Is hij favoriet ja?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef EinarBoe het volgende:
Bart Swings heeft geluk dat de start van het wielerseizoen dit keer een zaterdag later is, zodat ze op Canvas misschien ruimte hebben om zijn massastart uit te zenden in plaats van 5 ploeterende Belgen van Pauwels-Bingo Sauzen en Chocolade-Jacques-Farm-Frites die in de Omloop de Taaienberg moeten beklimmen.
En het goud zou hem toekomen. Dus, hup Bart.
Misschien hebben Kramer en Bergsma nog een dealtje met hem gesloten. Wegrijden ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Hij en Mantia zijn toch wel de grote namen van dit (en vorige) seizoen.
Ja ik krijg die titel niet aangepast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef SillyWalks het volgende:
Is dit een terugblik op de spelen van 2002?
Voor een afstand waarvoor dat ook geldt en die een dag eerder is, is anders nog geen topicquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel bij een onderdeel waarop we een zekere GOUDEN medaille verwachten.
Zekere gouden medailles bestaan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel bij een onderdeel waarop we een zekere GOUDEN medaille verwachten.
Heb ik iets minder interesse voor, vind dit onderdeel leuker omdat het echt over tactiek gaat enzo. Bij een 1000 meter is het gewoon een kwestie van lange halen en de snelste zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor een afstand waarvoor dat ook geldt en die een dag eerder is, is anders nog geen topic
Zeker bij de vrouwen gebeurt er ook bijzonder weinig hoor. Dat is 9 van de 10x gewoon sprinten op het eindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb ik iets minder interesse voor, vind dit onderdeel leuker omdat het echt over tactiek gaat enzo. Bij een 1000 meter is het gewoon een kwestie van lange halen en de snelste zijn.
In principe mag je er ook [Massastart M/V] #1 Kramer wordt Olympisch kampioen! van makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Toch maar even de TT aangepast, we zijn niet in Salt Lake
jillert.gifquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:42 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat de NOS zowel tijdens de series als de finale de hele tijd een camera op Anema richt
Nou kom maar op met dat goud dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker bij de vrouwen gebeurt er ook bijzonder weinig hoor. Dat is 9 van de 10x gewoon sprinten op het eind
Je zou er bijvoorbeeld in kunnen zetten wanneer dit feestje begint!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er is nog geen massastart topic Misschien heeft iemand nog wat leuke aanvullende informatie voor de OP.
Ik heb de gedoodverfde favoriet bij de mannen (enige massastart die hij ooit gereden heeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou er bijvoorbeeld in kunnen zetten wanneer dit feestje begint!
Je bent echt de meest optimistische tot nu toe over dit onderdeel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 02:36 schreef toppertim het volgende:
Ik laat me graag verrassen door Jorrit. Eén perfect getimede actie en Kramer die wat ellebogen uitdeelt in het peloton kan zomaar goud opleveren.
En dat Koentje zowat half dood wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kan mij eerlijk gezegd helemaal niet herinneren dat Kramer de vorige keer nog zo lang probeerde weg te rijden.Leuke beelden om terug te kijken.
Was niet eens zo'n slechte race van de Nederlanders. Alleen jammer dat we nu geen sprinter hebben.
Ja je zou ook gewoon met 24 kunnen rijden in de finale, onnodig die halve finalesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef Jason22 het volgende:
Die halve finales zullen wel weer vreemd worden met 12 deelnemers waarvan er 8 doorgaan.
Ja, maar ook Blondin is een stayer en misschien iets frisser dan Schouten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef hhh38 het volgende:
De finale bij de vrouwen is maar 50-60 minuten na de halve finale, jeetje. Bij de mannen iets meer dan een uur later.
Dat is wel een voordeel voor de stayers. Ik weet niet of Schouten nog meer favoriet kan zijn dan ze al was, maar toch
Ik geef Lollobrigida meer kans, maar daarvoor geldt hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar ook Blondin is een stayer en misschien iets frisser dan Schouten.
Die reden allebei 3 afstanden toch? Alleen Schouten de 5 ipv 1500 van Blondin.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar ook Blondin is een stayer en misschien iets frisser dan Schouten.
Ja dat was oprecht een betere race dan ik dacht. Maar Kramer is nu wel echt te versleten om nog een keer weg te rijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Koentje zowat half dood was
Ik las laatst dat er nog extra plekken zijn voor schaatsers die er toch al zijn. De MS kan nog wel naar 30 man groeien in totaal geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef Jason22 het volgende:
Die halve finales zullen wel weer vreemd worden met 12 deelnemers waarvan er 8 doorgaan.
Klopt, ik zie nu pas dat er 15 in een halve finale zitten inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog extra plekken zijn voor schaatsers die er toch al zijn. De MS kan nog wel naar 30 man groeien in totaal geloof ik.
Daar is het al naar gegroeid, laatste keer dat ik checkte zaten ze op 29 bij de vrouwen en 30 bij de mannen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog extra plekken zijn voor schaatsers die er toch al zijn. De MS kan nog wel naar 30 man groeien in totaal geloof ik.
Het zou mooi zijn als Lee en Mantia hun knecht niet mee krijgen in de finale.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef Marcoss het volgende:
Kan nog wel leuk worden als bij 1 van de kanshebbers een landgenoot de finale niet haalt, zeker bij de heren heb je anders teveel landen die puur voor een sprint gaan
Op deze manier heb je 6 races. Anders krijg je wel een heel karig programma.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je zou ook gewoon met 24 kunnen rijden in de finale, onnodig die halve finales
Oh ja dat klopt, Nils had ook mogen rijden maar is dus al terug in Zwedenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De max 2 plekken per land blijven wel staan neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Yes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De max 2 plekken per land blijven wel staan neem ik aan?
Ook nog even wat energie opbranden in die halve finale dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Yes.
https://en.wikipedia.org/(...)3_Men%27s_mass_start
Hier staan de deelnemers al terwijl ik nog geen loting heb gezien op de site van de ISU (). Ik moet nog maar zien of Kramer überhaupt de finale gaat halen, als dit klopt zit ie in de sterkere heat. Hij heeft niet de explosiviteit meer om zo even weg te rijden en puntjes te pakken in een tussensprint, dus hij zal op het juiste moment aan moeten gaan.
Waar lees je dat van Mantia?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef EinarBoe het volgende:
Toch nog wel wat verrassende namen de MS. Ik kan me van vorige keer herinneren dat het maar vaag was, met die halve finales.
Mantia heeft overigens last van zijn rug. Teveel met Hanne bezig geweest?
Sven morgen aan de start: "Halve finale? Hoe bedoel je halve finale? Waar is Jorrit?"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef AgnesGru het volgende:
Sven die nog even wat advies aan Jorrit vraagt over de MSdit gaat een toprace worden
Er is dus ook geen plan om de wedstrijd te kunnen winnen. Geen afspraken. Dit gaat heerlijke miscommunicatie opleveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bergsma staat wel vol vertrouwen voor de camera.Dit moet wel de slechtste voorbereiding op een olympisch onderdeel ooit zijn.
https://nos.nl/peking2022(...)geluk-aan-onze-zijde
Maar de Nederlanders zijn natuurlijk wel in het voordeel dat het zo vlak achter elkaar is, zij zijn allroundersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sven morgen aan de start: "Halve finale? Hoe bedoel je halve finale? Waar is Jorrit?"
Orie ondertussen al stomdronken aangezien hij dit soort onderdelen toch niet erkend.
Sven die morgen een ontsnapte Bergsma gaat terughalenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Er is dus ook geen plan om de wedstrijd te kunnen winnen. Geen afspraken. Dit gaat heerlijke miscommunicatie opleveren.
Blijft een Chad, je hele rug kapotneuken tijdens het belangrijkste toernooi van je leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[..]
Staat ook hier:
https://www.nbcolympics.c(...)e-focused-mass-start
Maar die kan wachten op de sprint en dat is eigenlijk ook z'n enige kans. Nederlanders zijn kansloos in een sprint, dus dan moet je het juist met het ploegenaspect doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alle excuses vooraf zijn leuk maar ondertussen noemen we Swings als favoriet die het sowieso in zijn eentje moet doen. Je kan het ploegenaspect ook te groot maken.
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat er thuis of in zijn omgeving ook nog wat gebeurd is, maar dat kan ik nu niet meer vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef hhh38 het volgende:
Even hier omdat toch niemand dat algemene schaatstopic gaat lezen. Johan de Wit zit er aardig doorheen volgens mij![]()
Goud met een donkere rand voor schaatscoach Johan de Wit: ‘Van mij hoeft het niet meer zo’
Heb ik ook gelezen, dat verhaal dat die niks hoort van de Japanse bond hoor ik voor mijn gevoel overigens ook al 2 jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat er thuis of in zijn omgeving ook nog wat gebeurd is, maar dat kan ik nu niet meer vinden.
Volgens mij heeft Sven sinds 2014 niet meer met Jorrit gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Er is dus ook geen plan om de wedstrijd te kunnen winnen. Geen afspraken. Dit gaat heerlijke miscommunicatie opleveren.
Kan me niet voorstellen dat ze niet met hem door willen. Maar Japanners zijn wel vaker eigenwijs, misschien willen ze hem bedanken voor wat ie heeft opgezet en gaan ze nu weer zelf het succes opeisen met eigen coaches.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, dat verhaal dat die niks hoort van de Japanse bond hoor ik voor mijn gevoel overigens ook al 2 jaar.
Gisteravond was dat te horen op Radio 1 vlak na het nieuws van 22:00 uur in 'Langs de lijn en omstreken'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat er thuis of in zijn omgeving ook nog wat gebeurd is, maar dat kan ik nu niet meer vinden.
Tja, ik heb van wel meer mensen daar gehoord dat het gewoon geen kut aan is. Men heeft totaal niet het idee op de Spelen te zijn, een klein lokaal wedstrijdje is nog leuker eigenlijk. Het is één depressieve, sfeerloze bende en dat is dan voor sporters en coaches die níet in quarantaine moesten. Kun je nagaan als je dat wel moest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef hhh38 het volgende:
Even hier omdat toch niemand dat algemene schaatstopic gaat lezen. Johan de Wit zit er aardig doorheen volgens mij![]()
Goud met een donkere rand voor schaatscoach Johan de Wit: ‘Van mij hoeft het niet meer zo’
Echt heel jammer. Het was om heel veel redenen al kut dat het aan China is toegewezen, maar hoe ze daar omgaan met corona maakt het alleen maar vervelender. Als het in Europa of Noord-Amerika was geweest had het tenminste het feest voor de sport kunnen worden wat het hoort te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik heb van wel meer mensen daar gehoord dat het gewoon geen kut aan is. Men heeft totaal niet het idee op de Spelen te zijn, een klein lokaal wedstrijdje is nog leuker eigenlijk. Het is één depressieve, sfeerloze bende en dat is dan voor sporters en coaches die níet in quarantaine moesten. Kun je nagaan als je dat wel moest.
Voor de bühne een beetje doen alsof het wel leuk is, maar er zullen er weinig echt gelukkig zijn daar.
Het blijft gewoon privé natuurlijk, het gaat ons eigenlijk niets aan. Ik snap wel dat hij gescheiden wil houden, uiteindelijk is hij daar om zijn atleten te steunen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Gisteravond was dat te horen op Radio 1 vlak na het nieuws van 22:00 uur in 'Langs de lijn en omstreken'.
Hij wilde er niets over zeggen, maar als er iemand in de familiesfeer ziek is dan had hij normaal bijvoorbeeld kunnen zeggen, dat vader of schoonmoeder ernstig ziek is.
En gewoon prime time sport...dat scheelt ook al veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef EinarBoe het volgende:
Over 4 jaar in Turijn tenminste in sportland Italië, met kennerspubliek op alle onderdelen. En de zomer 2024 in Parijs. Dat worden feesten.
Als het rond die tijd uit komt, wil ik daar misschien wel een keer naar toe. Zoals we de afgelopen spelen gezien hebben, is het geen vanzelfsprekendheid meer dat het regelmatig in Europa is. En lijkt me echt heel tof om bij het biatlon te zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En gewoon prime time sport...dat scheelt ook al veel.
Merendeels in Cortina d'Ampezzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef EinarBoe het volgende:
Over 4 jaar in Turijn tenminste in sportland Italië, met kennerspubliek op alle onderdelen. En de zomer 2024 in Parijs. Dat worden feesten.
Voor mijn favoriete sporten kijk ik vooral naar Antholz en Val di Fiemme. Wat een beelden gaat dat opleverenquote:
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze een nieuwe schaatsbaan gaan bouwen. Dit was enorme nostalgie in Baselga di Piné
[ afbeelding ]
Albertville genotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....
Zou wel mooi zijn als we in Europa dan ook een baan op hoogte hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze een nieuwe schaatsbaan gaan bouwen. Dit was enorme nostalgie in Baselga di Piné
[ afbeelding ]
Dit zou ook een mooi compromis kunnen zijn voor de langere afstanden, ligt net iets minder hoog dan Calgeryquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als we in Europa dan ook een baan op hoogte hebben.
Daar zijn mooiere foto's van!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef BasEnAad het volgende:
Sven en Jorrit op de massastart. Die jongens hebben niets met elkaar
Klopt ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef Marcoss het volgende:
Mja, je hoeft ook weer geen vrienden van elkaar te zijn om samen te kunnen presteren
Ik haat de Jong.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Studio Peking Bob de Jong die nog wat sneren uitdeelt dat Kramer de massastart rijdt.
Nooit vrienden geweest die 2.
De dames nemen het wel serieus. En dat is omdat ze kanshebbers zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
De Nederlandse ploeg neemt dit onderdeel niet serieus, en ik eigenlijk ook niet.
Overdekken van een sfeervolle buitenbaan vind ik vaak jammer, maar soms is het resultaat wel mooi. Inzell is een prachtige hal geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....
Ex-juf Anouk inmiddels.quote:
Ik kan daar wel van genieten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ivanka Trump en Esmee Visser is een fascinerende combi.
Het werd tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:48 schreef Jason22 het volgende:
Over 25 minuten is Sven gestopt *snik*
Ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Pechstein!
(Doet die nog mee eigenlijk?)
Groenewoud die nipt in de sprint Schouten verslaat.quote:
Freude!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit wordt echt het hoogtepunt van De Spelen. Hier gaan we nog jaren plezier aan hebben.
Ze hadden op het EK samen kunnen trainen als ze dat zou hebben gewild.quote:
Lang leve Schiller.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ihr stürzt nieder, Millionen?
Klopt. Maar nu even zitten voor een eventueel 'gameplan' is toch ook niet teveel gevraagd? En trainen is misschien nu te weinig te laat zoals Erben zegt maar iets van teamgevoel roept het wel op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden op het EK samen kunnen trainen als ze dat zou hebben gewild.
https://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=6510quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lang leve Schiller.
(Doet die nog mee eigenlijk?)
Dat is wel handig ja, maar zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Enige optie is om de beurt aan te vallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu even zitten voor een eventueel 'gameplan' is toch ook niet teveel gevraagd? En trainen is misschien nu te weinig te laat zoals Erben zegt maar iets van teamgevoel roept het wel op.
Das war einmal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=6510
In de top 8 qua punten gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 6 of sprokkelen is vereist toch?
Er is niemand.quote:
Iedereen schrikt toch een beetje van iemand met de statuur van Kramer in zo'n race!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ze wachten voor Kramer. Vriendelijk.
Lekker man.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:03 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom zitten ze de hele tijd aan elkaar?
Dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:03 schreef Max23 het volgende:
Je moet deze race wel zuinig rijden natuurlijk. Anders ben je kapot als de finale start
quote:
Behalve de Nederlanders he, die zijn dat gewend van het allrounden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:03 schreef Max23 het volgende:
Je moet deze race wel zuinig rijden natuurlijk. Anders ben je kapot als de finale start
Na DE WISSEL weer een echec?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:05 schreef franklop het volgende:
Nu hopen dat hij weet dat 3 punten niet genoeg zal zijn
Geen overleg, dus heeft hij dat niet meegekregen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:05 schreef franklop het volgende:
In principe kan het nog als ie voor die gasten eindigt die drie punten hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je de ronde hiervoor dan voor 3 punten gaan? #dtv
Begin er een beetje voor te vrezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:05 schreef franklop het volgende:
Dit ja. Dit kan toch niet jongens?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
Kramer reed een toertocht of wat dacht is?
Vrees er echt voor dat iemand heeft gezegd dat hij alleen een tussensprintje hoefde te winnen om door te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit ja. Dit kan toch niet jongens?
Waarom. Buitengewoon berekenend gereden. Andermans bordje leegeten genot.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Begin er een beetje voor te vrezen.
3 punten en dan niet achteraan finishen, wat ongeveer is wat hij deed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Vrees er echt voor dat iemand heeft gezegd dat hij alleen een tussensprintje hoefde te winnen om door te gaan.
Ja godverdomme.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef maxi-mus het volgende:
Perfect berekenend gereden door Sven.
In ieder geval de goeie rug gekozen, en geklopt op de streep.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef maxi-mus het volgende:
Perfect berekenend gereden door Sven.
Sven pakte net als Silovs 3 punten bij een tussensprint. Dan kijken ze naar de finish tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat bedoelen ze met dat ‘op tijd’ ? Corrigeren ze dat met punten? Snap er geen hol van.
Als er meer mensen met hetzelfde aantal punten is dan is degene door die als eerder over de finish is gekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat bedoelen ze met dat ‘op tijd’ ? Corrigeren ze dat met punten? Snap er geen hol van.
Daarna volledig gekookt wel. Dit moet ie in de finale in sprint 4 van 5 doen, maar dan Moet Grefo Bergsma wel in z'n wiel zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens reed die wel keihard weg.
Bij gelijk aantal punten geeft de tijd over de hele afstand de doorslagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Juist niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon die finale op 1 hoog tempo rijden.
Ik vermoed dat ze de einduitslag bedoelen. De Eindtijd. (En dan niet in de Jehova's Getuigen-betekenis.)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Die kiest niet voor de makkelijke weg. Wat een dwaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef AgnesGru het volgende:
Coopmans zal wel trots zijn met zijn keuze voor Sven.
Dat moet je in de finale überhaupt niet in de sprints want die gaan niet om de prijzen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daarna volledig gekookt wel. Dit moet ie in de finale in sprint 4 van 5 doen, maar dan Moet Grefo Bergsma wel in z'n wiel zitten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik ga wel lachen als Bergsma er straks uit ligt.
Erik die Ulekleiv twee rondes lang Due Schmidt noemt en toen hij de uitslag zag zonder iets te vermelden overging op Ulekleiv.quote:
Camera op Anema danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sjinkie?quote:
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij gelijk aantal punten geeft de tijd over de hele afstand de doorslag
Sjinkie zou het hier best leuk kunnen doen.quote:
Kalm.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?
Het wordt met de minuut gekker dit.
Mag van mij gewoon door. Die doet er tenminste zijn best voor al die jarenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
De finale gaat de bepaling van de uitslag weer anders ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat moet je in de finale überhaupt niet in de sprints want die gaan niet om de prijzen.
Weidemann.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:14 schreef wimderon het volgende:
Nuttige statistiek wel, de lengte van de schaatsers. Mocht je de schaatsers niet direct herkennen dan kun je ze alsnog herkennen aan hun lengte.
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Iedereen start tegelijk, zeg dan gewoon welke positie je eindigt. De tweede rijdt de tweede tijd, dat lijkt me logisch. Dan is het toch veel simpeler om te zeggen "Wie tweede wordt" en niet "wie de tweede tijd rijdt"?
Het wordt met de minuut gekker dit.
Die is heel lang toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |