Iets van: [Pauperkabouter Lil Kleine #..] opgepakt voor mishandelingquote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand een suggestie voor een nieuwe TT? Ik ben daar heel slecht in
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef roos94 het volgende:
Het is een smerig opdondertje, een narcist met grootheidswaanzin. Jorik houdt alleen van Jorik. Hij haat zijn moeder omdat ze hem sloeg maar hij heeft niet de intellectuele capaciteiten om zich te realiseren dat hij precies hetzelfde is.
Jup hij is fervent hoerenloper en heeft enige maanden geleden na een optreden een "fan" op het toilet uitgewoond.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wist niet dat die pauperdwerg ook vreemd was gegaan.
Laat zich omringen door zware jongens en die ruimen z’n rotzooi op.
Persoonlijk denk ik dat Jaimie de videobeelden heeft gelekt. Het is toch gefllmd bij hun woning? Vraag me af wie er allemaal toegang hebben tot de camera’s
Wie is Linda van der Giesen en wat is haar link met Jorik?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:38 schreef Andromache het volgende:
Ik vrees wel voor Jaimie's leven wanneer die pauperkabouter niet serieus wordt aangepakt. En we weten allemaal waarom Linda van der Giessen vroegtijdig aan haar einde kwam. En dan heeft dit monster nog criminele contacten ook.
Lief bericht van Koen trouwens!
Eerder een link tussen Jorik en de dader van deze moord. Manipulatieve charmeur. Gewelddadig. Crimineel tintje. Kan het niet verkroppen dat ex haar eigen pad kiest.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wie is Linda van der Giesen en wat is haar link met Jorik?
Die is vermoord door haar ex en heeft daarvoor vaker aangifte gedaan en om hulp gevraagd bij de politie maar dus toch vermoord.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wie is Linda van der Giesen en wat is haar link met Jorik?
Lil kleine is vrij duidelijk herkenbaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:01 schreef soapie het volgende:
Ben ik nou de enige die niemand herkend op dat filmpje. Niet dat ik niet geloof dat het kleine lul is, maar ik haal het er niet uit....
Ik "herkende" hem alleen omdat ik van tevoren wist dat hij dit was.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:01 schreef soapie het volgende:
Ben ik nou de enige die niemand herkend op dat filmpje. Niet dat ik niet geloof dat het kleine lul is, maar ik haal het er niet uit....
Zelf zie ik vrij weinig op die beelden maar dat is wat er gister in verschillende nieuwsberichten, stond ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef MaJo het volgende: [..] Slaat hij echt de deur in haar gezicht?
Wat een complete debiel. Je zou bijna hopen dat iemand hem eens te grazen neemt
![]()
Schreeuw om hulp van Jaimie?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ja dus wie lekte die beelden: ik denk Jaimie zelf. Neem aan dat hij daar niet iemand heeft die de beelden in de gaten houdt.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ja dus wie lekte die beelden: ik denk Jaimie zelf. Neem aan dat hij daar niet iemand heeft die de beelden in de gaten houdt.
Nog nieuwe info of alles herkauwen?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Credits voor Jaimie als zij inderdaad die beelden heeft gelekt als schreeuw om hulp. Minder leuk is hoeveel pijn het letterlijk en figuurlijk gedaan moet hebben. Als je dit moet doen om van iemand af te komen waar je vermoedelijk wel nog van houdt.. vreselijk. Doet me denken aan het moment dat ik de politie moest bellen omdat ik onder aan de trap lag omdat de ex een blackout had. Je wilt het niet maar je weet dat je niet anders kan. Dat is zó verdrietig. Die pijn kan ik niet anders omschrijven dan hartepijn, het snijdt keihaed door je hele lichaam.
Niet echt nieuwe info en ook mono-geluid voor het grootste deel, dus wouldn't per se recommend.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nog nieuwe info of alles herkauwen?
Ik moest nog aan je denken door de recente gebeurtenissen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Credits voor Jaimie als zij inderdaad die beelden heeft gelekt als schreeuw om hulp. Minder leuk is hoeveel pijn het letterlijk en figuurlijk gedaan moet hebben. Als je dit moet doen om van iemand af te komen waar je vermoedelijk wel nog van houdt.. vreselijk. Doet me denken aan het moment dat ik de politie moest bellen omdat ik onder aan de trap lag omdat de ex een blackout had. Je wilt het niet maar je weet dat je niet anders kan. Dat is zó verdrietig. Die pijn kan ik niet anders omschrijven dan hartepijn, het snijdt keihaed door je hele lichaam.
De volgende stap is waarschijnlijk de dood, in de zomer (Ibiza) had ze de foto’s gedeeld met juicekanalen maar die hebben het in overleg met haar toch niet geplaatst. Die foto’s van toen zijn ook niet gelekt in de media.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.
Die playlistjes stonden al klaar denk ik zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.
Vanavond bij Beau!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:41 schreef DKUp het volgende:
Achter de tralies met die lul.
YvonneGODIN JAAAAA
Echt?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ah... Oke.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die playlistjes stonden al klaar denk ik zo.
Ik denk juist dat hij zulk geweld pleegt omdat hij het voorbeeld zelf heeft gehad of iig een heel naar voorbeeld heeft gehad. Dus ik wens dat soort lui geen geweld toe, maar eigenlijk alle handvaten om normaal met mensen om te gaan, want dat mist. Dit soort mensen zouden aanzichzelf moeten werken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef MaJo het volgende: [..] Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is. Hij ziet er helemaal niet zo sterk uit, volgens mij kan ik hem zo klem zetten door alleen op hem te gaan zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |