Per halve ronde zelfs.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef franklop het volgende:
Naja ze rijden vlak, maar gewoon 0,4 te traag per ronde.
Losersvluchtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Krijgt Kramer een Prive-terugvlucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hahahahahahaha. Goed gelachen, thxquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Steven184 het volgende:
,,Als ze voor goud willen gaan op de achtervolging, moet ik mee", zei Bosker
Hebben ze Amerika niet voor nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef AgnesGru het volgende:
Amerikanen vernederen de Nederlanders
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, geen medaille voor Kramer.
Dan moet het maar gebeuren op de massastart!Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Is hij weer gevallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ondertussen is er geen stukje servies meer heel in huize Ntab.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Commentator weet niet dat er nog een mass start komt?
quote:
Waar Kramer enorme medaillekansen heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Dat heeft ie net als ik uit het bestaan gewist.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Mansjester het volgende:
Omdat ze toevallig hetzelfde pakje dragenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
“Maar de mannen zien er wel uit als een team.”
Gelukkig hebben de meiden nog brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |