Da's fijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Hun zoontje is regelmatig bij haar ouders. Dus daar heeft ze goed contact mee lijkt mij.
Dat is knap, aangezien haar vader op Bali woont.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Hun zoontje is regelmatig bij haar ouders. Dus daar heeft ze goed contact mee lijkt mij.
Het is voor dat kindje ook niet leuk om in zo een gespannen omgeving te zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:33 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nou de tijd zal het leren. Maar ik hoop het toch niet zeg voor hun kindje..
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn oudersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien haar vader op Bali woont.
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn ouders
Oh dat kan. Ik wist niet dat die ouders uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal wel haar moeder en nieuwe man zijn. Als ik het over mijn vader en zijn vrouw heb noem ik ze ook gewoon mijn ouders
Misschien hebben ze al alles gedaan wat in hun vermogen ligt. Want hoe je het went of keert: Jaimie is een volwassen vrouw. Als zij elke keer blijft terug gaan, wat kun je als ouder zijnde doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!
Oh dat wist ik nog niet eens. Wat een zootje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, een filmpje waar ze coke naast haar baby gebruikte hoeft nu, 3 jaar later, toch niet zo'n probleem meer te zijn? Tenzij het natuurlijk vaker gebeurd is en nog steeds gebeurt. Maar één zo'n filmpje?
Begrijp me niet verkeerd, hrt is natuurlijk hartstikke fout als je dat doet.
Dat lees ik hier weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet eens. Wat een zootje.
Lijkt me genoeg voor een OTSquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, een filmpje waar ze coke naast haar baby gebruikte hoeft nu, 3 jaar later, toch niet zo'n probleem meer te zijn? Tenzij het natuurlijk vaker gebeurd is en nog steeds gebeurt. Maar één zo'n filmpje?
Begrijp me niet verkeerd, hrt is natuurlijk hartstikke fout als je dat doet.
Heb je ook weer gelijk in, wat een zootje!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al alles gedaan wat in hun vermogen ligt. Want hoe je het went of keert: Jaimie is een volwassen vrouw. Als zij elke keer blijft terug gaan, wat kun je als ouder zijnde doen?
Nouja, als ik zou moeten kiezen tussen dat en elke keer mishandeld worden is voor mij de keus snel gemaakt.quote:
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, als ik zou moeten kiezen tussen dat en elke keer mishandeld worden is voor mij de keus snel gemaakt.
Ja, dat zal best. Maar ik vraag me af in hoeverre je van dat alles kan genieten als je vaak op je tenen moet lopen en op je hoede moet zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ik
Als ze verslaafd is, is ze ook afhankelijk van zijn geld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die Jaimie zit al jarenlang verweven in het influencerwereldje vol met vakanties en dure restaurantjes. Haar volgersbase heeft ze grotendeels omdat ze de vriendin is van. Als dat allemaal wegvalt, die valt in een mega put denk ik
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Als ze verslaafd is, is ze ook afhankelijk van zijn geld.
Vader is al lange tijd redelijk afwezig en daar is ze dan ook verdrietig over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die gaan ingrijpen dan lijkt mij!
Volgens mij heeft hij het bizar goed gedaan met cryptomunten. Die maalt daar niet meer om, volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef Ronald het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Sony met z'n contract gaat doen, als dat ineens weg valt kon dat wel eens een zware financiële dobber worden voor Lul Kleine.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Eightyone het volgende:
Ook bij z'n pr-volk is het niet gezellig:
https://www.mediacourant.(...)dit-is-heel-brutaal/
Als hij het slim heeft gedaan wel, maar ik lees ook wel her en der dat hij betrokken was bij de nodige scams. O.a. met Scheringa en Boef.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het bizar goed gedaan met cryptomunten. Die maalt daar niet meer om, volgens mij.
Dat deden ze bij dat wanstaltige uitlegfilmpje ook: alles op de buitenwereld gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:52 schreef Duiveltja het volgende:
ze zegt nu ook dat alles ok is en alles en iedereen gemeen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |