hier lijkt het iets minder intussen maar het waaide lekker doorquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
Stormt het al ergens? Hier merk ik er weinig van
Ik zit deze keer op de goede hoek van de flat (noordoosten)quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lijkt het iets minder intussen maar het waaide lekker door
Die met dat sjaaltjequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik zie ineens de moeder van één van m'n vrienden bij Op1 aan tafel zitten
Over de verpleeghuizen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Ik zie ineens de moeder van één van m'n vrienden bij Op1 aan tafel zitten
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vrijmetselaars?
Als je zo door gaat hebben we alles al gezien
Ging dat over het namenboek?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder zat ook ooit eens aan tafel bij de AVRO's Service Salon
Nein, Bayern verliert nie gegen Salzburgquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bayern werd waarschijnlik teg
salzburg verlieren![]()
die zie ik de laatste dagen niet vaak hierquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Deze is voor GOA
[ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dat programma is ook alweer lang van de buis.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder zat ook ooit eens aan tafel bij de AVRO's Service Salon
Nee. Gisteren was hij er weer even.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zie ik de laatste dagen niet vaak hier
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die mis ik al een tijdje inderdaad. Ik zag 'm vannacht nog wel een muziekje posten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
praat geen blech de goal was in de 90ste minutequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nein, Bayern verliert nie gegen Salzburg
cojona?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
GOA was toch ook recentelijk positief ...
Salzburg heeft nog kansebquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
praat geen blech de goal was in de 90ste minute
Dus hebben ze niet verlorenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
praat geen blech de goal was in de 90ste minute
En wappiequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
GOA was toch ook recentelijk positief ...
Dan krijg je het ergerquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
En wappie![]()
Maar goed dat mogen we niet zeggen hier op FOK...
Zolang er maar respect is voor elkaars standpunten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
En wappie![]()
Uiteraard. Moet wel van beide kanten komen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zolang er maar respect is voor elkaars standpunten.
GOA is nog aardig gematigd hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
En wappie![]()
heb jij GOA ergens zien posten dat corona niet bestaat, het door 5G wordt veroorzaakt, vaccinaties de oorzaak zijn van alle ellende? Hij is geen vaccinatie voorstander maar wappie is ietwat overdrevenquote:
quote:
Aber dochquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent hoopelijk geen bayernfan?
sonnst ben ik geschockt
Waar was je ?quote:
Hij ging niet voor zijn lol protesteren met andere wappies neem ik aan...quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij GOA ergens zien posten dat corona niet bestaat, het door 5G wordt veroorzaakt, vaccinaties de oorzaak zijn van alle ellende? Hij is geen vaccinatie voorstander maar wappie is ietwat overdreven
protesteren tegen coronamaatregelen maakt je niet direct een wappiequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij ging niet voor zijn lol protesteren met andere wappies neem ik aan...
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
protesteren tegen coronamaatregelen maakt je niet direct een wappie
ik vind de coronamaatregelen ook over het algemeen de foute maatregelen op het verkeerde moment, maar ik ben niet zo'n demonstrerend type
zegt degene die al in een kramp schiet als Haags ergens binnenkomet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Met wappies discuseren is idd zinloos.
Welterusten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zegt degene die al in een kramp schiet als Haags ergens binnenkomet.
Sorry kerel, vind je een prima gast, maar ietwat aparte opvattingen
genoeg erover nu, ik ga slapen
Beetje triest dat je Haags er nu bij haaltquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je je wel laten testen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er is wel een griep golf ik ben een paar dagen stront ziek geweest en nog een beetje
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is meer het feit dat het bij jou al snel aan anderen ligt, kijk ook eens in de spiegelquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje triest dat je Haags er nu bij haalt
Ik snap de logica niet?
Je overdrijft het een beetje. Dit gaat niet over haags.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is meer het feit dat het bij jou al snel aan anderen ligt, kijk ook eens in de spiegel
doeiiiiiii
mij zit niks dwarsquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Je overdrijft het een beetje. Dit gaat niet over haags.
Vertel even wat je dwars zit.
Ik heb verder geen probleem met GOA.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij zit niks dwars
GOA is een prima kerel, Haags ook. Kennelijk moet ik accepteren dat jij met beiden moeite hebt
Het zal dus wel aan mij liggen
onderwerp nu echt gesloten
Ah oke, logischer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie dit topic:
40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
Hij heeft hier in het verleden regelmatig gepostquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef aloa het volgende:
Ik post hier, omdat haags hier niet post....en nog begint Koen over haags?
HOE DAN
Geloof jij maar lekker dat het een leuke user isquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij heeft hier in het verleden regelmatig gepost
Misschien ben ik blind voor de realiteit, niks is onmogelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij maar lekker dat het een leuke user is![]()
Je moest eens weten
Morgen donderdagquote:
Ja donderdagavond schiet het alweer op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen donderdag
Donderdagavond begin ik al weekend neigingen te krijgen
Ik wel. Die gast heeft mij echt kapot gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind voor de realiteit, niks is onmogelijk
Maar waar ik hem meemaakte had ik nooit problemen met hem
Quizvraag: waarom noemde ik GOA?quote:
Waai er niet af.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn laaste woorden fuck julie ik ga naar mijn dak
Ik geef er eerlijk gezegd geen ene flikker meer omquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Morgenvroeg maar eens kijken hoe Jutta het doet
Die foto van dat huis, vrijmetselaars of zo ietsquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Quizvraag: waarom noemde ik GOA?
Het had niks te maken met de discussie die volgde.
Tis een poppetje ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geef er eerlijk gezegd geen ene flikker meer om
Dat rekenen we goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die foto van dat huis, vrijmetselaars of zo iets
9.30 uur maar gelukkig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Morgenvroeg maar eens kijken hoe Jutta het doet
bijna bloot ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:06 schreef mario390 het volgende:
nu was betje spannend![]()
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vrouwquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:06 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
oiquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:06 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks spanends aan.quote:
Die heb ik echt gemist , maar verwachte er al niet veel van ... maar toch nog een medaille, maar niet een om van te juichen ... misschien beter houden ze er geen rekening meer mee volgende OS en OKT .. of ze gaan er serieus mee aan de slag ... maar dat gaat hem niet worden met al die verschillende commerciele schaatsploegenquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
9.30 uur maar gelukkig.
Ik was eergisteren 7 uur opgestaan voor die wanprestaties op de ploegenachtervolging.
In Spanje is nu een feestjequote:Op donderdag 17 februari 2022 00:17 schreef mario390 het volgende:
woensdag op donderdag in de nacht festa
maar werd niet veel kijken
wetje barbara moet vanavond in dequote:
Ja joh er is al zoveel over gezegd. Ze moeten idd samen op dit onderdeel gaan trainen, los van alle ploegen. Of die hele ploegenachtervolging schrappen van de matrix en het doen met de schaatsers die zich individueel plaatsen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik echt gemist , maar verwachte er al niet veel van ... maar toch nog een medaille, maar niet een om van te juichen ... misschien beter houden ze er geen rekening meer mee volgende OS en OKT .. of ze gaan er serieus mee aan de slag ... maar dat gaat hem niet worden met al die verschillende commerciele schaatsploegen
Ja 3.5 jaar ligt het in de kast en dan komen ze er weer mee op de proppen ... en herhaalt het zich weerquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh er is al zoveel over gezegd. Ze moeten idd samen op dit onderdeel gaan trainen, los van alle ploegen. Of die hele ploegenachtervolging schrappen van de matrix en het doen met de schaatsers die zich individueel plaatsen.
Haha ja zo gaat het elke keer, totdat ze het serieus gaan nemen. Maar die motivatie is er niet echt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 3.5 jaar ligt het in de kast en dan komen ze er weer mee op de proppen ... en herhaalt het zich weer
ver te zoeken ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het elke keer, totdat ze het serieus gaan nemen. Maar die motivatie is er niet echt.
Ik kan die van 1990 nog goed herinneren. Gorden Kaye (René Artois uit Allo Allo) raakte toen zwaargewond. We organiseerden eind jan. altijd een groot kamp en waren blij dat de schade aan het terrein weinig schade had.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff die stormen te bekijken ... ziet er best wel eng uit, maar Ierland en Engeland vangt het meest op waarna de kracht telkens afneemt
Wat wil je kijken op de Nederlandse tv?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:50 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik me weer bij de nederlandse iptv
angemeldet, maar moest tot nu paar uren op antwort
wachten
Wat kost dat en hoeveel zenders heb je ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:50 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik me weer bij de nederlandse iptv
angemeldet, maar moest tot nu paar uren op antwort
wachten
Was dat in Novenmber of zo ? Kan me vaag iets herinneren van dat ik naar DH zou maar dat de treinen niet redenquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die van 1990 nog goed herinneren. Gorden Kaye (René Artois uit Allo Allo) raakte toen zwaargewond. We organiseerden eind jan. altijd een groot kamp en waren blij dat de schade aan het terrein weinig schade had.
Eind Jan. was dat. Zware storm die over Noord-West Europa trok.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat in Novenmber of zo ? Kan me vaag iets herinneren van dat ik naar DH zou maar dat de treinen niet reden
Kan ook ... Het was winter ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind Jan. was dat. Zware storm die over Noord-West Europa trok.
Ook Fornule 1 ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:57 schreef mario390 het volgende:
15 euro ,en alle zender van 12 landen
en video on demand zender
Wel voor te stellen dat Daidai Ntab en Tijmen Snel op zn minst teleurgesteld waren toen ze zagen dat de ploegenachtervolging niet serieus genomen werd.quote:
De storm van 25 januari 1990 wordt nog altijd beschouwd als een van de ergste in zeker honderd jaar.quote:
Ik heb er echt weinig van gemerktquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had net een vriend op bezoek, ik kon de buitendeur nauwelijks open duwen. Het waait hier al smerig hard.
Ik zelf ervaar een andere storm zwaarder toen ik er zelf in zat op een boot in het kanaal.... 1985 was dat volgens mijquote:
Wind is hier echt snoeihard. Omgeving Nijmegen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er echt weinig van gemerkt
Op de Herald?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zelf ervaar een andere storm zwaarder toen ik er zelf in zat op een boot in het kanaal.... 1985 was dat volgens mij
Ja Adamquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wind is hier echt snoeihard. Omgeving Nijmegen.
Jij woont meer in het westen toch?
Ze heeft nog niets deze Spelen . Onze Suus heeft er 4 dit jaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
mika willt 5 medaillen maken,hebben doet zij
0, om 3 00 kombi abfahrt
4 ? boah en ook gold?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog niets deze Spelen . Onze Suus heeft er 4 dit jaar
Eunice ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
Die vieze storm komt er wel aan chufi.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
Die vieze storm komt er wel aan chufi.
Lijkt hier al iets minder.quote:
Joepiequote:Op donderdag 17 februari 2022 06:21 schreef Koen66 het volgende:
vanaf 15:00 gaat Dudley hier echt afnemen, windkracht 5 dan nog maar. tot zelfs windkracht 2 rond middernacht.
Daarna gaat Eunice aanzwellen vanaf 7:00, hoogtepunt staat op 15:00 met windkracht 8.
Was het 2 jaar geleden ook niet dat er ongeveer elk weekeinde een nieuwe storm was in februari?quote:Op donderdag 17 februari 2022 06:24 schreef Koen66 het volgende:
ze roepen zelfs dat ie wellicht storm Ciara van 2 jaar terug gaat overtreffen
het wordt in ieder geval geen tweede Daria (25/1/1990)
Lijkt hier nu ook wat rustiger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 06:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt hier al iets minder.
En inderdaad, volgens BR nu windkracht 6, toen ik ging slapen gaf ie 7 aan
quote:
jezus wat een vaag type is die gastquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
Gezellie
https://nos.nl/peking2022(...)ie-in-nazi-duitsland
Pas gewoon op... ze sturen je daar zo maar op vakantie zonder geldige redenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:02 schreef mario390 het volgende:
nee maar komisch is alle kijken stream en
niemand weet hoezo nur somige bewohner
te zien zijn
Echt? Hierzo niet hoor. Hufters.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De koffie automaten in de supermarkt komen weer terug lees ik net
Op het boerenplatteland misschien, maar hier in de grote stad zijn ze al jaren verdwenenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De koffie automaten in de supermarkt komen weer terug lees ik net
De koffiehoek hier is inmiddels vervangen door productrekken. Dus ik ben zelf ook sceptisch of dat terugkomt. Overigens maakte ik er af en toe gebruik van, niet om te babbelen maar gewoon ff zitten en enigszins ontspannen na hectische dag. Een kopje oplossoep was ook goed geweest voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het boerenplatteland misschien, maar hier in de grote stad zijn ze al jaren verdwenen
Waarom doe je dat dan? Zooitje maken? Leer je te beheersen chuuf!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef chufi het volgende:
Toen ie hier nog was , was het er regelmatig een zooitje...
Ik liep er met een boog omheenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Zooitje maken? Leer je te beheersen chuuf!
Hier overigens niet. Ook niet in de andere supermartken in de buurt. Ik weet niet of ze het goed bijhouden of dat de mensen hier gewoon netter (ahum) zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef chufi het volgende:
Toen ie hier nog was , was het er regelmatig een zooitje...
Net even wezen kijken , maar nog niksquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
Er is hier al jaren een koffieautomaat in de supermarkt.
Goed dat ik je zie, ik heb een vraag aan jou.quote:
Die vraag kan jij alleen zelf beantwoorden tochquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goed dat ik je zie, ik heb een vraag aan jou.
Waarom moet ik aan jou denken na het zien van deze gifje?
[ afbeelding ]
Ze komt niet zo agressief over hoor, eerder lomp. Ze mikt op de appel maar raakt de nootjes. Help mij herinneren dat ik nooit een appel op mijn hoofd moet zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die vraag kan jij alleen zelf beantwoorden toch
Ik zelf heb geen flauw idee, of je denkt dat ie zo agressief ben haha
Komt door de korte beentjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze komt niet zo agressief over hoor, eerder lomp. Ze mikt op de appel maar raakt de nootjes. Help mij herinneren dat ik nooit een appel op mijn hoofd moet zetten.
Beter doe je zulke dingen niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze is ook best wel klunzig
[ afbeelding ]
De Paul?quote:
Van Zundert.quote:
Effe checken welke sport dat is. Klinkt goedquote:
Lolquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu 3e die stomme Oostenrijkse meid
Lijkt mij wel verstandig iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter doe je zulke dingen niet meer.
Oh ja shitquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Laat mario dit maar niet lezen
Ergens tussen de witrussen en russen in qua kleur in mijn ideequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Laat mario dit maar niet lezen
Niet goed wakker lijkt me.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ondanks dat ik al uren wakker ben, ben ik toch niet echt helemaal wakker.![]()
Wat er gebeurde: ik zet kopje op zijn plaats in de koffiemachine en zie bovenop in de doorzichtige reservoir dat de koffiebonen bijna op zijn. Ik pak dus een zak koffiebonen en vul achteloos mijn koffiekopje met bonen. Pas toen ie vol was dacht ik WTF ben ik aan het doen.![]()
Ben ik nou een pannenkoek of gewoon oud aan het worden?![]()
@:deisyy mag deze vraag overigens niet beantwoorden
Gaat wel snel zo ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
bb brasil is ook betje en ding gebeurd
en one night stand weg dat beide dronken gewezen
erder was daar selfs ook geen gesprek
Zal idd de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Wat er gebeurde: ik zet kopje op zijn plaats in de koffiemachine en zie bovenop in de doorzichtige reservoir dat de koffiebonen bijna op zijn. Ik pak dus een zak koffiebonen en vul achteloos mijn koffiekopje met bonen. Pas toen ie vol was dacht ik WTF ben ik aan het doen.![]()
Een oude pannenkoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
hehehehequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een oude pannenkoekOf een pannenkoek die toch niet helemaal wakker is..
Gevalletje kortsluiting denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Je bent een pannenkoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
WTFquote:
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WTF
Maar ze vliegen wel weer weg, de meesten dan.
Beter 10 vogels in de lucht dan duizenden op je kop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Maakt wel dat ik iets anders kijk naar die doorgaans met speels gemak soepel zwaaiende zwermen
En een beetje engquote:
Deesquote:
Sodequote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees![]()
Ze doen het het toch zelf? Of zit ik met mijn neus te kijken.
Ik kijk ff nog een keer. Zonder geluid, ben aan het werk.
Inderdaad wel wazig. Ook niet fladderend, maar an-bloc naar beneden komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode![]()
Ze doen het inderdaad zelf, maar waarom
Of duivenkak op je kopquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter 10 vogels in de lucht dan duizenden op je kop.
Ylenia? Wanneer was die dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een stukse varen?
https://www.ad.nl/video/p(...)m-bij-hamburg-283955
Beetje varen tussen de huizen in Duitsland waar normaal gesproken geen water is? Count me in!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een stukse varen?
https://www.ad.nl/video/p(...)m-bij-hamburg-283955
Toch is Hamburg een grote havenstadquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje varen tussen de huizen in Duitsland waar normaal gesproken geen water is? Count me in!
Dan liever geen geluk.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef engine het volgende:
Heb de kerktoren inmiddels gehoord dus goedenavond
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef engine het volgende:
Heb de kerktoren inmiddels gehoord dus goedenavond
Ik gooi dan ook liever aan paar borden kapot.quote:
Wel eerst je bord leegeten hè.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi dan ook liever aan paar borden kapot.
quote:
Ik heb vandaag brood met ui, knoflook, kaas en olijfolie geroosterdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
@:engine wat heb je vanavond gegeten? Weer pasta?
Ik had zuurkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |