Ja, en huilend de bossen in daar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ze 20 seconden voor stond ofzo?
Hoeven ze straks ook nooit meer naartoe als training locatie als die nieuwe baan voor Milan 2026 af is, overdekt en hoog.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Dat EK alround in Collalbo vergeet ik ook niet snel.
Ja, heeft ze.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Had Bowe trouwens een vriendin? Ik meen zoiets gelezen te hebben maar kan het niet vinden.
Nee, gewoon omdat het een schaatsland is met een constante aanwas van talent.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En kwam dat door de successen bij de Koreanen de jaren ervoor of door het feit dat organiserend land waren?
Datona.nl is gedeeltelijk van Rintje. Die zit goed in de slappe was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
Zit Rintje nog in de stofzuigers?
WK heeft Wüst zich niet voor geplaatst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel hoor. WK Hamar zal ze ook wel rijden. Kramer is niet geplaatst voor WC Finals helaas.
Na België-Japan met dat smerige België-gepijp door de NOS?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik herinner mij hier een gifje van die ik nergens meer kan vinden.
Oh wie gaan daarheen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
WK heeft Wüst zich niet voor geplaatst.
Conijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh wie gaan daarheen?
Irene, Antwanet en?'
Jutta, Femke en?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Datona.nl is gedeeltelijk van Rintje. Die zit goed in de slappe was.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh wie gaan daarheen?
Irene, Antwanet en?'
Jutta, Femke en?
Die kan dan wel op een zekere lijstquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hein is ergens wel zo'n net niet sporter die nu ineens goud kan pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |