abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zondag 13 februari 2022 @ 22:30:00 #201
367000 roos94
pi_203652515
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet zo van de cancelcultuur, maar hier lijkt me toch wel genoeg redenen voor alle showbizzrubrieken en radiostations om deze gast voortaan dood te zwijgen. Daar raak je hem namelijk het hardst mee, in zijn portemonnee.
Inderdaad. Geen friet meer halen bij zijn snackbar, niet meer zuipen in zijn kroeg, niet meer zijn kledingmerk kopen. Maar ik vrees dat dit ijdele hoop is.
  zondag 13 februari 2022 @ 22:32:05 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203652612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef Andromache het volgende:

[..]
Bangmakerij. Als Jaimie oprecht aan de slag gaat met afkicken, en dat ook laat zien aan Jeugdzorg, is de kans heel groot dat Lío gewoon bij haar blijft, nu of in de nabije toekomst.

OTS lijkt me een zekerheid, maar dat is ook gewoon nodig omdat geen van beide ouders in deze situatie in staat is goed ouder te zijn.
Is niet echt bangmakerij. Jamie is gewoon een simpele cokehoer/junk en afhankelijk van die smurf en daar maakt hij grondig misbruik van.
  roze zondag 13 februari 2022 @ 22:35:47 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203652615
Lil Kleine :')
Your beauty never ever scared me.
pi_203652619
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:35 schreef Ama het volgende:
Lil Kleine :')
Lil 'Open Ruggetje' Kleine
  zondag 13 februari 2022 @ 22:50:49 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203652840
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
pi_203652962
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:52 schreef Noek het volgende:
The Voice weet ze ook wel uit te zoeken hè. Volgend jaar Angela Groothuizen en Frans Bauer als judges. Playin’ it safe
Als het ooit terugkomt, wordt het lastig om juryleden te vinden die geen losse handjes/piemels hebben. Misschien moet Bulletje maar eens een comeback maken.
pi_203653008
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij liedjes heeft geschreven over onder andere de gebeurtenissen op Ibiza en nog gekker is het dat zijn album overal op 1 staat. Ik heb heel kort even geluisterd en het gaat over zeikende wijven en cocaïne enzo. Hoe dan! Wie koopt die muziek? Denken die er allemaal net zo over (dat je vrouwen kan mishandelen en dat harddrugs normaal is enzo). Zal wel naïef zijn zeker 😂
Dat dacht ik nou ook toen ik die top 50 streams per dag op Spotify zag en hoe hoog hij staat/stond met al die nummers. 8)7
pi_203653064
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:50 schreef Aventura het volgende:
Zijn doelgroep zijn pubers/jongeren.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203653066
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Inderdaad. Geen friet meer halen bij zijn snackbar, niet meer zuipen in zijn kroeg, niet meer zijn kledingmerk kopen. Maar ik vrees dat dit ijdele hoop is.
Hij teert nu nog op een soort populariteit bij een bepaald deel van de jeugd denk ik, anders kan ik niet verklaren waarom hij nog succes heeft. En hij heeft blijkbaar nog aardig wat poen waarmee hij zich onkwetsbaar waant.

Maar vroeg of laat loopt hij een keer tegen de verkeerde aan. Hij zit al zo diep in de criminele connecties dat het vanzelf een keer fout gaat. Als je eenmaal in zo’n fout milieu zit kom je er nooit meer uit.
٩๏̯͡๏)۶
pi_203653158
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Ronald het volgende:

[..]
Hij teert nu nog op een soort populariteit bij een bepaald deel van de jeugd denk ik, anders kan ik niet verklaren waarom hij nog succes heeft. En hij heeft blijkbaar nog aardig wat poen waarmee hij zich onkwetsbaar waant.

Maar vroeg of laat loopt hij een keer tegen de verkeerde aan. Hij zit al zo diep in de criminele connecties dat het vanzelf een keer fout gaat. Als je eenmaal in zo’n fout milieu zit kom je er nooit meer uit.
Dan trekken ze zijn rekening maar leeg als straf. Kan hij een echte baan gaan zoeken.Wat hij maakt kan ik geen muziek noemen. Wat een agressieve dwerg is dit.
pi_203653336
Ik zie trouwens de naam van Nathan Moszkowicz niet meer als contact adres op de instagram van Lil kleine.

Maar die heeft dan ook wel een heel lang rijtje aan dubieuze figuren in z’n stal intussen.
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 februari 2022 @ 23:34:01 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203653380
Ik vind dit wel echt heftige beelden om te zien. Iedereen met een beetje brein wist natuurlijk dat het Ibiza-incident absoluut heeft plaatsgevonden. Dat hij haar met een fles op het hoofd heeft geslagen geloof ik ook zo. Zéker na het zien van deze beelden. Echt heel heftig.

Het is best een lastige kwestie die niet zo zwart-wit is want als elke mishandelde vrouw meteen d’r vent adios zwaait na de eerste klap was er geen enkele toxische relatie die voortduurt. En toch gebeurt het bijzonder vaak dat ze blijven (helaas). Of weggaan en weer terugkomen. Daar komt veel aan te pas. Jamie schijnt afhankelijk van hem te zijn qua huis, financiën en spullen? Dat maakt dat hij een enorme macht over haar kan uitoefenen.

Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_203653428
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wel echt heftige beelden om te zien. Iedereen met een beetje brein wist natuurlijk dat het Ibiza-incident absoluut heeft plaatsgevonden. Dat hij haar met een fles op het hoofd heeft geslagen geloof ik ook zo. Zéker na het zien van deze beelden. Echt heel heftig.

Het is best een lastige kwestie die niet zo zwart-wit is want als elke mishandelde vrouw meteen d’r vent adios zwaait na de eerste klap was er geen enkele toxische relatie die voortduurt. En toch gebeurt het bijzonder vaak dat ze blijven (helaas). Of weggaan en weer terugkomen. Daar komt veel aan te pas. Jamie schijnt afhankelijk van hem te zijn qua huis, financiën en spullen? Dat maakt dat hij een enorme macht over haar kan uitoefenen.

Waarom heeft ze dat eigenlijk niet? Jaagt ze er alles doorheen of houdt hij de financiën strak in zijn handen en mag ze geen geld opzij zetten? Of pakt hij alles af? Ze kan best een junk zijn (geen idee) maar ik betwijfel of ze ál haar geld daaraan opmaakt in zoverre dat ze geen huisje of in elk geval klein spaarpotje heeft. Volgens mij sleept ze namelijk heus wel wat binnen qua Instagram etc. ‘Vriendin van’ zijn levert vaak wel meer op dan een baantje bij de Jumbo (pas op voor Glennis) of H&M, bovendien heeft ze connecties in de mediawereld. Zij kant vast wel wat regelen als ze zou willen (mogen?).
Ben ik mee eens. Mensen vinden het onbegrijpelijk dat ze bij hem blijft maar het is duidelijk het gaat veel dieper en verder dan dat. Ook onderschatten mensen de impact van mishandeling en emotionele mishandeling bijv. wat het geestelijk met je doet en dat je misschien zelf geen uitweg meer ziet omdat heel je eigenwaarde naar de moer is geholpen. En meer dan dat.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_203653430
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef ChipsZak. het volgende:

Naast geld, zo een leven die ze wilt leven kost minimaal ¤10000 per maand. Dat zal ze nooit vangen met een van haar talenten als ze gaat werken.
En ook nog eens beroemd willen zijn.

Denk je dat zo iemand kan leven van 2000-5000 per maand als een normaal gezin? Dat gaat zo op. Dan maar je hersens in laten slaan door een ander hersenloos figuur, maar alles voor het leventje wat ze nu heeft.
pi_203653465
Ik vermoed ook dat zij verslaafd is aan drugs oid.. en misschien ook wel wil geloven in dat ‘perfecte plaatje’ van succesvol koppel en blabla.

Maar ik heb vooral te doen met dat kindje. Ik hoop dat hij toch ergens bij familie ofzo een veilige plek heeft waar hij wel goed kan worden opgevangen. Want dit soort mishandelingen blijven doorgaan. Het is dat we nu toevallig iets op beeld zien, maar dit is natuurlijk veel meer en erger dan wat we nu toevallig zien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 februari 2022 @ 23:46:13 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203653476
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:40 schreef YebCar het volgende:

[..]
Naast geld, zo een leven die ze wilt leven kost minimaal ¤10000 per maand. Dat zal ze nooit vangen met een van haar talenten als ze gaat werken.
En ook nog eens beroemd willen zijn.

Denk je dat zo iemand kan leven van 2000-5000 per maand als een normaal gezin? Dat gaat zo op. Dan maar je hersens in laten slaan door een ander hersenloos figuur, maar alles voor het leventje wat ze nu heeft.
Mwoah, dat weet ik niet. Ik betwijfel dat zij liever met flessen op haar hoofd wordt gemept of met haar hoofd tussen de deur wordt geklemd. Dat lijkt me niet. Het is wel altijd heel makkelijk zeggen dat dat het geval is bij vrouwen van BN’ers - eigenlijk het golddigger-excuus namelijk - maar dat weet je niet. Mishandeling gaat dieper en heeft vele lagen. Als ze verslaafd is aan drugs (nogmaals: geen idee) komt dat er óók nog bovenop. Of eventuele belastende beelden die er schijnbaar zijn en boven haar hoofd worden gehouden door deze pipo. Ik wil daarmee niet zeggen dat ze geen enkele verantwoordelijkheid heeft, zeker tegenover haar zoontje, maar dat ze liever in elkaar wordt geramd omdat ze liever in Dubai zit is wel heel erg makkelijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 13 februari 2022 @ 23:49:40 #218
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203653505
Jorikje heeft toch geen contact met zijn moeder omdat zij dingen deed die je je kind niet aandoet (zijn kant vh verhaal)? Mocht dat het geval zijn dan heeft hij er niks van geleerd
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_203653531
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:44 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vermoed ook dat zij verslaafd is aan drugs oid.. en misschien ook wel wil geloven in dat ‘perfecte plaatje’ van succesvol koppel en blabla.

Maar ik heb vooral te doen met dat kindje. Ik hoop dat hij toch ergens bij familie ofzo een veilige plek heeft waar hij wel goed kan worden opgevangen. Want dit soort mishandelingen blijven doorgaan. Het is dat we nu toevallig iets op beeld zien, maar dit is natuurlijk veel meer en erger dan wat we nu toevallig zien.
Het is toch wel algemeen bekend dat die Jaimie ernstig drugs verslaafd is, ik denk niet dat zij ook maar 1 dag per week nuchter is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_203653695
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:28 schreef Ronald het volgende:
Ik zie trouwens de naam van Nathan Moszkowicz niet meer als contact adres op de instagram van Lil kleine.

Maar die heeft dan ook wel een heel lang rijtje aan dubieuze figuren in z’n stal intussen.
Waarschijnlijk weet Bram ook niet meer hoe hij dit nou weer moet bagetalliseren in Shownieuws...
pi_203653737
Tijd voor celstraf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! maandag 14 februari 2022 @ 01:20:30 #222
367000 roos94
pi_203654033

Aldus de beste vriendin(?) van lil kleine.

Veel mensen werden woest en ze heeft de post verwijderd.
pi_203654397
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 01:20 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus de beste vriendin(?) van lil kleine.

Veel mensen werden woest en ze heeft de post verwijderd.
Die ziet haar vakanties naar Ibiza ook niet meer doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 14-02-2022 06:20:18 ]
pi_203654487
Misschien kan Glennis die Kleine even een bezoekje brengen. Doet ze nog wat nuttigs.
  maandag 14 februari 2022 @ 07:11:41 #225
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203654556
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
En z'n 'muziek' niet meer streamen.

Nou brengt Spotify doorgaans weinig op, maar met de aantallen plays van Lil' Kleine tikt het alsnog aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')