YouTube is net zo manipuleerbaar. 100.000 YouTube views kost je $370 (zie 2e linkje).quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe er elke week een top 10 op Youtube is, met zelfs Turkse liedjes waar niemand ooit van gehoord heeft. Kan gewoon niet kloppen.Of is Youtube minder fake dan Spotify?
"Is er dan niks meer echt tegenwoordig?"quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
YouTube is net zo manipuleerbaar. 100.000 YouTube views kost je $370 (zie 2e linkje).
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn als ik die engnek was...
Ohhh allemaal die filmpjes ook in de suggestie, allemaal guilty pleasures. Ik ga even lekker YouTuben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".
Moet denken aan dit verhaal uit Amerika, meid met nauwelijks volgers koopt veel volgers en wordt dan ineens relevant en uitgenodigt voor allerlei dingen en krijgt sponsorships etc. Later valt ze wel door de mand.
Idunno maar hij ging wel veel vreemd toen en maakte veel giftige/abusieve opmerkingen naar Monicaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Zal die Monica ook geklapt hebben of doet hij dat alleen bij de moeder van zn kind?
Hangt er vanaf in hoeverre Monica ook afhankelijk van hem is qua financiën en coke?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Zal die Monica ook geklapt hebben of doet hij dat alleen bij de moeder van zn kind?
Zouden die 'dingen' ook klappen / fysiek geweld inhoudenquote:Monica Geuze was klaar met ex-vriendje Lil' Kleine
Waar de YouTube-koningin normaal gesproken niet ingaat op vragen over haar voormalige lover, reageert ze dit keer wél op de prangende vraag. "Op een gegeven moment gebeuren er dingen in een relatie en dan ben je op een gegeven moment klaar met elkaar. Nou, op dat punt waren wij ook wel."
Bron
Hij is zo toxic als wat idd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Idunno maar hij ging wel veel vreemd toen en maakte veel giftige/abusieve opmerkingen naar Monica
Wellicht is het die kant niet op gegaan omdat ze oprijd de relatie verbrak maar manipulatief, controlerend, jaloers en opvliegend geloof ik gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:53 schreef Noek het volgende:
Echt lachwekkend hoe Guido en Evert nooit credits geven aan Yvonne.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze hebben Yvon wel een soort ingelijfd in het kader van "if you can't beat them...". Ze doen het iig netter dan Shownieuws die haar nooit credits geven.
Investeren in diverse zaken naast 'muziek' maken e.d.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Hoe komt dat ventje eigenlijk zo rijk?
Hij bezit een grachtenpand van 2,35 miljoen, zonder hypotheek!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Investeren in diverse zaken naast 'muziek' maken e.d.
Verder heeft hij o.a. een eigen kledinglijn (Jorik), een snackbar en wellicht nog wat ander onroerend goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:18 schreef -river- het volgende:
Hij bezit een grachtenpand van 2,35 miljoen, zonder hypotheek!
Ik zie kansen om vrij gemakkelijk een universitaire studie toe te voegen aan mijn CV. Paar weekjes PATAT verkopen via Universiteit de Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook op de site:
Wil je in een van onze PATAT-zaken aan de slag? Wij bieden je een bovengemiddeld salaris inclusief bonusmogelijkheden én een opleiding in onze DE BELG Universiteit. Bovendien krijg je een hele lading leuke collega’s. Ook niet onbelangrijk: er zijn volop doorgroeimogelijkheden in binnen- en buitenland.
Doorgroeimogelijkheden? Hoe moet ik dat binnen een snackbar zien dan?
Vals joch…quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
Reality.fbi bericht dat er nu naaktfoto's van Jaimie rondgaan. Echt, hoe verrot ben je als je dat doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |