Valt nog wel mee. 1500 meter viel wel wat tegen.quote:
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.quote:
Al vind ik Heather zelf ook een beetje een dooie, net als Jorrit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.
Christenmens. Run Jorrit, run.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Al vind ik Heather zelf ook een beetje een dooie, net als Jorrit.
Jorrit lijkt mij ook een uitstekend grefo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christenmens. Run Jorrit, run.
Ken je de vrouw van Salman Rushdie ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.
Jorrit is zelf ook zo eentje eigenlijk. Hele familie woont in zelfde straatquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n gezicht heeft ie wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jorrit lijkt mij ook een uitstekend grefo.
Ik zie Jorrit nog wel ergens als Amish op een paard in Costa Rica eindigenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jorrit is zelf ook zo eentje eigenlijk. Hele familie woont in zelfde straat
Moet er niet aan denken
Daar is het nu te laat voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
I agree. M.i. zegt het ook meer over de Duitse vrouwen dan over Jutta
Zeker. Maar niet goed genoeg voor een medaille.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Tijd van De Jong is zo slecht nog niet denk ik, vooral die slotronde was prima, want Wiklund kwam daar ook niet aan bijvoorbeeld
Joy Beunequote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.
2 redenen erbij om weg te rennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Heeft al 2 kinderen uitgepoept.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie Jorrit nog wel ergens als Amish op een paard in Costa Rica eindigen
Helene Fischer genot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.
Je kunt toch gewoon via mobiel kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Kut, m’n trein is er. Hopelijk op tijd op kantoor voor Jutta.
Joy is inderdaad stuk leuker dan Jutta, maar ja…. Kjeld Vuilnisbjelt inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joy Beune
Jammer dat ze verpest is door Kjeld Vuilnisbjelt
Hij heeft vast een goudenquote:
Er zijn al twee Belgen geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat ze de bel luiden voor de laatste ronde. Voor hetzelfde geld doet er een Belg mee.
Noem me geen kutquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Kut, m’n trein is er. Hopelijk op tijd op kantoor voor Jutta.
Toen was ik nog niet geboren, dus geen idee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef wimderon het volgende:
Pearman bevestigt de uitspraken van Richard Krajicek 30 jaar na dato nog steeds.
Wachten tijdens een race?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Montov het volgende:
10 meter wachten en er was geen probleem geweest.
Die haat op Kjeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Joy is inderdaad stuk leuker dan Jutta, maar ja…. Kjeld Vuilnisbjelt inderdaad.
Wisten ze waar de klepel hing ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn al twee Belgen geweest.
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren, dus geen idee.
De uitspraken van Krajicek niet kennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zei ie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zoiets zou ik Herbert niet over Bosker horen zeggen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?
Aziatische jaartelling genot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 jaar in 2013 en dan nu 27? Huh?
Over Tsjechische. “Echte allrounder, maar blinkt nergens in uit dus verder heb je er niet zoveel aan”.quote:
Geboren in Oostenrijk. Liet z'n snor staan in een land dat in een kleine verwikkeling zatquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Een roemloos einde werd het overigens niet voor Richard Krajicek. Daar had hij twee dagen eerder voor gezorgd, toen hij zich in een Nederlands radio-interview had laten ontvallen dat het onzin is om het prijzengeld van de mannen en de vrouwen gelijk te trekken. "Seles en Graf verdienen het, want zij trekken evenveel toeschouwers als de mannen. Maar als ik al die vette varkens zie, wat tachtig van de honderd zijn, dan vind ik het niet terecht dat ze klagen dat ze zo weinig verdienen" .
Braunau am Inngoden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geboren in Oostenrijk. Liet z'n snor staan in een land dat in een kleine verwikkeling zat
sowquote:
Moet zeggen dat ik daar ook niet echt uitspraken van ken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets geils hebben eigenlijk.quote:
Pittig.quote:
Eerlijk is eerlijk, hij nuanceerde die uitspraak later wel.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets geils hebben eigenlijk.
Die draait er wel een wokkel van.
Paardenmeisje, ergo geen eer aan te behalen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is toch wel het prototype van een vergooide sportcarriere eigenlijkquote:
Niks mis mee, als je tegen de geur kan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paardenmeisje, ergo geen eer aan te behalen.
Ze heeft ook nog een zeer bijzondere tatoeagequote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lelijke neus en idem. kaaklijn.
Maar je wint het nooit van het peerd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je tegen de geur kan.
Niet mijn smaak, maar ja, zou me niet verbazen als zij 3x zo goed is in bed als Suus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij maar van Suus afblijft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef SilverEyes het volgende:
O jee, Kjeld in het wild met de shorttrack dames
Correctquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je wint het nooit van het peerd.
Alsof Suus niet al tientallen keren is ontheiligd door Gjeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als hij maar van Suus afblijft.
Ik ga niet mee in de Fok! aversie tegen tatoeages.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een zeer bijzondere tatoeage
De rest bijna 2 seconden minderquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:56 schreef StephanL het volgende:
Laatste ronde van De Jong, toch wel goed denk ik
Ik denk dat ze allemaal goed zijn in bed, behalve Wüst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar ja, zou me niet verbazen als zij 3x zo goed is in bed als Suus.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de Fok! aversie tegen tatoeages.
Omdat ze lesbisch is?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal goed zijn in bed, behalve Wüst.
Die wilde eerst gaan kunstschaatsen maar wilde niet aan de dubbele schaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal goed zijn in bed, behalve Wüst.
Ireen is biseksueelquote:
Je hebt duidelijk nog nooit een paar tetten in je handen gehad als je denkt dat dit silliconen zijnquote:
Vlaams >>> Limburgsquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik erken Limburg al niet.
Oostblok life.quote:
Jin wint toch!quote:
Ja dat is een beetje bijzonder. Wat vinden wij van het zusje van Leerdam? #dtvquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Leerdam met haar lilleke oogschaduw.
Vader Ruud en Sjon van Lottum hebben nu het schuim op de bek staan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Leerdam met haar lilleke oogschaduw.
Tis geen 1500m.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:00 schreef wimderon het volgende:
Leerdam gaat ook sterven in de laatste buitenbocht.
Die heeft hetzelfde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje bijzonder. Wat vinden wij van het zusje van Leerdam? #dtv
Nee, maar dan kun je alsnog sterven in de laatste buitenbocht.quote:
Ons zonnetje in huis?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:02 schreef Mansjester het volgende:
"Je zag haar enorm balen"
Jeetje, dat verwacht je toch ook niet bij Antwanet
Nee?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt mee toch?
https://www.instagram.com/p/CZmGlFBKc-S/
Dat is een andere zus Hans.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee?
https://www.instagram.com/p/CGfcCjahA14/?utm_source=ig_embed
Die ik post is OOK een zus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het over haar zus. Dit is een zus.
quote:
De wing is nog niet echt een trend geworden, buiten de familie Leerdam.quote:Trendsetter
Leerdam is liever trendsetter dan volger. Neem de dikke zwarte strepen make-up boven haar ogen, die ze een paar millimeter voorbij haar ooghoeken trekt. Het laat haar minder lief lijken, maar wel mooier, vindt ze. Daar begon ze mee rond haar dertiende, geïnspireerd door een subtielere versie bij haar één jaar oudere zus Merel. Inmiddels is de wing, zoals de versiering heet, haar handelsmerk. En gaat Leerdam er zo’n 80 procent van de tijd mee door het leven. Dat sommige concurrenten haar wing inmiddels hebben overgenomen, vindt ze hilarisch. Al zou ze dat zelf nooit doen. Nadoen past niet bij haar karakter. ,,Ik ben liever zelf speciaal.’’
Die heeft dat toch niet met die make-upquote:
Dit stemt mij heel treurig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
De wing is nog niet echt een trend geworden, buiten de familie Leerdam.
Die jij post is 15 he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft dat toch niet met die make-upDie andere wel inderdaad
Wel allemaal mooie vrouwkes trouwens
Teamgenote deed het toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
De wing is nog niet echt een trend geworden, buiten de familie Leerdam.
Stelling: ik vind dat elke stelling op Fok! met 'ik vind' hoort te beginnenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: loting is op de 1000 belangrijker dan op de 500
Donder gewoon op met die pedo praktijken van jequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Sow die gaat mooi opdrogen
Op de 1500 ook meer dan op de 500. Al is het op de 500 ook wel een voordeel voor met name vrouwen (omdat die niet de bocht uitvliegen/veel snelheid verliezen in de laatste binnebocht) als ze op de kruising naar iemand toe gezogen worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: loting is op de 1000 belangrijker dan op de 500
Stel je niet zo verschrikkelijk aan pleurisact.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Donder gewoon op met die pedo praktijken van je
Mansjester is WOKEquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan pleurisact.
1500 meter was toch niet heel slecht?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef wimderon het volgende:
Misschien had je dat voor de 3000 en 1500 ook moeten denken, Antwanet.
Die doet ze zo om d'r paard heen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Antwanet heeft flinke lippen boh. Die slobbert hem op @:de_boswachter
HORSECOCKEDquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Die doet ze zo om d'r paard heen.
Dat vond ze zelf wel. Maar het was inderdaad wel ongeveer wat je mocht verwachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
1500 meter was toch niet heel slecht?
Dat krijg je met 2 minuten tussen de ritten en een dweil op de 1000 meter, tergend langzaam programma op deze manier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef Salina het volgende:
Leuk, sport kijken met fokkers.![]()
Alle aandacht op de sport. Zoals het hoort.
Het is net de NOS.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef Salina het volgende:
Leuk, sport kijken met fokkers.![]()
Alle aandacht op de sport. Zoals het hoort.
Al besproken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef SilverEyes het volgende:
Leerdam heeft wel aanleg, dat als ze straks op een gegeven moment geen topsport meer bedrijft, om een enorme plofkop te krijgen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:04 schreef Montov het volgende:
Bij Leerdam heb ik altijd het gevoel dat ze een gewichtsrecord gaat vestigen na haar topsport carrière.
Tijd was slecht, positie was wat je kon verwachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf wel. Maar het was inderdaad wel ongeveer wat je mocht verwachten.
Dat is vbl toch? tdf is een warm badquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het lijkt TDF-subforum wel. Allerlei acts en domme opmerkingen tussendoor
Poepzorredquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is vbl toch? tdf is een warm bad
TDF is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is vbl toch? tdf is een warm bad
DAGJESMENSEDquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij TDF kom je er juist als buitenstaander niet doorheen omdat heel WLR op FOK bestaat uit 10-tallen acts.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
van derquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef Caland het volgende:
Sociale media gedoe
-Bert van Maalderink
Jij bent afquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Jutta Leerdam is niet zo knap. Ze is vooral blond.
2 acts en 100 bijnamenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij TDF kom je er juist als buitenstaander niet doorheen omdat heel WLR op FOK bestaat uit 10-tallen acts.
De Bingo:quote:
Idd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Eigenlijk wel een beetje met je eens jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Het is mijn type ook niet echt maar knap is ze wel natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Ken d’r niet maar lijkt een spontaan type idd. Niet zo zuur als die anderequote:
Met veel makeup helpt natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is mijn type ook niet echt maar knap is ze wel natuurlijk.
quote:
Nou ja dat is alleen Koffieplanter en Mani.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij TDF kom je er juist als buitenstaander niet doorheen omdat heel WLR op FOK bestaat uit 10-tallen acts.
WLR is een warm bad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef Remco het volgende:
[..]
De streep heb ik ook al voorbij horen komenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De Bingo:
Het verhaal van Bowe
De sleutel
De schaatsen worden strak aangetrokken
Contact met ijs
Johan de Wit - corona - Quarantaine
De Gaap
Koen Verweij is er niet bij maar ze is een onafhankelijk vrouw.
Sjon van Lottum.
Oei oei oei oei oei oei oei oei
Amerikaanse pakken
DE STREEP. ZE BLIJFT ER VOOR
En Johan/corona/quarantaine kan ook weg.
ZE BLIJFT VOOR DE STREEP is ook voorbij gekomenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De Bingo:
Het verhaal van Bowe
De sleutel
De schaatsen worden strak aangetrokken
Contact met ijs
Johan de Wit - corona - Quarantaine
De Gaap
Koen Verweij is er niet bij maar ze is een onafhankelijk vrouw.
Sjon van Lottum.
Oei oei oei oei oei oei oei oei
Amerikaanse pakken
DE STREEP. ZE BLIJFT ER VOOR
En Johan/corona/quarantaine kan ook weg.
Antwanette draagt tien lager meer en is nog niks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met veel makeup helpt natuurlijk
Basken, Pau, Pedorenner van de week, voonetise namen, etc. enz.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En talloze post over poultjes.
Volgens de NOS wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef RipCity het volgende:
Is Nederland de favoriet op deze afstand? Dat idee krijg ik bij de nos
één van de ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef RipCity het volgende:
Is Nederland de favoriet op deze afstand? Dat idee krijg ik bij de nos
Klagen over Britse renners, Haarlijnen bespreken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Basken, Pau, Pedorenner van de week, voonetise namen, etc. enz.
Voornamen gebruiken van alternatieve bekenden met dezelfde achternaamquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klagen over Britse renners, Haarlijnen bespreken.
Net geweest Hans.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
Doen er nog Chinezen mee ivm ‘valse’ starts?
Was vroeger altijd een beetje vlieft op Renée Zellweger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef SilverEyes het volgende:
Olga doet mij altijd aan Bridget Jones denken
WustGOAT kan zomaar goud halen compleet random. Is haar vaker gelukt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:23 schreef Mansjester het volgende:
Wust gaat het podium denk ik halen
Afrikanen ophemelen, vlaggetjesvolk uitlachen, pizza met melk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klagen over Britse renners, Haarlijnen bespreken.
wanneer dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WustGOAT kan zomaar goud halen compleet random. Is haar vaker gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |