Kun je nagaan vrijdag 30 tot 40 km.p uur erbij zeer zeer waarschijnlijkquote:
Alleen plaatselijk toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kun je nagaan vrijdag 30 tot 40 km.p uur erbij zeer zeer waarschijnlijk
Je moet hem ook niet als windmeter gebruiken!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:50 schreef Djeez het volgende:
Mijn digitale regenmeter is kapotgewaaid
Qua kracht die de wind uitoefent is van 100km/h naar 140km/h een verdubbeling, want dat gaat kwadratisch. Wel even een verschilletje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kun je nagaan vrijdag 30 tot 40 km.p uur erbij zeer zeer waarschijnlijk
Ik vind het wel wat gezelligs hebben, het geluid van de wind en regen tegen het raam.quote:
Nagenoeg windstil in de achtertuin. Berichten/apps geven ook geen storm meer. Voor vrijdag ziet het er slecht uit maar kan morgen ook ineens afgezwakt zijn.... net zoals nu.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder lijkt het wat afgezwakt.
Nog even en we hebben het geluid van de boom tegen het raam.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat gezelligs hebben, het geluid van de wind en regen tegen het raam.
Dan wordt vrijdag jouw dagquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat gezelligs hebben, het geluid van de wind en regen tegen het raam.
Hoe verzin je het.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zou het machtig zijn geweest als het nu ook nog zou sneeuwen met die wind
Dan lag alles plat in NLquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zou het machtig zijn geweest als het nu ook nog zou sneeuwen met die wind
Wel, die duurde de hele zomer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:50 schreef INViCTuS het volgende:
mild is prima. vorig jaar bijna geen lente gehad
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |