Die gaat de bocht weer uitvliegen ipv dat we gewoon Nuis sturen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik moet werken, topshow hier op het forum altijd als HEIN moet.
WK Allround! Het echte schaatsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Er zit na dit toernooi echt niemand meer op andere schaatstoernooien te wachten Henri
Het valt me al mee dat Hein geen corona heeft opgelopenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gaat de bocht weer uitvliegen ipv dat we gewoon Nuis sturen.
Lezinkjes geven in het land JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat Ireen hierna gaat doen
Bondcoach TP/MS zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
OnlyFansquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Antoinette natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef
franklop het volgende:
Ik heb mijn kind niet naar Jutta vernoemd.
Ook niet naar Miho trouwens.
Manon Kammingaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Had Bowe trouwens een vriendin? Ik meen zoiets gelezen te hebben maar kan het niet vinden.
Zonder domme takes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
WK Allround! Het echte schaatsen
Was leuk geweest als ze een relatie had gehad met Lil Bow Wowquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Had Bowe trouwens een vriendin? Ik meen zoiets gelezen te hebben maar kan het niet vinden.
Cha heeft wel een bijzondere uitschieter, maar Kim won gewoon een wereldbeker dit seizoen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen zie je op zich wel dat ze er daar serieus aan komen maar geen idee of dat ook echt overgaat in breedtesport. Hebben wel het voordeel dat er na schansspringen volgens mij niet een sport is waar ze een FUCK om geven.
Korea staat dan weer steeds op punt tijdens de spelen terwijl je ze de rest van het jaar niet ziet, dat vind ik altijd wel bijzonder. Maar daar gaat veel talent gewoon naar het shorttrack.
Vier jaar geleden ging ze ook stoppen, maar ik denk dat het nu wel echt voorbij is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Letietia.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Niet gekozenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Athletes commission, dus die is er over 4 jaar gewoon weer bij.
KH Lee niet vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cha heeft wel een bijzondere uitschieter, maar Kim won gewoon een wereldbeker dit seizoen.
Wel jammer dat die geen echte wereldtoppers als KY Lee & KS Lee meer hebben.
Ze weet in ieder geval hoe het niet moet in de TP jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bondcoach TP/MS zou wel mooi zijn.
O.a. verloren van Fourcade.quote:
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Jutta met Bing de panda
@:Lenny_Leonard
Oh Kyu Hyuk, die bedoelde ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KH Lee niet vergeten
Seung-Hoon Lee ook, bijzonder gevalletje. Bizar goed in 2010 op lange afstanden maar daarna niet echt veel meer op massastart na
Dat lijkt me wel hoor. WK Hamar zal ze ook wel rijden. Kramer is niet geplaatst voor WC Finals helaas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:02 schreef Jason22 het volgende:
Gaat Wüst nog de wereldbekerfinale rijden of was dit de laatste? Zou wel mooi zijn in een vol Thialf!
Jammer dat Sven dat niet gaat doen.
Douchen en omkleden vermoed ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ja leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uiteindelijk is een gouden medaille ook maar een zilveren medaille met een randje goud.
Alleen daardoor zie je hoe lang deze vrouw heeft meegedraaid in het internationale topschaatsen.quote:
Toen ze 20 seconden voor stond ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Dat EK alround in Collalbo vergeet ik ook niet snel.
Was dat dat ze tegen die boom aanzat en getroost werd door haar broer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat was het, 8 duuzendste?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |