dus NIET Googlen
Oh, dat kan ik welquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon hele hete pinda's vreten, 5 levels en de heetste is 16 miljoen scoville. Spannender dan dat wordt 't niet hoor
Anyhow m'n bier is op dus ik ga m'n bed eens opzoeken.
klinkt als een goede avondquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon hele hete pinda's vreten, 5 levels en de heetste is 16 miljoen scoville. Spannender dan dat wordt 't niet hoor
Ik heb er 1, maar de kwaliteit is vrij slecht, moet eens een nieuwe kopen, maar wil er ook niet te veel aan uitgeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:27 schreef Senn88 het volgende:
Vind platenspelers wel tof in een interieur enzo maar gebruiken doe ik hem niet dus ik koop er ook maar geen een.
Geen oog dicht gedaan, ik wil naar huisik mis mijn bed en de rust en het feit dat ik niet steeds mijn ouders overal zie of hoor.
Hele benedenverdieping zou morgen een nieuwe vloer gelegd worden. Dus alle meubels opgeslagen oude vloer dr uit enz alles moest leeg zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er 1, maar de kwaliteit is vrij slecht, moet eens een nieuwe kopen, maar wil er ook niet te veel aan uitgeven.
En waarom ben je niet thuis?
Oh ja, dat wist ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele benedenverdieping zou morgen een nieuwe vloer gelegd worden. Dus alle meubels opgeslagen oude vloer dr uit enz alles moest leeg zijn.
Wat is er 13 mei dan? Bevallen? Trouwen? Ik loop alle nieuwtjes misquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik ook
Ik was er gewoon van uit gegaan dat je een verdieping hoger ging zitten.
Anders had ik te veel van de straat nodig als ik alles gelijkvloers wilde.quote:
Kan je wel rollend het huis door.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anders had ik te veel van de straat nodig als ik alles gelijkvloers wilde.
Ik kan eens met de buurvrouw overleggen of we de tussenmuren er uit kunnen halen en de verdiepingen verdelen..quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je wel rollend het huis door.
Zodat je lekker kunt Fok!-autisten op je zolderkamerquote:
Exact.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je lekker kunt Fok!-autisten op je zolderkamer
Het moet natuurlijk wel muf en donker zijn, met de gordijntjes dicht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact.
Al moet ik m'n zolderkamer wel wat opkalefateren daarvoor. Maar goed, details.
Voor elke persoonlijkheid eentje.quote:
De gordijntjes ontbreekt het nog aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel muf en donker zijn, met de gordijntjes dicht.
Ik!quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je lekker kunt Fok!-autisten op je zolderkamer
NOG niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij ook, alleen die zijn niet van jou
Mijn werkkamer waar ook mijn FOK!-pc staat heeft alleen een klein raampje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel muf en donker zijn, met de gordijntjes dicht.
Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gordijntjes ontbreekt het nog aan.
Gelukkig is er bier.quote:
Ik weet het. Luie vlerken enzo.quote:
Jouw bestaan is leeg en ontdaan van iedere betekenis nu. Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:
Trouwenquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is er 13 mei dan? Bevallen? Trouwen? Ik loop alle nieuwtjes mis
Ja, dat had je al gezegdquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
Trouwen
n00bquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waarom die quote nog in mn reactieveld stond en nu heb ik de quote verneukt
Wauw, snel gegaan (nja ik las toen al een tijdje niet meer mee dus dan vliegt de tijd natuurlijk).quote:
December 2020 zijn we verloofd en de locaties afgelopen augustus al vastgelegd voor mei dit jaar, we waren er dus wel al op tijd bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, snel gegaan (nja ik las toen al een tijdje niet meer mee dus dan vliegt de tijd natuurlijk).
Gefeliciteerd! Fijn dat er dan hopelijk helemaal geen restricties meer zijn en dat jullie een leuke locatie hebben gevonden. Zou verwachten dat alles nog een jaar lang wel vol zou zitten door alle uitgestelde dingen.
Ha, ik was helemaal niet okay!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw bestaan is leeg en ontdaan van iedere betekenis nu. Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:16 schreef Q. het volgende:
Eerste kantoordag staat alweer in de agenda. Geen enkele collega zit er om te springen.
How you fooled us all!quote:
Maar dat was voor 2020 ook al zo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:16 schreef Q. het volgende:
Eerste kantoordag staat alweer in de agenda. Geen enkele collega zit er om te springen.
Nou dat idd. Wat een jankzakkerij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat was voor 2020 ook al zo.
ik vind er geen reet aanquote:
Is wel zo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat was voor 2020 ook al zo.
Er zijn leukere dingen, maar ik krijg hier op zich wel lekker de dag om. Ik ga niet met tegenzin naar mn werkquote:
Nee ik ook niet. Maar meestal begin ik pas met nadenken als ikop het werk ben en dan is het wel vaak "wat doe ik hier eigenlijk?"quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen, maar ik krijg hier op zich wel lekker de dag om. Ik ga niet met tegenzin naar mn werk
Ik denk de laatste tijd wel steeds vaker: Er moeten toch bedrijven bestaan die wel hun zaken op orde hebben, kan ik daar niet voor werken..quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar meestal begin ik pas met nadenken als ikop het werk ben en dan is het wel vaak "wat doe ik hier eigenlijk?"
And you may ask yourself "Well, how did I get here?"quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar meestal begin ik pas met nadenken als ikop het werk ben en dan is het wel vaak "wat doe ik hier eigenlijk?"
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:08 schreef Tegan het volgende:
het is altijd en met pieken en dalen. En mijn persoonlijkheid ook.
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And you may ask yourself "Well, how did I get here?"
Ik die weg rent voor een vrouw, dat zou de omgekeerde wereld zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blij dat je hierom kan lachen. Een normale reactie is wegrennen.
Wegrenners hierom moet je sowieso niet hebben, die zijn niet realistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blij dat je hierom kan lachen. Een normale reactie is wegrennen.
Mooi citaat voor je Tinderprofiel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik die weg rent voor een vrouw, dat zou de omgekeerde wereld zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wegrenners hierom moet je sowieso niet hebben, die zijn niet realistisch.
Vandaag op kantoor. Halve dag koffie drinken en lullen. Volgende week 2 dagen naar kantoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:16 schreef Q. het volgende:
Leuk om te weten dat die V/F op mijn ID-kaart voldoende is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik die weg rent voor een vrouw, dat zou de omgekeerde wereld zijn
Iedereen is wisselvallig?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wegrenners hierom moet je sowieso niet hebben, die zijn niet realistisch.
Daarom. Mensen die daarvan wegrennen voegen niks toe aan je leven.quote:
Jawel, teleurstelling.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom. Mensen die daarvan wegrennen voegen niks toe aan je leven.
In mijn wereld is een toevoeging iets positiefs. Een teleurstelling vind ik niet positief dus ook geen toevoeging.quote:
Buiten hoe je je identificeert is de aanwezigheid van vrouwelijke geslachtskenmerken ook wel een vereiste.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat die V/F op mijn ID-kaart voldoende is.
Wat veeleisend van je.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buiten hoe je je identificeert is de aanwezigheid van vrouwelijke geslachtskenmerken ook wel een vereiste.
Ik ben ouderwets wat dat betreftquote:
"Go make me a sandwich!" Red flag gespot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets wat dat betreft
Rare aanname weer ditquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Go make me a sandwich!" Red flag gespot.
Het staat nu op Fok! dus het is waar.quote:
Hmm, dan hoop ik maar dat Tegan een beetje een keukenprinsesje is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat nu op Fok! dus het is waar.
Ja maar ik verwacht ook een keukenprins terugquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, dan hoop ik maar dat Tegan een beetje een keukenprinsesje is.
Een negatieve toevoegingquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn wereld is een toevoeging iets positiefs. Een teleurstelling vind ik niet positief dus ook geen toevoeging.
Te ingewikkeldquote:
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan best een beetje koken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht ook een keukenprins terug.
Dat is toch niet leuk als jij thuis werktquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
Dat we zo romantisch elkaars lunchpakketje maken.
Gelukkig is dat probleem net opgelost.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk als jij thuis werkt
Jeetje, je kunt toch niet nu al gaan vertellen dat je vreemd zal gaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig is dat probleem net opgelost.
Plus, waarom niet? Dan denk ik aan jou tijdens de lunchi.p.v. de exit-strategie van mijn minnaar als je onverwachts thuis komt lunchen
.
Was het wat?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Net heel intelligent naar de nieuwe jackass film geweest
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben Thai green curry chicken aan het maken
Pittiger dan gedacht, maar lekkerquote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, je kunt toch niet nu al gaan vertellen dat je vreemd zal gaan
wacht dan op zn minst tot we samen een huis met hypotheek hebben die we ieder niet alleen kunnen betalen
Qua reistijd naar mn werk zal dat niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 04:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Dat huis staat wel in Brabant toch?
Plot twist: dan is het een goeie nacht geweest als je zo laat/vroeg thuis komt van je scharrel.quote:
FOURTWENTY!quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua reistijd naar mn werk zal dat niet veel uitmaken.
en jeetje, 4:20
Bij Tegan geweest?quote:
Niet alleen mensen met kinderen hebben het zwaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat zonder kind![]()
Maar; wel kut![]()
Nein.quote:
Ik ben mentaal 12, telt dat ook?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat zonder kind![]()
Maar; wel kut![]()
Was dit maar de reden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: dan is het een goeie nacht geweest als je zo laat/vroeg thuis komt van je scharrel.
Ik werd ineens wakker en kon even niet slapen, na die post nog een paar uur verder geslapenquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua reistijd naar mn werk zal dat niet veel uitmaken.
en jeetje, 4:20
Nachtmerrie over Fok?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werd ineens wakker en kon even niet slapen, na die post nog een paar uur verder geslapen.
Nee die andere reden om midden in de nacht wakker te worden. Ofja, herinner me eigenlijk niet echt waarom of wat er is gebeurd vannachtquote:
Oh, je moest plassen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee die andere reden om midden in de nacht wakker te worden. Ofja, herinner me eigenlijk niet echt waarom of wat er is gebeurd vannacht.
Mooie fotoquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Het weer is een beetje sjaggo![]()
[ afbeelding ]
Ho ho, dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet alleen mensen met kinderen hebben het zwaar
Jullie kiezen er gewoon voor om extra hindernissen in het leven in te bouwen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben mentaal 12, telt dat ook?
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hield je jezelf wakker?
Dat klinkt wel als een 12-jarige dan, jaquote:
Word jij chagrijnig als je midden in de nacht wordt gewekt door iemand die niet kan slapen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, je moest plassen.
(om andere redenen word ik niet wakker. Ik heb dagen dat ik niet in slaap kan komen, maar als ik eenmaal slaap dan ben ik ook weg)
Zoiets vraagt om een high five. Op smoelwerk. Met brandblusser. A la Irreversible.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Word jij chagrijnig als je midden in de nacht wordt gewekt door iemand die niet kan slapen?
Check.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet de behoefte om Irreversible te kijken.
Mja, ik heb m'n portie wel gehad.quote:
Van jou had ik eigenlijk verwacht dat je de ander liefdevol zou omarmen in een lepeltje-lepeltje houding en aansluitend over de rug zou kriebelen tot ze weer in slaap zou vallen. Zoals ik normaalgesproken doe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef Barbusse het volgende:
Zoiets vraagt om een high five. Op smoelwerk. Met brandblusser. A la Irreversible.
Natte vinger in het oor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenlijk verwacht dat je de ander liefdevol zou omarmen in een lepeltje-lepeltje houding en aansluitend over de rug zou kriebelen tot ze weer in slaap zou vallen. Zoals ik normaalgesproken doe.
Mij ongewenst wakker maken maakt me #metoo Snowhite Hannibal Lecter en napalm op je genitalien is het minste wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou had ik eigenlijk verwacht dat je de ander liefdevol zou omarmen in een lepeltje-lepeltje houding en aansluitend over de rug zou kriebelen tot ze weer in slaap zou vallen. Zoals ik normaalgesproken doe.
Ben jij mij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij ongewenst wakker maken maakt me #metoo Snowhite Hannibal Lecter en napalm op je genitalien is het minste wat je kunt verwachten.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er is zo'n radioreclame waarin ze iets zeggen over cavia's en dan hoor je ook een paar cavia's. Ik weet niet eens wat ze zeggen of waar de reclame van is, maar ik moet dan steeds aan CL denken
*boksquote:
Ik heb wederhelft nu ook zo afgericht dat 'ie gewoon meteen op de bank gaat liggen als 'ie te lang blijft zitten beneden.quote:
zeker weten, maar er zijn vast manieren om de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Word jij chagrijnig als je midden in de nacht wordt gewekt door iemand die niet kan slapen?
Af en toe moet kunnen toch? Voor wat aandacht, knuffels en misschien meer, en dan weer lepeltje-lepeltje in slaap vallen samenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets vraagt om een high five. Op smoelwerk. Met brandblusser. A la Irreversible.
Daar zit bij mij het knelpunt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Af en toe moet kunnen toch? Voor wat aandacht, knuffels en misschien meer, en dan weer lepeltje-lepeltje in slaap vallen samen.
Zo af en toe moet dat kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit bij mij het knelpunt.
Ja, nee. Slaap is heilig.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Af en toe moet kunnen toch? Voor wat aandacht, knuffels en misschien meer, en dan weer lepeltje-lepeltje in slaap vallen samen.
ik wil wel het grote lepetje zijn dan hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel het grote lepetje zijn dan hoor
Jij bent liever het kleine lepeltje?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?
BRANDBLUSSERquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent liever het kleine lepeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |