Ik mag toch hopen dat in april er geen maatregelen meer zijn. Behalve de basismaatregelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, weet het niet hoor. Ben zelf ook een concertliefhebber en als ik nu nog in NL zat en ik in april 5 concerten had gehad dan was ik echt wel gegaan, dan maar een stokje in mijn neus. Ik mis het zo ontzettend hard.
Niet dat ik voor 1G ben, maar zolang de zalen of organisatoren niet FUCK YOU zeggen richting 1G gaat het echt niet veel uitmaken dat een paar man gaan afzeggen. Helaas.
Stomme is dat ik kaartjes had voor een concert in april. Besloten om het te verkopen door emigratie en nu komt het net zo uit dat ik in die week alsnog in NL ga zijnKutzooi
![]()
Nou ja, ik wacht rustig af tot juni en dan ga ik hier wel los
Daar zijn wij het sowieso over eens hoor. 1G is nutteloos, maar het ging nu vooral over of mensen wel of niet gingen testen om naar concerten te gaan, dus testen of kaarten verkopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk vooral wat 1G nog aan virusverspreiding gaat doen. Weinig gok ik, het is weer puur dat men maar niet alles los wil laten (net als mondmaskers in het OV).
Ik word met beide niet echt geconfronteerd maar doodmoe word je van die dwangneurose.
Hope so voor julliequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in april er geen maatregelen meer zijn. Behalve de basismaatregelen.
Net viel je mij nog af dat asymptomatischen testen hartstikke nuttig zou zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef Evenstar het volgende:
Daar zijn wij het sowieso over eens hoor. 1G is nutteloos
Ik ga niet testen, maar ook mijn kaart niet verkopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar zijn wij het sowieso over eens hoor. 1G is nutteloos, maar het ging nu vooral over of mensen wel of niet gingen testen om naar concerten te gaan, dus testen of kaarten verkopen.
Denk wel dat ik dat soort afwegingen ook had gemaakt ja. Misschien dan niet alles doen, maar sommige concerten zou ik niet laten zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb er ook veel zin in! Gelukkig nog wel in oktober geweest toen het even kon. Maar mijn eerste concert is bijvoorbeeld Sons in de Effenaar 1 april. Ik ga daar niet voor testen, ik verrek het. Ik zie ze dit jaar nog op Werchter en wil ze toch wel graag nog in een zaal zien, maar spelen wel ergens in de regio (België, is een Belgische band), dan ga ik daar wel heen. Nou is dat natuurlijk maar anekdotisch, maar denk wel dat meer mensen er zo over denken en dat het nog niet fijn wordt voor de culturele sector. Maar ik vind dat die de afgelopen twee jaar ook wel erg stil zijn geweest en wel eens wat harder voor hun recht op mogen komen.
Dus je probeert het aan de deur gewoon, of blijf je thuis op de bank zitten maar gun je het podium/de artiest de omzet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga niet testen, maar ook mijn kaart niet verkopen.
Wat zijn eigenlijk ook weer de basismaatregelen? 1,5 meter toch, die gaat nu al weg? Of zijn er nog meer spannende dingen..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in april er geen maatregelen meer zijn. Behalve de basismaatregelen.
Handen wassen na het poepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk ook weer de basismaatregelen? 1,5 meter toch, die gaat nu al weg? Of zijn er nog meer spannende dingen..
hoeveel is de drank?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk wel dat ik dat soort afwegingen ook had gemaakt ja. Misschien dan niet alles doen, maar sommige concerten zou ik niet laten zitten.
Heb nu voor 395SEK (nog geen ¤40) een seizoenspas gekocht voor concerten op een terrein in Stockholm. Lekker knallen met Korn en Deftones en genieten van oude prostaatrockers van Saxon en Toto).
Verder nog niks staan, maar komt nog wel
Leer verdomme eens lezen en hou eens op met mensen woorden in de bek te leggen. Ik heb nergens gezegd dat het nodig of nuttig was. Jij reageerde op mijn post waarbij ik juist commentaar had op 1G beleid omdat het totaal nutteloos is ....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Net viel je mij nog af dat asymptomatischen testen hartstikke nuttig zou zijn.
Evenstar in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2644 1G door Siswet
Haha, is dat een officiële maatregel ja? Wat een onzin. Niet dat het onzin is dat mensen hun handen wassen, maar om dat nou een maatregel te noemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Handen wassen na het poepen.
Was vorige keer ook zo, zelfs in 🇧🇪quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:35 schreef ludovico het volgende:
Ik wacht in spanning af op de GIGA EXPLOSIE aan besmettingen straks als we de mondkapjes afschaffen.
En je leuter, je weet maar nooit ....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Handen wassen na het poepen.
Bij verkoudheidsklachten thuisblijven en zelftest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk ook weer de basismaatregelen? 1,5 meter toch, die gaat nu al weg? Of zijn er nog meer spannende dingen..
100% dit. Die stok gaat zo vaak als nodig de neus in voor concerten, en dat zal in april (mocht het dan nog gelden, waar ik niet vanuit ga) een paar keer per week worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, weet het niet hoor. Ben zelf ook een concertliefhebber en als ik nu nog in NL zat en ik in april 5 concerten had gehad dan was ik echt wel gegaan, dan maar een stokje in mijn neus. Ik mis het zo ontzettend hard.
Niet dat ik voor 1G ben, maar zolang de zalen of organisatoren niet FUCK YOU zeggen richting 1G gaat het echt niet veel uitmaken dat een paar man gaan afzeggen. Helaas.
Stomme is dat ik kaartjes had voor een concert in april. Besloten om het te verkopen door emigratie en nu komt het net zo uit dat ik in die week alsnog in NL ga zijnKutzooi
![]()
Nou ja, ik wacht rustig af tot juni en dan ga ik hier wel los
Correct, ik gun de artiest en zaal de omzet, maar ik weiger vooralsnog mee te werken aan het nutteloze testcircus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus je probeert het aan de deur gewoon, of blijf je thuis op de bank zitten maar gun je het podium/de artiest de omzet?
Nou nou, spiegeltje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leer verdomme eens lezen en hou eens op met mensen woorden in de bek te leggen. Ik heb nergens gezegd dat het nodig of nuttig was. Jij reageerde op mijn post waarbij ik juist commentaar had op 1G beleid omdat het totaal nutteloos is ....
Jij gaat er dan mee aan de haal en vraagt om bewijs omtrent asymptomatische verspreiding. Dan lever ik bewijs maar staat het je niet aan en blijf je lekker door lullen. Kom op zeg ....
Wij zitten op één lijn! Pandemie is over, COR kan dicht!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
100% dit. Die stok gaat zo vaak als nodig de neus in voor concerten, en dat zal in april (mocht het dan nog gelden, waar ik niet vanuit ga) een paar keer per week worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |