Maar was het dan wel zo ver gekomen. Nu moest Japan er nog alles aan doen maar Nederland was op dat moment al op 2 seconden geredenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland had ook gewonnen hoor als Japan was gevallen in de vinale.
Misschien met meisje Miedema in de spits.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadden ze eerst de finale moeten halen en dat was in geen enkele opstelling gelukt.
Jammer dat ie niet door Jorrit vervangen is. Daar heb ik helemaal niks mee maar het zou leuk zijn als ze dan ineens het snelst zouden zijn.quote:
Die weet dat ze waarschijnlijk vierde gaan worden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niks worden. Ik zeg 1x brons 1x vierdes
Yup.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit lijkt wel het hoogst haalbare zo ongeveer.
Bosker is niet snel genoegquote:
En betere helmenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:44 schreef Zwansen het volgende:
Die Amerikanen rijden toch ook 100x beter op elkaar, Nederland doet alsof je met 50 per uur niks te maken hebt met luchtweerstand.
Per halve ronde zelfs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef franklop het volgende:
Naja ze rijden vlak, maar gewoon 0,4 te traag per ronde.
Losersvluchtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Krijgt Kramer een Prive-terugvlucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hahahahahahaha. Goed gelachen, thxquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Steven184 het volgende:
,,Als ze voor goud willen gaan op de achtervolging, moet ik mee", zei Bosker
Hebben ze Amerika niet voor nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef AgnesGru het volgende:
Amerikanen vernederen de Nederlanders
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, geen medaille voor Kramer.
Dan moet het maar gebeuren op de massastart!Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Is hij weer gevallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ondertussen is er geen stukje servies meer heel in huize Ntab.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Commentator weet niet dat er nog een mass start komt?
quote:
Waar Kramer enorme medaillekansen heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Dat heeft ie net als ik uit het bestaan gewist.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Omdat ze toevallig hetzelfde pakje dragenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
“Maar de mannen zien er wel uit als een team.”
Gelukkig hebben de meiden nog brons.
Ach die heeft schulting gedaan dus die is al happyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ondertussen is er geen stukje servies meer heel in huize Ntab.
Owja, en Jan-Dirk dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach die heeft Schouten gedaan dus die is al happy
Ja.quote:
Het is niet alsof hij daar wel voor een medaille meedoet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Em31 het volgende:
Ook al vergeten dat hij nog de Massastart rijdt.
Serieus?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach die heeft schulting gedaan dus die is al happy
Bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach die heeft schulting gedaan dus die is al happy
Ja schulting ging vreemd met hem waardoor het nu uit is met dr vriend van toen.quote:
Een Half Nederlandse coachquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie liever de Noren winnen.
De juice channels. Die ex-vriend van schulting reageerde nog erop oid.quote:
Wat een vies ding die Schulting boh boh.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja schulting ging vreemd met hem waardoor het nu uit is met dr vriend van toen.
Ze hadden achteraf beter iemand aan kunnen wijzen voor de Massastart.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij daar wel voor een medaille meedoet.
Goud met een oranje randquote:
Dat hebben ze ook gedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hadden achteraf beter iemand aan kunnen wijzen voor de Massastart.
Ze is dus inderdaad zo ordinair als ze overkomt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja schulting ging vreemd met hem waardoor het nu uit is met dr vriend van toen.
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze is dus inderdaad zo ordinair als ze overkomt.
quote:
Wat een vrolijke kinderen zouden Sven en Antwanet krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:51 schreef Aguero het volgende:
We zijn wel Olympisch kampioen zuur kijken
Antwanet met blauw oog voor de camera zoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat worden leuke interviews, hoop dat die vrouwen nou gewoon echt even zeggen wat ze denken.
en een vechtpartij.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
Erben vindt dat we twee gouden medailles door de vingers hebben laten glippen![]()
Als ze Kramer 3 rondjes voorsprong geven wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er ook maar 1 mini-kansje dat Kramer de massastart kan winnen? Hij kan niet wegrijden en niet sprinten.
Hele peloton moet over elkaar vallen ofzo?
Dat ja. Compleet kansloos natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er ook maar 1 mini-kansje dat Kramer de massastart kan winnen? Hij kan niet wegrijden en niet sprinten.
IJs was te zacht lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Redefine het volgende:
Ik benieuwd welke excuses de rijders en de coach straks hebben.
Hier gaat iets mis?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef hhh38 het volgende:
https://www.schaatsforum.(...)_16-22-15-jpeg.3940/
Knap dat Mantia kon rijden trouwens, die heeft vast weinig geslapen
Die doet het niet (zonder account op dat andere forum).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef hhh38 het volgende:
https://www.schaatsforum.(...)_16-22-15-jpeg.3940/
Knap dat Mantia kon rijden trouwens, die heeft vast weinig geslapen
Wegrijden bij een valpartij idd. Bradbury principe is zijn enige kans.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zelfs als ze vallen is hij kansloos. Hij moet hopen dat iedereen een positief plasje of corona testje inlevert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als iedereen naar bergsma gaat kijken (maar waarom die slaat nog geen deuk in een pakkie boter deze spelen) dan zou Kramer misschien in een groepje van mindere goden kunnen wegglippen en dan kan die ook nog wel een sprintje winnen in zo'n mass start.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nee ze hebben zo'n ontzag voor de grootheid Kramer dat ze verstijven van angst en hij glorieus gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PCM-tactiek met een duo-aanval met Bergsma!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wegrijden bij een valpartij idd. Bradbury principe is zijn enige kans.
Dank voor de lachquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ze hebben zo'n ontzag voor de grootheid Kramer dat ze verstijven van angst en hij glorieus gaat winnen.
Dit was de motivatie om hem te selecteren!quote:
En per ongeluk de Amerikaanse flubberpakken gekregen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJs was te zacht lijkt me.
Ik kan me nog herinneren dat de commentatoren dat 4 jaar geleden zeiden ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Met Sven komt er wel iemand binnen op zo'n massastart.
Andere baan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijd van het EK was zowel in de halve finale als finale genoeg voor winst. Orie is het pieken verleerd.
Een grote meneer. Een indrukwekkende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Vandaar ook mijn pi. Het was een grap, maar het waren wel de woorden van Coopmans als motivatie inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was de motivatie om hem te selecteren!
Ze rijden dit toernooi wel ongeveer Thialf-tijden.quote:
Welke Desmet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een blok op die afbeelding
Het is Mantia met Desmet in bed
Doe ff imgurtje dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeetje, toch nog goud.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die sporters gescheiden van elkaar moesten blijven per land?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze in de halve finale die tijd hadden gereden was dat in de finale niet gelukt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijd van het EK was zowel in de halve finale als finale genoeg voor winst. Orie is het pieken verleerd.
Ik zie hem niet eens de finale halen eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
De Noren rijden wel die tijden. Sneller zelfs dan tijdens het EK.quote:
Wat dan?quote:
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.quote:
Wat is dit nou voor incel-retoriek?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.
'Joep rijdt heel stabiel, veel stabieler dan zijn vader'quote:
Nee, allemaal de schuld van Kramer en Antwanet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Het_Bokje het volgende:
ZO, KNSB onder de bus, geen idee of dat terecht is.
En Orie!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, allemaal de schuld van Kramer en Antwanet.
You can't spell KNSB without NSB.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Het_Bokje het volgende:
ZO, KNSB onder de bus, geen idee of dat terecht is.
Beetje seks is voor een topsporter best belangrijk en niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een Chad op het belangrijkste moment van een 4-jarig traject nog even de tijd vinden om wat rond te neuken.
Dat is een groot verschil tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had het idee dat het op eerdere Spelen (met name 2006-2014) nog niet eens zo enorm aan training lag. Het was toen voor alle ploegen een vrij knullig onderdeel. Maar nu lijken de andere ploegen echt een professionaliseringsvoorsprong te nemen en kun je echt niet meer wegkomen met 3 rondjes als voorbereiding rijden.
Yuskov, Yuskov, Yuskov?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Wat zou het ploegenachtervolging dream team zijn?
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Huizinga, Bosker, Hoolwerf?
quote:
De Kramer van een aantal jaar geleden had in zijn eentje nog wel een medaille kunnen halen in dit veld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Sowieso die laatste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Scheelde niet veelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef MichaelScott het volgende:
Kijken of Antwanet van het podium geduwd wordt.
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had het idee dat het op eerdere Spelen (met name 2006-2014) nog niet eens zo enorm aan training lag. Het was toen voor alle ploegen een vrij knullig onderdeel. Maar nu lijken de andere ploegen echt een professionaliseringsvoorsprong te nemen en kun je echt niet meer wegkomen met 3 rondjes als voorbereiding rijden.
Goud, zilver en brons zonder twijfel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weidemann heeft goud, zilver en brons. Winnen jullie liever dat of goud, zilver, zilver?
Het is ook Goud, zilver, brons qua lengte.quote:
En oprecht een hele aardige vrouw blijkbaar. Heel open en sociaal. Echt typisch Canadees eigenlijk.quote:
Fabris won ook de 1500m, dus het zat hem niet in de wegquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.
Alleen hebben die landen startplekken genoeg, wij hebben er veel te weinig. Dus kunnen we ook niet zomaar 3 mensen aanwijzen (buiten dat dat überhaupt niet kan vanwege verschillende ploegen met verschillende schema's).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Groenewoud had geen medaille gekregen als ze die troostfinale niet had gereden toch? Nog wel een leuke geste voor haar. Kan weleens de enige uit haar carrière zijn.
Die eerste twee teams zijn alle drie extreem afwijkende slagen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:02 schreef Aguero het volgende:
Davis, Yuskov, Kramer?
Fabris, Bokko, Hedrick?
Die discussie hadden we hier gisteren ook. Ondanks dat de Italianen er vol voor gingen reed Nederland (ongeveer) dezelfde tijden. Toen kon je dus nog wegkomen met een onprofessionele houding.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fabris won ook de 1500m, dus het zat hem niet in de weg
Maar die andere schaatsers maakten ook totaal geen kans op de andere afstanden, dus logisch dat ze daar vol voor gingen. Volgens mij was het ook de focus van de Canadezen in aanloop naar Vancouver
Ja. En de Noren ook wel al vaker. Maar qua manier van trainen en tactiek is dit wel een groot verschil t.o.v. voorgaande Spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
In 2006 ging Italië ook al vol voor het goud op de TP volgens mij.
Rentree voor de Stroet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef DeeBee het volgende:
Wij eisen dat Jillert de Zaanlander-expres lanceert voor 2026!
Die reden toen met Johansson in plaats van Kongshaug.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Noren rijden wel die tijden. Sneller zelfs dan tijdens het EK.
Johansson was toen ook goed in vorm toch? Of liepen de rondetijden toen heel erg terug aan het eind?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die reden toen met Johansson in plaats van Kongshaug.
Doet hij het met Schulting?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan nu enkel nog denken aan Ntab en Schulting, die man heeft allang gewonnen.
Schulting of een kansloze ticket op de 500m.
Vooral in de eerste helft trager dan hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Johansson was toen ook goed in vorm toch? Of liepen de rondetijden toen heel erg terug aan het eind?
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan nu enkel nog denken aan Ntab en Schulting, die man heeft allang gewonnen.
Schulting of een kansloos ticket op de 500m.
Hou dit maar lekker in COR of in je wappie facebookgroepjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef RAVW het volgende:
die muilkorven ...![]()
over 10 jaar zie je de beelden terug denk je van wtf ,,,, muilkorven op doen ....... en dat voor ene luxe griepje
Niet meer dus sinds september en volgens de juice channels vanwege een slippertje met Ntab.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Schulting heeft een andere vriend.
Ze heeft een goede kont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?
Vraag ik me ook af. Ontstijgt het gemiddelde niet. Alleen een uitzonderlijk goede kont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Alleen had die niet na de kwartfinale.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef franklop het volgende:
Kramer heeft, zoals altijd, verstandige teksten.
3 gouden Olympische medailles, 7 gouden WK medailles.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbiddenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het idee heeft dat ze een beest in bed is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Die van DeSmet is ook behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbidden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |