SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Heb ik het over Valentijn?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:53 schreef GayGuy het volgende:
Valentijn is een comericiele dag, uitgebraakt door de retail, om flink te kunnen cashen. Echte liefde moet je elke dag laten zien, en heeft niks met commerciële zooi te maken
[..]
quote:
Waar verwijd hij zijn neef iets dan, want dat hoor ik hem niet zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iigquote:Op zondag 13 februari 2022 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die Leroy niet moe worden van zichzelf. Woensdag nominaties.
Die slaapt al vanaf het begin, dus kan niet niet aan onze adonis liggen. Vraag even aan Engine, want die associeert zich graag met figuren als Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iig
Dat meen je niet....quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
3x immuun en dan eerste keer meteen eruit vliegen, heerliequote:Op zondag 13 februari 2022 22:01 schreef humpty het volgende:
Hij heeft door dat hij eruit gaat zaterdag en dekt zich zelf in
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat wat hij in ze haar spuit de kleur en hoe hij het kamt lijkt wel of het een pet ofzo iets op heeft ja geen idee maar ziet er zo nep uit bij Leroy. En meneer ligt weer te janken als de mensen jou niet bevallen ligt meer aan jou dan aan de andere.ga naar huis dan
Wie is hij? Ik ben aan het douchenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij denkt dat het hele huis nep is alle personen sorry hoor maar dan is er bij jou toch wel iets mis in die bovenkamer
Nee, maar dat is de enige reden dat ze deze loveweek doen. Maar je hebt gelijk, jij had het er niet overquote:
Nou erg lelijk gedaan hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.
Dus je zit er niet naast.
Nu heeft hij het duidelijk over Tobias met Grace.....quote:Op zondag 13 februari 2022 22:06 schreef JDB94 het volgende:
Leroy die mensen pubergedrag verwijt... deze man moet in zelfbescherming genomen worden
Jaloerse vent, hij kan niet begrijpen dat sommige mensen nog op inhoud vallen, op dat vlak komt hij het duidelijk tekort..quote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu heeft hij het duidelijk over Tobias met Grace.....![]()
Ze hadden 'm al kunnen winnen als ze de challenge niet verpest haddenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Als... idd "als" er volgend jaar nog een BB zou zijn, is dat alvast zonder hottub. Hun ding is 1-maal duidelijk in beeld geweest voor veel geld waarschijnlijk.
En toen zagen we plots een Thai-boy !!!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel gaat haar extensions eruit halen
kan hem niet horen of zien maar vindt het heerlijk om het te lezen...quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
snap je wat ik bedoel goelio het wordt mij ontnomen ontnomen goelio![]()
![]()
Wat bedoelt hijquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
snap je wat ik bedoel goelio het wordt mij ontnomen ontnomen goelio![]()
![]()
Verleden jaar is hij goed gebruikt....eigenlijk was het eigendom al aan Els toegezegd. Die zou hem meenemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Als... idd "als" er volgend jaar nog een BB zou zijn, is dat alvast zonder hottub. Hun ding is 1-maal duidelijk in beeld geweest voor veel geld waarschijnlijk.
Hoort ook een beetje bij het spel, he. Al moet ik toegeven dat ik streams met hem en Nawee meestal uitzetquote:Op zondag 13 februari 2022 22:11 schreef humpty het volgende:
Julio zegt soms wel verstandige dingen maar hoe lelijk hij soms over
andere bewoners praat is zo dubbel...kan hem niet serieus nemen
Geen 'als' hoor. Komt er gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Die is nergens te beroerd voor. Alles pakt ze aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Toch wel handig dat grace dat allemaal kan. Anders had ze mooi pech gehad
Dat was wel grappig ja, Leroy valt ook zo'n beetje constant in herhaling bij mensen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef humpty het volgende:
Grace gilt op de achtergrond doet iemand na en heeft dat al eerder
gedaan in de slkamer en Leroy snapt niet dat ze het nog een keer doet
Wij moesten er om lachen zegt Julio en daarom doet ze het weer
Grace is lief, ze moet alleen niet zo schreeuwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is nergens te beroerd voor. Alles pakt ze aan.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
En toen zagen we plots een Thai-boy !!!
Vind het ook vrij stom dat ze hem nog niet mogen gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verleden jaar is hij goed gebruikt....eigenlijk was het eigendom al aan Els toegezegd. Die zou hem meenemen.
De eer aan zichzelf houden zou je het dan ook kunnen noemen.quote:
Tobias?quote:
lol we denken weer hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind het ook vrij stom dat ze hem nog niet mogen gebruiken
nog even wachtenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb hem uitgenodigd voor een beschuitje.....zal toch niet ofwel![]()
![]()
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb hem uitgenodigd voor een beschuitje.....zal toch niet ofwel![]()
![]()
Een beker rattengif klinkt ff aantrekkelijker, joh🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willen
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willen
Ik zeg doen!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef humpty het volgende:
en nu mist hij zijn familie en zijn dochter....hij ziet de bui al hangen
en lijkt er nu op dat hij er zelf uit gaat![]()
Je weet dat Julio 'n acteur is, dit is weer zo'n toneelstukje waar die 'n Oscar mee wil winnenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:29 schreef tiki het volgende:
Julio denkt dat de kijkers Leroy nog niet naar huis gaan sturen, want die genieten van wat ze van hem zien
Hij krijgt wel 10% korting nuquote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Zou wel grappig zijn als Julio na BB gewoon wat facturen stuurt voor zijn coachingssessies.
https://jndcoaching.nl/?page_id=8
vanavond had zij maar geen sprutjes?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Vera heeft een navelpiercing
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy liep in het hondenpak als een halve koekwaus zegt ie.
Zeg maar, als zichzelf.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy liep in het hondenpak als een halve koekwaus zegt ie.
Zeg maar, als zichzelf.
Ik moet gewoon lachen van dit onzinnige gesprek weer.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : We kunnen het hier echt lang over hebben...
Nou ..dat lukt.
Hele vreemde reaktie op 'n navelpiercingquote:Op zondag 13 februari 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond had zij maar geen sprutjes?
Truste Gayquote:Op zondag 13 februari 2022 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Tijd om mijn mandje op te zoeken. Fijne nacht
Leek op een minispruitje, snapjequote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hele vreemde reaktie op 'n navelpiercing
haha hij bedoeld gewoon dat hij iedereen (ver)oordeelt en beoordeeldquote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy weer met dat ie militair is .. alles analyseert .. iedereen gelijk doorheeft.
pff met zo iemand kan je de oorlog toch niet winnen!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy weer met dat ie militair is .. alles analyseert .. iedereen gelijk doorheeft.
Moet weer lachen om zijn analyse: ik ben een militair ik kom ergens binnen en meteen gaat alles van binnen , ik scan en deel ze inquote:
Denk je nu echt dat hij aan het front staat, die staat alleen in de gaarkeuken elke dagquote:Op zondag 13 februari 2022 22:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
pff met zo iemand kan je de oorlog toch niet winnen!
Vraag me wel af waarom hij gestopt is als militair. Ze hadden hem goed kunnen gebruiken om de tegenstander af te leiden met als zijn gesprekken.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet weer lachen om zijn analyse: ik ben een militair ik kom ergens binnen en meteen gaat alles van binnen , ik scan en deel ze in
hahahaha wat een waus
Dubbel gelegen van dit gesprekquote:Op zondag 13 februari 2022 22:44 schreef Monique___ het volgende:
En dan de geweldige adviezen van Julio. Lola lily denkt straks lekker koprol maken hahaha
Ja ik heb hier ook zitten lachen hahaha wat een bizar dom gesprek.quote:
Ook dat...Hoe krijg je het je strot uitquote:Op zondag 13 februari 2022 22:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja echt he maar ook met stomme verbazing
uiteindelijk toch S5quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij gestopt is als militair. Ze hadden hem goed kunnen gebruiken om de tegenstander af te leiden met als zijn gesprekken.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hele vreemde reaktie op 'n navelpiercing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Maar let op morgen heeft hij hetzelfde gesprek weer nodigquote:Op zondag 13 februari 2022 22:53 schreef stervis het volgende:
Leroy heeft goed geluisterd naar Julio. Nu staat hij gezellig op mensen te gapen die kaartjes om hoog hangen of willen gaan slapen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "Normaal wel, maar vandaag ben ik OVERDREVEN VERMOEID".
mijn man is 45 jaar beroeps militair geweest, volgens hem is Leroy knettergekquote:Op zondag 13 februari 2022 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet weer lachen om zijn analyse: ik ben een militair ik kom ergens binnen en meteen gaat alles van binnen , ik scan en deel ze in
hahahaha wat een waus
Erg zinvol.....quote:Op zondag 13 februari 2022 22:56 schreef humpty het volgende:
Als de kaarten opgehangen zijn kan je ze ook lezen zegt Leroy anders ben je ze steeds kwijt
tja hij probeert het laten we het daar maar ophouden
Was wel een clipje waard:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S5 100%quote:Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
mijn man is 45 jaar beroeps militair geweest, volgens hem is Leroy knettergek
Stel je voor dat je hier ¤95 ex BTW/uur zou betalen voor deze gesprekkenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : stream 1 vanaf ongeveer 22:30 .. een volslagen absurd gesprek tussen Julio en Leroy ...
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was wel een clipje waard:
https://streamable.com/mycystSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wees eens lief tegen Mario
Oké sprutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die loopt heel vaak met blote buik en in haar sportBH.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef odie22 het volgende:
kan Nawel niet een shirtje of iets aan doen, toch niet normaal hoe ze er bij loopt
Ze klonk als Lil'Kleine die zich Overdreven stoer vindquote:Op zondag 13 februari 2022 22:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel is vandaag overdreven vermoeid![]()
Ze verbaast mij telkens weer
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha) hij zei: altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend (kijkt om zich heen) kijken om me heen, analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobob En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie. en dat is misschien ook niet altijd eerlijk maar dan kijk ik al wel , dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is "poef'.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
mijn man is 45 jaar beroeps militair geweest, volgens hem is Leroy knettergek
Goffer Whahahahaquote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha) hij zei: altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend (kijkt om zich heen) kijken om me heen, analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobob En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie. en dat is misschien ook niet altijd eerlijk maar dan kijk ik al wel , dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is "poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. Als ze naar me toe komen zo van hehehe dan denk ik pffff
en daar heb ik moeite mee hier , dat ik die persoon al , zo van ja weet je wel, het is gewoon wat ik denk en zie , ja pff ja , weet je wel, snap je? dat is het moeilijke wat ik dan niet kan , want de conclusie heb ik al in mijn hoofd zitten.
![]()
![]()
![]()
Misschien krijgen ze subsidie om hem erin te zetten.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef JDB94 het volgende:
Leroy zijn IQ kan nooit hoger dan 80 zijn
Dat wist ik alquote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef JDB94 het volgende:
Niet hoger danhet IQ van 'n visstick van Kaptain Igloquote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef JDB94 het volgende:
Hij reed naar de ArenA i.p.v. de vlucht van Schiphol Airport naar ex on the beachquote:Op zondag 13 februari 2022 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze subsidie om hem erin te zetten.
Is immers maar 1 afslag gemistquote:Op zondag 13 februari 2022 23:13 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij reed naar de ArenA i.p.v. de vlucht van Schiphol Airport naar ex on the beach
Wow, dit stop ik even in het streamverslag.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha) hij zei: altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend (kijkt om zich heen) kijken om me heen, analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobob En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie. en dat is misschien ook niet altijd eerlijk maar dan kijk ik al wel , dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is "poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. Als ze naar me toe komen zo van hehehe dan denk ik pffff
en daar heb ik moeite mee hier , dat ik die persoon al , zo van ja weet je wel, het is gewoon wat ik denk en zie , ja pff ja , weet je wel, snap je? dat is het moeilijke wat ik dan niet kan , want de conclusie heb ik al in mijn hoofd zitten.
![]()
![]()
![]()
Ik maakte vanmiddag de opmerking dat eigenlijk columnist Nico Dijkshoorn een column aan zou moeten wijden, maar dat is met deze tekst eigenlijk al niet meer nodig...quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Walgelijke gast die Kleine, Met de kop 4minuten lang onderdompelen in de koeienmest.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze klonk als Lil'Kleine die zich Overdreven stoer vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hiervan ook de verlengde versiequote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:30 schreef Hendrik83 het volgende:
DubbelGCPASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:31 schreef Ireth het volgende:
Vorig jaar was er maar 1 slaapkamer volgens Grace??
Omdat het volgens jou klopt? SV is wat er op de streams gezegd wordt.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wow, dit stop ik even in het streamverslag.
Dit word de hele dag gezegd door Leroy op de streamsquote:Op zondag 13 februari 2022 23:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou klopt? SV is wat er op de streams gezegd wordt.
Ik kan er nog een stukje aan typen. Het is nog net terug te beluisteren op de stream hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je hiervan ook de verlengde versie
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Omdat het volgens jou klopt? SV is wat er op de streams gezegd wordt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha) hij zei: [..]
Bedankt. Ik lees dit nu met een Nico Dijkshoorn stem in m'n hoofdquote:Op zondag 13 februari 2022 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik maakte vanmiddag de opmerking dat eigenlijk columnist Nico Dijkshoorn een column aan zou moeten wijden, maar dat is met deze tekst eigenlijk al niet meer nodig...![]()
Lezen we dan wel terug in SV tochquote:Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit word de hele dag gezegd door Leroy op de streams![]()
Ik hoef geen streams te kijken om te weten dat Leroy een eikel is en naar huis moet.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:39 schreef odie22 het volgende:
als je de hele dag geen streams kijkt, dan mis je wel eens wat
Vind het knap dat je zolang naar die vent kan luisteren. Zou ook maar ff een rekening naar hem sturen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:41 schreef Monique___ het volgende:
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha)
hHij zei: altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend uh (kijkt om zich heen) kijken om me heen (beweegt met zijn handen voor zijn ogen), analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobob En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie. en dat is misschien ook niet altijd eerlijk maar dan kijk ik al wel , dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is "poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. En dat is misschien niet altijd eerlijk.
Maar als ze naar me toe komen zo van hehehe (doet een blij iemand na) dan denk ik pffff
daarna iets van:
ze vraagt altijd maar bevestiging maar ja dat wilde ze niet , dan denk ik wat kom je nu nog doen ? dan komt ze naar me toe en zegt: i love you i love you maar ik zeg dan niet nep he.
ze trekken zich dat zoo persoonlijk aan maar ik denk na 10 klaar. (ging over hanne in de badkamer)
Het is weg, ik kan het niet meer terug luisteren. Jammer! het gaat me te snel om volledig mee te typen zonder het te stoppen af en toe.
morgen een extra lange uitzending waarin het gesprek van Leroy en Julio uitgebreid aan bod komtquote:Op zondag 13 februari 2022 23:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je zolang naar die vent kan luisteren. Zou ook maar ff een rekening naar hem sturen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
morgen een extra lange uitzending waarin het gesprek van Leroy en Julio uitgebreid aan bod komt![]()
Nou normaal als hij op de stream komt schakel ik over. Maar nu luisterde ik op de achtergrond en hoorde zo'n onzin dat ik bleef luisteren. Om vervolgens een paar keer hard te moeten lachen om de onzinnigheid haha.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind het knap dat je zolang naar die vent kan luisteren. Zou ook maar ff een rekening naar hem sturen.
Boks..!!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou normaal als hij op de stream komt schakel ik over. Maar nu luisterde ik op de achtergrond en hoorde zo'n onzin dat ik bleef luisteren. Om vervolgens een paar keer hard te moeten lachen om de onzinnigheid haha.
Nee, was in de keuken Nouchine kwam naar hem toe om hem ook een knuffel te geven....en ze zei I love you en toen zei hij inderdaad heel cru Niet nep he..... want daar hou ik niet van. en Nouchine zei toen nee nee. Terwijl ieder in een goede bui was en zij iedereen zo gedag zei. Dat was van de week.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:41 schreef Monique___ het volgende:
ik heb het net nog eens terug geluisterd (het is gewoon zo maf wat hij zegt haha)
hHij zei: altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend uh (kijkt om zich heen) kijken om me heen (beweegt met zijn handen voor zijn ogen), analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobob En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie. en dat is misschien ook niet altijd eerlijk maar dan kijk ik al wel , dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is "poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. En dat is misschien niet altijd eerlijk.
Maar als ze naar me toe komen zo van hehehe (doet een blij iemand na) dan denk ik pffff
daarna iets van:
ze vraagt altijd maar bevestiging maar ja dat wilde ze niet , dan denk ik wat kom je nu nog doen ? dan komt ze naar me toe en zegt: i love you i love you maar ik zeg dan niet nep he.
ze trekken zich dat zoo persoonlijk aan maar ik denk na 10 klaar. (ging over hanne in de badkamer)
Het is weg, ik kan het niet meer terug luisteren. Jammer! het gaat me te snel om volledig mee te typen zonder het te stoppen af en toe.
Jawel. Vorig jaar minder. Die kregen vanalles. In BB5 of 6 maakten ze vanalles van wc rollen.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:46 schreef Monique___ het volgende:
Ik kan me niet herinneren van vorige bb's in Ned dan, dat ze zo veel plezier maakten met niks. Of zo creatief waren met verzinnen van spellen. Leuk om te zien hoe ze toch weer steeds wat nieuws verzinnen, ook nadat alles afgepakt werd vorige week van zelfgemaakte spellen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kan er nog een stukje aan typen. Het is nog net terug te beluisteren op de stream haha
ja ik heb het al aangepast, hij had voor het gesprek een ongemakkelijk uitziend gesprekje met Hanne in de badkamer. Daar had hij het ook nog met Leroy over. Ik heb dingen door elkaar gehaald , sorry.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, was in de keuken Nouchine kwam naar hem toe om hem ook een knuffel te geven....en ze zei I love you en toen zei hij inderdaad heel cru Niet nep he..... want daar hou ik niet van. en Nouchine zei toen nee nee. Terwijl ieder in een goede bui was en zij iedereen zo gedag zei. Dat was van de week.
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Lezen we dan wel terug in SV tochLionheart
Nee, geeft niet...toevallig had ik het gehoord en stond helemaal paf.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik heb het al aangepast, hij had voor het gesprek een ongemakkelijk uitziend gesprekje met Hanne in de badkamer. Daar had hij het ook nog met Leroy over. Ik heb dingen door elkaar gehaald , sorry.
Volgens mij was het gister of eergisteren dat hij zo bot reageerde op Nouche in de keuken met zijn "niet nep".quote:Op zondag 13 februari 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, geeft niet...toevallig had ik het gehoord en stond helemaal paf.
Ikquote:Op zondag 13 februari 2022 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie luistert er naar de groene kamer
tis niet om aan te horen wat een onzin die lamlul uitkraamt en dan hoor je die andere patient nog op de achtergrond er doorheen , wat een droevige droeftoeters op die kamerquote:Op zondag 13 februari 2022 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie luistert er naar de groene kamer
Nu ik me over mijn irritatie heb gezet moet ik er om lachen hahaha wat een onzin kramen ze toch weer uit.quote:
Ja dat ook nog. Niks drank of feestjes. Zelf een feestje maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:03 schreef zodeju het volgende:
Wat dit betreft is deze ploeg vindingrijk zonder een druppel drank.....petje af.....
vannacht zei vera zij heeft zichquote:Op zondag 13 februari 2022 23:39 schreef odie22 het volgende:
als je de hele dag geen streams kijkt, dan mis je wel eens wat
quote:Op maandag 14 februari 2022 00:02 schreef Monique___ het volgende:
Leroy; ik hoef niet op de voorgrond te staan, ik ben wie ik ben, maar ik , als dat met mij gebeurd , ik sla dicht snap je? gister in de badkamer de hele tijd zwoep zwoep (camerageluid) en dan kan ik ook zo gaan staan zo van "zo' en "zo' maar ik heb het soms ook moeilijk hier, gewoon puur hier niet fysiek, want fysiek maak ik gewoon iedereen af. Ik ben net zo'n militair al moet ik door de modder heen kruipen, over der grond, mensen met touw omhoog, maar het gaat me hierom (hoofd) grootste challenge. En dat had ik niet verwacht ik ben mister lonely, snap je
die kaartjes, tuuuurlijjk vind ik die mooi dat ik die heb gekregen en het klopt ook allemaal wat erin staat he
nawel af en toe " ja ja tuurlijk"
Nawel en ik ben vandaag zo fucked up moe he zat ik daar in die dgk.
Leroy is trots op zijn neef hoor zegt hij.
Hij ziet hem iedere dag hij werkt bij zijn vader. Zegt nawel: ja hij heeft wel jou ogen he, militaire ogen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis niet om aan te horen wat een onzin die lamlul uitkraamt en dan hoor je die andere patient nog op de achtergrond er doorheen , wat een droevige droeftoeters op die kamer
en ook zonder sprutjesquote:Op zondag 13 februari 2022 23:47 schreef mangalie het volgende:
Het is maar dat je het weet, Nouchine laat weer een scheet
Door middel van geurtje van dimi te veel op kussen gespoten van tobias zijn flesjequote:Op maandag 14 februari 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht zei vera zij heeft zich
bijna selfs vergast
Goeie samenvatting, alleen door de modder kruipen was onder de modder doorzwemmen. Aangezien ik een beelddenker ben had ik daar nog al moeite mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:02 schreef Monique___ het volgende:
Leroy; ik hoef niet op de voorgrond te staan, ik ben wie ik ben, maar ik , als dat met mij gebeurd , ik sla dicht snap je? gister in de badkamer de hele tijd zwoep zwoep (camerageluid) en dan kan ik ook zo gaan staan zo van "zo' en "zo' maar ik heb het soms ook moeilijk hier, gewoon puur hier niet fysiek, want fysiek maak ik gewoon iedereen af. Ik ben net zo'n militair al moet ik door de modder heen kruipen, over der grond, mensen met touw omhoog, maar het gaat me hierom (hoofd) grootste challenge. En dat had ik niet verwacht ik ben mister lonely, snap je
die kaartjes, tuuuurlijjk vind ik die mooi dat ik die heb gekregen en het klopt ook allemaal wat erin staat he
nawel af en toe " ja ja tuurlijk"
Nawel en ik ben vandaag zo fucked up moe he zat ik daar in die dgk.
Leroy is trots op zijn neef hoor zegt hij.
Hij ziet hem iedere dag hij werkt bij zijn vader. Zegt nawel: ja hij heeft wel jou ogen he, militaire ogen![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar zij zei zij was ook op wcquote:Op maandag 14 februari 2022 00:06 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Door middel van geurtje van dimi te veel op kussen gespoten van tobias zijn flesje
ah sorry, ik probeerde zo snel mogelijk mee te typen. Is ook niet bedoeld (van mij ) voor streamverslagquote:Op maandag 14 februari 2022 00:07 schreef anine het volgende:
g
[..]
Goeie samenvatting, alleen door de modder kruipen was onder de modder doorzwemmen. Aangezien ik een beelddenker ben had ik daar nog al moeite mee.
Leroy is it you????quote:Op maandag 14 februari 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jullie cossers focussen zich eigenlijk iets te veel op Leroy. Ik focus me op het spel en zei iets vanmiddag en niemand die erop reageert. Toeeeeeeeee..... ik post niet veel maar als ik iets post, doet het er toe qua spel. En jullie cossers zouden ook wat vriendelijker moeten zijn voor elkaar. Was vandaag niet fijn lurken af en toe. Kusje erop van mij.
Is niet niks he, extensions eruit laten halenquote:Op maandag 14 februari 2022 00:12 schreef jotosmurf het volgende:
Iedereen feesten maar Napalm is ‘moe’. Wat een droeftoeter.
Deed hij ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nee nee , niet glure krissie
Oh zoquote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet gewoon moe hoor. "Overdreven vermoeid".quote:Op maandag 14 februari 2022 00:12 schreef jotosmurf het volgende:
Iedereen feesten maar Napalm is ‘moe’. Wat een droeftoeter.
Lees de SV maar, met al je kutvragenquote:
Lol, be mean, be funny, don't be serious in the cosssssssssssssss.quote:
Geweldig juist, je doet het topquote:Op maandag 14 februari 2022 00:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah sorry, ik probeerde zo snel mogelijk mee te typen. Is ook niet bedoeld (van mij ) voor streamverslag![]()
ik vind het gewoon komisch wat hij zegt en type het zo goed mogelijk uit
Juist, nog geen 10 minuten daarvoor gaf hij op gebaartjes en dansjes enorm af.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:15 schreef JDB94 het volgende:
Hahaha wat ontzettend tekenend dat Leroy hier juist nú aan mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |