abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! zondag 13 februari 2022 @ 22:30:00 #201
367000 roos94
pi_203652515
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet zo van de cancelcultuur, maar hier lijkt me toch wel genoeg redenen voor alle showbizzrubrieken en radiostations om deze gast voortaan dood te zwijgen. Daar raak je hem namelijk het hardst mee, in zijn portemonnee.
Inderdaad. Geen friet meer halen bij zijn snackbar, niet meer zuipen in zijn kroeg, niet meer zijn kledingmerk kopen. Maar ik vrees dat dit ijdele hoop is.
  zondag 13 februari 2022 @ 22:32:05 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203652612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Bangmakerij. Als Jaimie oprecht aan de slag gaat met afkicken, en dat ook laat zien aan Jeugdzorg, is de kans heel groot dat Lío gewoon bij haar blijft, nu of in de nabije toekomst.

OTS lijkt me een zekerheid, maar dat is ook gewoon nodig omdat geen van beide ouders in deze situatie in staat is goed ouder te zijn.
Is niet echt bangmakerij. Jamie is gewoon een simpele cokehoer/junk en afhankelijk van die smurf en daar maakt hij grondig misbruik van.
  roze zondag 13 februari 2022 @ 22:35:47 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203652615
Lil Kleine :')
Your beauty never ever scared me.
pi_203652619
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:35 schreef Ama het volgende:
Lil Kleine :')
Lil 'Open Ruggetje' Kleine
  zondag 13 februari 2022 @ 22:50:49 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203652840
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
pi_203652962
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:52 schreef Noek het volgende:
The Voice weet ze ook wel uit te zoeken hè. Volgend jaar Angela Groothuizen en Frans Bauer als judges. Playin’ it safe
Als het ooit terugkomt, wordt het lastig om juryleden te vinden die geen losse handjes/piemels hebben. Misschien moet Bulletje maar eens een comeback maken.
pi_203653008
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
Dat dacht ik nou ook toen ik die top 50 streams per dag op Spotify zag en hoe hoog hij staat/stond met al die nummers. 8)7
pi_203653064
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
Zijn doelgroep zijn pubers/jongeren.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203653066
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Inderdaad. Geen friet meer halen bij zijn snackbar, niet meer zuipen in zijn kroeg, niet meer zijn kledingmerk kopen. Maar ik vrees dat dit ijdele hoop is.
Hij teert nu nog op een soort populariteit bij een bepaald deel van de jeugd denk ik, anders kan ik niet verklaren waarom hij nog succes heeft. En hij heeft blijkbaar nog aardig wat poen waarmee hij zich onkwetsbaar waant.

Maar vroeg of laat loopt hij een keer tegen de verkeerde aan. Hij zit al zo diep in de criminele connecties dat het vanzelf een keer fout gaat. Als je eenmaal in zo’n fout milieu zit kom je er nooit meer uit.
٩๏̯͡๏)۶
pi_203653158
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Ronald het volgende:

[..]
Hij teert nu nog op een soort populariteit bij een bepaald deel van de jeugd denk ik, anders kan ik niet verklaren waarom hij nog succes heeft. En hij heeft blijkbaar nog aardig wat poen waarmee hij zich onkwetsbaar waant.

Maar vroeg of laat loopt hij een keer tegen de verkeerde aan. Hij zit al zo diep in de criminele connecties dat het vanzelf een keer fout gaat. Als je eenmaal in zo’n fout milieu zit kom je er nooit meer uit.
Dan trekken ze zijn rekening maar leeg als straf. Kan hij een echte baan gaan zoeken.Wat hij maakt kan ik geen muziek noemen. Wat een agressieve dwerg is dit.
pi_203653336
Ik zie trouwens de naam van Nathan Moszkowicz niet meer als contact adres op de instagram van Lil kleine.

Maar die heeft dan ook wel een heel lang rijtje aan dubieuze figuren in z’n stal intussen.
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 februari 2022 @ 23:34:01 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203653380
Ik vind dit wel echt heftige beelden om te zien. Iedereen met een beetje brein wist natuurlijk dat het Ibiza-incident absoluut heeft plaatsgevonden. Dat hij haar met een fles op het hoofd heeft geslagen geloof ik ook zo. Zéker na het zien van deze beelden. Echt heel heftig.

Het is best een lastige kwestie die niet zo zwart-wit is want als elke mishandelde vrouw meteen d’r vent adios zwaait na de eerste klap was er geen enkele toxische relatie die voortduurt. En toch gebeurt het bijzonder vaak dat ze blijven (helaas). Of weggaan en weer terugkomen. Daar komt veel aan te pas. Jamie schijnt afhankelijk van hem te zijn qua huis, financiën en spullen? Dat maakt dat hij een enorme macht over haar kan uitoefenen.

Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203653428
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wel echt heftige beelden om te zien. Iedereen met een beetje brein wist natuurlijk dat het Ibiza-incident absoluut heeft plaatsgevonden. Dat hij haar met een fles op het hoofd heeft geslagen geloof ik ook zo. Zéker na het zien van deze beelden. Echt heel heftig.

Het is best een lastige kwestie die niet zo zwart-wit is want als elke mishandelde vrouw meteen d’r vent adios zwaait na de eerste klap was er geen enkele toxische relatie die voortduurt. En toch gebeurt het bijzonder vaak dat ze blijven (helaas). Of weggaan en weer terugkomen. Daar komt veel aan te pas. Jamie schijnt afhankelijk van hem te zijn qua huis, financiën en spullen? Dat maakt dat hij een enorme macht over haar kan uitoefenen.

Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
Ben ik mee eens. Mensen vinden het onbegrijpelijk dat ze bij hem blijft maar het is duidelijk het gaat veel dieper en verder dan dat. Ook onderschatten mensen de impact van mishandeling en emotionele mishandeling bijv. wat het geestelijk met je doet en dat je misschien zelf geen uitweg meer ziet omdat heel je eigenwaarde naar de moer is geholpen. En meer dan dat.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203653430
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wel echt heftige beelden om te zien. Iedereen met een beetje brein wist natuurlijk dat het Ibiza-incident absoluut heeft plaatsgevonden. Dat hij haar met een fles op het hoofd heeft geslagen geloof ik ook zo. Zéker na het zien van deze beelden. Echt heel heftig.

Het is best een lastige kwestie die niet zo zwart-wit is want als elke mishandelde vrouw meteen d’r vent adios zwaait na de eerste klap was er geen enkele toxische relatie die voortduurt. En toch gebeurt het bijzonder vaak dat ze blijven (helaas). Of weggaan en weer terugkomen. Daar komt veel aan te pas. Jamie schijnt afhankelijk van hem te zijn qua huis, financiën en spullen? Dat maakt dat hij een enorme macht over haar kan uitoefenen.

Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
Naast geld, zo een leven die ze wilt leven kost minimaal ¤10000 per maand. Dat zal ze nooit vangen met een van haar talenten als ze gaat werken.
En ook nog eens beroemd willen zijn.

Denk je dat zo iemand kan leven van 2000-5000 per maand als een normaal gezin? Dat gaat zo op. Dan maar je hersens in laten slaan door een ander hersenloos figuur, maar alles voor het leventje wat ze nu heeft.
pi_203653465
Ik vermoed ook dat zij verslaafd is aan drugs oid.. en misschien ook wel wil geloven in dat ‘perfecte plaatje’ van succesvol koppel en blabla.

Maar ik heb vooral te doen met dat kindje. Ik hoop dat hij toch ergens bij familie ofzo een veilige plek heeft waar hij wel goed kan worden opgevangen. Want dit soort mishandelingen blijven doorgaan. Het is dat we nu toevallig iets op beeld zien, maar dit is natuurlijk veel meer en erger dan wat we nu toevallig zien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 februari 2022 @ 23:46:13 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203653476
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:40 schreef YebCar het volgende:

[..]
Naast geld, zo een leven die ze wilt leven kost minimaal ¤10000 per maand. Dat zal ze nooit vangen met een van haar talenten als ze gaat werken.
En ook nog eens beroemd willen zijn.

Denk je dat zo iemand kan leven van 2000-5000 per maand als een normaal gezin? Dat gaat zo op. Dan maar je hersens in laten slaan door een ander hersenloos figuur, maar alles voor het leventje wat ze nu heeft.
Mwoah, dat weet ik niet. Ik betwijfel dat zij liever met flessen op haar hoofd wordt gemept of met haar hoofd tussen de deur wordt geklemd. Dat lijkt me niet. Het is wel altijd heel makkelijk zeggen dat dat het geval is bij vrouwen van BN’ers - eigenlijk het golddigger-excuus namelijk - maar dat weet je niet. Mishandeling gaat dieper en heeft vele lagen. Als ze verslaafd is aan drugs (nogmaals: geen idee) komt dat er óók nog bovenop. Of eventuele belastende beelden die er schijnbaar zijn en boven haar hoofd worden gehouden door deze pipo. Ik wil daarmee niet zeggen dat ze geen enkele verantwoordelijkheid heeft, zeker tegenover haar zoontje, maar dat ze liever in elkaar wordt geramd omdat ze liever in Dubai zit is wel heel erg makkelijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 13 februari 2022 @ 23:49:40 #218
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203653505
Jorikje heeft toch geen contact met zijn moeder omdat zij dingen deed die je je kind niet aandoet (zijn kant vh verhaal)? Mocht dat het geval zijn dan heeft hij er niks van geleerd
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_203653531
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:44 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vermoed ook dat zij verslaafd is aan drugs oid.. en misschien ook wel wil geloven in dat ‘perfecte plaatje’ van succesvol koppel en blabla.

Maar ik heb vooral te doen met dat kindje. Ik hoop dat hij toch ergens bij familie ofzo een veilige plek heeft waar hij wel goed kan worden opgevangen. Want dit soort mishandelingen blijven doorgaan. Het is dat we nu toevallig iets op beeld zien, maar dit is natuurlijk veel meer en erger dan wat we nu toevallig zien.
Het is toch wel algemeen bekend dat die Jaimie ernstig drugs verslaafd is, ik denk niet dat zij ook maar 1 dag per week nuchter is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_203653695
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:28 schreef Ronald het volgende:
Ik zie trouwens de naam van Nathan Moszkowicz niet meer als contact adres op de instagram van Lil kleine.

Maar die heeft dan ook wel een heel lang rijtje aan dubieuze figuren in z’n stal intussen.
Waarschijnlijk weet Bram ook niet meer hoe hij dit nou weer moet bagetalliseren in Shownieuws...
pi_203653737
Tijd voor celstraf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 01:20:30 #222
367000 roos94
pi_203654033

Aldus de beste vriendin(?) van lil kleine.

Veel mensen werden woest en ze heeft de post verwijderd.
pi_203654397
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 01:20 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus de beste vriendin(?) van lil kleine.

Veel mensen werden woest en ze heeft de post verwijderd.
Die ziet haar vakanties naar Ibiza ook niet meer doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 14-02-2022 06:20:18 ]
pi_203654487
Misschien kan Glennis die Kleine even een bezoekje brengen. Doet ze nog wat nuttigs.
  maandag 14 februari 2022 @ 07:11:41 #225
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203654556
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Inderdaad. Geen friet meer halen bij zijn snackbar, niet meer zuipen in zijn kroeg, niet meer zijn kledingmerk kopen. Maar ik vrees dat dit ijdele hoop is.
En z'n 'muziek' niet meer streamen.

Nou brengt Spotify doorgaans weinig op, maar met de aantallen plays van Lil' Kleine tikt het alsnog aan.
pi_203654577
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 06:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Die ziet haar vakanties naar Ibiza ook niet meer doorgaan.
Denk dat je in de war bent met Estelle. Kiana is zelf namelijk loaded.
  maandag 14 februari 2022 @ 07:34:02 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203654618
‘Op Ibiza’ inmiddels ook wel uit de TT. :+
***
pi_203654734
Treurig dat ze de haar hele leven nog vast gaat zitten aan zo'n figuur.
pi_203655407
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:

Ik ben niet zo van de cancelcultuur, maar hier lijkt me toch wel genoeg redenen voor alle showbizzrubrieken en radiostations om deze gast voortaan dood te zwijgen. Daar raak je hem namelijk het hardst mee, in zijn portemonnee.
Ja het is toch voornamelijk de jeugd die hem geld bezorgd. Die moeten ermee stopppen.
pi_203655445
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 00:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Waarschijnlijk weet Bram ook niet meer hoe hij dit nou weer moet bagetalliseren in Shownieuws...
Waarschijnlijk iets van: "volgens de verdachte zat er een wesp in het haar van zijn geliefde die hij eruit wilde pakken. Maar haar haar bleef hangen aan zijn horloge.Toen zag hij dat de wesp op haar wang zat. En zag maar 1 uitweg: het autoportier ertegenaan hengsten. Dit alles om zijn geliefde te beschermen voor dit insect."
  maandag 14 februari 2022 @ 09:29:29 #231
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_203655482
Weten we zeker dat dit niet gewoon een nieuwe plastische ingreep was? Zo nee; eigen schuld domme kut.
Bizat eigenlijk dat dit soort mensen bekend zijn..
pi_203655489
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:09 schreef roos94 het volgende:
Dit is toch allemaal eerder gebeurd alleen was er toen geen filmpje van. Maar vervolgens ging hij gewoon verder met zn relatie en carriere en bracht een nieuw album uit. Dat zal nu vast ook weer zo gaan. De fans boeien het blijkbaar niet.
Mensen die fan zijn van lil kleine zijn zelf ook paupers
pi_203655652
Wow wat een chaos weer. Holy moly.
Mon 'en!
  maandag 14 februari 2022 @ 09:48:51 #234
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203655664
Ik snap best dat het allemaal niet zo simpel is om iemand te verlaten die je afslaat maar niemand neemt je toch meer serieus als je bij hem blijft voor het kind, geld, zekerheid etc.
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 09:54:25 #235
367000 roos94
pi_203655712
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Weten we zeker dat dit niet gewoon een nieuwe plastische ingreep was? Zo nee; eigen schuld domme kut.
Bizat eigenlijk dat dit soort mensen bekend zijn..
Misschien zaten Jaimie's nieuwe haarextensions niet prettig en hielp Jorik haar een handje om er vanaf te komen.
pi_203655738


Tja dit is natuurlijk ook wel wat meespeelt. Als ze weggaat heeft ze geen persoonlijke basis om het kind te houden.

Het is wel gebleken dat pauper kabouter wel zo'n rat is, dat hij heeft afgedekt dat zij hem wat kan maken.
  maandag 14 februari 2022 @ 09:58:27 #237
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203655766
Wat je helemaal niet hoort maar wel ziet:

- zij wil eerst niet uitstappen
- begint dan met geagiteerd praten en wijzen en gebaren van 'kom dan, stoere jongen'
- dan haalt hij keihard naar haar uit
- dan pas trekt hij haar aan de haren
- zij valt op de grond
- hij doet niets om haar te helpen
- zij staat groggy weer op en duikt terug de auto in

Of haar hoofd geklemd zit of dat ze met haar hele lijf op de grond ligt en haar knieën ofzo in de weg zitten, kan ik in dit filmpje niet zien. Hoe dan ook wel mishandeling. Zo naar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203655779
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[ afbeelding ]

Tja dit is natuurlijk ook wel wat meespeelt. Als ze weggaat heeft ze geen persoonlijke basis om het kind te houden.
Het is verschrikkelijk dat zo'n vrouw zo mishandeld wordt en dat ze ook zo vast zit, dat ze eigenlijk afhankelijk is van die gozer. Ze kan geen kant op maar ondertussen heeft ze wel een kind met hem en is het mega-onveilig in zijn omgeving. Dat is natuurlijk ook omdat het een beetje een domme kut is die graag had willen parasiteren.
-nee-
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 09:59:45 #239
367000 roos94
pi_203655785
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Andromache het volgende:
Wat je helemaal niet hoort maar wel ziet:

- zij wil eerst niet uitstappen
- begint dan met geagiteerd praten en wijzen en gebaren van 'kom dan, stoere jongen'
- dan haalt hij keihard naar haar uit
- dan pas trekt hij haar aan de haren
- zij valt op de grond
- hij doet niets om haar te helpen
- zij staat groggy weer op en duikt terug de auto in

Of haar hoofd geklemd zit of dat ze met haar hele lijf op de grond ligt en haar knieën ofzo in de weg zitten, kan ik in dit filmpje niet zien. Hoe dan ook wel mishandeling. Zo naar.
Ze zijn allebei laagfunctionerende amoebes, in dat opzicht passen ze prima bij elkaar.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 10:03:49 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203655844
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:25 schreef wizzer het volgende:

[..]
Waarschijnlijk iets van: "volgens de verdachte zat er een wesp in het haar van zijn geliefde die hij eruit wilde pakken. Maar haar haar bleef hangen aan zijn horloge.Toen zag hij dat de wesp op haar wang zat. En zag maar 1 uitweg: het autoportier ertegenaan hengsten. Dit alles om zijn geliefde te beschermen voor dit insect."
Slaat hij echt de deur in haar gezicht? :o Wat een complete debiel. Je zou bijna hopen dat iemand hem eens te grazen neemt :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 10:06:58 #241
367000 roos94
pi_203655898
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Slaat hij echt de deur in haar gezicht? :o Wat een complete debiel. Je zou bijna hopen dat iemand hem eens te grazen neemt :X
Gezien hij graag omgaat met drugscriminelen, zal het mij niet verbazen als hij ook een keertje 7 kogels van achter naar binnen gewerkt krijgt. Die lui deinzen nergens voor terug.
pi_203655934
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Slaat hij echt de deur in haar gezicht? :o Wat een complete debiel. Je zou bijna hopen dat iemand hem eens te grazen neemt :X
Bijna?
Je gaat toch JUICHEN als zo'n gast echt compleet lens geslagen wordt.
Primitief, oh yeah maar daar is vanuit de basis niks mis mee. Het is heerlijk als iemand zn verdiende loon krijgt.
Mensen komen met de gekste dingen weg en dat is zo frustrerend.
Go hard or go home
pi_203655983
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef Noek het volgende:

[..]
Bijna?
Je gaat toch JUICHEN als zo'n gast echt compleet lens geslagen wordt.
Primitief, oh yeah maar daar is vanuit de basis niks mis mee. Het is heerlijk als iemand zn verdiende loon krijgt.
Mensen komen met de gekste dingen weg en dat is zo frustrerend.
Was het echte leven maar zoals een film. Helaas loont slechtheid in het echte leven.
pi_203656007
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Slaat hij echt de deur in haar gezicht? :o Wat een complete debiel. Je zou bijna hopen dat iemand hem eens te grazen neemt :X
Dat is het vervelende. Hij heeft foute vrienden die hij bij zich houdt. Die domme aapjes gebruikt hij "slim". Net zoals in de mishandelingszaak. Die domme mannetjes erbij zorgt ervoor dat hij zelf ook wat durft.

Zelf stelt hij als man natuurlijk niets voor. :)
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 10:17:09 #245
367000 roos94
pi_203656035
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat is het vervelende. Hij heeft foute vrienden die hij bij zich houdt. Die domme aapjes gebruikt hij "slim". Net zoals in de mishandelingszaak. Die domme mannetjes erbij zorgt ervoor dat hij zelf ook wat durft.

Zelf stelt hij als man natuurlijk niets voor. :)
Het is een krielkipje, er zit geen spier aan
pi_203656047
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het is een krielkipje, er zit geen spier aan
Tja je zou verwachten dat de lui waarmee hij zich omringt, dat die er ook wat van vinden dat hij de moeder van zijn kind mishandelt.

Ik denk dat die Jamie niks durft terug te doen. Die kan hem fysiek gewoon aan.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:25:59 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203656122
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[ afbeelding ]

Tja dit is natuurlijk ook wel wat meespeelt. Als ze weggaat heeft ze geen persoonlijke basis om het kind te houden.

Het is wel gebleken dat pauper kabouter wel zo'n rat is, dat hij heeft afgedekt dat zij hem wat kan maken.
Als ze niets heeft krijgt ze gewoon bijstand, het is in NL niet zo dat ze je kind afpakken omdat je geen geld hebt.

Overigens heeft of had ze toch zo'n serie op Discovery? In de Vaes lane.

Ik snap trouwens wel dat ze idd niets heeft als ze verslaafd is, want alles wat ze dan heeft is iedere keer zo op, en dan is de kans ook groot dat hij beelden heeft waarmee hij haar kan chanteren, want als ze lekker zit te snuiven met hun kind op de achtergrond dan gaat dat idd niet lekker vallen als het bij jeugdzorg komt.
Ik denk dus dat ze in die zin van hem afhankelijk is, want met zulke gewoontes kun je idd niet rondkomen van 5.000 in de maand, laat staan van 2.000 in de maand of bijstand.

En verslaafden doen nou eenmaal nare/rare dingen om maar te kunnen blijven gebruiken. Achter het station is ze haar leven ook niet zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 februari 2022 @ 10:26:58 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203656135
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:52 schreef Ronald het volgende:

[..]
Het is toch wel algemeen bekend dat die Jaimie ernstig drugs verslaafd is, ik denk niet dat zij ook maar 1 dag per week nuchter is.
Is dit algemeen bekend? Want het is mij niet bekend. En ik zit toch redelijk in de SHO. Dat zij drugs soms gebruikt heb ik volgens mij wel eens iets over gehoord, maar dat maakt je natuurlijk nog niet ‘ernstig drugsverslaafd’.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203656149
Ik vraag mij toch af of hij ook de backlash krijgt zoals de rest van de gecancelde bn-ertjes.

Ik zie hem graag berooid terug in een terugkijk docu over 10 jaar in de bijstand 3 hoog achter. :Y Dat gun je zo'n type gewoon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 februari 2022 @ 10:28:23 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203656150
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 07:34 schreef BE het volgende:
‘Op Ibiza’ inmiddels ook wel uit de TT. :+
Ja, dat mag wel Paupergate worden als dit eenmaal gate-levels aanneemt. Vooralsnog is het een heftig nieuwtje dat nu even in de media is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 februari 2022 @ 10:33:28 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203656208
Ik herhaal even een stukje uit mijn eerdere post, want

quote:
Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
Er wordt hier nu geroepen dat dit komt door haar drugsverslaving? Ik vraag me af of er niet meer speelt qua financiën.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203656401
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik herhaal even een stukje uit mijn eerdere post, want
[..]
Er wordt hier nu geroepen dat dit komt door haar drugsverslaving? Ik vraag me af of er niet meer speelt qua financiën.
Vergeet haar bestie Koen niet, die deed afgelopen zomer ook een boekje open over het extreme drugsgebruik van zichzelf.

Die doet vervolgens een poging tot afkicken en lijkt daar redelijk in te slagen, maar bestie Jaimie is ineens geen bestie meer.
pi_203656414
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vraag mij toch af of hij ook de backlash krijgt zoals de rest van de gecancelde bn-ertjes.

Ik zie hem graag berooid terug in een terugkijk docu over 10 jaar in de bijstand 3 hoog achter. :Y Dat gun je zo'n type gewoon.
Nu vind ik hem al wel gecanceld voordat die überhaupt gecanceld kon worden. 8-)
Hij is populair bij wat 13 jarigen maar hij heeft nooit echt de status bereikt om gecanceld te kunnen worden.
Toen hij eenmaal coach werd, nam ook niemand hem serieus. Zoals je je irritante neefje ook niet serieus neemt die steeds stoer rokend op zn socials staat met een capuchon op bij een winkelcentrum. Hoe cancel je iemand die geen indruk maakt?
Go hard or go home
pi_203656430
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]
Nu vind ik hem al wel gecanceld voordat die überhaupt gecanceld kon worden. 8-)
Hij is populair bij wat 13 jarigen maar hij heeft nooit echt de status bereikt om gecanceld te kunnen worden.
Toen hij eenmaal coach werd, nam ook niemand hem serieus. Zoals je je irritante neefje ook niet serieus neemt die steeds stoer rokend op zn socials staat met een capuchon op bij een winkelcentrum. Hoe cancel je iemand die geen indruk maakt?
Zijn album staat/stond op nummer 1
pi_203656570
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zijn album staat/stond op nummer 1
Ja, dat stond die van Gordon toen ook een keer.
Go hard or go home
pi_203656610
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zijn album staat/stond op nummer 1
Hoe werkt zoiets eigenlijk tegenwoordig? Zijn dat allemaal Spotify streams? Ik kan me niet voorstellen dat heel veel mensen dat album echt kopen. Het zijn toch vooral dommige pubers en paupers die hier naar luisteren en hun zakgeld nodig hebben om hun dure telefoonabonnement en dergelijke te kunnen betalen.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 14 februari 2022 @ 11:12:03 #257
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203656699
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:06 schreef Ronald het volgende:

[..]
Hoe werkt zoiets eigenlijk tegenwoordig? Zijn dat allemaal Spotify streams? Ik kan me niet voorstellen dat heel veel mensen dat album echt kopen. Het zijn toch vooral dommige pubers en paupers die hier naar luisteren en hun zakgeld nodig hebben om hun dure telefoonabonnement en dergelijke te kunnen betalen.
En diezelfde figuren, maar dan soms met meer geld die die kansloze cursussen van hem volgde:
Linkje
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 11:13:09 #258
367000 roos94
pi_203656720
  maandag 14 februari 2022 @ 11:14:21 #259
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203656735
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Is niet echt bangmakerij. Jamie is gewoon een simpele cokehoer/junk en afhankelijk van die smurf en daar maakt hij grondig misbruik van.
Sowieso als je je zo laat behandelen ben je afhankelijk en heb je geen gezonde grens. Daar hoeft niet eens drugs voor in het spel te zijn. Maar het maakt het wel makkelijker om iemand te chanteren als er een filmpje is waarop ze in het bijzijn van dr kind drugs neemt.

Het erge aan deze hele situatie vind ik dat je weet dat Lio ook zo kansloos gaat worden as er niet nu wat gebeurd.
With love :*
  maandag 14 februari 2022 @ 11:18:07 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203656772
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
Zijn dat niet dezelfde types die naar Amerikaanse rappers luisteren die zingen over bitches neuken en mo'money verzamelen en kansloze dingen kopen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 11:20:59 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203656805
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
10 tot 15 jarigen vinden dit hele stoere muziek. Ik zie altijd van die groepjes hangen onder schooltijd bij het winkelcentrum en draaien dan dit soort muziek van Lil Kleine en Boef of wat het ook mag zijn...
pi_203656829
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:14 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Sowieso als je je zo laat behandelen ben je afhankelijk en heb je geen gezonde grens. Daar hoeft niet eens drugs voor in het spel te zijn. Maar het maakt het wel makkelijker om iemand te chanteren als er een filmpje is waarop ze in het bijzijn van dr kind drugs neemt.

Het erge aan deze hele situatie vind ik dat je weet dat Lio ook zo kansloos gaat worden as er niet nu wat gebeurd.
Ben je weg bij die gast die je van de trap smeet of ben je met een kind aan het maken?
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 11:23:40 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203656834
Als ik van een leeftijdsgenoot zou horen dat hij/zij hier echt veel naar luistert zou ik dat echt raar vinden en ik ben 30...
  maandag 14 februari 2022 @ 11:24:06 #264
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203656843
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ben je weg bij die gast die je van de trap smeet of ben je met een kind aan het maken?
Nee daar ben ik weg ;) En aan mijn grenzen aan het werken :)
With love :*
pi_203656893
Oi, dus Koen en Jamie zijn geen setje meer?
Go hard or go home
pi_203656896
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat is het vervelende. Hij heeft foute vrienden die hij bij zich houdt. Die domme aapjes gebruikt hij "slim". Net zoals in de mishandelingszaak. Die domme mannetjes erbij zorgt ervoor dat hij zelf ook wat durft.

Zelf stelt hij als man natuurlijk niets voor. :)
Die 'mannetjes' gebruikt hij ook als een soort bodyguards :') heb een aantal keren op een festival gewerkt waar hij ook optrad. Die 'mannetjes' staan om hem heen zoals de Waffen SS om Hitler heen stonden :') Totaal krankzinnige en gru-we-lijk arrogante pauper is het.
Brutal. Fucking. Metal.
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 11:38:01 #267
367000 roos94
pi_203657008


Focus op je eigen.
pi_203657059
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Focus op je eigen.
Zonder social media zijn dit soort types 0,0. :')
pi_203657069
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Die 'mannetjes' gebruikt hij ook als een soort bodyguards :') heb een aantal keren op een festival gewerkt waar hij ook optrad. Die 'mannetjes' staan om hem heen zoals de Waffen SS om Hitler heen stonden :') Totaal krankzinnige en gru-we-lijk arrogante pauper is het.
Ja, die mongooltjes gebruikt hij natuurlijk goed. Niet al te slim en vinden het "tof" om in zn posse te zitten.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 11:43:22 #270
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203657072
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Focus op je eigen.
Zonder alle focus van haar volgers op haarzelf zou ze niks meer zijn, maar ok.
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 11:46:26 #271
367000 roos94
pi_203657112
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Zonder alle focus van haar volgers op haarzelf zou ze niks meer zijn, maar ok.
Wel grappig dat zij zegt dat alles online gegooid wordt, terwijl ze zelf op Onlyfans zit waar ze van close-up filmt hoe er een mannenvuist metersdiep in haar achterste verdwijnt.
  maandag 14 februari 2022 @ 11:49:04 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203657142
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Focus op je eigen.
Typisch voorbeeld van stop making stupid people famous.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 14 februari 2022 @ 11:49:52 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203657156
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:46 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wel grappig dat zij zegt dat alles online gegooid wordt, terwijl ze zelf op Onlyfans zit waar ze van close-up filmt hoe er een mannenvuist metersdiep in haar achterste verdwijnt.
Pics or it didn't happen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 14 februari 2022 @ 11:59:20 #274
327807 Mariposas
יה&#14
pi_203657278
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Focus op je eigen.
Ja inderdaad, laat Lil’ Kleine gewoon in alle rust zijn vriendin in elkaar meppen, waar bemoeit iedereen zich mee zeg.
|:(

quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Pics or it didn't happen.
en dan niet zo kinderachtig onder een spoiler uiteraard . :|W
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203657280
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Focus op je eigen.
Hoeveel van die reality mongolen zijn er wel niet? Er gaat echt een wereld voor mij open.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 12:10:43 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203657468
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef Noek het volgende:

[..]
Bijna?
Je gaat toch JUICHEN als zo'n gast echt compleet lens geslagen wordt.
Primitief, oh yeah maar daar is vanuit de basis niks mis mee. Het is heerlijk als iemand zn verdiende loon krijgt.
Mensen komen met de gekste dingen weg en dat is zo frustrerend.
Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is.

Hij ziet er helemaal niet zo sterk uit, volgens mij kan ik hem zo klem zetten door alleen op hem te gaan zitten :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 14 februari 2022 @ 12:10:54 #277
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203657471
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:59 schreef Ronald het volgende:

[..]
Hoeveel van die reality mongolen zijn er wel niet? Er gaat echt een wereld voor mij open.
John de Mol levert met zijn baggerformats nog elke dag nieuwe lichtingen af.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203657582
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Nou ja, ik moedig geweld niet aan maar zo iemand verdient het wel om zelf eens een flink pak slaag te krijgen. Eens kijken of het dan nog zo’n stoere jongen is.

Hij ziet er helemaal niet zo sterk uit, volgens mij kan ik hem zo klem zetten door alleen op hem te gaan zitten :')
vergis je niet, die ogen staan verre van zuiver…

Valse hont is het.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:21:11 #279
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203657596
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
4, 5, 6, 7, 8 … ?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_203657622
Met dat kind heb ik medelijden, die heeft nergens om gevraagd en heeft dikke pech dat hij bij deze ouders ter wereld kwam.
Met die Jamie niet. Die kiest er al jaren elke dag opnieuw voor om dit leven te leiden, met alles wat daarbij hoort.
Radio Espantoso
pi_203657771
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[ afbeelding ]

Tja dit is natuurlijk ook wel wat meespeelt. Als ze weggaat heeft ze geen persoonlijke basis om het kind te houden.

Het is wel gebleken dat pauper kabouter wel zo'n rat is, dat hij heeft afgedekt dat zij hem wat kan maken.
Waar een wil is, is een weg. Maar dan moet die wil er zijn om echt open kaart te spelen en (voor nu) genoegen nemen met minder luxe.
pi_203657798
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik herhaal even een stukje uit mijn eerdere post, want
[..]
Er wordt hier nu geroepen dat dit komt door haar drugsverslaving? Ik vraag me af of er niet meer speelt qua financiën.
Hij houdt haar ook financieel nogal kort en ze moet alle uitgaven verantwoorden. Het is nogal een krent.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 14-02-2022 12:39:48 ]
pi_203657802
Wat een vreselijk zelfbeeld moet je hebben om maar bij deze vent te blijven. Alles voor de luxe?
pi_203657817
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef Michellee het volgende:
Wat een vreselijk zelfbeeld moet je hebben om maar bij deze vent te blijven. Alles voor de luxe?
Wat een kortzichtige reactie.
pi_203657829
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef Michellee het volgende:
Wat een vreselijk zelfbeeld moet je hebben om maar bij deze vent te blijven. Alles voor de luxe?
Alles voor de status quo (lees: coke, Ibiza, feestjes etc).
Radio Espantoso
pi_203657840
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat een kortzichtige reactie.
Want ze houdt zoveel van hem?
pi_203657940
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef Michellee het volgende:

[..]
Want ze houdt zoveel van hem?
Je laat je niet voor de lol elke keer mishandelen, en ik geloof ook niet dat geld een rol speelt. Ik geloof wel dat Jorik Jaimie financieel afhankelijk heeft gemaakt en eerlijk, daar was ze zelf bij.

Wie weet heeft Jorik haar naast fysiek ook mentaal mishandeld en heeft ze geen realistisch zelfbeeld en eigenwaarde meer. We weten alleen wat we gezien hebben, maar we weten lang niet alles denk ik. Daarom vind ik uitspraken als 'Ze doet het voor het geld' vreselijk kortzichtig.
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 12:57:53 #288
367000 roos94
pi_203658136
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 12:58:49 #289
367000 roos94
pi_203658148
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wie weet heeft Jorik haar naast fysiek ook mentaal mishandeld
Die dingen gaan meestal hand in hand. ;(
pi_203658176
En laten we ook niet vergeten dat ze een kind van hem heeft. Ze blijft haar leven lang verbonden met hem.

Ik heb gelukkig geen ervaring met zulk soort types, maar ik denk dat ze heel hardleers zijn en dat je moeilijk van ze af komt. Je moet stevig in je schoenen staan. Regelmatige mishandelingen doen wat met je en hoe langer dat duurt, des te moeilijker is het om bij iemand weg te gaan.
pi_203658203
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
  maandag 14 februari 2022 @ 13:10:42 #292
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203658311
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
Ja, dat. Steun krijgen is onzettend belangrijk. Ik hoop ook dat mensen om haar heen niet boos op haar worden dat dit (te) lang door is gegaan, of daarom niets laten horen. Daardoor voelt een slachtoffer zich meestal nog slechter, terwijl dit doorbreken juist heel goed is voor de toekomst, van haar en Lio. Zoals met alles is dat alleen nu nog niet zichtbaar en is dit het moeilijkste van alles.
With love :*
pi_203658317
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
Koen is het laatste halfjaar wel lekker bezig, na het vreemdgaan van kleine in november ontfermt die zich weer wat meer over Jaimie en Lio.
pi_203658330
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Koen was haar nummer kwijt.
pi_203658371
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Koen is het laatste halfjaar wel lekker bezig, na het vreemdgaan van kleine in november ontfermt die zich weer wat meer over Jaimie en Lio.
Ook vreemdgegaan? Tsja, het verbaast me ook niet ook.

Opvallend is dat Koen zegt dat het eindelijk voorbij is. Vraag me af hoe hij dat zo zeker weet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 februari 2022 @ 13:21:30 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203658427
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je kan een hoop zeggen van die Koen, maar ik vind dit wel een heel lief en steunend bericht.
Had hij ook niet geïmpliceerd dat het Ibiza-incident wel was gebeurd en niet een simpel kleinigheidje (zoals zij zelf beweerden)? Zoiets als ‘je kan mensen niet helpen als ze niet geholpen willen worden’ of iets van die strekking.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 13:25:46 #297
367000 roos94
pi_203658482
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Had hij ook niet geïmpliceerd dat het Ibiza-incident wel was gebeurd en niet een simpel kleinigheidje (zoals zij zelf beweerden)? Zoiets als ‘je kan mensen niet helpen als ze niet geholpen willen worden’ of iets van die strekking.
Ja hij zei dat hij de blinden niet kon laten zien.
pi_203658540
Wist niet dat die pauperdwerg ook vreemd was gegaan.
Laat zich omringen door zware jongens en die ruimen z’n rotzooi op.

Persoonlijk denk ik dat Jaimie de videobeelden heeft gelekt. Het is toch gefllmd bij hun woning? Vraag me af wie er allemaal toegang hebben tot de camera’s
  maandag 14 februari 2022 @ 13:31:36 #299
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203658553
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ook vreemdgegaan? Tsja, het verbaast me ook niet ook.

Opvallend is dat Koen zegt dat het eindelijk voorbij is. Vraag me af hoe hij dat zo zeker weet.
Dat wist je nog niet? Loopt bovendien de deur plat bij bordeel Bocaccio in Laren, naar verluidt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203658560
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dat wist je nog niet? Loopt bovendien de deur plat bij bordeel Bocaccio in Laren, naar verluidt.
Lekker de pony laten grazen in de Bocaccio _O_

Die Koen is trouwens ook een grote coke liefhebber :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')