Kinderalimentatie zal echt geen goudmijntje zijn. In het beste geval wordt het bedrag gebaseerd op het gegeven dat het kind een bepaalde levensstandaard behoudt en dat zal best een goed bedrag zijn maar ik denk echt niet dat Jaimie daarvan haar luxe leven helemaal kan voortzetten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er toch gewoon sprake is van kinderalimentatie? Of anders chanteren met alle dingen die hij je heeft aangedaan
Ik weet het niet hoor, verwacht zelf wel dat ze hulp gaan krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie toch wat denkfouten in dit plan![]()
Hij gaat echt niet voor 5 jaar de bak in, er valt weinig op te eisen, huis staat op zijn naam én dat drietal Kwik, Kwek en Kwak lijken me geen slimme (zaken)mensen.
Ze is toch bevriend met wat BN-ers en ook met wat dingen bezig, een beetje de positie als Monique. Ze kan het best redden verder, zal er wel wat harder voor moeten werken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kinderalimentatie zal echt geen goudmijntje zijn. In het beste geval wordt het bedrag gebaseerd op het gegeven dat het kind een bepaalde levensstandaard behoudt en dat zal best een goed bedrag zijn maar ik denk echt niet dat Jaimie daarvan haar luxe leven helemaal kan voortzetten.
Werkt dus blijkbaar hetzelfde als met volgers kopen op Instagramquote:
Alsof ze Jorik vijf jaar vast gaan zetten, dat geloof ik helaas niet zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu moeten Estelle en Koen ff doorpakken met Jamie. Ff goed aangifte doen, die hut en de coins opeisen en samen een mooi bedrijf opzetten.
Ze hebben waarschijnlijk vijf jaar de tijd, dit is namelijk niet het enige strafbare feit. Pakken wat je pakken kan Ladies.
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.quote:
Dat zei ik toch al?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Werkt dus blijkbaar hetzelfde als met volgers kopen op Instagram
Dat het in dat wereldje van die Neder'rappers' zo werkt was al veel langer bekend. Daar heb ik Yv niet voor nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Nine. het volgende:
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.
Zou wel mooi zijn, dan is NL een minder smakeloos land dan ik dachtquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.
Idd. 2022 het jaar van de grote cleanupquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, dan is NL een minder smakeloos land dan ik dacht
Nou dit iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Idd. 2022 het jaar van de grote cleanup
Klopt, ik reageerde op de suggestie dat ze Lul kon uitkleden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is toch bevriend met wat BN-ers en ook met wat dingen bezig, een beetje de positie als Monique. Ze kan het best redden verder, zal er wel wat harder voor moeten werken.
Ik heb het idee dat het niet zo’n slimme vrouw is.
Maar zou Jaimie niet een grotere fanbase hebben in de groep meiden (niet moekes maar tieners, begin twintigers etc.) en vele Influencer-volgers?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, ik reageerde op de suggestie dat ze Lul kon uitkleden.
Verder heeft Mo volgens mij een veel grote gunfactor van een grotere groep moekes die bijvoorbeeld die pauperzooi bij Kruidvat kopen.
Waarom heeft dat joch uberhaupt een beeld, wat heeft hij gepresteerd dan???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef maily het volgende:
Madame Tussauds haalt beeld van lil kleine weg
[..]
Ze zal vast een grote fanbase hebben. Denk alleen niet dat dat voldoende is om in haar levensonderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar zou Jaimie niet een grotere fanbase hebben in de groep meiden (niet moekes maar tieners, begin twintigers etc.) en vele Influencer-volgers?
The million dollar question...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:10 schreef soapie het volgende:
Waarom heeft dat joch uberhaupt een beeld, wat heeft hij gepresteerd dan???
Extra added pauperness voor zijn flutalbum.quote:
Lijkt me dat ze ook wel een flinke schadevegoeding kan eisen van kleine lul.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze zal vast een grote fanbase hebben. Denk alleen niet dat dat voldoende is om in haar levensonderhoud te voorzien.
Zou Bizzey zo aan die +300 miljoen streams komen voor het tergende 'Traag'?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.
"With a little help from my friends" zong Joe Cocker ooit al eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:29 schreef Eightyone het volgende:
Zou Bizzey zo aan die +300 miljoen streams komen voor het tergende 'Traag'?
Zie ook m'n post in Eightyone in MUZ / [centraal] Riazops lijstjes, gisteren.
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.quote:
Goud (single)quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald het volgende:
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.
Vroeger moest je dan nog fysiek schijfjes verkopen, maar ik neem niet aan dat de pauper doelgroep van Lil Kleine nog CD's koopt.
1 2 3 4 5 6 | Jaar Aantal juli 2014 15.000 juni 2009 10.000 2000-2008 40.000 1978-1999 50.000 xxx-1977 100.000 |
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.
Vroeger moest je dan nog fysiek schijfjes verkopen, maar ik neem niet aan dat de pauper doelgroep van Lil Kleine nog CD's koopt.
Grappig, dat verhaal kende ik nog niet, straks ff kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".
Moet denken aan dit verhaal uit Amerika, meid met nauwelijks volgers koopt veel volgers en wordt dan ineens relevant en uitgenodigt voor allerlei dingen en krijgt sponsorships etc. Later valt ze wel door de mand.
Weet je hoe populair dat nummer bijv in Turkije of op tiktok was?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zou Bizzey zo aan die +300 miljoen streams komen voor het tergende 'Traag'?
Zie ook deze post: Eightyone in MUZ / [centraal] Riazops lijstjes, gisteren.
Is dat raar? Je kan met een computer farm gewoon tig keer een nummer streamen van verschillende "locaties" door gebruik van VPN's.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werkt dus blijkbaar hetzelfde als met volgers kopen op Instagram
Ja ik ben te naïef voor dit soort dingen blijkbaarquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is dat raar? Je kan met een computer farm gewoon tig keer een nummer streamen van verschillende "locaties" door gebruik van VPN's.
Bij boulevard zullen ze toch met lede ogen aankijken hoe zij overal qua scoops achteraan hobbelen.quote:
Mwah, het afbreukrisico voor Boulevard is wel wat groter als ze verkeerde info gaan brengen als scoops. Yvonne kan telkens zeggen "ja maar ik heb het ook maar gehoord", al moet ik zeggen dat ze het vaak wel bij het rechte eind heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij boulevard zullen ze toch met lede ogen aankijken hoe zij overal qua scoops achteraan hobbelen.
Ze hebben Yvon wel een soort ingelijfd in het kader van "if you can't beat them...". Ze doen het iig netter dan Shownieuws die haar nooit credits geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij boulevard zullen ze toch met lede ogen aankijken hoe zij overal qua scoops achteraan hobbelen.
Het is maar wat je "luxe" noemt, ik zou die ooraids eerder als marteling in Guantanamo Bay verwachtenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarin werd gezegd dat de artiest niet wil eten en dat hij moest huilen.
Beter stoppen ze die gast in een cel ergens in Brazilië. Dan weet ie pas wat huilen is. Verwend pleurisjong.quote:
Ik zou nu een beetje bang zijn als ik Jaimie wasquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij is weer vrij:
Lil Kleine weer op vrije voeten
Lil Kleine, die sinds zondagavond in hechtenis werd gehouden na de vermeende mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes, is weer vrij in afwachting van het onderzoek. Dat zegt de Nederlandse krant De Telegraaf. De rapper werd woensdagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220216_94970334
Ik zou eerder bang zijn als ik die engnek was...quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zou nu een beetje bang zijn als ik Jaimie was
Voordat deze dag eindigt heeft hij haar alweer lastiggevallen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zou nu een beetje bang zijn als ik Jaimie was
Mijn voorspelling: taakstraf, verplicht naar de forensisch psych en reclassering.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij is weer vrij:
Lil Kleine weer op vrije voeten
Lil Kleine, die sinds zondagavond in hechtenis werd gehouden na de vermeende mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes, is weer vrij in afwachting van het onderzoek. Dat zegt de Nederlandse krant De Telegraaf. De rapper werd woensdagmiddag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
https://www.gva.be/cnt/dmf20220216_94970334
Geen idee of het bij Ali B begon, maar dit soort praktijken zijn er al zo'n beetje sinds alles digitaal en streamable is. Al die (social)mediaplatforms zijn heel makkelijk te manipuleren: door views/streams/votes te kopen. Zo koop je voor slechts 1500 euro 1 miljoen streams op Spotify. Koopje toch? Aan een beetje regulier promomateriaal e.d. ben je veel meer kwijt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
Streams kopen begon bij Ali B?
[ afbeelding ]
Als haar botox maar blijft zitten ....quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:52 schreef Noek het volgende:
Misschien wacht ze hem op met wat oesters, bubbels en sushi. Dan is het weer een uurtje gezellig voordat ze de verkeerde opmerking maakt en dan ziet ze alle hoeken weer.
Ik vraag me ook altijd af hoe er elke week een top 10 op Youtube is, met zelfs Turkse liedjes waar niemand ooit van gehoord heeft. Kan gewoon niet kloppen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee of het bij Ali B begon, maar dit soort praktijken zijn er al zo'n beetje sinds alles digitaal en streamable is. Al die (social)mediaplatforms zijn heel makkelijk te manipuleren: door views/streams/votes te kopen. Zo koop je voor slechts 1500 euro 1 miljoen streams op Spotify. Koopje toch? Aan een beetje regulier promomateriaal e.d. ben je veel meer kwijt.
Zie verder o.a.
https://buzzoid.com/buy-instagram-views/
https://www.usmagazine.com/entertainment/news/buy-youtube-views/
https://www.instafollowers.co/buy-tiktok-views
https://dailyiowan.com/2021/08/04/buy-spotify-plays/
etc.
YouTube is net zo manipuleerbaar. 100.000 YouTube views kost je $370 (zie 2e linkje).quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe er elke week een top 10 op Youtube is, met zelfs Turkse liedjes waar niemand ooit van gehoord heeft. Kan gewoon niet kloppen.Of is Youtube minder fake dan Spotify?
"Is er dan niks meer echt tegenwoordig?"quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
YouTube is net zo manipuleerbaar. 100.000 YouTube views kost je $370 (zie 2e linkje).
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn als ik die engnek was...
Ohhh allemaal die filmpjes ook in de suggestie, allemaal guilty pleasures. Ik ga even lekker YouTuben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".
Moet denken aan dit verhaal uit Amerika, meid met nauwelijks volgers koopt veel volgers en wordt dan ineens relevant en uitgenodigt voor allerlei dingen en krijgt sponsorships etc. Later valt ze wel door de mand.
Idunno maar hij ging wel veel vreemd toen en maakte veel giftige/abusieve opmerkingen naar Monicaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Zal die Monica ook geklapt hebben of doet hij dat alleen bij de moeder van zn kind?
Hangt er vanaf in hoeverre Monica ook afhankelijk van hem is qua financiën en coke?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Zal die Monica ook geklapt hebben of doet hij dat alleen bij de moeder van zn kind?
Zouden die 'dingen' ook klappen / fysiek geweld inhoudenquote:Monica Geuze was klaar met ex-vriendje Lil' Kleine
Waar de YouTube-koningin normaal gesproken niet ingaat op vragen over haar voormalige lover, reageert ze dit keer wél op de prangende vraag. "Op een gegeven moment gebeuren er dingen in een relatie en dan ben je op een gegeven moment klaar met elkaar. Nou, op dat punt waren wij ook wel."
Bron
Hij is zo toxic als wat idd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Idunno maar hij ging wel veel vreemd toen en maakte veel giftige/abusieve opmerkingen naar Monica
Wellicht is het die kant niet op gegaan omdat ze oprijd de relatie verbrak maar manipulatief, controlerend, jaloers en opvliegend geloof ik gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Echt lachwekkend hoe Guido en Evert nooit credits geven aan Yvonne.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze hebben Yvon wel een soort ingelijfd in het kader van "if you can't beat them...". Ze doen het iig netter dan Shownieuws die haar nooit credits geven.
Investeren in diverse zaken naast 'muziek' maken e.d.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Hoe komt dat ventje eigenlijk zo rijk?
Hij bezit een grachtenpand van 2,35 miljoen, zonder hypotheek!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Investeren in diverse zaken naast 'muziek' maken e.d.
Verder heeft hij o.a. een eigen kledinglijn (Jorik), een snackbar en wellicht nog wat ander onroerend goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:18 schreef -river- het volgende:
Hij bezit een grachtenpand van 2,35 miljoen, zonder hypotheek!
Ik zie kansen om vrij gemakkelijk een universitaire studie toe te voegen aan mijn CV. Paar weekjes PATAT verkopen via Universiteit de Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook op de site:
Wil je in een van onze PATAT-zaken aan de slag? Wij bieden je een bovengemiddeld salaris inclusief bonusmogelijkheden én een opleiding in onze DE BELG Universiteit. Bovendien krijg je een hele lading leuke collega’s. Ook niet onbelangrijk: er zijn volop doorgroeimogelijkheden in binnen- en buitenland.
Doorgroeimogelijkheden? Hoe moet ik dat binnen een snackbar zien dan?
Vals joch…quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Reality.fbi bericht dat er nu naaktfoto's van Jaimie rondgaan. Echt, hoe verrot ben je als je dat doet..
In het buitenland nog wel. Zeker in Spanje naast de tent van Michael van der Plas?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook op de site:
Wil je in een van onze PATAT-zaken aan de slag? Wij bieden je een bovengemiddeld salaris inclusief bonusmogelijkheden én een opleiding in onze DE BELG Universiteit. Bovendien krijg je een hele lading leuke collega’s. Ook niet onbelangrijk: er zijn volop doorgroeimogelijkheden in binnen- en buitenland.
Doorgroeimogelijkheden? Hoe moet ik dat binnen een snackbar zien dan?
Oh dat zal wel een tijd geleden zijn dan. Tegenwoordig kunnen bedrijven met bepaalde tools makkelijk zien of volgers echt zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Lulletje Kleine dat gedaan heeft is de politie daar toch zo achter, zou niet zo'n handige zet zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Reality.fbi bericht dat er nu naaktfoto's van Jaimie rondgaan. Echt, hoe verrot ben je als je dat doet..
Mag hopen dat alles onder een vergrootglas ligt nu.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Lulletje Kleine dat gedaan heeft is de politie daar toch zo achter, zou niet zo'n handige zet zijn.
Begon bij Ali? Dit is van alle tijden...quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
Streams kopen begon bij Ali B?
[ afbeelding ]
idd vroeger werden toch alle singletjes opgekocht etc bij Free record shop. Zo zijn Gerard Joling en Gordon etc. toch bekend geworden. Is gewoon makkelijke investering. Alle PR/aandacht/optredens die eruit voort komen levert je 100x de inleg op. Makkelijke keus idd. Goede manier om nieuwe artiesten etc. te promoten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Begon bij Ali? Dit is van alle tijden...
Jeroen van der Boom investeerde zichzelf een nummer 1-hit met Jij bent zo. Die hij inmiddels dubbel en dwars heeft terugverdiend. De drempel is tegenwoordig lager
Gatverdamme wat een misselijk ventje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Goh wie is er verrast?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Er is geen aangifte gedaan tegen Jorik door Jamie.
Pffffff komop hey!!!
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Wtf, dat wijf is dan net zo gestoord.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf, dat wijf is dan net zo gestoord.
Yep! En de kans dat hij haar helemaal in de tang heeft. Er zal komende week wel weer een eng filmpje van die twee komen dat het allemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.
Ze beweren een filmpje dat ze gebruikt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er moet iets zijn waarmee hij haar in de tang heeft. Ik kan geen andere reden bedenken.
Als het waar is dan is dat redelijk fataal voor haar omgang met haar kind, maar gezien de vader van het kind ook compleet ongeschikt is betekent dat dan dus dat het kind dan elders zal gaan verblijven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.
Zou me weinig verbazen met al die snuif vrienden van d'r...quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat gerucht van dat er een filmpje van haar rond zou gaan waarbij ze coke snuift in gezelschap van haar kind. Geen idee of dat echt waar is.
Bang.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gestoord is. Ze is té afhankelijk, verslaafd en heeft geen grenzen. Daar kan ze alleen zelf wat aan doen.
Idd hele groepje waar ze mee hangt snuift dagelijks en is nou niet echt van goede invloed. Dus lijkt me bijna zekerheidje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Zou me weinig verbazen met al die snuif vrienden van d'r...
Denk niet dat ze zich daar nogmaals aan wagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! En de kans dat hij haar helemaal in de tang heeft. Er zal komende week wel weer een eng filmpje van die twee komen dat het allemaal niet zo erg was
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Sushilover het volgende:
Pffffff komop hey!!!
Wel ónder invloed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd hele groepje waar ze mee hangt snuift dagelijks en is nou niet echt van goede invloed. Dus lijkt me bijna zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |