Valt nog wel mee. 1500 meter viel wel wat tegen.quote:
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.quote:
Al vind ik Heather zelf ook een beetje een dooie, net als Jorrit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.
Christenmens. Run Jorrit, run.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Al vind ik Heather zelf ook een beetje een dooie, net als Jorrit.
Jorrit lijkt mij ook een uitstekend grefo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christenmens. Run Jorrit, run.
Ken je de vrouw van Salman Rushdie ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat blijft toch een aparte combinatie. Net zoals Heather en Bergsma.
Jorrit is zelf ook zo eentje eigenlijk. Hele familie woont in zelfde straatquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n gezicht heeft ie wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jorrit lijkt mij ook een uitstekend grefo.
Ik zie Jorrit nog wel ergens als Amish op een paard in Costa Rica eindigenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jorrit is zelf ook zo eentje eigenlijk. Hele familie woont in zelfde straat
Moet er niet aan denken
Daar is het nu te laat voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
I agree. M.i. zegt het ook meer over de Duitse vrouwen dan over Jutta
Zeker. Maar niet goed genoeg voor een medaille.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Tijd van De Jong is zo slecht nog niet denk ik, vooral die slotronde was prima, want Wiklund kwam daar ook niet aan bijvoorbeeld
Joy Beunequote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.
2 redenen erbij om weg te rennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Heeft al 2 kinderen uitgepoept.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie Jorrit nog wel ergens als Amish op een paard in Costa Rica eindigen
Helene Fischer genot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Duitsers hebben zo her en der ook wel mooie vrouwen ertussen. En meerendeel van de Nederlandse sportvrouwen zijn ook niet om aan te gluren. Beetje om het even.
Je kunt toch gewoon via mobiel kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Kut, m’n trein is er. Hopelijk op tijd op kantoor voor Jutta.
Joy is inderdaad stuk leuker dan Jutta, maar ja…. Kjeld Vuilnisbjelt inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joy Beune
Jammer dat ze verpest is door Kjeld Vuilnisbjelt
Hij heeft vast een goudenquote:
Er zijn al twee Belgen geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat ze de bel luiden voor de laatste ronde. Voor hetzelfde geld doet er een Belg mee.
Noem me geen kutquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Kut, m’n trein is er. Hopelijk op tijd op kantoor voor Jutta.
Toen was ik nog niet geboren, dus geen idee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef wimderon het volgende:
Pearman bevestigt de uitspraken van Richard Krajicek 30 jaar na dato nog steeds.
Wachten tijdens een race?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Montov het volgende:
10 meter wachten en er was geen probleem geweest.
Die haat op Kjeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Joy is inderdaad stuk leuker dan Jutta, maar ja…. Kjeld Vuilnisbjelt inderdaad.
Wisten ze waar de klepel hing ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn al twee Belgen geweest.
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren, dus geen idee.
De uitspraken van Krajicek niet kennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zei ie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zoiets zou ik Herbert niet over Bosker horen zeggen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?
Aziatische jaartelling genot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 jaar in 2013 en dan nu 27? Huh?
Over Tsjechische. “Echte allrounder, maar blinkt nergens in uit dus verder heb je er niet zoveel aan”.quote:
Geboren in Oostenrijk. Liet z'n snor staan in een land dat in een kleine verwikkeling zatquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet ook niet dat er rond 1930 een raar mannetje met een snor opkwam in Duitsland?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Een roemloos einde werd het overigens niet voor Richard Krajicek. Daar had hij twee dagen eerder voor gezorgd, toen hij zich in een Nederlands radio-interview had laten ontvallen dat het onzin is om het prijzengeld van de mannen en de vrouwen gelijk te trekken. "Seles en Graf verdienen het, want zij trekken evenveel toeschouwers als de mannen. Maar als ik al die vette varkens zie, wat tachtig van de honderd zijn, dan vind ik het niet terecht dat ze klagen dat ze zo weinig verdienen" .
Braunau am Inngoden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geboren in Oostenrijk. Liet z'n snor staan in een land dat in een kleine verwikkeling zat
sowquote:
Moet zeggen dat ik daar ook niet echt uitspraken van ken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets geils hebben eigenlijk.quote:
Pittig.quote:
Eerlijk is eerlijk, hij nuanceerde die uitspraak later wel.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets geils hebben eigenlijk.
Die draait er wel een wokkel van.
Paardenmeisje, ergo geen eer aan te behalen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is toch wel het prototype van een vergooide sportcarriere eigenlijkquote:
Niks mis mee, als je tegen de geur kan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paardenmeisje, ergo geen eer aan te behalen.
Ze heeft ook nog een zeer bijzondere tatoeagequote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lelijke neus en idem. kaaklijn.
Maar je wint het nooit van het peerd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je tegen de geur kan.
Niet mijn smaak, maar ja, zou me niet verbazen als zij 3x zo goed is in bed als Suus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij maar van Suus afblijft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:55 schreef SilverEyes het volgende:
O jee, Kjeld in het wild met de shorttrack dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |