SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Heb ik het over Valentijn?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:53 schreef GayGuy het volgende:
Valentijn is een comericiele dag, uitgebraakt door de retail, om flink te kunnen cashen. Echte liefde moet je elke dag laten zien, en heeft niks met commerciële zooi te maken
[..]
quote:
Waar verwijd hij zijn neef iets dan, want dat hoor ik hem niet zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iigquote:Op zondag 13 februari 2022 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou die Leroy niet moe worden van zichzelf. Woensdag nominaties.
Die slaapt al vanaf het begin, dus kan niet niet aan onze adonis liggen. Vraag even aan Engine, want die associeert zich graag met figuren als Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat is meteen de enige verklaring voor de moeheid van Nawel iig
Dat meen je niet....quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef JDB94 het volgende:
hahaha godver ik zei vanmiddag nog, let op Leroy gaat z'n neef wat verwijten, en jahoor. Wat een zwak mannetje!
3x immuun en dan eerste keer meteen eruit vliegen, heerliequote:Op zondag 13 februari 2022 22:01 schreef humpty het volgende:
Hij heeft door dat hij eruit gaat zaterdag en dekt zich zelf in
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat het beter is, dat Grace gevlooid wordt met zo'n bos haar. Kunnen zich genoeg vlooien in huisvesten.
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat wat hij in ze haar spuit de kleur en hoe hij het kamt lijkt wel of het een pet ofzo iets op heeft ja geen idee maar ziet er zo nep uit bij Leroy. En meneer ligt weer te janken als de mensen jou niet bevallen ligt meer aan jou dan aan de andere.ga naar huis dan
Wie is hij? Ik ben aan het douchenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij denkt dat het hele huis nep is alle personen sorry hoor maar dan is er bij jou toch wel iets mis in die bovenkamer
Nee, maar dat is de enige reden dat ze deze loveweek doen. Maar je hebt gelijk, jij had het er niet overquote:
Nou erg lelijk gedaan hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vertelde vandaag dat hij haarinplantatie had gehad.....duizende naaldjes.
Dus je zit er niet naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |