Niet echt nieuwe info en ook mono-geluid voor het grootste deel, dus wouldn't per se recommend.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nog nieuwe info of alles herkauwen?
Ik moest nog aan je denken door de recente gebeurtenissen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Credits voor Jaimie als zij inderdaad die beelden heeft gelekt als schreeuw om hulp. Minder leuk is hoeveel pijn het letterlijk en figuurlijk gedaan moet hebben. Als je dit moet doen om van iemand af te komen waar je vermoedelijk wel nog van houdt.. vreselijk. Doet me denken aan het moment dat ik de politie moest bellen omdat ik onder aan de trap lag omdat de ex een blackout had. Je wilt het niet maar je weet dat je niet anders kan. Dat is zó verdrietig. Die pijn kan ik niet anders omschrijven dan hartepijn, het snijdt keihaed door je hele lichaam.
De volgende stap is waarschijnlijk de dood, in de zomer (Ibiza) had ze de foto’s gedeeld met juicekanalen maar die hebben het in overleg met haar toch niet geplaatst. Die foto’s van toen zijn ook niet gelekt in de media.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Credits voor Jaimie als zij inderdaad die beelden heeft gelekt als schreeuw om hulp. Minder leuk is hoeveel pijn het letterlijk en figuurlijk gedaan moet hebben. Als je dit moet doen om van iemand af te komen waar je vermoedelijk wel nog van houdt.. vreselijk. Doet me denken aan het moment dat ik de politie moest bellen omdat ik onder aan de trap lag omdat de ex een blackout had. Je wilt het niet maar je weet dat je niet anders kan. Dat is zó verdrietig. Die pijn kan ik niet anders omschrijven dan hartepijn, het snijdt keihaed door je hele lichaam.
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.
Die playlistjes stonden al klaar denk ik zo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed nieuws, dat funx gebeuren had hem ook gecanceld maar draaide vanmiddag al twee keer zijn nummer.
Vanavond bij Beau!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:41 schreef DKUp het volgende:
Achter de tralies met die lul.
YvonneGODIN JAAAAA
Echt?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ah... Oke.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die playlistjes stonden al klaar denk ik zo.
Ik denk juist dat hij zulk geweld pleegt omdat hij het voorbeeld zelf heeft gehad of iig een heel naar voorbeeld heeft gehad. Dus ik wens dat soort lui geen geweld toe, maar eigenlijk alle handvaten om normaal met mensen om te gaan, want dat mist. Dit soort mensen zouden aanzichzelf moeten werken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef MaJo het volgende: [..] Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is. Hij ziet er helemaal niet zo sterk uit, volgens mij kan ik hem zo klem zetten door alleen op hem te gaan zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |