Boze wilde handgebaren, misschien zei ze welquote:Op maandag 14 februari 2022 19:18 schreef Sway- het volgende:
Wat voor gebaar maakt ze met haar hand net voordat hij haar aanvliegt? Of zie ik dingen die er niet zijn.
Haha heerlijk filmpjequote:Op maandag 14 februari 2022 19:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Boze wilde handgebaren, misschien zei ze wel
Ergens hoop ik dat ze dit nu bewust heeft gedaan en als enige uitweg zag om zo met bewijs zich wel los van hem kon maken....quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef Sway- het volgende:
[..]
Haha heerlijk filmpje
Maar ik dacht dat ze een soort van ‘kom dan’ gebaar maakt, omdat ze mss weet dat hij dan knapt en ze bewijs op beeld heeft. Maargoed, lekker speculeren.
Dat was bij Boulevard te zien.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:28 schreef roos94 het volgende:
Iemand heeft dat filmpje lichter gemaakt (insta reality.fbi) en dan zie je heel duidelijk dat jaimie een "kom dan" gebaar maakt met haar vinger
Heb je een linkje voor de OP?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Zojuist het hele filmpje gezien, als meneer klaar is en zij weer in de auto zit, doet hij de auto op slot en loopt weg…
Nee, das die ¤10,- juice van Yvonne, al staat die vanavond nog online verwacht ik.quote:
Was ze zelf die auto weer ingeklommen dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das die ¤10,- juice van Yvonne, al staat die vanavond nog online verwacht ik.
Uiteindelijk rijden ze samen weg, terwijl Lio boven ligt te slapen…
Ja, en toen stond hij vervolgens aan de bestuurderskant tegen haar te roepen, smeet de deur dicht, deed de auto op slot met zijn afstandsbediening en liep weg. Kwam weer terug, stapte in en reed weg, met Jamie op de passagiersstoel.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ze zelf die auto weer ingeklommen dan?
Dit. Als je die grens niet trekt wordt het alleen maar erger, en dat weet je.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De volgende stap is waarschijnlijk de dood, in de zomer (Ibiza) had ze de foto’s gedeeld met juicekanalen maar die hebben het in overleg met haar toch niet geplaatst. Die foto’s van toen zijn ook niet gelekt in de media.
Het zal extreem pijnlijk en verdrietig zijn, sterkte.
Wat een raar verhaal, zij is echt aan hem overgeleverd.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en toen stond hij vervolgens aan de bestuurderskant tegen haar te roepen, smeet de deur dicht, deed de auto op slot met zijn afstandsbediening en liep weg. Kwam weer terug, stapte in en reed weg, met Jamie op de passagiersstoel.
Vreemd.
Ze kon geen kant op.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal, zij is echt aan hem overgeleverd.
Bron?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoop dat jeugdzorg daar meekijkt want jochie lag alleen thuis.
Zou die willen. Zijn naam is Koen Pieter van Dijkquote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef superniger het volgende:
Is die Koen Kardashian familie van Kim en Kendall Kardashian ?
Not sure if serious....quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef superniger het volgende:
Is die Koen Kardashian familie van Kim en Kendall Kardashian ?
Deel twee van live of Yvonnequote:
Ik vind hem leuk, sinds dat die bij Raven in de uitzending was.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zou die willen. Zijn naam is Koen Pieter van Dijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |