Hij heeft hier in het verleden regelmatig gepostquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef aloa het volgende:
Ik post hier, omdat haags hier niet post....en nog begint Koen over haags?
HOE DAN
Geloof jij maar lekker dat het een leuke user isquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij heeft hier in het verleden regelmatig gepost
Misschien ben ik blind voor de realiteit, niks is onmogelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij maar lekker dat het een leuke user is![]()
Je moest eens weten
How about them Lakers?quote:
Morgen donderdagquote:
Ja donderdagavond schiet het alweer op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen donderdag
Donderdagavond begin ik al weekend neigingen te krijgen
Niet nu neequote:
Ik wel. Die gast heeft mij echt kapot gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind voor de realiteit, niks is onmogelijk
Maar waar ik hem meemaakte had ik nooit problemen met hem
Waai er niet af.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn laaste woorden fuck julie ik ga naar mijn dak
Ik geef er eerlijk gezegd geen ene flikker meer omquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Morgenvroeg maar eens kijken hoe Jutta het doet
Die foto van dat huis, vrijmetselaars of zo ietsquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Quizvraag: waarom noemde ik GOA?
Het had niks te maken met de discussie die volgde.
Tis een poppetje ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geef er eerlijk gezegd geen ene flikker meer om
Dat rekenen we goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die foto van dat huis, vrijmetselaars of zo iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |