Da's fijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Hun zoontje is regelmatig bij haar ouders. Dus daar heeft ze goed contact mee lijkt mij.
Dat is knap, aangezien haar vader op Bali woont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Hun zoontje is regelmatig bij haar ouders. Dus daar heeft ze goed contact mee lijkt mij.
Het is voor dat kindje ook niet leuk om in zo een gespannen omgeving te zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:33 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nou de tijd zal het leren. Maar ik hoop het toch niet zeg voor hun kindje..
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn oudersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien haar vader op Bali woont.
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn ouders
Oh dat kan. Ik wist niet dat die ouders uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn ouders
Misschien hebben ze al alles gedaan wat in hun vermogen ligt. Want hoe je het went of keert: Jaimie is een volwassen vrouw. Als zij elke keer blijft terug gaan, wat kun je als ouder zijnde doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!
Oh dat wist ik nog niet eens. Wat een zootje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, een filmpje waar ze coke naast haar baby gebruikte hoeft nu, 3 jaar later, toch niet zo'n probleem meer te zijn? Tenzij het natuurlijk vaker gebeurd is en nog steeds gebeurt. Maar één zo'n filmpje?
Begrijp me niet verkeerd, hrt is natuurlijk hartstikke fout als je dat doet.
Dat lees ik hier weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet eens. Wat een zootje.
Lijkt me genoeg voor een OTSquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, een filmpje waar ze coke naast haar baby gebruikte hoeft nu, 3 jaar later, toch niet zo'n probleem meer te zijn? Tenzij het natuurlijk vaker gebeurd is en nog steeds gebeurt. Maar één zo'n filmpje?
Begrijp me niet verkeerd, hrt is natuurlijk hartstikke fout als je dat doet.
Heb je ook weer gelijk in, wat een zootje!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al alles gedaan wat in hun vermogen ligt. Want hoe je het went of keert: Jaimie is een volwassen vrouw. Als zij elke keer blijft terug gaan, wat kun je als ouder zijnde doen?
Nouja, als ik zou moeten kiezen tussen dat en elke keer mishandeld worden is voor mij de keus snel gemaakt.quote:
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, als ik zou moeten kiezen tussen dat en elke keer mishandeld worden is voor mij de keus snel gemaakt.
Ja, dat zal best. Maar ik vraag me af in hoeverre je van dat alles kan genieten als je vaak op je tenen moet lopen en op je hoede moet zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ik
Als ze verslaafd is, is ze ook afhankelijk van zijn geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ik
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Als ze verslaafd is, is ze ook afhankelijk van zijn geld.
Vader is al lange tijd redelijk afwezig en daar is ze dan ook verdrietig over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!
Volgens mij heeft hij het bizar goed gedaan met cryptomunten. Die maalt daar niet meer om, volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Ronald het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Sony met z'n contract gaat doen, als dat ineens weg valt kon dat wel eens een zware financiële dobber worden voor Lul Kleine.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Eightyone het volgende:
Ook bij z'n pr-volk is het niet gezellig:
https://www.mediacourant.(...)dit-is-heel-brutaal/
Als hij het slim heeft gedaan wel, maar ik lees ook wel her en der dat hij betrokken was bij de nodige scams. O.a. met Scheringa en Boef.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het bizar goed gedaan met cryptomunten. Die maalt daar niet meer om, volgens mij.
Dat deden ze bij dat wanstaltige uitlegfilmpje ook: alles op de buitenwereld gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:52 schreef Duiveltja het volgende:
ze zegt nu ook dat alles ok is en alles en iedereen gemeen is
Vermoed ik ook. Die gaat weer terug.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat deden ze bij dat wanstaltige uitlegfilmpje ook: alles op de buitenwereld gooien.
Ergens ben ik bang dat ze er nog niet echt intrinsiek klaar voor is deze patronen te doorbreken.
Vaes zal ook nooit weg gaan bij kleine.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:07 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nieteens een troll account..
Deze totale gek heeft al eens in de gevangenis gezeten wegens misbruik van een 15-jarige, dus daar hoeven we verder geen aandacht aan te schenken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:07 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze het beruchte filmpje al bekeken heeft. Je kan toch niet dat als ze zoiets ziet denken dat dit normaal is? Toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat deden ze bij dat wanstaltige uitlegfilmpje ook: alles op de buitenwereld gooien.
Ergens ben ik bang dat ze er nog niet echt intrinsiek klaar voor is deze patronen te doorbreken.
Zal vast niet onwijs wegvallen. Dan is zij namelijk de vrouw die is weggaan bij haar mishandelaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die is al kapot gereport op Twitter, maar kan helaas nog steeds tweeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:07 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet hij zijn baan kwijt raken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Ronald het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Sony met z'n contract gaat doen, als dat ineens weg valt kon dat wel eens een zware financiële dobber worden voor Lul Kleine.
Dat weet ik niet. Vind ik niet duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
Lijkt me trouwens wel duidelijk wie de beelden gedeeld heeft:
[ [url=https://img.beautify.nl/images/aZhleQMjDNiAxHlFTh569wFdqgU=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.beautify.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F02%2FIMG_8359.jpg]afbeelding[/url] ]
Die kerel is ook berucht op LinkedIn (en intussen gebanned)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Deze totale gek heeft al eens in de gevangenis gezeten wegens misbruik van een 15-jarige, dus daar hoeven we verder geen aandacht aan te schenken.
Ja mooi, maar ik denk zo maar dat dit in haar hoofd niet zo werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zal vast niet onwijs wegvallen. Dan is zij namelijk de vrouw die is weggaan bij haar mishandelaar.
En ze is ook geen Van Soelen die letterlijk 2 maandjes kwam kijken. Jamie heeft genoeg volgers van zichzelf me dunkt. En ook genoeg connecties inmiddels om iets te regelen. Als ze wil kan ze vast een programma krijgen over vrouwen helpen oid die in een toxische relatie zitten (als zij de hare heeft gebroken en grotendeels verwerkt). Ook was ze ook ‘styliste’ oid en aangezien ze een gunfactor krijgt (als ze weggaat etc.) kan ze daar ook wel wat mee op tv of achter de schermen.
Ze heeft in elk geval mogelijkheden gezien haar connecties en ik verwacht niet dat haar volgers verdwijnen. Of drastisch verminderen. Monique heeft ook een leuk leventje opgebouwd maar Jaimie heeft ook nog de Instagram-vibe. Zelfs TikTok als ze zou willen. Kan ze best redelijk spelen. Genoeg meiden die een bikinilijn x Jaimie zouden kopen, hoor.
Dat ging neem ik aan over Kleine en niet om anderenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:52 schreef Duiveltja het volgende:
ze zegt nu ook dat alles ok is en alles en iedereen gemeen is
quote:Museum Madame Tussauds in Amsterdam haalt het beeld van rapper Lil Kleine uit de collectie. Dat heeft een woordvoerder dinsdag gemeld. Het museum heeft hiertoe besloten na feedback van gasten.
Lil Kleine werd vrijdag veroordeeld tot een taakstraf vanwege mishandeling. Zondag werd hij opnieuw aangehouden op verdenking van mishandeling van zijn vriendin Jaimie Vaes. Eerder was er ook een incident op Ibiza waarbij de rapper zijn vriendin zou hebben geslagen.
Heel die gast moet compleet failliet raken en iedereen zou zich moeten terugtrekken die maar ergens een samenwerkingsverband met hem heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef maily het volgende:
Madame Tussauds haalt beeld van lil kleine weg
[..]
Ik heb geen idee of dat van iemand moet. Ik vroeg mij slechts af wat Sony met deze pauper gaat doen, met zo iemand wil je eigenlijk niet geassocieerd worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet hij zijn baan kwijt raken.
Ze zijn te recyclen he ..... kwestie van omsmeltenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Noek het volgende:
Tussauds is er maar druk mee. Heb je net een pandemie en lockdown gehad, gaat al dat kutvolk los waardoor je de poppen kunt opbergen. Wat kost zo'n pop eigenlijk?
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het erger is geweest. Na een mishandeling op het vliegveld van Dubai heeft ze enkele weken bij een vriend ondergedoken gezeten en was ze niet toonbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het beruchte filmpje al bekeken heeft. Je kan toch niet dat als ze zoiets ziet denken dat dit normaal is? Toch?
Laten we wel wezen, die hele vriendenkring is natuurlijk ook niet de meest stabiele. Koen Kardashian heeft een drugsprobleem gehad, Estelle is ook niet heel stabiel en zo zullen er nog wel meer in haar omgeving zitten. Het is een soort vicieuze cirkel van elkaar versterkende zaken: Vergiftigde relatie, instabiele persoonlijkheid, je geld verdienen als influencer, vrienden die in dat zelfde wereldje zitten en ook niet stabiel zijn etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Michael J werd Ali B?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zijn te recyclen he ..... kwestie van omsmelten
Ook niet echt realistisch, een roerloze Lil Kleine. Misschien kunnen ze hem inwisselen voor een animatronic zoals je ze ook wel van dinosaurussen hebt, zo eentje die dan op gezette tijden met z'n armen maait en een bandje met oerwoudgeluiden afspeelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef maily het volgende:
Madame Tussauds haalt beeld van lil kleine weg
[..]
Want? Je gaat je nummer 1 ster in NL maar even aan de kant zetten? Ook dit waait gewoon over en Kleine komt volgend jaar weer met een knaller van een album.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat van iemand moet. Ik vroeg mij slechts af wat Sony met deze pauper gaat doen, met zo iemand wil je eigenlijk niet geassocieerd worden.
Eng volk. Allemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Laten we dit duo ook meecancelen.
[ afbeelding ]
Prima planquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Je gaat je nummer 1 ster in NL maar even aan de kant zetten? Ook dit waait gewoon over en Kleine komt volgend jaar weer met een knaller van een album.
Ik luister zijn muziek niet maar om nouquote:
Knaller sloeg op zijn blackout-gedragquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek niet maar om noute reageren onder het op dit moment nummer 1 album is Nederland is niet heel slim van je.
"Niet heel slim van je"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek niet maar om noute reageren onder het op dit moment nummer 1 album is Nederland is niet heel slim van je.
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.
Dotan wel i.i.g. net als die kansloze 'rappers'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef sly-nl het volgende:
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?
Ook zo'n talentloze retard
"Dotan" haha.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dotan wel i.i.g. net als die kansloze 'rappers'
Krijg je commissie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Alex Soze is een beetje boos op Jorik.![]()
Zie reality.fbi
Hans Kraaij Jr. Met geef me hoop Jomandaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?
Ook zo'n talentloze retard
Ff opgezocht maar kwam uit op een ander talentloos figuur: Van der Gijpquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. Met geef me hoop Jomanda
Ah, dat is die penoze figuur. Als die nou ook z'n zittende matties inlicht, wordt het nog leukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Zie reality.fbi
Ohja. Gijp. Maar Kraaij had ook zo'n nummer. Ohja Heb je luis?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ff opgezocht maar kwam uit op een ander talentloos figuur: Van der Gijp![]()
Te triest om linkje te plaatsen
Oh die was niet eens zo bedoeltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Knaller sloeg op zijn blackout-gedrag
Zal ook geen topnummer zijn.. Maar Kraaij is beter te pruimen dan Van der Gijp.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ohja. Gijp. Maar Kraaij had ook zo'n nummer. Ohja Heb je luis?
Het is gewoon genetisch bepaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die was niet eens zo bedoelt
Doe even screenshotje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Zie reality.fbi
Super zo met de link! Tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
https://www.sikkom.nl/stop-making-stupid-people-famous-waarom-wij-geen-aandacht-meer-besteden-aan-die-kale-schreeuwlelijk-uit-vinkhuizen/quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is dat voor een mafklapper trouwens?
Een ervan deed dat ook ooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:49 schreef Sebbeszweet het volgende:
Tokkies zijn populair onder het volk. Kijk naar al die BNers, stuk voor stuk ontzettende tokkies die normaal gesproken op de markt onderbroeken zouden verkopen.
Valt me mee dat hij zo lang vastgehouden wordt. Het feit dat hij een bekende Nederlander is, werkt nu behoorlijk in z’n nadeel vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef Ama het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)voorgeleid-rechtbank Jorik blijft nog even achter de tralies.
Het is natuurlijk ook niet de eerste keer he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij zo lang vastgehouden wordt. Het feit dat hij een bekende Nederlander is, werkt nu behoorlijk in z’n nadeel vermoed ik.
Mwah, bij onbekende Nederlanders horen we er vooral weinig van, dus ook niet hoelang ze vastzitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij zo lang vastgehouden wordt. Het feit dat hij een bekende Nederlander is, werkt nu behoorlijk in z’n nadeel vermoed ik.
Volgens mij word je meestal vrij snel vrijgelaten in afwachting van het onderzoek bij dit soort vergrijpen. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, bij onbekende Nederlanders horen we er vooral weinig van, dus ook niet hoelang ze vastzitten.
Ja die bas smit zag ik laatst nog "lekker gek" in een jurk op de dam in een instagram filmpje...Wat een totaal mongool is dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niks van die stompzinnige onzin van Bas Smit. Heeft die gozer ooit iets anders gedaan dan domme rotzooi op instagram posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die bas smit zag ik laatst nog "lekker gek" in een jurk op de dam in een instagram filmpje...Wat een totaal mongool is dat.
Opeisen op basis waarvan? Schadevergoeding? Kinderalimentatie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu moeten Estelle en Koen ff doorpakken met Jamie. Ff goed aangifte doen, die hut en de coins opeisen en samen een mooi bedrijf opzetten.
Ze hebben waarschijnlijk vijf jaar de tijd, dit is namelijk niet het enige strafbare feit. Pakken wat je pakken kan Ladies.
Serieus?quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opeisen op basis waarvan? Schadevergoeding? Kinderalimentatie?
Ze waren nog niet getrouwd, er valt weinig te eisen. Dat had Estelle toch wat beter geregeld.
Ik neem aan dat er toch gewoon sprake is van kinderalimentatie? Of anders chanteren met alle dingen die hij je heeft aangedaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opeisen op basis waarvan? Schadevergoeding? Kinderalimentatie?
Ze waren nog niet getrouwd, er valt weinig te eisen. Dat had Estelle toch wat beter geregeld.
Ik zie toch wat denkfouten in dit planquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu moeten Estelle en Koen ff doorpakken met Jamie. Ff goed aangifte doen, die hut en de coins opeisen en samen een mooi bedrijf opzetten.
Ze hebben waarschijnlijk vijf jaar de tijd, dit is namelijk niet het enige strafbare feit. Pakken wat je pakken kan Ladies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |