Lolquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu 3e die stomme Oostenrijkse meid
Lijkt mij wel verstandig iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter doe je zulke dingen niet meer.
Oh ja shitquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Laat mario dit maar niet lezen
Ergens tussen de witrussen en russen in qua kleur in mijn ideequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Laat mario dit maar niet lezen
Niet goed wakker lijkt me.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ondanks dat ik al uren wakker ben, ben ik toch niet echt helemaal wakker.![]()
Wat er gebeurde: ik zet kopje op zijn plaats in de koffiemachine en zie bovenop in de doorzichtige reservoir dat de koffiebonen bijna op zijn. Ik pak dus een zak koffiebonen en vul achteloos mijn koffiekopje met bonen. Pas toen ie vol was dacht ik WTF ben ik aan het doen.![]()
Ben ik nou een pannenkoek of gewoon oud aan het worden?![]()
@:deisyy mag deze vraag overigens niet beantwoorden
Gaat wel snel zo ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
bb brasil is ook betje en ding gebeurd
en one night stand weg dat beide dronken gewezen
erder was daar selfs ook geen gesprek
Zal idd de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Wat er gebeurde: ik zet kopje op zijn plaats in de koffiemachine en zie bovenop in de doorzichtige reservoir dat de koffiebonen bijna op zijn. Ik pak dus een zak koffiebonen en vul achteloos mijn koffiekopje met bonen. Pas toen ie vol was dacht ik WTF ben ik aan het doen.![]()
Een oude pannenkoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
hehehehequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een oude pannenkoekOf een pannenkoek die toch niet helemaal wakker is..
Gevalletje kortsluiting denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Je bent een pannenkoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
WTFquote:
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WTF
Maar ze vliegen wel weer weg, de meesten dan.
Beter 10 vogels in de lucht dan duizenden op je kop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Maakt wel dat ik iets anders kijk naar die doorgaans met speels gemak soepel zwaaiende zwermen
En een beetje engquote:
Deesquote:
Sodequote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees![]()
Ze doen het het toch zelf? Of zit ik met mijn neus te kijken.
Ik kijk ff nog een keer. Zonder geluid, ben aan het werk.
Inderdaad wel wazig. Ook niet fladderend, maar an-bloc naar beneden komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode![]()
Ze doen het inderdaad zelf, maar waarom
Of duivenkak op je kopquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter 10 vogels in de lucht dan duizenden op je kop.
Ylenia? Wanneer was die dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een stukse varen?
https://www.ad.nl/video/p(...)m-bij-hamburg-283955
Das nuquote:
Beetje varen tussen de huizen in Duitsland waar normaal gesproken geen water is? Count me in!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een stukse varen?
https://www.ad.nl/video/p(...)m-bij-hamburg-283955
Toch is Hamburg een grote havenstadquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje varen tussen de huizen in Duitsland waar normaal gesproken geen water is? Count me in!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef engine het volgende:
Heb de kerktoren inmiddels gehoord dus goedenavond
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef engine het volgende:
Heb de kerktoren inmiddels gehoord dus goedenavond
Ik gooi dan ook liever aan paar borden kapot.quote:
Wel eerst je bord leegeten hč.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi dan ook liever aan paar borden kapot.
quote:
Ik heb vandaag brood met ui, knoflook, kaas en olijfolie geroosterdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
@:engine wat heb je vanavond gegeten? Weer pasta?
Ik had zuurkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |