Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna?
Je gaat toch JUICHEN als zo'n gast echt compleet lens geslagen wordt.
Primitief, oh yeah maar daar is vanuit de basis niks mis mee. Het is heerlijk als iemand zn verdiende loon krijgt.
Mensen komen met de gekste dingen weg en dat is zo frustrerend.
John de Mol levert met zijn baggerformats nog elke dag nieuwe lichtingen af.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoeveel van die reality mongolen zijn er wel niet? Er gaat echt een wereld voor mij open.
vergis je niet, die ogen staan verre van zuiver…quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is.
Hij ziet er helemaal niet zo sterk uit, volgens mij kan ik hem zo klem zetten door alleen op hem te gaan zitten
Waar een wil is, is een weg. Maar dan moet die wil er zijn om echt open kaart te spelen en (voor nu) genoegen nemen met minder luxe.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[ afbeelding ]
Tja dit is natuurlijk ook wel wat meespeelt. Als ze weggaat heeft ze geen persoonlijke basis om het kind te houden.
Het is wel gebleken dat pauper kabouter wel zo'n rat is, dat hij heeft afgedekt dat zij hem wat kan maken.
Hij houdt haar ook financieel nogal kort en ze moet alle uitgaven verantwoorden. Het is nogal een krent.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik herhaal even een stukje uit mijn eerdere post, want
[..]
Er wordt hier nu geroepen dat dit komt door haar drugsverslaving? Ik vraag me af of er niet meer speelt qua financiën.
Wat een kortzichtige reactie.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef Michellee het volgende:
Wat een vreselijk zelfbeeld moet je hebben om maar bij deze vent te blijven. Alles voor de luxe?
Alles voor de status quo (lees: coke, Ibiza, feestjes etc).quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef Michellee het volgende:
Wat een vreselijk zelfbeeld moet je hebben om maar bij deze vent te blijven. Alles voor de luxe?
Want ze houdt zoveel van hem?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een kortzichtige reactie.
Je laat je niet voor de lol elke keer mishandelen, en ik geloof ook niet dat geld een rol speelt. Ik geloof wel dat Jorik Jaimie financieel afhankelijk heeft gemaakt en eerlijk, daar was ze zelf bij.quote:
Die dingen gaan meestal hand in hand.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Jorik haar naast fysiek ook mentaal mishandeld
Ja, dat. Steun krijgen is onzettend belangrijk. Ik hoop ook dat mensen om haar heen niet boos op haar worden dat dit (te) lang door is gegaan, of daarom niets laten horen. Daardoor voelt een slachtoffer zich meestal nog slechter, terwijl dit doorbreken juist heel goed is voor de toekomst, van haar en Lio. Zoals met alles is dat alleen nu nog niet zichtbaar en is dit het moeilijkste van alles.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
Koen is het laatste halfjaar wel lekker bezig, na het vreemdgaan van kleine in november ontfermt die zich weer wat meer over Jaimie en Lio.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
Ook vreemdgegaan? Tsja, het verbaast me ook niet ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Koen is het laatste halfjaar wel lekker bezig, na het vreemdgaan van kleine in november ontfermt die zich weer wat meer over Jaimie en Lio.
Had hij ook niet geïmpliceerd dat het Ibiza-incident wel was gebeurd en niet een simpel kleinigheidje (zoals zij zelf beweerden)? Zoiets als ‘je kan mensen niet helpen als ze niet geholpen willen worden’ of iets van die strekking.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat hij de blinden niet kon laten zien.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had hij ook niet geïmpliceerd dat het Ibiza-incident wel was gebeurd en niet een simpel kleinigheidje (zoals zij zelf beweerden)? Zoiets als ‘je kan mensen niet helpen als ze niet geholpen willen worden’ of iets van die strekking.
Dat wist je nog niet? Loopt bovendien de deur plat bij bordeel Bocaccio in Laren, naar verluidt.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook vreemdgegaan? Tsja, het verbaast me ook niet ook.
Opvallend is dat Koen zegt dat het eindelijk voorbij is. Vraag me af hoe hij dat zo zeker weet.
Lekker de pony laten grazen in de Bocaccioquote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet? Loopt bovendien de deur plat bij bordeel Bocaccio in Laren, naar verluidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |