Vuurwerkrampedquote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje verkrachting van Twente. Erwin vd Sar wist dit al sinds gisteren
Wist Edwin het ook al?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje verkrachting van Twente. Erwin vd Sar wist dit al sinds gisteren
quote:
quote:
quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:55 schreef KingRoland het volgende:
het leuke is dat als Feyenoord tegen Twente nu zou spelen dan zouden ze echt een pak slaag krijgen
zegt ook een hoop over het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 3 genot
Ik moet toegeven dat Ajax goed speelde vandaag, Zeker na de 1-0, daarna had Ajax nog 2 grote kansen voor rust om de wedstrijd al te beslissen. Hierbij toch de complimenten voor Ten Hag, hij was een aantal keer niet in staat om zijn ploeg te motiveren voor wedstrijden in de eredivisie. Maar nu, na het Overmars schandaal, krijgt hij het wel voor elkaar om zijn ploeg 100% scherp te houden.quote:
Net gerenoveerd stadionquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heracles Herácles is een parodie op een voetbalclub
En de rest van die tweede ring is wel veilig? Ik geloof hier echt niks van...quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heracles Herácles is een parodie op een voetbalclub
Vind ik nog laag ingeschat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:Lenny_Leonard de 5 tegengoals in het stadion bekijken?
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat @:Lenny_Leonard de 5 tegengoals in het stadion bekijken?
Mwah. 0-5 zou opzich nog prima zijn. Ik hoop dat het geen dubbele cijfers worden.quote:
Juist welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef MC-M het volgende:
Bij gebrek aan een Jacks League topic:
Dat SV Spakenburg he. Dat verwacht je niet in zo'n gezellig gelovig dorpje.
Wat is er daar aan de hand? Heb daar nog een klein jaartje gewoond, dus wat het ook is, het komt nu wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef MC-M het volgende:
Bij gebrek aan een Jacks League topic:
Dat SV Spakenburg he. Dat verwacht je niet in zo'n gezellig gelovig dorpje.
Zijn statistieken spreken nou niet echt voor hem als afmaker dat hij behendig is en goed aan de bal staat vast.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef fetX het volgende:
Als ik Vitesse was zou ik die Odgaard halen volgend seizoen als vervanger van Openda. Of AZ al hebben die Pavlidis.
En Openda is geen Odgaard.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn statistieken spreken nou niet echt voor hem als afmaker dat hij behendig is en goed aan de bal staat vast.
Odgaard is een begaafde speler die alleen errors in zijn hoofd krijgt als er druk op staat, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Odgaard zal in ieder geval al minder dom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |