Waarom zijn dit soort dingen eigenlijk niet in de recounts bovenwater gekomen? Dat moet toch vrij makkelijk te bewijzen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:37 schreef Ixnay het volgende:
Die stemmen die nog geteld moesten worden waardoor Trump in absoluut aantal uitliep zijn volgens mij nooit meegeteld, terwijl de stemmen die daarna binnenkwamen vooral voor Biden waren (aannemelijk) maar er is bekeken hoeveel stemmen Biden nog nodighad. Sommige ladingen zijn meerdere keren door de Dominion gehad.
Hier ben ik alweer opgehouden met lezen. Er zijn tig voorbeelden gegeven en ik blijf ze niet herhalen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat weiger ik te vertalen? Welke argumenten?
Ik heb nog geen valide combinatie van deel 1 en deel 2 gezien.
Ik kan zelf geen voorbeeld geven van Biden 2020, omdat ik deze niet zie. Daarom vraag ik het aan jullie. Maar jullie zien het blijkbaar zelf ook niet.
Toen ze stopten met tellen om middernacht. Toen er nog een heleboel stemmen geteld moesten worden die in het stemhokje zijn ingevuld (geen poststemmen dus) waarvan de meerderheid voor Trump was. Als die vernietigd zijn en als dat discreet gebeurd is door mensen die dit vooraf hadden voorbereid. Hoe krijgen we hier ooit bewijs voor?quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort dingen eigenlijk niet in de recounts bovenwater gekomen? Dat moet toch vrij makkelijk te bewijzen zijn.
Huh? Maar dat kan toch helemaal niet? Je moet je van te voren registreren om te kunnen stemmen. Ze weten dus het uiteindelijke aantal mogelijke stemmen en dat moet gewoon overeenkomen met de getelde stemmen/ of minder natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Toen ze stopten met tellen om middernacht. Toen er nog een heleboel stemmen geteld moesten worden die in het stemhokje zijn ingevuld (geen poststemmen dus) waarvan de meerderheid voor Trump was. Als die vernietigd zijn en als dat discreet gebeurd is door mensen die dit vooraf hadden voorbereid. Hoe krijgen we hier ooit bewijs voor?
Die stemmen die later zijn binnengekomen, waarvan de oorsprong onbekend is. Als deze massaal zijn ingevuld voor Biden, zonder dat er met ID-bewijzen gevalideerd is dat dit allemaal stemmen zijn van verschillende burgers en hierbij is dit ook grootschalig georganiseerd en discreet uitgevoerd, dan kan het toch best dat dit nooit boven water komt?
Ik geloof best dat Trump wat tegenstanders had, voornamelijk onder dezelfde bevolking dat 4 jaar daarvoor in kamp-Hillary zat. Maar er moet ooi een ongekend enthousiasme voor Biden geweest zijn met 81 miljoen stemmen, dit kan niet alleen Trump-haat zijn. Mensen met dit profiel stemden in 2016 al, op Hilary te weten.
Punt 1 is geen verschil met 2020. Je suggereert dat door Hillary weinig mensen zouden willen stemmen maar in plaats van haar was er in 2020 Biden. Waarom zou die het volk meer aanspreken dan Hillary 4 jaar eerder. Biden heeft nog minder karakter en uitstraling. Ook zijn ambities zijn nooit duidelijk geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hier ben ik alweer opgehouden met lezen. Er zijn tig voorbeelden gegeven en ik blijf ze niet herhalen.
Mss moet het in een eenvoudig Jip & Janneke voorbeeld, daar hield Trump ook erg van![]()
1. Weinig animo tot stemmen in 2016 oa door Clinton als kandidaat + stemmen is moeilijk (voter-suppression)
2. Veel animo tot stemmen in 2020 oa door Trump als kandidaat + stemmen is makkelijk (mail-in voting)
Als je evenveel stemmen vernietigt als valse poststemmen levert dan kan dat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Huh? Maar dat kan toch helemaal niet? Je moet je van te voren registreren om te kunnen stemmen. Ze weten dus het uiteindelijke aantal mogelijke stemmen en dat moet gewoon overeenkomen met de getelde stemmen/ of minder natuurlijk.
Maar dan kloppen de stemmen toch niet meer met de registratie-gegevens? (naam adres handtekening etc...) En als dat na de controle van die gegevens is gebeurd moet je daar natuurlijk wel keihard bewijs van hebben. Een vermoeden daarvan is niet genoeg en alles staat tenslotte onder toezicht van beide partijen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 02:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je evenveel stemmen vernietigt als valse poststemmen levert dan kan dat.
Zuchtquote:Op woensdag 16 februari 2022 02:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Punt 1 is geen verschil met 2020. Je suggereert dat door Hillary weinig mensen zouden willen stemmen maar in plaats van haar was er in 2020 Biden. Waarom zou die het volk meer aanspreken dan Hillary 4 jaar eerder. Biden heeft nog minder karakter en uitstraling. Ook zijn ambities zijn nooit duidelijk geweest.
Het gaat er nou juist om dat die mensen ook dachten dat er toch wel genoeg mensen zouden gaan stemmen maar als dat er veel zijn heb je toch een probleem in de swing states.quote:Punt 2 hoef ik niet al te lang op in te gaan. In 2016 was Trump er ook.
Een verklaring voor het grote verschil in mensen die gingen stemmen in 2016 en 2020 is er niet. De polls waren bij beide verkiezingen vergelijkbaar en de kandidaten ook.
En het "ach ik hoef niet te stemmen want Hillary wint toch wel" argument in 2016 dat je noemt past ook totaal niet bij zowel het beeld als de cijfers.
In DC stemt meer dan 90% altijd op de democraten. Dat de democraten daar winnen is 100,00% in de polls. In staten als Hawaii en California staat met minstens 55% democraten ook al zeker de winaar vast. Ondanks die zekerheid gaan daar niet minder mensen stemmen. In typische Republiekeinse staten zie je hetzelfde.
Het was Biden of ehmmm Kanye west!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:25 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus dan stem je maar op Biden.
Want Trump liet de Mexicanen niet betalen dus ik word Biden stemmer, waarbij de kans 0 is dat hij Mexicanen laat betalen.
De logica ontbreekt.
Nou dat is niet zo heel moeilijk de VS is nagenoeg een 2 partij stelsel dus +- 50% is republikein en die stemmen 90% van de tijd tegen een democraat plus de oppositie blijft maar liegen tegen zijn achterban en als je maar lang genoeg blijft liegen word het voor velen zomaar waarheid, zie hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, inmiddels meldt reuters dat 51% van de amerikanen inmiddels negatief over hem denkt, dan zijn er wel heel erg snel een zooi mensen van mening veranderd.
Nou kriebelt het toch om dit topic te overladen met filmpjes van Biden ...quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:42 schreef theguyver het volgende:
Plus deze man heeft ervaring en niet zo'n beetje dus ja...
een ervaren maar oude politicus
Dit klopt niet helemaal. Stel, er zijn in 2016 100 miljoen mensen die stemmen, waarvan 60 miljoen op Trump stemmen en 40 miljoen op Clinton. In 2020 zijn er vervolgens 150 miljoen stemmen, waarvan er 80 naar Biden gaan en 70 naar Trump.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:23 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat om de niet-stemmers in 2016 die in 2020 op Biden stemmen.
De groep waar jij je nu mee bezig houdt zijn van Trump in 2016 naar Biden in 2020 gegaan. Dit is een kleine groep gezien de groei van Trump van 63 miljoen (2016) naar 74 miljoen (2020). Voor iedere stem die van Trump (2016) naar Biden (2020) gegaan is, is een veelvoud niet-stemmers (2016) naar Trump (2020) gegaan.
De grootste beweging zijn niet-stemmers (2016) naar Biden (2020). Logica ontbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |