quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als voor Leerdam alles mee en voor Takagi alles tegen had gezeten heel misschien. Maar zo kun je alles wel naar je gewenste uitkomst toe redeneren.
Ik moet verdimme ook werken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik moet werken, topshow hier op het forum altijd als HEIN moet.
Het Poolse en Koreaanse schaatsen doen het prima.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is het Poolse en Koreaanse schaatsen gaan floreren na S.H. Lee en Brodka ? Om maar wat te noemen.
En kwam dat door de successen bij de Koreanen de jaren ervoor of door het feit dat organiserend land waren?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Koreanen wonnen vorige OS 7 medailles, en deze ook alweer 2, Polen hebben een ijsbaan en nu een goede sprintploeg. Dus, dat gaat prima inderdaad.
Leuk, een Brittany.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef franklop het volgende:
Ik heb mijn kind niet naar Jutta vernoemd.
Ook niet naar Miho trouwens.
Hopelijk gaat die gewoon lekker door. Dit toernooi valt weer tegen, maar voor de rest was ze gewoon weer op niveau dit seizoen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
Bowe enkel een keer brons in haar hele carrière stemt mij wel droevig.
Mooie slotscene van DE FILMquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef BasEnAad het volgende:
Geeft Bowe haar medaille aan Erin Jackson, lijkt me wel toch?
Misschien kunnen ze dan nog even refereren aan Dan Jensenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die gewoon lekker door. Dit toernooi valt weer tegen, maar voor de rest was ze gewoon weer op niveau dit seizoen.
En dan over 4 jaar een film na goud op de 1000 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |