ver te zoeken ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het elke keer, totdat ze het serieus gaan nemen. Maar die motivatie is er niet echt.
Ik kan die van 1990 nog goed herinneren. Gorden Kaye (René Artois uit Allo Allo) raakte toen zwaargewond. We organiseerden eind jan. altijd een groot kamp en waren blij dat de schade aan het terrein weinig schade had.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff die stormen te bekijken ... ziet er best wel eng uit, maar Ierland en Engeland vangt het meest op waarna de kracht telkens afneemt
Wat wil je kijken op de Nederlandse tv?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:50 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik me weer bij de nederlandse iptv
angemeldet, maar moest tot nu paar uren op antwort
wachten
Wat kost dat en hoeveel zenders heb je ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:50 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik me weer bij de nederlandse iptv
angemeldet, maar moest tot nu paar uren op antwort
wachten
Was dat in Novenmber of zo ? Kan me vaag iets herinneren van dat ik naar DH zou maar dat de treinen niet redenquote:Op donderdag 17 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die van 1990 nog goed herinneren. Gorden Kaye (René Artois uit Allo Allo) raakte toen zwaargewond. We organiseerden eind jan. altijd een groot kamp en waren blij dat de schade aan het terrein weinig schade had.
Eind Jan. was dat. Zware storm die over Noord-West Europa trok.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat in Novenmber of zo ? Kan me vaag iets herinneren van dat ik naar DH zou maar dat de treinen niet reden
Kan ook ... Het was winter ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind Jan. was dat. Zware storm die over Noord-West Europa trok.
Ook Fornule 1 ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:57 schreef mario390 het volgende:
15 euro ,en alle zender van 12 landen
en video on demand zender
Wel voor te stellen dat Daidai Ntab en Tijmen Snel op zn minst teleurgesteld waren toen ze zagen dat de ploegenachtervolging niet serieus genomen werd.quote:
De storm van 25 januari 1990 wordt nog altijd beschouwd als een van de ergste in zeker honderd jaar.quote:
Ik heb er echt weinig van gemerktquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had net een vriend op bezoek, ik kon de buitendeur nauwelijks open duwen. Het waait hier al smerig hard.
Ik zelf ervaar een andere storm zwaarder toen ik er zelf in zat op een boot in het kanaal.... 1985 was dat volgens mijquote:
Wind is hier echt snoeihard. Omgeving Nijmegen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er echt weinig van gemerkt
Op de Herald?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zelf ervaar een andere storm zwaarder toen ik er zelf in zat op een boot in het kanaal.... 1985 was dat volgens mij
Ja Adamquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wind is hier echt snoeihard. Omgeving Nijmegen.
Jij woont meer in het westen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |