Vuurwerkrampedquote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje verkrachting van Twente. Erwin vd Sar wist dit al sinds gisteren
Wist Edwin het ook al?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje verkrachting van Twente. Erwin vd Sar wist dit al sinds gisteren
quote:
quote:
quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:55 schreef KingRoland het volgende:
het leuke is dat als Feyenoord tegen Twente nu zou spelen dan zouden ze echt een pak slaag krijgen
zegt ook een hoop over het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 3 genot
Ik moet toegeven dat Ajax goed speelde vandaag, Zeker na de 1-0, daarna had Ajax nog 2 grote kansen voor rust om de wedstrijd al te beslissen. Hierbij toch de complimenten voor Ten Hag, hij was een aantal keer niet in staat om zijn ploeg te motiveren voor wedstrijden in de eredivisie. Maar nu, na het Overmars schandaal, krijgt hij het wel voor elkaar om zijn ploeg 100% scherp te houden.quote:
Net gerenoveerd stadionquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heracles Herácles is een parodie op een voetbalclub
En de rest van die tweede ring is wel veilig? Ik geloof hier echt niks van...quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heracles Herácles is een parodie op een voetbalclub
Vind ik nog laag ingeschat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:Lenny_Leonard de 5 tegengoals in het stadion bekijken?
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:Lenny_Leonard de 5 tegengoals in het stadion bekijken?
Mwah. 0-5 zou opzich nog prima zijn. Ik hoop dat het geen dubbele cijfers worden.quote:
Juist welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef MC-M het volgende:
Bij gebrek aan een Jacks League topic:
Dat SV Spakenburg he. Dat verwacht je niet in zo'n gezellig gelovig dorpje.
Wat is er daar aan de hand? Heb daar nog een klein jaartje gewoond, dus wat het ook is, het komt nu wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef MC-M het volgende:
Bij gebrek aan een Jacks League topic:
Dat SV Spakenburg he. Dat verwacht je niet in zo'n gezellig gelovig dorpje.
Zijn statistieken spreken nou niet echt voor hem als afmaker dat hij behendig is en goed aan de bal staat vast.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef fetX het volgende:
Als ik Vitesse was zou ik die Odgaard halen volgend seizoen als vervanger van Openda. Of AZ al hebben die Pavlidis.
En Openda is geen Odgaard.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn statistieken spreken nou niet echt voor hem als afmaker dat hij behendig is en goed aan de bal staat vast.
Odgaard is een begaafde speler die alleen errors in zijn hoofd krijgt als er druk op staat, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Odgaard zal in ieder geval al minder dom zijn.
Vitesse is ook maar een medium ploeg natuurlijk. Een nieuwe Openda zullen ze niet zo snel vinden gok ik, dus die Odgaard kan dan best een optie zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn statistieken spreken nou niet echt voor hem als afmaker dat hij behendig is en goed aan de bal staat vast.
Met dit weer? Niet verliezen zou al een wonder zijn voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax hier niet met 5-0 wint mag het zich schamen.
Willem II kan er namelijk al maanden niets meer van.
Structureel de nummer 5 is medium? Wat zijn clubs als RKC of NEC dan wel niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Vitesse is ook maar een medium ploeg natuurlijk. Een nieuwe Openda zullen ze niet zo snel vinden gok ik, dus die Odgaard kan dan best een optie zijn.
Waardeloos.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Structureel de nummer 5 is medium? Wat zijn clubs als RKC of NEC dan wel niet?
Vega spek?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor spek en bonen opvulling
Hier wil ik het fijne van weten je hebt wat laten bezorgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima wedstrijd om mijn thuisbezorgde kip en gehakt in nette porties te delen.
De boodschappen. Niets bijzonders, gewoon wat vlees, groente, brood en een pak rijst en noedels, want die waren op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik het fijne van weten je hebt wat laten bezorgen?
Saaijaxquote:
Oh ik verwarde het met thuisbezorgd en vond het al zo'n bijzondere bestelmaaltijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De boodschappen. Niets bijzonders, gewoon wat vlees, groente, brood en een pak rijst en noedels, want die waren op.
Pak rijstquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De boodschappen. Niets bijzonders, gewoon wat vlees, groente, brood en een pak rijst en noedels, want die waren op.
Ik vind een kartonverpakking eigenlijk 10x handiger.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pak rijstEkte rijsteters kopen zakken.
Ik heb ook wel een voorraadbus die ik dan vanuit de zak vulquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een kartonverpakking eigenlijk 10x handiger.
Ik weiger te besparen op dingen als rijst. Ogen dicht en mandje vol.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een voorraadbus die ik dan vanuit de zak vulDie kartonnen pakjes zijn niet echt voordelig geprijsd, helemaal als je regelmatig rijst eet. Hoeft niet, de een is meer van de rijst, de ander van de piepers.
#TeamTilda10kgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pak rijstEkte rijsteters kopen zakken.
Hopelijk is z'n transfer naar Engeland snel rond.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jizz had beter kunnen blijven stralen in de KKD als een soort Muhren
Zout is wel echt een klote streek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is gewoon zout in de ogen strooien van Benfica.
En radioactief afval in onze ogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is gewoon zout in de ogen strooien van Benfica.
Kartonnen pakjes zijn vaak juist minder lekker, dus het enige wat ze doen is je een loer draaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger te besparen op dingen als rijst. Ogen dicht en mandje vol.
Waarom zou je een alcoholvrije avond nemen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Man man man. Ik cancel bij dezen mijn alcoholvrije avond.
De streak begint zorgelijk te worden en moet morgen 5:15 opstaan om iemand van Schiphol te halenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou je een alcoholvrije avond nemen?
Streak van bijna 100 alcoholvrije avonden hierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De streak begint zorgelijk te worden en moet morgen 5:15 opstaan om iemand van Schiphol te halen
Pfff, wat een tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De streak begint zorgelijk te worden en moet morgen 5:15 opstaan om iemand van Schiphol te halen
Oh, ben je een middagdrinker?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Streak van bijna 100 alcoholvrije avonden hier
Heb je een leuk/uitdagend leven of zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Streak van bijna 100 alcoholvrije avonden hier
Oh ja dit zal het zijn.quote:
Hij/zij gaat maar lopen!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jazeker, het een heeft zeker ook verband met het ander.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je een leuk/uitdagend leven of zo?
Na 12 weken Kameroen zonder normale douche of eten maak ik die opoffering toch maar uit medelijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij/zij gaat maar lopen!
Geen treinen genot
Ajax kan alleen winnen als er in uitwedstrijden geen supporters zijn, want dan klinkt het ongeveer net zo als in de arena!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ouderwetse kut-pot van Ajax, lekker.
Lopen zal ze dan ook wel niet meer zo goed kunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 12 weken Kameroen zonder normale douche of eten maak ik die opoffering toch maar uit medelijden
6/10 kleine glimlach.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kan alleen winnen als er in uitwedstrijden geen supporters zijn, want dan klinkt het ongeveer net zo als in de arena!
En dan moet het nog droog zijn bij een aangename temperatuur ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kan alleen winnen als er in uitwedstrijden geen supporters zijn, want dan klinkt het ongeveer net zo als in de arena!
Een hij een haar had ik niet opgehaald hoor voor je het weet denken mensen dat er een achterliggende gedachte achter zit #metooquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lopen zal ze dan ook wel niet meer zo goed kunnen
Komt omdat de rest er nog minder van kanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan moet het nog droog zijn bij een aangename temperatuur ook.
Eigenlijk best knap dat ze eerste staan.
3 maanden Kameroen, is dat helpen bij een weeshuis of mensen bekeren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hij een haar had ik niet opgehaald hoor voor je het weet denken mensen dat er een achterliggende gedachte achter zit #metoo
Voorwerk om de flora en fauna te verziekenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3 maanden Kameroen, is dat helpen bij een weeshuis of mensen bekeren?
Netjes, ik hoop dat het een beetje gelukt is!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorwerk om de flora en fauna te verzieken
Volgens mij zijn er genoeg grondstoffen gevonden om de jungle plat te gooien voor een te komen mijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes, ik hoop dat het een beetje gelukt is!
Soja plantage opzetten dusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorwerk om de flora en fauna te verzieken
En we zijn gelijk af van al die rare beesten die ze daar hebben, wat een topper!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg grondstoffen gevonden om de jungle plat te gooien voor een te komen mijn.
Trots op hem, fuck bomen
Als dat je doel is kan je ook gewoon een groepje Chinezen loslaten daar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En we zijn gelijk af van al die rare beesten die ze daar hebben, wat een topper!
Eens. Zet wat exemplaren mooi op voor Naturalis en klaar. Toch bizar al die acties vanuit Nederland om dieren te redden in een land waar je toch nooit komtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En we zijn gelijk af van al die rare beesten die ze daar hebben, wat een topper!
Het enige wat je ervan krijgt is enge ziektes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Zet wat exemplaren mooi op voor Naturalis en klaar. Toch bizar al die acties vanuit Nederland om dieren te redden in een land waar je toch nooit komt
En maar klagen over het chiptekort.
Gordeldier schijnt daarentegen vers best prima te smaken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het enige wat je ervan krijgt is enge ziektes.
Zie?quote:
Lachen!quote:
quote:
Dit heb ik nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gordeldier schijnt daarentegen vers best prima te smaken.
Die achterlijke blinde trap naar Antony. Ik vroeg mij gelijk al af waarom er niet werd gefloten.quote:
One of the Leo's.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
Die verslaggever was lekker scherp.
Want dat is nodig bij buitenspel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:02 schreef L_auteur het volgende:
Scheidrechter hoeft de beelden ook niet even terug te zien ofzo..
Lijntjes trekken doet de VAR altijd. Overtreding is wat anders.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:02 schreef L_auteur het volgende:
Je mag voor het eerst voetbal kijken van je moeder?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:02 schreef L_auteur het volgende:
Nu al te goed voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Stormram Gravenbergh met zijn geweldige afstandschot.
Leuke spits voor de KKD, maar meer niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hornkamp zijn aannames zijn uniek slecht.
Nu net ook weer. Bal aannemen op de borst en vervolgens vol achter zijn eigen aanname moeten aansprintenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuke spits voor de KKD, maar meer niet.
Ja, beperkte spits. Had een goede 2e seizoenshelft vorig seizoen bij FCDB, maar daarvoor en eerste helft dit seizoen er niet veel van gebakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu net ook weer. Bal aannemen op de borst en vervolgens vol achter zijn eigen aanname moeten aansprinten
haarjes worden nat hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer slecht weer. Dat is altijd een probleem voor Ajax.
Klaassen heeft amper haar dus ik betwijfel of zijn misser daaraan lag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
haarjes worden nat he
ze willen zo snel mogeljk naar de kleedkamer om die te fohnen
Het regent alleen geen kansen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het blijft ook maar regenen ook.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
cie anthony kan er echt niets van
hij kan solliciteren in het circusquote:
KlaasGodquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij kan solliciteren in het circus
het liefst tussen de leeuwen
Speelde ook echt wel goed en hadden best een doelpunt kunnen maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
80 minuten de 0 gehouden tegen Ajax.
Dan verdien je eigenlijk wel een bonuspuntje. Ongeacht de uitslag
Ze besloten voornamelijk een keer door te combineren in plaats van schieten buiten de 16quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dat Ajax gewoon blijft voetballen, voorzetten blijven geven. Valt eentje eindelijk goed
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat onsympathieke gladjanus Antony hier de assist verzorgt.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post!quote:
Ik vind hem niet zo fantastisch.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is 30 miljoen voor Gravenbergh echt zo slecht voor Ajax?
Gewoon na de wedstrijd inloggen op je bankrekening en het boeit je stuk minderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Karina het volgende:
lijkt me echt superkut om nu te spelen
nou ik weet niet of ze daar aan denken hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon na de wedstrijd inloggen op je bankrekening en het boeit je stuk minder
Ik vond dat altijd wel lekker toen ik zelf nog speeldequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Karina het volgende:
serieus? lijkt me dat je het zo koud krijgt ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel lekker toen ik zelf nog speelde
Niet als het zo hard regent dat de bal bijna niet meer rolt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent in beweging he, dat vond ik altijd wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
serieus? lijkt me dat je het zo koud krijgt ook.
waaromquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:36 schreef Karina het volgende:
lol neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom
o wacht je bent natuurlijk bang dat je haar nat wordt
In de kelderklasse is dat van ondergeschikt belangquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet als het zo hard regent dat de bal bijna niet meer rolt.
regenwater is helemaal niet goed voor je haarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
lol needat is goed voor je haar, regenwater.
nee krijg je het zo koud leek mij maar blijkbaar niet.
Lekker voor hem.quote:
jawel hoor dat is heel zacht water.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
regenwater is helemaal niet goed voor je haar
tegenwoordig zit er in regenwater zoveel rotzooi
ooit van zure regen gehoord?
Idd, was altijd opperst genotquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel hoor dat is heel zacht water.
Niet iedereen is Harvardmateriaal Klaas.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet iedereen is Harvardmateriaal Klaas.
Normaal gesproken zou je denken dat er een kans in zit, maar als ze het onder dit soort omstandigheden kunnen afdwingen moet er idd een wonder gebeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja. Als je moet hopen dat Ajax dit soort potjes verliest om kampioen te kunnen worden, dan weet je dat het niet erg kansrijk is he.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Karina het volgende:
hey dat was toch Glen Helder achter die drums?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Karina het volgende:
Schijnt dat Marc O. zich al heeft opgegeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Voetbaldates, dat is toch niet echt serieus?
Heb het over dit seizoen, dus het is inderdaad maar een medium ploeg. De andere teams waar je het over hebt zijn ronduit matig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Structureel de nummer 5 is medium? Wat zijn clubs als RKC of NEC dan wel niet?
Verschrikkelijk ventje. Overacting van hem altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
Onze vriend Bilul begint ook wel lekker te ballen.
Hoe hij deed bij het kampioenschap waar hij zelf het minste aandeel in had van alle spelers had was echt lachwekkend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ventje. Overacting van hem altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |