Kinderalimentatie zal echt geen goudmijntje zijn. In het beste geval wordt het bedrag gebaseerd op het gegeven dat het kind een bepaalde levensstandaard behoudt en dat zal best een goed bedrag zijn maar ik denk echt niet dat Jaimie daarvan haar luxe leven helemaal kan voortzetten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er toch gewoon sprake is van kinderalimentatie? Of anders chanteren met alle dingen die hij je heeft aangedaan
Ik weet het niet hoor, verwacht zelf wel dat ze hulp gaan krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie toch wat denkfouten in dit plan![]()
Hij gaat echt niet voor 5 jaar de bak in, er valt weinig op te eisen, huis staat op zijn naam én dat drietal Kwik, Kwek en Kwak lijken me geen slimme (zaken)mensen.
Ze is toch bevriend met wat BN-ers en ook met wat dingen bezig, een beetje de positie als Monique. Ze kan het best redden verder, zal er wel wat harder voor moeten werken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kinderalimentatie zal echt geen goudmijntje zijn. In het beste geval wordt het bedrag gebaseerd op het gegeven dat het kind een bepaalde levensstandaard behoudt en dat zal best een goed bedrag zijn maar ik denk echt niet dat Jaimie daarvan haar luxe leven helemaal kan voortzetten.
Werkt dus blijkbaar hetzelfde als met volgers kopen op Instagramquote:
Alsof ze Jorik vijf jaar vast gaan zetten, dat geloof ik helaas niet zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu moeten Estelle en Koen ff doorpakken met Jamie. Ff goed aangifte doen, die hut en de coins opeisen en samen een mooi bedrijf opzetten.
Ze hebben waarschijnlijk vijf jaar de tijd, dit is namelijk niet het enige strafbare feit. Pakken wat je pakken kan Ladies.
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.quote:
Dat zei ik toch al?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Werkt dus blijkbaar hetzelfde als met volgers kopen op Instagram
Dat het in dat wereldje van die Neder'rappers' zo werkt was al veel langer bekend. Daar heb ik Yv niet voor nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:22 schreef Nine. het volgende:
Ja ja, op nummer 1 dankzij gekochte views en streams e.d.
Zou wel mooi zijn, dan is NL een minder smakeloos land dan ik dachtquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.
Idd. 2022 het jaar van de grote cleanupquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, dan is NL een minder smakeloos land dan ik dacht
Nou dit iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Idd. 2022 het jaar van de grote cleanup
Klopt, ik reageerde op de suggestie dat ze Lul kon uitkleden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is toch bevriend met wat BN-ers en ook met wat dingen bezig, een beetje de positie als Monique. Ze kan het best redden verder, zal er wel wat harder voor moeten werken.
Ik heb het idee dat het niet zo’n slimme vrouw is.
Maar zou Jaimie niet een grotere fanbase hebben in de groep meiden (niet moekes maar tieners, begin twintigers etc.) en vele Influencer-volgers?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, ik reageerde op de suggestie dat ze Lul kon uitkleden.
Verder heeft Mo volgens mij een veel grote gunfactor van een grotere groep moekes die bijvoorbeeld die pauperzooi bij Kruidvat kopen.
Waarom heeft dat joch uberhaupt een beeld, wat heeft hij gepresteerd dan???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef maily het volgende:
Madame Tussauds haalt beeld van lil kleine weg
[..]
Ze zal vast een grote fanbase hebben. Denk alleen niet dat dat voldoende is om in haar levensonderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar zou Jaimie niet een grotere fanbase hebben in de groep meiden (niet moekes maar tieners, begin twintigers etc.) en vele Influencer-volgers?
The million dollar question...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:10 schreef soapie het volgende:
Waarom heeft dat joch uberhaupt een beeld, wat heeft hij gepresteerd dan???
Extra added pauperness voor zijn flutalbum.quote:
Lijkt me dat ze ook wel een flinke schadevegoeding kan eisen van kleine lul.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze zal vast een grote fanbase hebben. Denk alleen niet dat dat voldoende is om in haar levensonderhoud te voorzien.
Zou Bizzey zo aan die +300 miljoen streams komen voor het tergende 'Traag'?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dan mogen ze er wel eens meer onder de loep gaan nemen, ik hoop dat dit uitgroeit tot een sappige rel, los van de mishandelingszaak dienatuurlijk te triest voor woorden is. Ik denk dat Dotan niet de enige faker is, Lul Kleine dus ook en dat is nog maar het topje van de ijsberg vermoed ik zo.
"With a little help from my friends" zong Joe Cocker ooit al eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:29 schreef Eightyone het volgende:
Zou Bizzey zo aan die +300 miljoen streams komen voor het tergende 'Traag'?
Zie ook m'n post in Eightyone in MUZ / [centraal] Riazops lijstjes, gisteren.
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.quote:
Goud (single)quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald het volgende:
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.
Vroeger moest je dan nog fysiek schijfjes verkopen, maar ik neem niet aan dat de pauper doelgroep van Lil Kleine nog CD's koopt.
1 2 3 4 5 6 | Jaar Aantal juli 2014 15.000 juni 2009 10.000 2000-2008 40.000 1978-1999 50.000 xxx-1977 100.000 |
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Gordon had toch ook een keer streams gekocht? Maar goed, het geeft wel aan dat een 'nummer 1' album ook geen reet meer te betekenen heeft.
Vroeger moest je dan nog fysiek schijfjes verkopen, maar ik neem niet aan dat de pauper doelgroep van Lil Kleine nog CD's koopt.
Grappig, dat verhaal kende ik nog niet, straks ff kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat veel van die Nederhop rappertjes streams kopen. "Kijk ik ben succesvoller dan jou".
Moet denken aan dit verhaal uit Amerika, meid met nauwelijks volgers koopt veel volgers en wordt dan ineens relevant en uitgenodigt voor allerlei dingen en krijgt sponsorships etc. Later valt ze wel door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |