Ze heeft nog niets deze Spelen . Onze Suus heeft er 4 dit jaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
mika willt 5 medaillen maken,hebben doet zij
0, om 3 00 kombi abfahrt
4 ? boah en ook gold?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog niets deze Spelen . Onze Suus heeft er 4 dit jaar
Eunice ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
Die vieze storm komt er wel aan chufi.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
Die vieze storm komt er wel aan chufi.
Lijkt hier al iets minder.quote:
Joepiequote:Op donderdag 17 februari 2022 06:21 schreef Koen66 het volgende:
vanaf 15:00 gaat Dudley hier echt afnemen, windkracht 5 dan nog maar. tot zelfs windkracht 2 rond middernacht.
Daarna gaat Eunice aanzwellen vanaf 7:00, hoogtepunt staat op 15:00 met windkracht 8.
Was het 2 jaar geleden ook niet dat er ongeveer elk weekeinde een nieuwe storm was in februari?quote:Op donderdag 17 februari 2022 06:24 schreef Koen66 het volgende:
ze roepen zelfs dat ie wellicht storm Ciara van 2 jaar terug gaat overtreffen
het wordt in ieder geval geen tweede Daria (25/1/1990)
Lijkt hier nu ook wat rustiger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 06:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt hier al iets minder.
En inderdaad, volgens BR nu windkracht 6, toen ik ging slapen gaf ie 7 aan
quote:
jezus wat een vaag type is die gastquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
Gezellie
https://nos.nl/peking2022(...)ie-in-nazi-duitsland
Pas gewoon op... ze sturen je daar zo maar op vakantie zonder geldige redenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:02 schreef mario390 het volgende:
nee maar komisch is alle kijken stream en
niemand weet hoezo nur somige bewohner
te zien zijn
Echt? Hierzo niet hoor. Hufters.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De koffie automaten in de supermarkt komen weer terug lees ik net
Op het boerenplatteland misschien, maar hier in de grote stad zijn ze al jaren verdwenenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De koffie automaten in de supermarkt komen weer terug lees ik net
De koffiehoek hier is inmiddels vervangen door productrekken. Dus ik ben zelf ook sceptisch of dat terugkomt. Overigens maakte ik er af en toe gebruik van, niet om te babbelen maar gewoon ff zitten en enigszins ontspannen na hectische dag. Een kopje oplossoep was ook goed geweest voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het boerenplatteland misschien, maar hier in de grote stad zijn ze al jaren verdwenen
Waarom doe je dat dan? Zooitje maken? Leer je te beheersen chuuf!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef chufi het volgende:
Toen ie hier nog was , was het er regelmatig een zooitje...
Ik liep er met een boog omheenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Zooitje maken? Leer je te beheersen chuuf!
Hier overigens niet. Ook niet in de andere supermartken in de buurt. Ik weet niet of ze het goed bijhouden of dat de mensen hier gewoon netter (ahum) zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef chufi het volgende:
Toen ie hier nog was , was het er regelmatig een zooitje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |