Wat een treurnis.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou die willen. Zijn naam is Koen Pieter van Dijk
Ze hebben toch een nanny? Ik denk niet dat het kind alleen was.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef roos94 het volgende:
Een kind van 2.5 alleen thuis laten? Ik mag toch hopen van niet.
Het Jumbo incident misschien.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-zo-intens-gemeen
Wat is dit nu weer voor vreemde reactie? Welke mensen zou ze bedoelen?
Misschien doelt ze op de mensen die haar 'aanvallen'. Zo van, waarom blijft ze? Slechte moeder (loeder kwam ook voorbij toch?), etc.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-zo-intens-gemeen
Wat is dit nu weer voor vreemde reactie? Welke mensen zou ze bedoelen?
Uh ja achter de traliesquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Denk dat lil Kleine ergens anders logeert nu
Wie wat waar, bij Boullie?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze zit nu dus wel in het huis, want Estelle kwam aanlopen en Koen deed de deur open met Lio op zijn arm. Denk dat lil Kleine ergens anders logeert nu… Koen heeft al langer een schurfthekel aan lil Kleine
Stoer dat je dit durft te delen. Hopelijk krijgt zij snel de juiste hulp en heb jij die inmiddels ook gevondenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Credits voor Jaimie als zij inderdaad die beelden heeft gelekt als schreeuw om hulp. Minder leuk is hoeveel pijn het letterlijk en figuurlijk gedaan moet hebben. Als je dit moet doen om van iemand af te komen waar je vermoedelijk wel nog van houdt.. vreselijk. Doet me denken aan het moment dat ik de politie moest bellen omdat ik onder aan de trap lag omdat de ex een blackout had. Je wilt het niet maar je weet dat je niet anders kan. Dat is zó verdrietig. Die pijn kan ik niet anders omschrijven dan hartepijn, het snijdt keihaed door je hele lichaam.
Ik heb destijds wel foto’s gezien van Jaimie met een bebloed gezichtquote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De volgende stap is waarschijnlijk de dood, in de zomer (Ibiza) had ze de foto’s gedeeld met juicekanalen maar die hebben het in overleg met haar toch niet geplaatst. Die foto’s van toen zijn ook niet gelekt in de media.
Het zal extreem pijnlijk en verdrietig zijn, sterkte.
Ik had het bewust niet opgezocht en hoefde het ook niet te zienquote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
Ook gewoon integraal uitzenden hoe haar hoofd wordt verbouwd![]()
Bedankt sPiOnNeN
Daar heb je gelijk in maar volgens mij kun je dit gedrag niet meer aanpassen. Eenmaal gewelddadig is altijd gewelddadig ben ik bangquote:Op maandag 14 februari 2022 19:04 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij zulk geweld pleegt omdat hij het voorbeeld zelf heeft gehad of iig een heel naar voorbeeld heeft gehad. Dus ik wens dat soort lui geen geweld toe, maar eigenlijk alle handvaten om normaal met mensen om te gaan, want dat mist. Dit soort mensen zouden aanzichzelf moeten werken.
Volgens Yvonne gaat het om andere foto’s. Die jij bedoelt heb ik toen ook gezien, die wat rossige foto.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoer dat je dit durft te delen. Hopelijk krijgt zij snel de juiste hulp en heb jij die inmiddels ook gevonden
Ik vind het wel weer heel tekenend dat ik vooral reacties lees over waarom zij bij hem is gebleven terwijl het moet gaan over waarom hij geweld gebruikt. Echt weer een typisch geval van victim blaming
[..]
Ik heb destijds wel foto’s gezien van Jaimie met een bebloed gezichtDat was al erg genoeg.
[..]
Ik had het bewust niet opgezocht en hoefde het ook niet te ziennu zie je niet heel veel (behalve het begin) maar de suggestie is al genoeg
[..]
Daar heb je gelijk in maar volgens mij kun je dit gedrag niet meer aanpassen. Eenmaal gewelddadig is altijd gewelddadig ben ik bang
Ik ben zo iemand die zich dat ook afvraagt. Niet om haar de schuld te geven, maar omdat ik denk dat zij nog wel een kans heeft om haar patronen te doorbreken, bij hem zie ik dat somber in.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoer dat je dit durft te delen. Hopelijk krijgt zij snel de juiste hulp en heb jij die inmiddels ook gevonden
Ik vind het wel weer heel tekenend dat ik vooral reacties lees over waarom zij bij hem is gebleven terwijl het moet gaan over waarom hij geweld gebruikt. Echt weer een typisch geval van victim blaming
[..]
Ik heb destijds wel foto’s gezien van Jaimie met een bebloed gezichtDat was al erg genoeg.
[..]
Ik had het bewust niet opgezocht en hoefde het ook niet te ziennu zie je niet heel veel (behalve het begin) maar de suggestie is al genoeg
[..]
Daar heb je gelijk in maar volgens mij kun je dit gedrag niet meer aanpassen. Eenmaal gewelddadig is altijd gewelddadig ben ik bang
Ze blijkt nu te worden opgevangen door Estelle, de vrouw die zich liet slaan door Badr.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die zich dat ook afvraagt. Niet om haar de schuld te geven, maar omdat ik denk dat zij nog wel een kans heeft om haar patronen te doorbreken, bij hem zie ik dat somber in.
Tis wat iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze blijkt nu te worden opgevangen door Estelle, de vrouw die zich liet slaan door Badr.
En Koen, die dat mannetje wel laat lachen.
Maar waar zijn haar ouders, vriendinnen, broers en zussen, nichtjes? Dit laat je toch niet gebeuren?
Welk vangnet heeft deze vrouw? Ongeacht haar verleden?
Als dat van dat snuiven waar is holy shit. Dan is dat absoluut onacceptabel en een grove schande. Wtfquote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Op 20 minuten in dit tenenkrommende interview waarin ik me constant afvroeg of ze luizen had of schurft, vanwege al de gekrabbel aan haar haar en huid, denkt ze eerlijk te zijn over haarzelf en haar band met haar zoon. En ik denk alleen maar van wat zeg je nu… een kind, geen baan, een fulltime nanny en je klikt soms niet met je zoon?
Ik snap nu Yvonne goed, er blijkt een film te zijn van Jaimie dat ze zit te snuiven naast haar net geboren zoontje, daarmee chanteert lul kleine haar. Enfin das de roddel.
Maar haar pa woont op Bali, en verder kan ik geen familieleden online traceren, die griet zit dus zwaar onder de plak bij lul kleine. Typisch en triest tegelijk.
Yvonne zegt dat als hij inderdaad zo’n filmpje zou hebben, dan had hij dat in een van die intense ruzies allang online gegooid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Als dat van dat snuiven waar is holy shit. Dan is dat absoluut onacceptabel en een grove schande. Wtf
Nou de tijd zal het leren. Maar ik hoop het toch niet zeg voor hun kindje..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yvonne zegt dat als hij inderdaad zo’n filmpje zou hebben, dan had hij dat in een van die intense ruzies allang online gegooid.
En dat het niet meer dan normaal is dat ze dan beiden uit de ouderlijke macht gezet gaan worden. Het lijkt een beetje op Samantha de Jong, alias Barbie.
Nou idd zo tegenstrijdig. Ik heb een nanny en ik ben fulltime moeder. Heuuh? Als je haar insta een beetje volgt zie je dr de helft van de tijd op feestjes op Ibiza en aan de wijn in dure restaurants. Zo kan ik ook wel fulltime moeder zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Op 20 minuten in dit tenenkrommende interview waarin ik me constant afvroeg of ze luizen had of schurft, vanwege al de gekrabbel aan haar haar en huid, denkt ze eerlijk te zijn over haarzelf en haar band met haar zoon. En ik denk alleen maar van wat zeg je nu… een kind, geen baan, een fulltime nanny en je klikt soms niet met je zoon?
Ik snap nu Yvonne goed, er blijkt een film te zijn van Jaimie dat ze zit te snuiven naast haar net geboren zoontje, daarmee chanteert lul kleine haar. Enfin das de roddel.
Maar haar pa woont op Bali, en verder kan ik geen familieleden online traceren, die griet zit dus zwaar onder de plak bij lul kleine. Typisch en triest tegelijk.
Hun zoontje is regelmatig bij haar ouders. Dus daar heeft ze goed contact mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze blijkt nu te worden opgevangen door Estelle, de vrouw die zich liet slaan door Badr.
En Koen, die dat mannetje wel laat lachen.
Maar waar zijn haar ouders, vriendinnen, broers en zussen, nichtjes? Dit laat je toch niet gebeuren?
Welk vangnet heeft deze vrouw? Ongeacht haar verleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |