En gewoon prime time sport...dat scheelt ook al veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef EinarBoe het volgende:
Over 4 jaar in Turijn tenminste in sportland Italië, met kennerspubliek op alle onderdelen. En de zomer 2024 in Parijs. Dat worden feesten.
Als het rond die tijd uit komt, wil ik daar misschien wel een keer naar toe. Zoals we de afgelopen spelen gezien hebben, is het geen vanzelfsprekendheid meer dat het regelmatig in Europa is. En lijkt me echt heel tof om bij het biatlon te zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En gewoon prime time sport...dat scheelt ook al veel.
Merendeels in Cortina d'Ampezzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef EinarBoe het volgende:
Over 4 jaar in Turijn tenminste in sportland Italië, met kennerspubliek op alle onderdelen. En de zomer 2024 in Parijs. Dat worden feesten.
Voor mijn favoriete sporten kijk ik vooral naar Antholz en Val di Fiemme. Wat een beelden gaat dat opleverenquote:
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze een nieuwe schaatsbaan gaan bouwen. Dit was enorme nostalgie in Baselga di Piné
[ afbeelding ]
Albertville genotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....
Zou wel mooi zijn als we in Europa dan ook een baan op hoogte hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze een nieuwe schaatsbaan gaan bouwen. Dit was enorme nostalgie in Baselga di Piné
[ afbeelding ]
Dit zou ook een mooi compromis kunnen zijn voor de langere afstanden, ligt net iets minder hoog dan Calgeryquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als we in Europa dan ook een baan op hoogte hebben.
Daar zijn mooiere foto's van!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef BasEnAad het volgende:
Sven en Jorrit op de massastart. Die jongens hebben niets met elkaar
Klopt ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef Marcoss het volgende:
Mja, je hoeft ook weer geen vrienden van elkaar te zijn om samen te kunnen presteren
Ik haat de Jong.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Studio Peking Bob de Jong die nog wat sneren uitdeelt dat Kramer de massastart rijdt.
Nooit vrienden geweest die 2.
De dames nemen het wel serieus. En dat is omdat ze kanshebbers zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
De Nederlandse ploeg neemt dit onderdeel niet serieus, en ik eigenlijk ook niet.
Overdekken van een sfeervolle buitenbaan vind ik vaak jammer, maar soms is het resultaat wel mooi. Inzell is een prachtige hal geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Olympisch goud schaatsen op een buitenbaan is echt niet meer van deze tijd, hoe nostalgisch en romantisch het er ook uit ziet....
Ex-juf Anouk inmiddels.quote:
Ik kan daar wel van genieten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ivanka Trump en Esmee Visser is een fascinerende combi.
Het werd tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:48 schreef Jason22 het volgende:
Over 25 minuten is Sven gestopt *snik*
Ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Pechstein!
(Doet die nog mee eigenlijk?)
Groenewoud die nipt in de sprint Schouten verslaat.quote:
Freude!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit wordt echt het hoogtepunt van De Spelen. Hier gaan we nog jaren plezier aan hebben.
Ze hadden op het EK samen kunnen trainen als ze dat zou hebben gewild.quote:
Lang leve Schiller.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ihr stürzt nieder, Millionen?
Klopt. Maar nu even zitten voor een eventueel 'gameplan' is toch ook niet teveel gevraagd? En trainen is misschien nu te weinig te laat zoals Erben zegt maar iets van teamgevoel roept het wel op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden op het EK samen kunnen trainen als ze dat zou hebben gewild.
https://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=6510quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lang leve Schiller.
(Doet die nog mee eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |