Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?quote:
Gewoon hele dag lepeltje lepeltje lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?Soms voordat je gaat slapen, na seks, gewoon samen op de bank, etc..
Moet je wel heel netjes synchroon lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon hele dag lepeltje lepeltje lopen.
Hij is zo vanilla dat hij zich nu al opstelt als een slaafse labrador. Voordat ze elkaar ooit gezien hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jamaar, lepeltje-lepeltje lig je toch niet alleen nadat je wakker gemaakt wordt?Soms voordat je gaat slapen, na seks, gewoon samen op de bank, etc..
Jij was al fan van 1,5 meter afstand voordat Corona een ding werd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar niet is als ik daadwerkelijk wil slapen.
Oh, niet met kerel hoor, da's best klef.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was al fan van 1,5 meter afstand voordat Corona een ding werd.
Ik heb gelukkig geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere keer dat AirwiN mij vanilla noemt heeft hij het eigenlijk over jou he?
Dan maar aan de domibo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen idee wat je hiermee bedoelt.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Als ik lepeltje wil bestel ik wel soep.
Ikquote:
Natuurlijk. Totdat die Finse voor je staat met Droopy oogjes en vraagt om lepeltje-lepeltje. Vanilla boy.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Als ik lepeltje wil bestel ik wel soep.
Ze is niet zo van de Droopy oogjes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. Totdat die Finse voor je staat met Droopy oogjes en vraagt om lepeltje-lepeltje. Vanilla boy.
Ik ook alquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Hele dag al het gevoel dat het vrijdag is. Tegenvaller wel
Ja, dit heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Hele dag al het gevoel dat het vrijdag is. Tegenvaller wel
Aiquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Maat van me bekende net in een zware depressie te zitten. Wou dat ik langs kon gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |