Die gaat de bocht weer uitvliegen ipv dat we gewoon Nuis sturen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik moet werken, topshow hier op het forum altijd als HEIN moet.
WK Allround! Het echte schaatsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Er zit na dit toernooi echt niemand meer op andere schaatstoernooien te wachten Henri
Het valt me al mee dat Hein geen corona heeft opgelopenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gaat de bocht weer uitvliegen ipv dat we gewoon Nuis sturen.
Lezinkjes geven in het land JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat Ireen hierna gaat doen
Bondcoach TP/MS zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
OnlyFansquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Antoinette natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef
franklop het volgende:
Ik heb mijn kind niet naar Jutta vernoemd.
Ook niet naar Miho trouwens.
Manon Kammingaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Had Bowe trouwens een vriendin? Ik meen zoiets gelezen te hebben maar kan het niet vinden.
Zonder domme takes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
WK Allround! Het echte schaatsen
Was leuk geweest als ze een relatie had gehad met Lil Bow Wowquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Had Bowe trouwens een vriendin? Ik meen zoiets gelezen te hebben maar kan het niet vinden.
Cha heeft wel een bijzondere uitschieter, maar Kim won gewoon een wereldbeker dit seizoen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen zie je op zich wel dat ze er daar serieus aan komen maar geen idee of dat ook echt overgaat in breedtesport. Hebben wel het voordeel dat er na schansspringen volgens mij niet een sport is waar ze een FUCK om geven.
Korea staat dan weer steeds op punt tijdens de spelen terwijl je ze de rest van het jaar niet ziet, dat vind ik altijd wel bijzonder. Maar daar gaat veel talent gewoon naar het shorttrack.
Vier jaar geleden ging ze ook stoppen, maar ik denk dat het nu wel echt voorbij is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |