Hoeveel kaartjes heb je liggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Correct, ik gun de artiest en zaal de omzet, maar ik weiger vooralsnog mee te werken aan het nutteloze testcircus.
Natuurlijk wel, 1G komt er gewoon. Het OMT heeft gesproken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ja, eerst maar eens zien hoe heet de soep gegeten wordt. Denk niet dat er echt is van dat 1G komt.
Erg mooiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef jcdragon het volgende:
RIVM: hoogtepunt omikron is achter de rug, daling is begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)g-daling-is-begonnen
In de periode van nu tot april : 2quote:
Altijd knap dat ze precies met een advies komen wat een paar dagen geleden al door bepaalde ministers de wereld in is geholpenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, 1G komt er gewoon. Het OMT heeft gesproken.
Er komt toch een debat als dertig leden dat willen? Juist om te voorkomen dat de regeringspartijen het in een situatie als dit kunnen blokkeren.quote:
Sommige dingen vind het testen niet waard, andere misschien wel. Nog even we doen het samen circusje spelen dan dan en masse elkaar in de bek hijgen in een mooie zaal met 500+ personen. Want testen werkt 100%. Vervelender is dat je de kans loopt niet te mogen gaan ivm een positieve test. Eerder kon je nog mooi cheaten met je QR code als je tenminste gevaccineerd was.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Wat denken jullie, gaan de mensen voor de test of gaan mensen massaal hun kaarten annuleren?
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?
Nope.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?
Is natuurlijk allang gelekt naar het OMT :quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Altijd knap dat ze precies met een advies komen wat een paar dagen geleden al door bepaalde ministers de wereld in is geholpen
Wat een toeval hè.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Altijd knap dat ze precies met een advies komen wat een paar dagen geleden al door bepaalde ministers de wereld in is geholpen
Wat raar... Maandenlang heb ik gehoord dat het allemaal onzin was en mensen niet door covid op de IC/ in het ziekenhuis kwamen etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:57 schreef Oliver23 het volgende:
Opnamereden patiënten Covid-19 op de Intensive Care
[ twitter ]
Ook RIVMquote:
NEE, volgens Koopmans komt de piek er nog aan, dus dit kant niet, we moeten wel bang blijven!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef jcdragon het volgende:
RIVM: hoogtepunt omikron is achter de rug, daling is begonnen
https://nos.nl/artikel/24(...)g-daling-is-begonnen
HEEFT HET RIVM DE MODELLEN NIET GEZIEN OFZO???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NEE, volgens Koopmans komt de piek er nog aan, dus dit kant niet, we moeten wel bang blijven!
Niks mooi, ik voel mij bekocht, er was mij een bezetting van 5000 in het ziekenhuis beloofd. Dat was vandaag precies 2 weken geleden en nu ditquote:
Mooi gebaar. Alhoewel je je kaartje beter op ticketswap kan zetten als je het podium nog wat drankomzet wil laten behalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Correct, ik gun de artiest en zaal de omzet, maar ik weiger vooralsnog mee te werken aan het nutteloze testcircus.
met omikron niet, maar er is nog 3% delta aanwezig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat raar... Maandenlang heb ik gehoord dat het allemaal onzin was en mensen niet door covid op de IC/ in het ziekenhuis kwamen etc.
Ga toch weg met deze paniek man.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ook RIVM
RIVM ziet coronacijfers overal dalen, maar: 'het virus is nog lang niet klaar met ons' https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-59424850 via @:NOS
Kouwe Arie in het warme bad van CORquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemiddag trouwens.
Ik kom voor het warme bad van COR.
@:zipportal @:oriente
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |