SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Heb ik het over Valentijn?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:53 schreef GayGuy het volgende:
Valentijn is een comericiele dag, uitgebraakt door de retail, om flink te kunnen cashen. Echte liefde moet je elke dag laten zien, en heeft niks met commerciële zooi te maken
[..]
quote:
Waar verwijd hij zijn neef iets dan, want dat hoor ik hem niet zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iigquote:Op zondag 13 februari 2022 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die Leroy niet moe worden van zichzelf. Woensdag nominaties.
Die slaapt al vanaf het begin, dus kan niet niet aan onze adonis liggen. Vraag even aan Engine, want die associeert zich graag met figuren als Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iig
Dat meen je niet....quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
3x immuun en dan eerste keer meteen eruit vliegen, heerliequote:Op zondag 13 februari 2022 22:01 schreef humpty het volgende:
Hij heeft door dat hij eruit gaat zaterdag en dekt zich zelf in
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat wat hij in ze haar spuit de kleur en hoe hij het kamt lijkt wel of het een pet ofzo iets op heeft ja geen idee maar ziet er zo nep uit bij Leroy. En meneer ligt weer te janken als de mensen jou niet bevallen ligt meer aan jou dan aan de andere.ga naar huis dan
Wie is hij? Ik ben aan het douchenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij denkt dat het hele huis nep is alle personen sorry hoor maar dan is er bij jou toch wel iets mis in die bovenkamer
Nee, maar dat is de enige reden dat ze deze loveweek doen. Maar je hebt gelijk, jij had het er niet overquote:
Nou erg lelijk gedaan hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.
Dus je zit er niet naast.
Nu heeft hij het duidelijk over Tobias met Grace.....quote:Op zondag 13 februari 2022 22:06 schreef JDB94 het volgende:
Leroy die mensen pubergedrag verwijt... deze man moet in zelfbescherming genomen worden
Jaloerse vent, hij kan niet begrijpen dat sommige mensen nog op inhoud vallen, op dat vlak komt hij het duidelijk tekort..quote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu heeft hij het duidelijk over Tobias met Grace.....![]()
Ze hadden 'm al kunnen winnen als ze de challenge niet verpest haddenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Als... idd "als" er volgend jaar nog een BB zou zijn, is dat alvast zonder hottub. Hun ding is 1-maal duidelijk in beeld geweest voor veel geld waarschijnlijk.
En toen zagen we plots een Thai-boy !!!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel gaat haar extensions eruit halen
kan hem niet horen of zien maar vindt het heerlijk om het te lezen...quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
snap je wat ik bedoel goelio het wordt mij ontnomen ontnomen goelio![]()
![]()
Wat bedoelt hijquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
snap je wat ik bedoel goelio het wordt mij ontnomen ontnomen goelio![]()
![]()
Verleden jaar is hij goed gebruikt....eigenlijk was het eigendom al aan Els toegezegd. Die zou hem meenemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Als... idd "als" er volgend jaar nog een BB zou zijn, is dat alvast zonder hottub. Hun ding is 1-maal duidelijk in beeld geweest voor veel geld waarschijnlijk.
Hoort ook een beetje bij het spel, he. Al moet ik toegeven dat ik streams met hem en Nawee meestal uitzetquote:Op zondag 13 februari 2022 22:11 schreef humpty het volgende:
Julio zegt soms wel verstandige dingen maar hoe lelijk hij soms over
andere bewoners praat is zo dubbel...kan hem niet serieus nemen
Geen 'als' hoor. Komt er gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Jockari het volgende:
Die is nergens te beroerd voor. Alles pakt ze aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Toch wel handig dat grace dat allemaal kan. Anders had ze mooi pech gehad
Dat was wel grappig ja, Leroy valt ook zo'n beetje constant in herhaling bij mensen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef humpty het volgende:
Grace gilt op de achtergrond doet iemand na en heeft dat al eerder
gedaan in de slkamer en Leroy snapt niet dat ze het nog een keer doet
Wij moesten er om lachen zegt Julio en daarom doet ze het weer
Grace is lief, ze moet alleen niet zo schreeuwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is nergens te beroerd voor. Alles pakt ze aan.
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
En toen zagen we plots een Thai-boy !!!
Vind het ook vrij stom dat ze hem nog niet mogen gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verleden jaar is hij goed gebruikt....eigenlijk was het eigendom al aan Els toegezegd. Die zou hem meenemen.
De eer aan zichzelf houden zou je het dan ook kunnen noemen.quote:
Tobias?quote:
lol we denken weer hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind het ook vrij stom dat ze hem nog niet mogen gebruiken
nog even wachtenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb hem uitgenodigd voor een beschuitje.....zal toch niet ofwel![]()
![]()
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb hem uitgenodigd voor een beschuitje.....zal toch niet ofwel![]()
![]()
Een beker rattengif klinkt ff aantrekkelijker, joh🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willen
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien komt Engine wel samen met Mario op bezoek bij je. Wat zou je nog meer willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |