abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203671841
Tukker krijgt penisring niet af, brandweer ‘bevrijdt’ hem: ‘Ik vond hem reuze dapper’

ALMELO - Een ongelukkige jongeman uit Twente heeft een pijnlijke Valentijnsdag beleefd. Voor wat extra seksuele spanning had hij een cockring om zijn penis gedaan, maar die kreeg hij door een zwelling niet meer zelf af. Omdat het ziekenhuis niet de juiste instrumenten had, moest de brandweer er met grof geschut aan te pas komen om hem te bevrijden.

Uroloog Herman Roelink, de arts van het Almelose ziekenhuis ZGT, deelde het bijzondere voorval op Twitter, in de hoop dat het mannen ontmoedigt om een cockring te gebruiken. Telefonisch laat hij weten dat hij het daar ook bij wil laten; uit respect voor de jongeman, die nog herstellende is.

De man meldde zich zondagavond in het ziekenhuis. Hij kreeg de cockring, in zijn geval een ring van metaal, die om de penis en balzak geschoven was met als doel langer een erectie te houden, door de zwelling niet meer af. Roelink probeerde het, zo deelde hij online, met ‘onze speciale cockring slijpschijf’ een half uur lang, maar kreeg het seksinstrument er niet af. Daarop heeft hij de brandweer gebeld. Die verwijderde de ring met een dremel.

‘Rare fratsen’
Marcel Kamphuis, woordvoerder van de brandweer Twente, bevestigt dat zij in het ziekenhuis hebben geassisteerd. Dat doen ze wel eens vaker, ‘bij dit soort rare fratsen’. „Of misschien vind ik het alleen raar”, voegt hij daar aan toe.

Of de brandweer ook voor dit soort ingrepen is? In de ogen van Kamphuis wel. Het is geen dagelijkse kost, maar ze worden ook opgeroepen als mensen in het ziekenhuis bijvoorbeeld een trouwring niet los krijgen, terwijl dit wel nodig is. „Als wij het materiaal hebben, en het ziekenhuis niet, dan schieten wij graag te hulp.”

De uroloog liet via Twitter weten dat hij de man behalve ‘ongelukkig’ ook ‘reuze dapper’ vond. Dankzij de hulp van de brandweer lijkt de man er zonder verdere schade - maar niet helemaal zonder schande - vanaf te komen. Roelink, met een knipoog: ‘Antibioticum, koelen en hoogleggen van genitaal doen hopelijk de rest’.

https://www.ad.nl/almelo/(...)uze-dapper~a07fd1c5/

Ik heb hier smakelijk om moeten lachen :@
pi_203671857
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, deze jongeman uit Almelo zal voortaan geen cockring meer omdoen
pi_203671874
Roelink probeerde het, zo deelde hij online, met ‘onze speciale cockring slijpschijf’ een half uur lang, maar kreeg het seksinstrument er niet af.

_O- :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-02-2022 11:58:24 ]
pi_203671889
One ring to rule them all....
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 11:53:34 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203671913
quote:
Roelink probeerde het, zo deelde hij online, met ‘onze speciale cockring slijpschijf’ een half uur lang
:{ Dit is nog enger dan het partijprogramma van GL...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203672042
hahahaha @Sfancta staat mooi voor lul
pi_203672148

Dat ze in het ziekenhuis daar trouwens niet gewoon wat voor hebben en de brandweer moeten laten komen met een dremel setje :')
Do what you love, love what you do!
pi_203672149
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:28:30 #9
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203672366
Rookie mistake
pi_203672467
Fok!-er zeker?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:39:13 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203672499
Toch nog wel een tricky klussie. Ik heb van die metaalslijpschijfjes voor m'n dremel maar die wil je toch echt niet in je piemelorris krijgen
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:47:26 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203672606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef the-eye het volgende:
Toch nog wel een tricky klussie. Ik heb van die metaalslijpschijfjes voor m'n dremel maar die wil je toch echt niet in je piemelorris krijgen
Ik ben wel geinteresseerd hoe ze dat precies aangepakt hebben. Zou ik graag willen weten voor een vriend.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:48:47 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203672626
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben wel geinteresseerd hoe ze dat precies aangepakt hebben. Zou ik graag willen weten voor een vriend.
Verdovende injectie en met een slijpschijfje dat ding doorjassen
edit: Ik weet dit van een vriend :@
pi_203672649
_O- Ik heb smakelijk zitten lachen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_203672656
Hahaha, knap lullig _O-
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:58:36 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203672742
Ik vraag me ook af of ze die ring aan twee kanten hebben ingeslepen. Dan zou hij in 1 keer los kunnen komen doordat je dan twee helften krijgt.

Als je hem aan 1 kant inslijpt/doorslijpt moet je hem daarna open wringen en heb je eigenlijk geen ruimte om goed grip te krijgen en kun je onnodige verwondingen aanbrengen. Plus als die ring vrij dik is, wat vaak wel heb geval is (weet ik van een vriend) dan zul je behoorlijk wat kracht moeten zetten om hem open te buigen en daar heb je hoe dan ook gereedschap voor nodig. En twee waterpomptangen lijkt me dan geen goed idee.

Ik zou zelf voor twee keer inslijpen/doorslijpen gaan. Dat lijkt me toch veiliger en minder risicovol.

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:00:47 #17
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203672776
Dat klinkt als een cockring van goede kwaliteit.

Is ook bekend waar hij die gekocht heeft? Ik vraag dit voor een vriend.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:01:56 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203672783
Zo'n stalen ring lijkt mij sowieso niet slim, waarom geen rubberen gekocht? Maar wat er omheen gaat, moet er ook weer vanaf kunnen. Als ik het goed begrijp is de functie van het ding om wanneer de pieterman eenmaal in vol ornaat is, deze afgekneld blijft zodat de stijfheid behouden blijft. Wanneer eenmaal de paniek optreedt als het ding er niet meer af gaat, lijkt het mij een kwestie van ijskoud water en veel massage-olie of andere vettigheid om hem alsnog zelf er af te sjorren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203673290
Ik gebruik altijd een postelastiek. Werkt prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo'n stalen ring lijkt mij sowieso niet slim, waarom geen rubberen gekocht? Maar wat er omheen gaat, moet er ook weer vanaf kunnen. Als ik het goed begrijp is de functie van het ding om wanneer de pieterman eenmaal in vol ornaat is, deze afgekneld blijft zodat de stijfheid behouden blijft. Wanneer eenmaal de paniek optreedt als het ding er niet meer af gaat, lijkt het mij een kwestie van ijskoud water en veel massage-olie of andere vettigheid om hem alsnog zelf er af te sjorren.
Ja, maar is het niet zo, dat als de piel vol bloed zit, de ring zich ook meer klemt, en zo het bloed nergens heen kan? Sta je dan mooi met je bloedlul :')

En: Heeft een SEH dan echt geen slijpgereedschap?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203673605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik gebruik altijd een postelastiek. Werkt prima.
[..]
Ja, maar is het niet zo, dat als de piel vol bloed zit, de ring zich ook meer klemt, en zo het bloed nergens heen kan? Sta je dan mooi met je bloedlul :')

Jawel. Ze hebben een speciale cockring slijpschijf.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:27:53 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203673790
WTF :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203673830
doet mij denken aan een film waarbij een meid vastzit met haar tongpiercing aan de prins albert piercing van haar vriend. Kwam ook iedereen ff kijken.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:32:33 #23
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_203673839
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef Het_Bokje het volgende:

Nee, die hebben ze niet standaard liggen. Voor zachte metalen (goud/zilver) hebben ze een speciale ringsnijder liggen. Dus dat kunnen ze wel.
De medische techniek in het ziekenhuis heeft uiteraard wel een Dremel of iets dergelijks liggen. Zo ben ik zelf een keer naar de SEH geroepen om een RVS ring te verwijderen van een vinger. Ik heb eerst een dun stukje hout tussen de vinger en de ring geplaatst om de vinger te beschermen. En terwijl de verpleegkundige met water de ring aan het koelen bleef heb ik hem met een slijpschijfje doorgeslepen.

Een voormalig collega heeft wel een keer een metalen cockring verwijderd. Dus het komt idd wel eens voor. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_203673858

My precious.
pi_203673885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:32 schreef victorinox het volgende:

[..]
Nee, die hebben ze niet standaard liggen. Voor zachte metalen (goud/zilver) hebben ze een speciale ringsnijder liggen. Dus dat kunnen ze wel.
De medische techniek in het ziekenhuis heeft uiteraard wel een Dremel of iets dergelijks liggen. Zo ben ik zelf een keer naar de SEH geroepen om een RVS ring te verwijderen van een vinger. Ik heb eerst een dun stukje hout tussen de vinger en de ring geplaatst om de vinger te beschermen. En terwijl de verpleegkundige met water de ring aan het koelen bleef heb ik hem met een slijpschijfje doorgeslepen.

Een voormalig collega heeft wel een keer een metalen cockring verwijderd. Dus het komt idd wel eens voor. :P
Aha! Ik zat een beetje aan 'zwaar' gereedschap te denken (gipsslijpers, maar daarmee maak je geen krasje in een RVS316L ring) (het is een tijd geleden dat ik met materiaalspecs gewerkt heb... :@ )
Ik kom niet dagelijks op de SEH *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')