Prima planquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Laten we dit duo ook meecancelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Je gaat je nummer 1 ster in NL maar even aan de kant zetten? Ook dit waait gewoon over en Kleine komt volgend jaar weer met een knaller van een album.
Ik luister zijn muziek niet maar om nouquote:
Knaller sloeg op zijn blackout-gedragquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek niet maar om noute reageren onder het op dit moment nummer 1 album is Nederland is niet heel slim van je.
"Niet heel slim van je"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek niet maar om noute reageren onder het op dit moment nummer 1 album is Nederland is niet heel slim van je.
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.
Dotan wel i.i.g. net als die kansloze 'rappers'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef sly-nl het volgende:
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?
Ook zo'n talentloze retard
"Dotan" haha.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dotan wel i.i.g. net als die kansloze 'rappers'
Krijg je commissie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Alex Soze is een beetje boos op Jorik.![]()
Zie reality.fbi
Hans Kraaij Jr. Met geef me hoop Jomandaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deed Gordon dat ook niet, z'n eigen plaatjes kopen of aanklikken online?
Ook zo'n talentloze retard
Ff opgezocht maar kwam uit op een ander talentloos figuur: Van der Gijpquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. Met geef me hoop Jomanda
Ah, dat is die penoze figuur. Als die nou ook z'n zittende matties inlicht, wordt het nog leukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Zie reality.fbi
Ohja. Gijp. Maar Kraaij had ook zo'n nummer. Ohja Heb je luis?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ff opgezocht maar kwam uit op een ander talentloos figuur: Van der Gijp![]()
Te triest om linkje te plaatsen
Oh die was niet eens zo bedoeltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Knaller sloeg op zijn blackout-gedrag
Zal ook geen topnummer zijn.. Maar Kraaij is beter te pruimen dan Van der Gijp.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ohja. Gijp. Maar Kraaij had ook zo'n nummer. Ohja Heb je luis?
Het is gewoon genetisch bepaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die was niet eens zo bedoelt
Doe even screenshotje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Zie reality.fbi
Super zo met de link! Tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
https://www.sikkom.nl/stop-making-stupid-people-famous-waarom-wij-geen-aandacht-meer-besteden-aan-die-kale-schreeuwlelijk-uit-vinkhuizen/quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is dat voor een mafklapper trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |