Vorige Spelen ook toch? Blijkbaar doen ze dat op de Spelen alleen op de 500 nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:11 schreef wimderon het volgende:
We gaan zelfs nog dweilen na 9 ritten, jeetje.
Chinese rijdt nog net voor dweilquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel apart dat ze dweil niet in het midden van het programma doen.
Inderdaad een ideale loting voor Takagi, die op de straalmotor voorbij Golikova op de laatste kruising. Leerdam kruist denk ik al wel over Goetz bij de eerste kruising.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rit 4 heeft wel potentie voor een:
Oppassen dat je dan niet gediskwalificeerd wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ook, zou wel mooi zijn als ze ook op de 1000 op het podium komt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Los van Leerdam verwacht ik ook wel wat van Wust
Om vast weer 2e te wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:57 schreef EinarBoe het volgende:
Dit oogt een gunstige loting voor eenieder die Miho Takagi hier naar de winst wil zien glijden
Dan pakt ze goud met afstandquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:47 schreef BasEnAad het volgende:
Zou mooi zijn als Antwanet haar chagrijn om zou kunnen zetten in snelheid.
Ze heeft nog steeds kans op medailles, kun je nagaan hoe snel ze anders was geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als Jutta de tijd die ze heeft besteed aan d'r socials had gebruikt om te trainen had ze wellicht kans gemaakt op medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |